Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Are you gonna go my way - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:12

Morgan lyttede på hvad hun sagde og syntes ikke det selv passede "hvordan ved du at jeg bliver far en dag ?" sagde han og smilte imens, han stoppede hurtigt med at smile og træk sit hoved væk fra hende "hvad er det du siger ?" spurgte han om og kunne ikke få blikket fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:17

"Fordi.. jeg vil have et barn med dig" hviskede "Men ikek nu" sagde hun hurtigt.. Elisa åbnede øjne da han slap kysset og lagde hurtigt hænderne foran øjne.. "Men jeg var bange.. pleas lad mig ikek sige det engang til" hviskede hun og kunne godt mærke han bleb ved med og se på hende. inde under hendes hænder lukkede hun øjne hårdt sammmen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:28

Morgan smilte lidt og kyssede hende på næsen "jamen så kan jeg jo ikke stoppe dig i at gøre mig far" sagde han lidt drillende og bed sine tænder kort sammen, han tog blidt fat i hendes hånd og ville havde dem væk fra hendes øjne "Elisa sige det bare" hviskede han og kyssede hende på panden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:32

Elisa rynkede næsen da han kyssede den og smilede. "Det kan du nemlig ikke" Elisa smilede og kiggede på ham.. hun rystede på hovedet da han fjernede hendes hænder.. men hun lod øjne værer lukket og bed sig kort i læben men slap så læben og sukkede. "Jeg tog en aport.. du havde gjort mig gravid..og imens du var i din klan..tog jeg en test da jeg havde det underligt.. og fat ud af jeg var gravid.. men jeg sagde ikke noget til dig.. undskyld" hviskede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:42

Morgan smilte lidt "jeg vil heller ikke stoppe dig i det" indrømmede han og træk sig lidt væk fra hende "du har været gravid, med mit barn" sagde han og kunne ikke selv forstå det, han satte sig op og så sig omkring og bed sig hårdt i læben "mit barn" hviskede han og lag sine hænder på sin brystkasse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:45

Elisa smilede og nikekde. "Godt.. " hun grinede lavet.. men stoppede hurtigt og bed sig hårdt i læben og kiggede på ham, "Ja.. undskyld" hun bed sig i læben men rejste sig så op.. "Undskyld morgan.. jeg var nød til det.. ellers havde vi haft et barn nu" hun rystede på hovedet og løb ind i stuen og lagde sig ned og hev et tæppe over hovedet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:50

Morgan nikkede bare og så bare videre rundt, han så hen på hende da hun rejste sig op. han blev lidt siddende inden han gik efter hende "hvorfor har du dog ikke sagt nået ?" spurgte han om og lag sine hænder ned i lommerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:55

"Fordi jeg ikek vidste det..og vis jeg kom ned til din klan og sagde.. 'Du har gjort mig gravid..og jeg har taget en aport...' Så vilel de nok gører noget ved dig..og da jeg mødte dig igen efter så langtid glemte jeg det.. mine tænker har været på noget helt andet.." hun rejste sig og stillede sig foran ham.. " Troede du vilel blive stik idiot vis jeg sagde jegvar gravd.. jeg var bange morgan" hun gik hen og lagde armene om ha,--
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:11

Morgan så over på hende, men vende sit blik væk når hun kom hen til ham "jeg havde da ikke blevet sur eller en idiot.. Elisa hvis du havde valgt at beholde barnet så ville det jo ikke hjælpe at jeg blev sur eller hvad jeg ville" sagde han og lukkede sine øjne i og ville bare helst glemme det, han træk sine hænder længere ned i lommerne "ej hold kæft, jeg begynder at blive alt for blød sød" sagde han og vende sig om og gik hen og lod sig falde ned i sengen, han trykkede sit ansigt ned i sengen og sukkede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:14

Elisa så på ham med åben mund.. hun bed sig så i læben og gik ind til ham og satte sig roligt oven på ham. "Undskyld... kan du ikke tilgive mig... jeg er virkelig ked af det.. tænkte ikek over det.. men jeg vilel jo ikek have barnet" hviskede hun og rystede på hovedet og kiggede ned på ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:21

Morgan blev bare liggende og lyttede på hvad hun sagde "du vil gerne havde at jeg er far'en, men du gider ikke havde mit barn" mumlede han ned mod sengen, han blev bare helt stille liggende og tænkte over det hele
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:27

"Morgan.. jeg vil have du skal værer far til mit barn..og jeg vil gerne have dit barn.. men lige i det øjeblik jeg stod der var jeg bare ikke klar.. men en af grundene var at du ikek vidste det" hviskede hun og bøjede sig ned og kyssede ham ømt på skuldern.. "Vil du ikek godt vende dig om og kigge på mig" hun løftede sig lidt op så han kunne dreje rundt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:40

Morgan sukkede lidt og lyttede på hvad hun sagde, han vende sig langsomt om og så op på hende "men jeg vil jo aldrig vide det før du fortæller mig det" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:59

"Jeg har fortalt dig det nu..og jeg vil bare have en baby med dig" hviskede hun.. "Men nårh man føder er det meget slemt.. der er blod alle venge og du skal sikkert give mig kajser snit" hviskede hun og kiggede roligt på ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:04

Morgan så op på hende og nikkede "ja det har du så" sagde han og smilte lidt, men hans smil forsvandt hurtigt igen "ligner jeg er læge ?" spurgte han om og åbnede sine øjne meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:10

"Morgan.. du skal bare skærer en streg lige i midten..og så skal jeg nok hive babyen ud" hviskede hun og bøjede sig ned og kyssede ham ømt på munden. "Vil du ikek værer far" spugerte hun og slikkede ham over læberne og tog roligt hans hænder og kørte dem op af hendes lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:17

Morgan åbnede sine øjne mere "hvad ?" sagde han og kunne ikke selv se at han kunne få sig selv til det, han lod hende bare tage sine hænder og tog en dyb indånding. og nikkede "jeg vil godt være far til dit far, men kune hvis du vil blive min" sagde han og smilte kærligt op til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:27

Elisa smilede stort og kiggede på ham.."Selvfølig vil jeg værer din" hun lagde sig ned på ham.. Elisa var lykkelig.. hun var heldt vildt glad for følte sig som i himmlen .. "Jeg elsker dig" hviskede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 09:30

Morgan så ned på hende og lag sine arme om hende, han kyssede hende blidt i håret og smilte "je.. jeg elsker også dig" fik han taget sig sammen til at sige og var virkelig stolt over sig selv at sige det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 20:10

Elisa smilede stort og nød det og kyssede ham 3 gange på brysted... Elisa kiggede roligt på ham og smilede til ham.. men rullede så ned af ham og kiggede hen på tvet og smilede bare og var total lykkelig.. selvom sangen og videoen i tvet var så trist..

https://www.youtube.com/watch?v=zPG1n1B0Ydw&feature=fvst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 22:24

Morgan smilte lidt og kyssene og så efter hende, han tog blidt hendes hånd og lag den på sin brystkasse. han flettede stille sine fingere mellem hendes "du er min første" hviskede han og nussede blidt hendes hånd med sin tommelfinger, og kunne ikke få sine øjne væk fra hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 22:42

Elisa smilede hendes smil var stort og hun lå helt stille og så på tvet.. "Du er min anden.. men den jeg har elsket mest fra første gang jeg så dig..vidste jeg der var noget ved dig" hun smilede svagt og kiggede kort hen på ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 22:51

Morgan gav et lille grin fra sig "det skal man jo sige" sagde han og hævede det ene øjebryn og vende sit blik mod tv'et "det syntes du nok fordi du godt kunne lide at havde sex med dig" grinte han og vende sit blik tilbage på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 22:58

Elisa smilede og vedte sig om på siden og kiggede på ham, "Hmm.. ja jeg kunne godt lide og have sex med dig.. men jeg kan også godt lide den måde du er over for mig" hviskede hun og lagde sig om på ryggen igen og kiggede på ham, "Og fordi jeg elsker dig.. men det ved du vel" sagde hun og så på tvet og holdte ham stadig i hånden..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 23:02

Morgan gav et lille grin fra sig og lyttede bare på hvad hun sagde "du er så skøn og mærkelig" sagde han og tog hendes hånd op til sin mund og kyssede den blidt, han lag den ned på sin brystkasse igen og vende sit blik op mod tv'et
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 18 Icon_minitime

Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 18 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» Im gonna miss you
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: