|
| Jeg er død.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 04:41 | |
| David holdte vejret da Andy træk sig ud og pustede stille ud efter. han rystede stille på hovedet og lod sig blive trukket ind til ham og nød et lille kyst på kinden "langt...jeg er en skuffelse..hvorfor kan jeg ikke bare glemme de år? det er jo to år siden..hvorfor kan jeg ikke bare komme videre" hviskede han og var meget skuffet over sig selv. han kunne stadig ikke få alle minderne og billederne ud og det gjorde ham lidt ked af det, da han bare ville tænke på noget andet. han puttede sig stille lidt tættere på Andy, men tanken om at de stadig var nøgne holdte ham lidt tilbage. han så stille op på Andy og bed sig hårdt i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 04:59 | |
| Andy så ned på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige "det er nok fordi det er en stor ting der påvirker dig meget" hviskede han og var bare glad for at være tæt på David, han lag sin hånd på hans lår og nussede det blidt "jeg er bare stolt af at du ville prøve" sagde han og rykkede sit hoved ned til hans og så ham ind i øjnene, han nussede ham lidt på låret og smilte svagt "det er ingen betydning om du stoppede det eller ikke" hviskede han og kyssede ham på overlæben og lukkede stille sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 21:35 | |
| David så op på ham og tænkte lidt over det han sagde "det er det nok...men hvorfor skal det lige påvirke mig så meget...jeg ville jo gerne" hviskede han og så lidt på Andy's hals. han mærkede hans hånd på sit lår og nød at blive nusset på låret. et lille svagt smil kom frem på David's læber, da han blev lidt glad for at Andy var stolt af ham. det var længe siden nogen havde sagt de var stolte af ham, så det betød meget for David "tak..fordi du er stolt af mig" hviskede han og betragtede hans øjne. David puttede sig stille tættere på ham og nød at blive nusset "du...du betyder meget for mig..jeg vil bare gøre dig glad" hviskede han og syntes nu det havde nogen betydning. han nød kysset på overlæben og lagde stille sin hånd på hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 21:47 | |
| Andy så bare ned på ham og smilte og kyssede ham en sidste gang på overlæben "fordi du er bange for at det sker igen ?" sagde han og viste endelig ikke hvad han skulle svare til det, da han ikke selv viste hvordan det var at havde oplevet sådan nået. han fjernede kort hånden fra hans lår og tog fat i dynen og lag den over dem, han lag sin hånd ned på hans lår igen og betragtede ham bare med et smil "det ville alle da være at du overhovedet kastede dig ud i at prøve det" sagde han og lod sin hånd glide op på hans kind og så ham ind i øjnene med et lidt trist udtryk, da han ikke var så vild med det han sagde. da det fik ham til at føle at han på en måde havde fået David til at gøre nået, bare fordi han selv ville gøre det "du betyder også meget for mig.. men du skal altså ikke gøre nået for min skyld" hviskede han og træk ham stille tætter ind til sig, han lag sin hånd ned på hans lår igen og så bare stille ned på ham. han trykkede kort sine læber mod hans pande og kunne godt lide at være tæt på David, det var som om han glemte alt det dårlige i et kort øjeblik. han træk vejret stille og roligt og bevægede sig næsten ikke, det var kun hans hånd på hans lår som bevægede sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 22:19 | |
| David nød kysset og så op på ham med et lidt tænksomt blik. han puttede sig tættere på ham og nikkede bare stille til det han sagde "bange...for dem" hviskede han og nussede ham blidt på brystkassen. han så lidt på dynen og kunne mærke at hans faktisk havde froset en lille smule. han så op på Andy igen og nød at mærke hans hånd på sit lår. det beroligede ham altid når Andy rørte ham og holdte om ham. David lyttede til Andy's varme stemme og smilte stille "tror du virkelig det?" spurgte han og så på ham med et betragtende blik. han bed sig stille i læben, da han så hans triste blik. han mente slet ikke han havde gjort det for Andy's skyld elles vill han ikke havde stoppet Andy. hvis han gjorde det for Andy's skyld var det jo nærmest det samme som hvis han havde gjort det for mændene. han rystede stille på hovedet "mmh..jeg gjorde dte ikke for din skyld..jeg gjorde det fordi jeg havde lyst..og jeg troede jeg kunne klare det" hviskede han og nød at komme tættere på Andy. han kørte stille sin hånd ned på hans mave og nussede ham stille der. David nød at mærke Andy's læber mod sin pande og følte sig tryg i hans favn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 22:32 | |
| Andy nød meget at blive nusset på brystkassen og kunne ikke lade være med at smile svagt "men de er væk.. og de kommer ikke tilbage, og hvis så skal de ikke få lov til at røre dig" hviskede han og lag sin pande mod hans og så ham dybt ind i øjnene "der er ingen der får lov til at gøre sådan nået igen, uden at komme forbi mig først" hviskede han og ville aldrig tillade at nogen rørte ham uden at han selv ville det, han tror at han med glæde ville ofre sig selv for at der ikke skulle ske David nået. han nussede ham bare blidt videre på låret og kunne godt lide at røre ved ham, hans smil blev større "ja selvfølgelig ville alle de... det er jo en stor ting" hviskede han og var ikke sikker på om det lod som om at han syntes at det var en stor ting at havde sex, eller ville prøve på at havde det "når okay.. er du sikker på det ?" hviskede han og ville være sikker på at David ikke havde gjort det for hans skyld, da han havde en fornemmelse inde i sig at han havde gjort det for hans skyld. han træk sin mave lidt ind da han mærkede hans hånd på sin mave, han kunne godt lide at mærke hans varme fingere mod sig og havde det skønt med at mærke dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 22:51 | |
| David så dybt ind i hans øjne og betargtede dem med et taknemmeligt blik "tak..det...det er jeg glad for..tak fordi du vil beskytte mig" hviskede han og var meget taknemmelig over Andy ville gøre så meget for ham. der var ikke andre der havde gjort sådan noget for ham før og det betød meget at Andy ville gøre så meget for ham. David holdte virkelig meget af Andy og han var nok den person der betød allermest for ham. han nød at blive nusset på låret. det fik ham til at slappe mere af og han var blevet helt rolig igen. alle minderne og billederne havde han nogenlunde fortrangt væk igen "mmh..det har du nok ret i..u har jo altid ret" hviskede han og puttede sig forsigtigt tættere på ham selvom det ikke rigtig var muligt. david syntes ikke det lød som om Andy syntes sex var en meget stor ting, men det var jo en stor ting for nogen og david syntes det var fint hvis sex betød så meget for Andy eller andre. han nikkede stille og bed sig kort i læben "ja..helt sikker..jeg vil ikke have sex med nogen for deres skyld mere..det er en ubehagelig ting" hviskede han og mente hvad han sagde. han nussede ham stille på maven og kunne godt lide at mærke hans muskler igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 23:03 | |
| Andy så ham bare stille ind i øjnene og smilte imens "jeg vil altid beskytte dig, du betyder alt for meget for mig til det" hviskede han og kyssede ham på næsen inden han lag sin pande mod hans igen, han kunne godt mærke at han prøvede at komme tætter på og gjorde ikke nået ved det. da han ikke ligefrem havde nået imod det og kunne godt lide at David kunne bare ham lidt, selv om han selv var varm uden at kunne mærke det. han lod sine fingere glide op og ned af hans lår og syntes at det var skønt at røre ved, da han tænkte over det så var det slet ikke som at røre ved en pige og han kunne bedre lide at røre ved en fyr "jep. jeg har altid ret og sådan er det bare" sagde han og gav et lille grin fra sig, selv om det ikke helt lød som et grin. men det lag han ikke selv mærke til og var lidt ligeglad med det, han træk vejret helt stille og roligt og nød at mærke hans fingere på sin mave. da han godt kunne lide at kunne mærke sin egen krop, og syntes altid at det var sjovt at kunne mærke nået han ikke troet at han havde. han smilte bare til ham og fjernede ikke sit blik fra hans øjne "det er godt.. det må du nemlig aldrig gøre igen" hviskede han og viste at han ikke ville være en sød dæmon hvis David gjorde nået han ikke selv ville |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 23:34 | |
| David betragtede hans øjne og elskede at se ind i dem. efter hans mening var Andy's øjne lavet af diamanter. de var utrolig smukke og det var som om de glimtede og lyste lidt. selvom der intet lys var i rummet "tak skal du havde...det betyder meget" hviskede han og rynkede kort på næsen, da han mærkede kysset. han nød virkelig at Andy rørte hans lår og det kunne tydeligt ses på ham, at han nød det. han grinte stille og smilte lidt over det han sagde "det er nemlig rigtigt..det er også godt" sagde han med et smil. David tænkte ikke rigtig over Andy's grin. han betargtede bare hans smukke øjne. han nussede ham blidt på maven og nød virkelig at mærke hans muskler mod sine fingre. han rystede stille på hovedet "jeg lover jeg aldrig gør det igen..det har jeg virkelig heller ikke lyst til" hviskede han og mente det virkelig. han ville aldrig gå i seng med nogen hvis han ikke selv havde lyst. han fulgte Andy's mave muskler og nød virkelig at røre dem. de var så veltrændet og han kunne ikke lade være med at mærke på dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Søn 11 Apr 2010, 23:44 | |
| Andy lå bare helt stille og bevægede kun sine fingere og sin mave, han så ham bare ind i øjnene og kunne godt lide at høre hans stemme. den var helt blød og skøn i det og det fik ham til at rødme svagt "det lyder godt David.. det betyder også meget for mig" hviskede han og var glad for at han kunne beskytte ham, og at han ikke havde nået imod det da det betød meget for ham. at han ikke bare blev skubbet væk og sagt at han ikke skulle passe på andre end sig selv, da han viste at han aldrig ville kunne passe på sig selv. efter som han var den han var og gjorde ting uden at tænke sig om "jeg vinder altid og jeg har altid ret" sagde han og prøvede at få det til at lyde som om han var selvglad, selv om det ikke gik så godt for ham at gøre det. han nød virkelig meget at mærke hans fingere på sin mave og lag ikke skjul på det, man kunne næsten se på ham hvor meget han nød det. han bed sig kort i læben dog ikke for hårdt "godt, ellers måtte jeg låse dig inde" hviskede han og gav et lille grin fra sig, og havde endelig ikke nået imod at ligge nøgen sammen med ham. selv om forbindingerne på hans arme var han ikke særlig glad for, da han skammede sig over at havde gjort sådan nået mod sig selv. da han viste at han aldrig ville kunne finde på sådan nået, da han endelig ikke viste at han hadet smerte og at havde sår på sin krop |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 00:10 | |
| David betragtede hans øjne og kunne slet ikke lade være med at se ind i dem. han smilte stille og nussede stille ned over hans mave muskler "mmh...godt.." hviskede han lidt fraværende da han var ved at falde hen i hans øjne og han kunne nårsomhelst begynde at dagdrømme. David ville på ingen måde kunne undvære Andy og ville derfor ikke miste ham. det kunne godt være Andy ville gøre alt for at beskytte ham, men David ville på ingen måde kunne tillade at Andy kom til skade på grund af ham. han grinte lidt af det han sagde og syntes ikke det gik helt godt for Andy at lege selvglad "søde ven...det ved jeg godt..men du kan altså ikke finde ud af at være selvglad" hviskede han drillende og kyssede ham stille på hagen. han kunne godt lide at så Andy nød det så meget, da det jo betød David gjorde noget rigtigt, så han forsatte bare med at nusse alle hans mave muskler og sørgede for at røre hvert enkelt af han mave muskler. han rystede stille på hovedet "det behøver du iukke...jeg vil aldrig gøre sådan noget igen...det var jo også mod min vilje" hviskede han og smilte stille til ham. han kunne godt lide at være nøgen sammen med Andy og det føltes ikke helt forkert længere. han var bare glad for Andy ville lade ham komme så tæt på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 00:20 | |
