Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I kirken..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I kirken.. - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:01

"Så siger vi det" sagde hun og lød svagt sarkastisk og drillende og kyssede ham kærligt på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:02

Kellan så lidt mærkeligt på hende og holdte om hende og smilte sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 09:05

Hun så lidt på ham uden at sige noget og grinte derefter muntert og lagde sin hånd på hans kind og nussede ham blidt der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 02:59

Kellan nussede hende på lårne og smilede op til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:01

Hun kyssede ham blidt på læberne og smilte til ham "Du er nu ret modig.. Være sammen med en engel som mig. Jeg kan være skræmmende for nogen" sagde hun drillende og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 02:37

"Men ikke på mig." smilte Kellan sødt op til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:23

"Det er kun fordi at du har mødt min venlige og total nuttede side" sagde hun og grinte lavmælt "Uf! Jeg bliver uhyggelig hvis det forsvinder" løj hun og smilte sødt til ham. Hun var ikke uhyggelig på noget som helst tidspunkt. Det var hun bare ikke bygget til at være..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:25

Kellan grinte og smilede op til hende "Ja, så siger vi det."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:38

"Tror du ikke på mig?" spurgte hun og så helt overrasket ud og man kunne se at hun var ved at begynde at grine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 01:23

"Jo, self gøre jeg det" sagde Kellan og smilte lidt skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 04:10

"Er du nuu oss sikker?" spurgte hun og smilte mistænktsomt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 04:11

"Ømm, ja det er jeg." smilede han skævt og kiggede ind i hendes øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 04:16

Hun smilte og nikkede "Det var godt" sagde hun muntert og var glad for at han havde troet på at hun kunne være ret uhyggelig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 04:17

Kellan smilede sjovt til hende og grinte af sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 04:17

Hun prikkede ham på underlæben og grinte muntert "Hvad griner du af?" spurgte hun og så på hans sjove smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 04:18

"Ikke noget" sagde Kellan og blev sjov i hovdet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 04:20

Hun grinte lavmælt over hans ansigt og nikkede "Okay. Så siger vi det" sagde hun og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 00:06

"Det er da, det vi gøre." smilte Kellan og så op på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 00:06

Hun nikkede smilende og så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 00:09

Kellan kiggede op på himmlen og smilte.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 26 Icon_minitime

I kirken..
Tilbage til toppen 
Side 26 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26
 Lignende emner
-
» I kirken