|
| Jeg er død.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 10:01 | |
| Andy smilte sødt af det han sagde og kunne godt lide, at han følte at han ikke var den eneste der var nervøs. han kunne godt mærke at han knyttede hans hænder, og ventede lidt på at han ville sige stop til ham. han træk sin mave lidt ind da han mærkede hans hænder nede ved sine bukser, hans kinder blev lidt rødme i og han var glad for at David gerne ville prøve at gå længere. han hjalp ham med at få sine bukser af, han lag stille sine hænder på hans kinder og lod stille sin tunge glide ind i hans mund. han lod stille sine hænder glide ned af hans krop, og gjorde alt for at gøre det stille og roligt. han kunne mærke på sig selv at han fik det bedre med at gøre sådan nået med ham, han tog blidt fat i hans ben og lag dem omkring livet på sig selv. da han var lidt mere gange for at tage hans underbukser af, så han ville tage det lidt mere roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Ons 07 Apr 2010, 01:25 | |
| David smilte stille og nød alt det andy gjprde. han lod deres tunger lege lidt sammen og lagde stille sine ben om livet på ham. han elskede af Andy var så forsigtigt og tog det med ro. da han virkelig frygtede smerten og var meget bange for at det skulle gøre ondt, men han glemte det næsten fordi Andy var så rolig og ikke bare gjorde det hele hurtigt som om det skulle ske lige nu og her, men han faktisk også tog hensyn til David og dety var David meget taknemmelig for. han nussede ham blidt op af overkroppen og elskede at følge Andy's muskler med fingerspidserne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Ons 07 Apr 2010, 01:39 | |
| Andy nød at mærke hans fingerespidse på sin overkrop, det var en utrolig skønt fornemmelse syntes han og smilte svagt imens. han træk vejret stille og roligt dog var der stadig en nervøs vejrtrækninger, han holde sin vægt oppe med sine hænder. som var nede i sengen på hver side af David, han syntes det var en mærkelig fornemmelse inde i. men den var stadig skøn syntes han, han lod sin tunge leg med og kunne godt lide at mærke ham tæt på sig. selv om angsten for at det ville blive det samme forhold som han havde til Eolith, ville ske det sammen med David. men han havde ikke andet end at håbe på det, og havde slet ikke lyst til at stoppe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 03:51 | |
| David smilte svagt og følede på hver en muskel på hans overkrop. han var nervøs for at tage det næste skridt, men han havde det som om han heller ikke kunne lade være og han tog stille fat i Andy's underbuksekant, men gjorde ikke andet en at nusse ham ved lænden, da der stadig var noget der holdte ham tilbage. han elskede at lege med Andy tung med sin og syntes nærmest det var et sjovt kys. han kunne hvertfaldt rigtig godt lide det og det lagde han heller ikke skjul på. han var lidt nervøs over at skulle være i seng med nogen uden tvang og han var mega bange for smerten og hvis han nu fik flashback. det var nok det der holdte ham tilbage lige nu og det irriterede ham faktisk lidt meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 04:05 | |
| Andy kunne godt lide at mærke hans fingere på sin overkrop, han lag sin ene hånd på hans lår og nussede den blidt med sin tommelfinger. han lod bare sin tunge blive ved med at lege med hans, han rykkede stille sit hoved lidt væk og åbnede sine øjne og så ned på ham "jeg passer altid på dig" hviskede han og fugtede kort sine læber og begynde at kysse ham lidt vådt på kæben, og nød at mærke hans fingere. han var så bange for at lave en mindste lille fejl, og viste ikke om han var mere nervøs end David var. men han var sikker på at han ikke selv kunne være mere nervøs nogensinde, det var slet ikke som at gå på scenen første gang. det var slemmer syntes han, men havde slet ikke nået imod det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 04:31 | |
| David nød at blive nusset på låret og betragtede ham "jeg ved det...det er jeg virkelig glad for" hviskede han og lagde stille hovedet lidt til siden. han nød de våde kys på sin kæbe og smilte stille. han pillede lidt ved underbuksekanten, men kunne ikke få sig selv til at trække hans underbukser af og han var lidt træt af det skulle være så svært. han træk vejret dybt og rolig for at samle lidt mod til sig og bed sig let i læben. David frygtede virkelig smerten og han kunne slet ikke glemme at dette kunne være en drøm eller at det vil gøre lige så ondt som det mændene gjorde, men han vidste jo godt det ikke var sådan. han vidste godt det var virkelighed og at Andy nok skulle passe på ham. han blev mere og mere nervøs, men ville ikke havde det skulle stoppe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 04:41 | |
| Andy nussede ham videre på låret og kunne godt lide at røre ved ham, selv om det fik ham til at tænke lidt på Dean. da det var lidt mærkeligt at det ikke var kold hud som han røre ved "du kan altid stoppe mig" hviskede han mens han blev ved med at kysse hans kæbe, han stoppede dog lidt og så ned på hans hænder. han kunne godt se at de tøvede og vende sit blik op mod hans ansigt "den er som mig, gør alt for ikke at gøre dig nået ondt" hviskede han og ville gerne havde ham til at slappe af, selv om han viste at det ikke var helt let. når han havde oplevet sådan nogle slemme ting, men han viste dog os at han aldrig ville gøre sådan nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 07:32 | |