| Andy smilte lidt af han da han godt kunne mærke på ham at han ikke var helt sig selv, han nød kysset på sin hage og havde slet ikke nået imod det og lukkede sine øjne kort i af det. han havde slet ikke nået imod det han sagde og syntes bare at det var sjovt, da han viste at han aldrig ville kunne spille selvglad. da han ikke syntes selv at der var nået særlig ved ham, han syntes jo at han ikke var tynd og mente ikke at alle muskler kunne være muskler men deller "det ved jeg altså godt.. men man har da lov til at prøve" sagde han og rødmede lidt mere af det, han tog fat i hans lår og løftede det lidt op og lod sit ene ben glide ind mellem hans ben. han gav slip på den igen og begynde at nusse den, han fjernede ikke sit blik fra ham og var ikke sikker på om han havde nået imod det eller ikke "godt søde.. ved ikke hvad jeg ville gøre hvis der skete sådan nået med dig igen" sagde han og trykkede let og kort sine læber mod hans, han lag sin pande igen mod hans og så ham ind i øjnene som om der slet ikke havde sket nået. han prøvede så godt han kunne i at slappe af, da tanken om at andre rørte David fik ham til at blive lidt stiv i det og urolig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 00:39 | |
| David smilte lidt over det han sagde og nikkede stille "det er rigtigt..men hvis du øver dig kan du sikkert godt blive lidt selvglad...det er faktisk en vigtig ting af være lidt selvglad og havde selvtillid..." sagde han stille og betragtede hans rødmen. han mærkede Andy løftede hans ben og rødmede meget da han mærkede Andy's ben mellem sine. han så kort ned af dem, men vente blikket op på ham igen og betragtede hans øjne igen. han nød at blive nusset på låret og det var tydeligt at se på ham. han havde intet imod at Andy's ben lå mellem sine, det betød jo bare han kunne komme tættere på ham. han nød meget det enkle kys og elskede bare at mærke hans læber mod sine "Andy...det sker ikke igen..jeg er blevet stærkere psykisk..og fysisk..efter at have mødt dig er min psyke blevet meget bedre og jeg har det meget bedre med mig selv...jeg har faktisk løst til at leve igen..mit liv giver mere mening og det er din skyld...og jeg er virkelig taknemmelig for det" sagde han og betragtede igen hans øjne. han kørte stille sin hånd op af hans overkrop igen og elskede virkelig at mærke hans bare overkrop. efter hans mening var Andy's krop perfekt. David ville aldrig lade andre røre ham igen. lige nu var det kun Andy der måtte komme så tæt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 00:53 | |
| Andy smilte lidt af ham og rystede på hovedet "jeg har selvtillid.. men jeg er ikke selvglad" sagde han og havde ikke brug for at være selvglad, da han havde det han havde brug for og at være glad for sig selv betød ikke nået for ham. han havde bare brug for sine venner som han kunne være glade for, og kunne være stolt af at kende og kalde sine venner. han fulgte hans blik med sit blik og smilte lidt af det "gør det nået ?" spurgte han om da han ikke var helt sikker på om han havde nået imod det, han lod dog sit ben forblive der og nussede ham videre på låret. han lod dog stille sine fingere kørte op på hans mave og videre hen på siden af ham, han lod sine fingerespidse glide op og ned af siden på ham "det er jeg glad for at høre, glad for at jeg at jeg kan hjælpe og gøre nået godt.. det betyder virkelig meget for mig at du mener det, jeg er også blevet gladere i mit liv siden du kom her til og er der for mig som andre ikke er" sagde han og mente det ikke på nogen ond måde mod sine venner, men David var det bare som om at han lyttede mere på hvad han sagde og kunne forstå ham. han træk sin mave ind igen og smilte stort da han elskede at mærke hans fingere "du må ikke stoppe" hviskede han og mente det, da han ikke ville havde det til at stoppe. da han nød det vildt meget, han træk vejret lidt tungere og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 01:13 | |
| David lyttede til hvad han sagde og nikkede stille "du er heldig du har selvtillid...det er en god ting at have" sagde han stille, da han selv ingen selvtillid havde. det havde han aldrig haft. han havde altid bare gjort som han fik besked på eller bare holdt sig får sig selv. han kunne dog godt spille at han havde selvtillid og var selvglad, da det jo var nødvendigt til det arbejde han nu havde. David så ind i Andy's øjne og smilte lidt af det han sagde "nej..det gør ingenting..så kan jeg jo bare være tættere på dig" sagde han og rødmede lidt mere, da det måske var en lidt pinlig ting at sige, men det var jo sådan han havde det og han ville ikke lyve. han begyndte at trække vejret tungt, da han mærkede Andy's fingre mod sin hud og nød virkelig han nussede ham på siden. han kunne virkelig godt lide at mærke hans fingre glide op og ned af hans side . han lyttede til alt han sagde og fik det så godt "jeg vil aldrig sige sådan nioget uden at mene det...jeg er bare glad for at jeg kan hjælpe dig og være så tæt på dig.." sagde han stille og kunne virkelig godt lide at Andy indrøæmmede de ting for ham. det beviste bare at Andy holdte af ham og det var David virkelig glad for at vide. han så på ham med et skævt smil og betgatede ham lidt "jeg stopper ikke..bare rolig" hviskede han og blev ved med at nusse ham på overkroppen. han kærtegnede alle hans muskler og ville være alt for et det føltes godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 01:21 | |
| Andy lukkede sine øjne i og lyttede bare på hans stemme "ja måske, men ville ikke havde nået imod at ikke havde det" sagde han og lod sine fingere køre om på hans ryg, og lod dem glide ud til siderne så hans hånd blev langt ned på hans ryg. han trykkede ham let tætter på ham og ville med glæde være tæt på ham altid, alt føltes godt når han var tæt på og et var som om at livet gav lidt mening for ham igen "det lyder godt, vil jo ikke gøre nået forkert" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på panden, han begynde at bevæge sin tommelfinger på hans ryg. og lag sit hoved lidt tilbage og nød virkelig meget at havde ham tæt på sig, han åbnede langsomt sine øjne og fugtede sine læber inden han kyssede ham ømt på munden "godt for jeg vil ikke havde du stopper" hviskede han mod hans læber, han træk sit hoved lidt efter tilbage og lukkede sine øjne i igen og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 01:44 | |
| David lyttede til ham og tænkte lidt over det "jeg tror altså det er godt du har selvtillid" sagde han og nød at mærke hans fingre mod sin ryg. han nød at komme tættere på ham og havde det så godt med at få lov til at mærke Andy's varme krop mod sin. han lukkede stille sine øjne og træk vejret helt tungt og rolig og slappede rigtig godt af i hans favn. han følte sig virkelig elsket og håbede aldrig det ville stoppe "hvis du gør noget forkert så vil jeg give dig ren besked med det samme..jeg vil aldrig lade dig gøre noget forkert mod mig..det kunne jo ødelægge vores venskab og det vil jeg ikke lade ske" hviskede han og mente hvad han sagde og åbnede sine øjne da han mærkede det bløde kys mod sin pande. de eneste ting han virkelig var bange for var at blive voldtaget igen og at miste Andy. det ville ødelægge hans liv hvis han mistede Andy og han ville alrdig kunne tilgive sig selv hvis han kvagede sig så deres venskab blev ødelagt. han nød at blive nusset på yggen og følte sig så godt tilpas. han kyssede ømt med og lyttede tyil hvad han hviskede "mmh..jeg stopper ikke" hviskede han mod hans læber og nussede ham blidt videre på alle hans muskler. han bed isgs tille i læben og gemte sit ansigt mod hans skulder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 01:56 | |
| Andy lå bare helt stille og begynde at trække vejret tungt, han kunne godt lide at høre hans stemme "du må godt få den hvis du vil" sagde han og hentydet til sin selvtillid, da det ikke betød nået for ham hvis han havde det eller ikke. han lod sin tungespids glide hen over sine læber, han nussede ham bare videre på ryggen. han havde lyst til at falde i søvn, men han var bange for at han skulle drømme den drøm igen "godt.. ellers ville jeg havde det virkeligt dårligt med mig selv" hviskede han og bed sig i læben igen og lag sit hoved tilbage og gav et lille suk fra sig at nydelse, da han nød det virkelig meget af at mærke hans fingere "det føleles så godt" hviskede han og bed sig i læben igen og lå bare helt stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 02:13 | |
| David slappede helt af i Andy's favn og lukkede sine øjne af ren nydelse af at blive nusset på ryggen. han rystede stille på hovedet "den skal du selv have...jeg kan altid bare fake det" hviskede han lidt halv søvningtog og ville egentlig ikke have Andy's selvtillid, da han vidste hvordan det var ikke at have noget. han var ved at være godt træt og kæmpede lidt for at holde isg vågen, så han konventrerede sig meget om Andy's stemme og ville ikke falde i søvn endnu "mmh...det må du ikke have" hviskede han stille og nussede ham blidt videre på musklerne. han kunne slet ikke lade væree med at røre hans overkrop og var bare glad for han fik lov "godt du kan lide det" hviskede han og mente det, da det betød meget for David at Andy lod ham gøre det og at han kunne lide det så meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 02:23 | |
| Andy flad lidt væk i sin egen verden "ja måske" hviskede han og nussede ham videre på ryggen, og nød alt som han gjorde ved ham "je.. jeg falder snart i søvn" hviskede han og bed sig i læben og nød det meget, det var virkelig skønt syntes han. han træk vejret lidt tungere og kunne ikke rigtigt høre længere hvad han sagde "David du betyder så meget for mig" hviskede han og trykkede ham helt tæt på ham, og lod sin hånd glide ned på hans lår igen og tog fat i den. da han var bange for at drømme, han prøvede bare at tænke på ham og ikke nået andet selv om det var svært |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 02:37 | |
| David lyttede så godt over han kunne og smilte lidt af det han sagde. han nød at blive nusset og følte sin kro var helt tung "du er ikke den eneste...jeg er virkelig tæt på at falde i søvn" hviskede han træt og nussede ham blidt videre på musklerne. han kunne ikke engang åbne sine øjne igen og var så tæt på at lade sig falde hen i en fredfyld søvn forhåbeligt. han nød at komme helt tæt på ham og nød at mærke hans hånd på sit lår igen "du...du betyder også meget for mig søde Andy" hviskede han og sukkede af nydelse. hans hovede dunkede stille mod hans brystkasse og han var faldet i en dyb søvn lige pludseligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 03:07 | |
| Andy lyttede svagt med på hans stemme og nikkede bare kort "David" hviskede han bare og nussede ham blidt på låret, han nød at mærke hans fingere på sin overkrop. selv om han sov så kunne han mærke den som om det var en god drøm, han fald længere og længere ind i søvne og lyttede ikke så meget med på alt omkring sig som han plejede at gøre. han trykkede sine læber mod hans hår og lå bare helt stille, han var glad for at mærke hans krop mod sin og syntes at det var bedre end sex. det betød ikke nået så længe at han kunne være tæt på ham, han betød jo virkelig meget for ham og kunne ikke lade være med at nusse ham på låret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 03:16 | |
| David hørte svagt han nævnte hans navn som om en kaldte på ham i sin drøm og havde det helt fantastisk i sin søvn. han nussede ham stadig blidt på overkroppen selbom han sov, men det ville også sige det var en mere stille og forsigtigt nussen. han mærkede svagt Andy's læber mod sit hår og slappede godt af. alt det Andy gjorde kunne han mærke i søvn eog troede derfor også at det hele bare var en drøm nu, men det gjorde ham nu ikke så meget for han var jo tæt på Andy og det var en dejlig virkelig drøm. han mumlede stille Andy's navn i søvne mod hans bryst og puttede sig stille tættet på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 03:22 | |
| Andy lå bare helt stille og nussede ham videre på låret, han smilte svagt da han hørte at han sagde han navn "mmh" svarede han bare og lod sine læber forblive i hans hår, da duften af ham var så stærk i hans hår og det kunne han godt lide. det var så skønt at drømte lidt om David, eller det var en blanding af Dean og David. så han rystede i kroppen nogle gange og trykkede sig bare tætter på David, han kunne godt lide at sove så længe han var tæt på ham. så var han sikker på at han ikke bare helt drømte om Dean |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Man 12 Apr 2010, 03:29 | |
| David sov tygt og tungt som første gang han havde sovet i samme seng som Andy og hvis ikke var det meget bedre. han trykkede sig så tæt på Andy sommuligt og fælte sig så godt tilpas i hans favn. Dabid drømte kun om Andy og kunne godt lide at være så tæt på ham og sove sammen med ham igen.
//sorry kunne ikke finde på mere Oo næste dag eller?// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Jeg er død.. | |
| |
| | | | Jeg er død.. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|