| I kirken.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 08:10 | |
| "Hmm.. Joooh" mumlede hun og vidste det jo egentlig godt og så lidt væk fra ham og smilte stadig lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 08:11 | |
| "Hehe, men..." smilte han lidt mere skævt og lidt nervøs. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 08:12 | |
| Rose så tilbage på ham ".. Men hvad?" spurgte hun og smilte til ham og kunne høre at han var nervøs. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 08:15 | |
| "Ømm" sagde han. "Mennnnn..." sagde han nervøst. "Er måske oss lidt bange for du ikke føler det samme som jeg gøre." sagde han med et skævt smil på læberne. "Og det med jeg er en vampyr og du er en engel" sagde han oss noget nervøst. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:40 | |
| Hun kunne ikke lade vær med at grine lavmælt og strøg sine fingre gennem hans hår "Selføli har jeg de samme følelser.. Ellers ville jeg jo ikke være sammen med dig og så ville jeg have haft sagt det til dig" sagde hun og gav ham et lille kys på munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:41 | |
| "okay" smilte han stort og var glad over hun havde de samme følelser for ham. "Men e er nogle, som lader som om" sagde også. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:45 | |
| Hun smilte lidt forvirret "Hvad?" spurgte hun og forstod ikke rigtig hvad det sidste han havde sagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:46 | |
| "Der er nogle piger som bare bruger en til alt muligt.""Og det håber jeg ikke du gøre" sagde han med et skævt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:48 | |
| Hun så på ham og blev ved med at smile til ham og rystede derefter på hovedet "Selføli gør jeg ikke det. Jeg ville ikke kunne leve med mig selv, hvis jeg var sår'n" sagde hun og gav ham et varmt kram. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:50 | |
| "Godt" sagde han og kramede hende igen. og kyssede hende bagefter på munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:51 | |
| Hun nød at mærke hans kram og gengældte glad kysset tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:52 | |
| Kellan havde løst til at hoppen i søen igen. og smilte stort til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:53 | |
| Rose så op på ham og kunne godt se at han ville et eller andet "Hvad er det du vil?" spurgte hun med et lille grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:55 | |
| "I søen igen" smilte han sødt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:56 | |
| "Søen?" sagde hun og gøs allerede ved tanken om det kolde vand, men nikkede derefter "Okay så" sagde hun muntert og rejste sig langsomt op og hev Kellan med op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:58 | |
| Kellan kom hurtigt op da hun rev ham op. Kellan begyndte at tag hans storer trøje af og t-shirt så han stod i bare mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Lør 13 Mar 2010, 23:59 | |
| Rose så lidt på ham og kunne ikke lade vær med at smile og begyndte langsomt at tage sin trøje af og stod i en sort tanktop. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:01 | |
| Kellan så ned på hende og smilte. "Skal vi gå ned i vandet.?" spurgte han lidt roligt, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:04 | |
| Hun så lidt op på ham og sendte derefter det mørke vand et lidt usikkert blik, men nikkede så "Jah. Det kan vi godt" sagde hun og smilte op til Kellan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:05 | |
| Kellan tog hans hånd frem til hende og begyndte at og stille ud mod vandet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:07 | |
| Rose tog hans hånd og fulgte ham med ud mod vandet og så lidt frem og tilbage mellem ham og vandet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:11 | |
| Kellan var nødet i vandet med hans føder. og vendte sig om og smilte til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:12 | |
| Rose gik langsomt ud i vandet og gøs da hun mærkede det kolde vand mod sin hud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:14 | |
| Kellan kunne se hun gøs. og sagde "Skal vi vende tilbage?" smilte han sødt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Søn 14 Mar 2010, 00:17 | |
| Hun rystede hurtigt på hovedet "N-n-nej.. D-d-det behøver vi ikke" stammede hun og sendte ham et lille smil og gik lidt længere ud i vandet. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I kirken.. | |
| |
|
| |
| I kirken.. | |
|