Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regner på vej hjem..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regner på vej hjem.. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 05:00

Rose sukkede lavmælt og vidste at han havde ret. Desuden, kunne hun jo ikke forvente at han ville blive med hende for evig tid. Hun gik et skridt tilbage, men da hun jo havde stået ved døren, gik hun direkte tilbage i den. Men hun var sår'n set lidt ligeglad. Hendes blik var rettet ned i gulvet, og hun hadede at skulle se ham gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 05:25

Morgan gik hen til hende og lag sine hænder på hendes kinder og kyssede hendes læber en enkel gang "vi ses" hviskede han og træk hende væk fra døren inden han åbnede den, han så kort over på hende inden han begynde at gå ned af trapperne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 05:27

Rose så efter Morgan med et svagt trist udtryk, men lod derefter sit ansigt gå hen i et blankt udtryk. Hun kunne ikke være ked af det. Han måtte jo gå på et tidspunkt, selvom at hun gerne ville have haft ham til at blive lidt længere. Hun gav ham et lille vink og stod i døråbningen og så efter ham og ventede bare på at hun ikke kunne se ham mer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 05:30

Morgan vinkede kort tilbage inden han forsvandt ned af trapperne, han havde glemt sin frakke men tænkte ikke på det. han gik bare ud på gaderne og begynde at gå ned af en af dem for at komme hjem

//out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 09:30

// Nu lover du at der ikke vil gå sååå lang tid til at vi skal skrive sammen igen, ikk?? ;D xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 09:31

//nej nej :b det lover jeg.. eller det ved jeg ikke ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 09:32

// Goodie ^^ På et eller andet tidspunkt, kommer jeg og irritere dig indtil du vil skrive med mig igen.. Just so you know xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 09:34

//oh my god!! nu bliver jeg virkelig bange.... noooot! ^^ kan bare lade være med at komme på Morgan//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 09:36

// Jaaaaaa, ikk?? xD.... Neeeeeeeeeej! O.O Har du da andre brugere?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 09:52

//nej jeg gør da ikke ^^ hmm joooo :b ja jeg har 1½ til//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 18:37

// Pyha ^^ Det var godt. 1½? xD Nøøøjh, det var meget, hva? xD//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 15 Icon_minitime

Regner på vej hjem..
Tilbage til toppen 
Side 15 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum