Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regner på vej hjem..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regner på vej hjem.. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:23

Hun bed sig blidt i underlæben da hun mærkede hans hænder mellem hendes ben. Hun smilte svagt "..Det skal jeg nok" hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:36

Morgan smilte og begynde at kysse hende på halsen "men det tænker du ikke mere når du ligner og tigger mig om at hjælpe dig" hviskede han og nussede hende blidt mellem benen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:38

Hun lukkede øjnene på klem og nød hans kys og berøringer "Hjælpe mig? Hvad kan du dog hjælpe mig med?" spurgte hun med en hviskende stemme og smilte svagt og strakte sin hals så han bedre kunne komme til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:41

Morgan strøg sine tænder over hendes hals "efter at få dig på hospitalet" hviskede han og trykkede hende mere op af væggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:45

".. Hospitalet?" hviskede hun og var helt væk i ham og var i en lidt drømmende tilstand og kunne mærke hans tænder mod hendes hals og at han pressede hende mer op af væggen, men opdagede egentlig ikke rigtigt hvad han gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:50

Morgan grinte lidt og slikkede hende over halsen "ja, når du næsten intet blod har tilbage" hviskede han og blev ved med at nusse hende mellem benene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:52

Hun sukkede af nydelse og smilte svagt "Sig én gang jeg har tigget dig om at få mig på hospitalet.." hviskede hun og åbnede sine øjne svagt og vidste at hun ikke havde tigget om det til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:58

Morgan rystede på hovedet "nej ikke endnu.. jeg ville jo først tage dig op af væggen også dræbe dig" sagde han og slikkede hende over kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:59

"Mmmm.. Og som sagt.. Tør du ikke at gøre det" sagde hun og sagde det stadig med en udfordrende stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:02

Morgan grinte lidt "Rose, du er jo selv udenom det" hviskede han og begynde at åbne sine bukser
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:04

"Neeej.. Du bukker bare under for mig.. Det er ikke min skyld.. Du vidst bare ved at blive lidt svag overfor mig.." hviskede hun drillende og kunne mærke bevægelser nede ved hans bukser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:12

Morgan lyttede på hvad hun sagde og træk sig tilbage og lag hurtigt en hånd på hendes hals "jeg er ikke svag" snerrede han og lukkede sine bukser med den anden hånd, han blottede kort sine tænder og træk sin hånd til sig og tog sine sko og tog dem på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:15

"Jeg drillede kun, Morgan.." hviskede hun og så undskyldende op på hans ansigt "Ikk gå.." hun ville ikke have at han gik bare fordi at hun drillede ham lidt "Jeg skal nok lade vær med at sige sådan noget igen.. Hvis du bliver" hun blev ved med at stå tæt op til væggen og kunne mærke hans hånd mod hendes hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:23

Morgan rystede på hovedet og så op på hende "hvad vil du med mig ?" spurgte han om og stod lidt og så på hende "jeg bliver hvis du har en virkelig god grund til at jeg skal blive" sagde han og træk sine hænder ned i lommerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:25

Rose så op på hans ansigt "Jeg har ikke en god grund.. Men vi havde det da ret godt, og jeg syntes bare ikke at, lidt drilleri skal ødelægge det.." mumlede hun og lagde armene over kors og lændte sig op af væggen og betragtede ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:29

Morgan gav et suk fra sig og så bare ned på hende "jeg har lyst til at slå dig ihjel, hvis du kalder det godt så ved jeg ikke hvad der er dårligt" sagde han og så bare op og ned af hende og bed sine tænder sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:31

"Du havde lyst til at slå mig ihjel? Jamen, hvorfor gjorde du det så ikke?" spurgte hun og løftede det ene øjenbryn af ham og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:39

Morgan træk på skulderne "fordi... det ved jeg ikke" sagde han og bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:40

"Betyder jeg da noget for dig?.." mumlede hun og så på ham nu med et ulæseligt blik og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:45

Morgan gav et lille grin fra sig "nej" sagde han bare og træk sine hænder længere ned i lommerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:03

"Det må jeg vel.. Ellers så ville du da have dræbt mig" sagde hun og var ikke bange for ham eller hans trusler om at han ville dræbe hende. Hun blev ved med at se på ham med et ulæseligt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:46

Morgan så på hende og lyttede på hvad hun sagde og rystede på hovedet "Rose.. jeg føler intet, end had.. så nej du betyder intet for mig som resten af verden" sagde han og havde ikke tænkte sig at indrømme at han holde meget af hende, han vende sit blik ned mod gulvet og viste ikke hvis han skulle gå eller blive
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:10

Hun flyttede sig langsomt væk fra væggen og lod sine ben føre sig hen til ham "Det forstår jeg skam godt, Morgan. I vampyre har det vidst bare lidt svært med det og følelser.. Det må nu være rart nok ikke at være så følsomme og vise følelser frem" sagde hun og så op på hans ansigt og smilte sødt "Undskyld at jeg kaldte dig svag. Det var vel nu oss ret dumt at sige det. Jeg ved jo godt at det ikke passer" hun nikkede svagt og smilte undskyldende op til ham og lod derefter sine arme gå omkring ham "Jeg ved godt at du ikke kan føle så meget andet end had.. Men det ændre dog ikke mine følelser for dig" hviskede hun og lagde sin kind mod hans ene skulder og smilte muntert og var ligeglad med om han overhovedet ville have hende tæt på sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 13:25

Morgan vende sit blik mod hende da han kunne se at hun bevægede sig, han træk bare på skulderne og tænkte over hvad han skulle svare "dog ikke altid.. nogle gang ville jeg ønske at jeg var den fyr der kun har en pige og det der andet lort" sagde han og forstod ikke selv helt hvad det betød, han træk igen på skulderne og fugtede sine læber "du bestemmer jo selv hvad du vil kalde mig.. men jeg ved jo hvad der passer" sagde han og stivnede i hele kroppen da hun lag sine arme omkring ham, han så lidt ned på hende og lag sine arme stille om hende "snakker du om hvad du føler for mig ?" spurgte han om og bed sig kort i læben, og lukkede sine øjne stille i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 10:36

"Tjaaah.. Der er ingen der er perfekte i denne verden. Og jeg kan lide dig for den du er.." hviskede hun og lukkede sine øjne på klem og nød at have sine arme omkring ham, selvom at han virkede lidt anspændt. Hun trak svagt på skuldrene "Måske gør jeg.. Måske gør jeg ikk. Det må du vel selv finde ud af" sagde hun drillende og var fuldstændig ligeglad med hvis han nærede de samme følelser for hende. Hun var vidst bare ligeglad med det hele på det tidspunkt. Hun smilte svagt og lyttede til stilheden.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 9 Icon_minitime

Regner på vej hjem..
Tilbage til toppen 
Side 9 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum