| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 05:09 | |
| Hun tog en dyb indåndning af ham og ånede lettet ud. "Je-" hun droppede med og sige noget da hun ikke vidste havd hun skulle sige.. "Jge skal syde op" hun lagde hænderne på hans kinder og kyssede ham ømt på munden men rejste sig så op.. "Og jeg skal have en ny dør" hun kiggede rundt og gik ud og hentede en kost og alt det ødelagt glas fjerede hun hen i et hjørne hun vendte sig imod ham og smilede til ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 05:26 | |
| Morgan rejste sig stille op og gik hen og træk hende ind til sig "Elisa stop" hviskede han og kyssede hende i håret "slap af,, der er ikke sket nået" hviskede han og trykkede hende tæt ind til sig og løftede hende hoved lidt op og pressede sine læber mod hende "syyyyyh" sagde han imens og vuggede hende fra side til side |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 05:33 | |
| Elisa tabte kosten.. hun så roligt rundt. "Jamen" hun sukked eog lagde armene om hans nakke og kyssede haam blidt.. "Jeg skal ryde op" hvisked ehun og kiggede roligt på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 05:39 | |
| Morgan rystede på hovedet og løftede hende op til sig "ikke så længe du er sådan" hviskede han og nussede hende på ryggen med den ene hånd, mens han stille gik rundt og vuggede sin overkrop fra side til side |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 05:44 | |
| Hun lagde roligt bene om ham. "Hvordan er jeg..og jeg må godt ryde op" Hun smilede til ham og lod ham vugge hende rundt.. hun nussede ham roligt i nakken.. og smilde til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 05:47 | |
| Morgan rystede på hovedet og pressede sine læber mod hendes hår "nej" hviskede han og gik stille hen i sofa'en og satte sig ned og trykkede hende tætter på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 05:49 | |
| un sukked eog lagde sig ind til ham.. "Jo.." hviskede hun og smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:04 | |
| Morgan rystede på hovedet "vi er nød til at snakke sammen" hviskede han og stoppede med at vugge |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:12 | |
| Hun stopped emed og smile og lagde sig ind til ahm og kiggede roligt på ham. "Hvad skal vi snakke om" spugerte hun og bed sig svagt i læebn og var nervøs .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:27 | |
| Morgan gav et suk fra sig "at det er bedst at jeg forsvinder, jeg har bragt dig i stor fare" sagde han og viste ikke hvis han skulle give slip på hende eller ikke, selv om han viste at han ikke kunne blive der |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:30 | |
| "Morgan... gider du ikke god tog stoppe. det er ikke mig de er efter det er dig.. så de gør mig ikke noget.. slap nu af.. Jeg kan jo ikke undværre dig.. kan det være så svært og forstå" spugerte hun og kiggede op på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:33 | |
| Morgan gav et suk fra sig "kan du ikke forstå at de gør hvad det passer dem, så hvis det skulle være at de ville havde fandt i mig så ville de ikke havde nået imod at bruge dig mod mig. kan du ikke bare forstå at jeg vil beskytte dig" sagde han og træk hende ned fra sit skød og rejste sig op, han gik ud i køkkenet og tog sin trøje på og gik derefter ud for at tage sko på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:43 | |
| Elisa sukkede og rejste sig og gik ud til ham og tog hans sko og kastede dem ind i stuen og kiggede roligt på ham. "Morgan.. du kan ikek bare gå for dine problemer.. du ved ikek hvor meget jeg holder af dig..og jeg er ligeglad med hvad der sker.. vi kan godt klare det.. det må du bare tro på" hun kiggede på ahm og hev hans trøje af og tog den på.. "Så nu eger jeg dig!"sagde han og kiggede på ham . |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:47 | |
| Morgan så bare på hende og gav et suk fra sig, han satte sig opgivende ned og lag sig op af væggen "vi kan ikke klare det hvis de kommer igen" sagde han og lukkede sine øjne i og lag sine hænder foran sine øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:54 | |
| Elisa sukked eog kravlede hen imellem hans ben og kiggede på ham og fjernede hans fra ahns øjne og lagde dem om hendes nakke. "Vi må bare finde et andet sted og være.. jeg har også sat denne her lejelighed til salg.. Morgan vi skal nok finde ud af det" hun kiggede ham i øjne.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 06:57 | |
| Morgan så stille på hende og rystede på hovedet "jeg er så ked af det at du ikke er i sikkerhed" hviskede han og lag en hånd på hendes kind, han bøjede sig stille hen og kyssede hende ømt på munden "jeg skulle smutte og tage til deres opholdsted og se hvad der sker" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:03 | |
| Hun kiggede roligt på ham og rystede på hovedet, "Morgan ingen er i sikker hed" hviskede hun og kiggede roligt på ham.. hun lukkede øjne og kyssede ham ømt tilabge og lagde hænderne på hans bryst og rystede på hovedet, "Nej..Du skulle ikek.. du skal bare hjælpe mig med og finde en ny lejelighed" hun så på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:04 | |
| Morgan gav et suk fra sig "du havde været mere i sikkerhed hvis du havde James" hviskede han og kyssede hende på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:12 | |
| Hun rykkede sig tætter på ham og nød kysset men rystede så på hovedet. "Så havde det bare endt med at jeg havde gjort ham noget.. også ville det ende med at jeg gik selvmord" hun kiggede på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:14 | |
| Morgan gav et suk fra sig og pressede sin pande mod hendes "Elisa jeg er et fjols" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:18 | |
| "Det du sikkert men det er jeg også" hun kiggede kort på ham men lukkede så øjne.. "Kom" hun rejste sig og tog hans hånd og hev ham roligt op vis hun kunne .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:40 | |
| Morgan rejste sig stille op og så bare på hende og bed sig i læben uden at sige nået |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:46 | |
| Elisa førte roligt morgan med ind i stuen.. Og skubbede ham ne dog ligge i sofaen. hun bøjede sig ned og kyssede ham ømt på munden. "Jge bliver nød til og ryde op.. men slap bare lidt af.. kommer om lidt" hviskede hun og gik ud i køkkenet og begyndte og ryde op og gllædet sig til og se om hun måtte de t.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 07:53 | |
| Morgan lod sin bare blive skubbet ned, han så op efter hende og rejste sig stille op og gik lydløst hen og tog sine sko på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:03 | |
| Elisa skulle ud og hente noget og så ham. "Du vil bare ikek være hos mig var.. hvad fanden har jeg lige pludslig gjort dig.." hun kiggede rundt.. "Så du tro eg er i sikkerhed vis du skrider.. Morgan vis du skrider finder de mig og bruger mig imod dig.. men det vilel du være ligeglad med " sagde hun og kiggede på ham . |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|