Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regner på vej hjem..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regner på vej hjem.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:28

Morgan hævede det ene øjebryn og grinte
"fordi du er dig" sagde han
og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:30

"Det er godt at være mig" mumlede hun lavmælt og så på ham og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:30

Morgan nikkede og tænkte lidt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:31

Hun grinte lavmælt da han nikkede og derfor gav hende ret. Hun prikkede til hans næse og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:38

Morgan satte sig lidt op og så på hende og grinte lidt af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:39

Rose satte sig på hans lår da hun jo stadig havde ligget ovenpå ham og smilte til ham og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:43

Morgan så på hende og smilte
"savner du mig ?" spurgte han om
og grinte lidt af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:44

Rose lagde hovedet let på skrå "Savner jeg dig? Selføli gør jeg det" sagde hun og smilte varmt til ham og lagde en varm hånd mod hans kolde kind og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:46

Morgan smilte og lukkede sine øjne i da han mærkede hendes hånd
"kan du lide mig som du kunne den gang ?" hviskede han
og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:48

"Jeg vil aldrig holde op med at holde af dig som dengang" sagde hun og så på ham og strøg en sin ene pegefinger over hans underlæbe da han bed i hans underlæbe og blev ved med at have sin anden hånd på hans kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 07:49

Morgan smilte og nikkede
"lyder jo godt eller nået" sagde han
og træk lidt på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 07:51

"Ja, det lyder ret godt" sagde hun og smilte sødt til ham og lagde sine arme om hans nakke og holdt sig blidt ind til ham i et kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 07:58

Morgan stivnede lidt og lod hende bare gøre det og grinte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 08:00

Rose kunne mærke at han stivnede lidt i krammet og trak sig hurtigt lidt væk fra ham og så betragtende på ham og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 23:33

Morgan åbnede sine øjne og så hen på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 05:37

Rose smilte lidt undskyldende til ham "Du er helt anspændt når jeg krammer dig" sagde hun lavmælt og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:06

Morgan's smil forsvandt hurtigt og han rejste sig op og så ned på hende
"jeg er jo Morgan, jeg er ikke følelse typen, så sådan at bare blive krammet er ikke lige mig" sagde han
og så sig omkring efter sit tøj, han fandt det hurtigt og begynde at tage det på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:10

"Ikk gå" sagde hun og ville ikke have at han skulle gå. Hun gik hurtigt hen og tog fat i hans ene arm for at få ham til at holde op med at tage sit tøj på "Jeg er ked af det jeg sagde" sagde hun og ville ikke til at have den gamle diskussion som de oss havde sidste gang de så hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:13

Morgan stoppede op og så ned på hendes hånd
"okay jeg bliver" sagde han
og var ikke glad for at hun havde overtalt ham, han vende sit blik mod hende og gik hen og satte sig på sengen igen. han pillede lidt med sin trøje i sine hænder og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:16

"Morgan" mumlede hun og satte sig på sengen ved siden af ham "Undskyld, Morgan" mumlede hun og lagde sin pande mod hans ene skulder og tog forsigtigt fat i hans hånd som pillede ved trøjen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 09:18

Morgan så stille op på hende og træk på skulderne
"det er okay" hviskede han
og vende sit blik ned mod deres hænder og pillede videre med sin trøje, han gav et suk fra sig og lukkede sine øjne i
"nogle gange ønsker jeg bare at jeg ikke var så kold og ikke vil havde følelser tæt på mig" hviskede han
og var ikke glad for at indrømme det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 06:06

"Sådan er det jo med nogen.. Men hvis man virkelig holder af en person, så vil man se bort fra sår'n nogle ting" sagde hun og blev ved med at se op på ham "Og derfor vil jeg oss se bort fra at du er kølig og ikke er glad for følelser" hun smilte sødt op til ham og gav hans hånd et lille klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 06:12

Morgan åbnede langsomt sine øjne da han hørte hvad hun sagde, han vende langsomt sit blik mod hende. men han så hurtigt ned på deres hænder da han mærkede klemmet
"det ved jeg ikke" hviskede han
og så op på hende og bøjede sig hen og kyssede hende ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 06:19

Hun gengældte kysset og så på ham "Hvad er det du ikke ved?" spurgte hun og ville bare gerne få ham i et lidt bedre humør.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 06:23

Morgan træk sit hoved lidt og åbnede sine øjne, han så ned på hende og smilte
"det ved jeg ikke" hviskede han
og lag sin anden hånd på hendes ene lår og lukkede sine øjne i igen, og bevægede sin tommelfinger på hendes lår
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 4 Icon_minitime

Regner på vej hjem..
Tilbage til toppen 
Side 4 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum