| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:10 | |
| Morgan så op på hende og gav et suk fra sig, han satte sig bare ned på gulvet og bed sine tænder sammen og pillede ved sine sko |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:16 | |
| Elisa sparkede hånd til det skab hun sad i så det lukkede med et højt brag.. hun satte sig så ned og kastede et glas ind i væggen så det smadert hun lukkede øjne hård ti og lagde hænderne op foran øjne .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:26 | |
| Morgan lukkede sine øjne i da han hørte hvordan hun larmede "jeg må heller gå hjem" hviskede han og rejste sig op og tog sine sko ordenligt på, han gik stille ud i køkkenet og så over på hende og viste ikke hvad han skulle gøre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:30 | |
| Elisa trak benene op til hovedet og lagde armene om dem og der trillede nogle tåre.. "Hvorfor vil du ikek bare være hos mig" hun pillede lidt ved hans trøje da hun havde den på .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:38 | |
| Morgan gik stille hen til hende og satte sig ned på hug "Elisa det er intet med at jeg ikke vil være hos dig, jeg ved bare hvad jeg bliver nød til" hviskede han og lag stille sin ene hånd på hendes lår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:43 | |
| Elisa rystede på hovede tog trøede tårene væk men der kom flere.. "Nej.. det er du nemlig ikke" hun rykkede sig væk fra ham da ahn rørte hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:45 | |
| Morgan tog sin hånd til sig da hun rykkede sig væk "jov jeg gør, jeg er nød til at stoppe dem" sagde han og rejste sig op og lag sine hænder ned i lommerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:47 | |
| Hun rystede på hovedet og rejste sig op og kiggede på ham mens tårene trillede. "Hvorfor fortæller du mig ikek bare sandhedden.. at du er færdig med mig.. ogat du slutter dig tild din klam igen" spugerte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:51 | |
| Morgan lag sit hoved på skrå "Elisa tro hvad du vil, men du ved inders inde at det ikke passer" sagde han og gik hurtigt hen mod hoveddøren og åbnede den "lad nu være med at lave nået dumt mens jeg er væk" sagde han stille og lukkede døren efter sig og begynde at gå ned af trapperne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:54 | |
| "Som om du kommer tilbage" hun smadert hånden ned i køkken bodert og blod løb igen ned af hendes hånd da hun havde glemt at hun havde skåret sig.."Iii" hun lod sig falde ned på gulvet og lagde sig ned. "Jeg rejser mig ikek for han kommer tilbage.. om jeg så skal for bløde" hviskede hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 08:59 | |
| Morgan fik hurtigt færten af blod og gav et suk fra sig, han gik stille videre ned af trapperne og viste at han måtte stoppe dem inden de fik fandt i hende. han gik ud af døren uden af vende sig om og kunne ikke få sig selv til det, han så sig omkring på gaderne igen han hurtigt løb over på den anden side af gaden og hoppede op på tagen. han tænkte kun på at dræbe den og derfor få Elisa mere i sikkerhed, da han ikke ville være skyld i hvis der skete hende nået |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 09:11 | |
| elisa Lå bare stille og lukkede øjne og tænkte kun på det gode hun hvade med Morgan og faldte hen imens hendes hånd forblødte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 09:23 | |
| Morgan forsatte bare hurtigt hen til sin klan's opholdssted, han gik bare stille igennem døren mens vampyrerne fra klan'en snerrede af ham
//du kan ikke bare slå hende ihjel o.O// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 09:27 | |
| Elisa lå stille på gulvet og trak sin hånd roligt til sig og mærkede tydeligt blodet forsvinde og hvor dårligt hun fik det ..
//Hvorfor ikke ?? // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 09:47 | |
| Morgan gik fast besluttet ind i et stort værelse, hvor der sad en masse vampyrer. han forsatte op og stoppede op foran en stol hvor der sad en gammel vampyr i "endelig kom du Morgan" sagde vampyrer med en host stemme, Morgan lag sit hoved lidt på skrå og snerrede når der var nogle vampyrer der ville gå hen til ham. han lod sine hænder forblive nede i lommerne "godaften Lord" sagde Morgan og så bare koldt på ham, han tog sin ene hånd op af lommen som fik nogle vampyrer til at gispe og holde godt øje med ham "hvad er det du ønsker Morgan ?" spurgte han om og så på Morgan med et mærke kærligt blik, sådan et blik når en far så ned på sin søn. Men Morgan så bare på ham som om han bare var en lille ting "jeg ønsker at i lader hende være.. hun har intet med det at gøre" sagde han og slog ud med sin arm, han viste mere følelse end det gjorde godt. vampyrerne begynde at grine, men den gamle vampyr fik dem hurtigt til at være stille. han bøjede sig ned mod Morgan og smilte lidt "hvis jeg får ingen til at røre hende her fra klan'en, så skal du også gøre en ting for mig" sagde Lord'en og så bare på Morgan som han hele tiden havde set på ham, uden at vise en eneste følelse udover far søn følelsen for ham. Morgan nikkede stille "hvad skulle det være ?" spurgte Morgan om og fjernede ikke sit blik fra ham, Lord'en satte sig tilbage igen og så tænkene på ham "det ved jeg ikke endnu, jeg skal nok sende bud efter dig når det er" sagde han og gav et lille grin fra sig "men lad os nu se hvis du kan nå hjem til hende inden hun dør" sagde han så og grinte lidt mere da han kunne se hvad der skete ondt med dem som man holde meget af ved at se dem ind i øjnene, Morgan så stift på ham og viste godt at det måtte være hende selv der havde gjort nået ved sig selv. Morgan vende sig om og løb så hurtigt han kunne ud af bygningen, han hoppede hurtigt ud af en lukket vinduet og ønskede bare at nå det i tide |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 09:55 | |
| //Har lige skrevet med Hayley..og hun sagde det var okai vis hun havde været der..så imens han har været der nede har hayley været og mishanldet hende// xD
Elisa lå og for blødte aret på hendes mave var blevet skåret op og hendes hånd var skåret op.. hun mumlede et helelr andet emn besvimede så .. elisa trak ikek vejert og så ret død ud.. så vis morgan ko lignede hun en der var død-- vinudet var åbnet og der lugtede af død elisa .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:06 | |
| //Okaaaaay.... er der nogen der læser vores emne ?? :b//
Morgan skynde sig videre igennem byen, han fik færten af døden og ville ikke tro det. han løb hurtigt op af muren og hoppede ind af vinduet, han stoppede med at trække vejret og så sig omkring. han hoppede hurtigt ned og løb så hurtigt han kunne hen til Elisa, han bed sig hårdt i læben og satte sig på hug foran hende og træk hendes hoved op i sit skød "Elisa" hviskede han et par gange og klappede hende på kinden imens, han så ned på hendes sår og rystede på hovedet. han rejste sig op og løftde hende op i sine arme og gik ud på badeværelset, han tænde vandet og lag hende under. han satte sig bag hende og træk hende op af sig, og lag hendes hoved på sin brystkasse. han lag sin ene arm omkring hende og bed sig i håndledet og lod blodet dryppe ned i munden på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:15 | |
| //Nej.. heller det ved jeg ikke ^^ //
Elisa lagde ikek mærke til havd han gjor hun var helt væk.. hun bleb genenm blædet af vandet og var så tæt på at dø.. hun mærkede blodet i sin mund.. hun drjede hovede tog ville ikke drikke hans blod.. Elisa begyndte og ryste og Hun var bange hun mumlede noget og faldt hen .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:18 | |
| //det ville være sjovt hvis nogen gad bruge deres tid på det x'D hahaha//
Morgan tog fat i hendes kæbe så hun ikke kunne rykke sit hoved, han tog sit håndled hen til hendes mund igen "Elisa du må ikke dø" hviskede han og kyssede hende blidt i håret "drik nået af mit blod, så henter jeg en til dig når jeg ved at du ikke dør i mellem tiden" sagde han og vuggede hende lidt imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:32 | |
| Elisa lå bare helt slap den trøje hun havde nakket fra Morgan havde hun på og der kom bare mere og mere blod ud på den.. hun sugede roligt han blod men prøved og dreje hovgedet da hun ikek ville. "St..." hun kunne ikek snakke og hun lå som om døden havde taget over hende.. hun stoppede med og suge og havde bare hans håndled i sin mund .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:37 | |
| Morgan så bare ned på hende "Elisa kom nu.. jeg elsker dig" hviskede han og nussede hende blidt på maven, og var ligeglad med at der kom blod på sig "jeg vil havde at du overlever, at du kan skælde mig ud igen" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:43 | |
| Elisa kunne ikke fatte hvad det var han sagde det lod som en summen for hende hun sugede kort noget af hans blod..og kunne oppe i hovedet forstå hvad det var der skete.. og hvad han havde sagt.. hun lagde sig til og søve da hun ikke ville sluge mere af hans blod..hun faldt hen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:48 | |
| Morgan klappede hende stille på kinden med sin hånd da han ikke ville havde hun skulle sove, han lag hendes hoved bagover så hun ville se op i loftet hvis hun åbnede sine øjne. han bed et større hul i sit håndled og lod det løb ned i hendes mund |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 10:57 | |
| Elisa åbnede kort øjne og så kort op på lofted men lukkede så øjne i og blodet løb ned af hendes mund og ned i halsen og ud på kinden.. hun lagde sig bare til og sove og faldt hen igen..elisa håbede på at hun kunne sove det væk.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Søn 14 Mar 2010, 11:02 | |
| Morgan så bare ned på hende og håbede på at hun ville få det bedre "elsker dig" hviskede han og kyssede hende på panden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|