| David nød at blev at blive nusset på låret og havde det godt med at mærke hans hånd. han smilte stille over det han sagde "godt..." hviskede han stille og nød alle kyssende. han så lidt på ham da han stoppede og vendte stille blikket ned på sne hænder. han bed sig stille i læben og lukkede stille sine øjne "mmh...jeg ved det..jeg skal nok prøve..at slappe af" hviskede han og tog et par dybe indåndinger for at slappe mere af. han træk stille lidt ned i hans underbukser, men tøvede så igen "jeg...jeg kan ikke" hviskede han og blev irriteret på sig slev om han ikke kunne tage underbukserne af ham, bare fordi han var så bange for noget han vidste Andy aldrig kunne finde på . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 07:44 | |
| Andy så ned på ham og kunne godt mærke når han træk lidt ned i hans underbukser, han lyttede på hvad han sagde og nikkede stille "det er okay" hviskede han, selv om han helst ikke ville havde at det skulle slutte. han blev bare ved med at nusse ham på låret, og var ikke sikker på hvad han skulle gøre. han så bare ned på ham og fugtede stille sine læber, han lod stille sin hånd glide ned fra hans lår og lod den glide hen over hans underbuksekant. han lod stille to fingere glide under og så bare ned på ham imens, og var ikke sikker på hvad han skulle sige eller gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 07:58 | |
| David rystede stille på hovedet og så ned på sine hænder. han var træt af han ikke kunne, da det fik ham til at føle sif svag og uduelig. han så lidt op på ham "hvorfor er det så svært?" spurgte han hviskende og bed sig hårdt i læben. han var ikke glad for at havde indrømmet han ikke kunne, for han ville egentlig ikke stoppe Andy. han var bare så nervøs at han ikke kunne. han nød at blive nusset på låret og tog en dyb indånding. han holdte stadig fat i Andy's underbukse kant, men gjorde intet. han så ned mod Andys hænder og håbede på en måde at andy ville hjælpe ham videre. han slap ham så med benene og tænkte lidt over det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 08:10 | |
| Andy så ned på ham og viste det jo endelig ikke "det ved jeg ikke" hviskede han og lod stille et til finger glide ind under hans underbukser "måske er du bange for at jeg er som dem.. ved det faktisk ikke" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på munden, han så ned af dem og satte sig lidt op da han mærkede at han gav slip rundt om livet på sig. han bed sig lidt i læben da han viste ikke om han ville det mere eller ikke, han tog blidt fat i kanten med den anden hånd og begynde at trække ned i dem. han gjorde det dog langsomt så David kunne stoppe ham, hvis det blev for meget for ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 08:35 | |
| David bed sig lidt i læben og tænkte sig godt om. han slap stille sin læbe og nød kysset "men..jeg ved jo du ikke er som dem...og jeg ved dette er virkelighed...jeg vil jo gerne...jeg er så bange for om det gør lige så ondt selvom du er mere forsigtigt" hviskede han og så op på ham. han mærkede godt Andy satte sig lidt op og David var ikke helt sikker på hvad han skulle gøre. han holdte stadig fast i hans underbukser og nussede ham stille ved lænen. han så lidt ned på Andy's hånder, da han mærkede han træk lidt ned i hans underbukser. han lod være med at stoppe ham, men var så nervøs for det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 08:45 | |
| Andy så ned på ham og lyttede godt efter om han sagde stoppede, han træk vejret stille og fjernede ikke blikket fra hans ansigt. han træk dem helt af og holde dem lidt i sine hænder, han så ned på ham og betragtede ham med et smil "jeg lover at jeg passer på så godt jeg kan.. jeg ønsker ikke at du får ondt" hviskede han og lod hans underbukser falde ned på gulvet, han lag sine hænder på hans og lod dem glide ned af hans arme. han lukkede sine øjne i og begynde at kysse ham op af maven, han lod sine hænder glide hele vejen op og satte dem ned på sengen ved hans overarme. og kyssede ham hele vejen op på munden, han slikkede kort over dem og åbnede sine øjne og så ham ind i øjnene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 09:08 | |
| David mærkede Andy tog hans underbukser helt af og kunne mærke hans hjete galopperede afsted. han så lidt op på ham og ved sig stille i læben. han slap aå kort eftre sin læbe igen "godt..godt...jeg stoler på dig.." hviskede han stille og nød at mærke hans hænder. han sugede stille sine mave ind, da han mærkede hans læber mod sin mave og nød alle kyssende. David træk helt stille han underbukser af og lukkede stille sine øjne. han syntes det føltes underligt at tage dem af ham, men han fortræd det ikke. han mærkede slikket og smilte helt stille. han åbnede sine øjne og så ind i Andy's øjne. det var tydeligt han var nervøs. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 09:19 | |
| Andy mærkede at han træk ned i hans underbukser, han hjalp ham stille med at få dem helt af "godt.. du kan jo altid sige fra" hviskede han og så ham lidt ind i øjnene, og kunne godt lide tanken om at de var begge nøgne. han rødmede svagt af ham og begynde blidt og ømt at kysse ham på munden, han syntes at det var meget sjovt at han kunne kysse ham i længere tid. han lod sin ene hånd glide hen på hans lår og ind på hans inderlår, mens han hele tiden holde øje med at han ikke gjorde nået forkert. han ville med glæde være inde i ham med det samme, men han viste at han var nød til at vente og så David til at slappe mere af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 09:32 | |
| David mærkede han hjalp og det var tydeligt at han var utrolig nervøs "mmh..jeg ved det" hviskede han stille og batragtede hans øjne.David kunne slet ikke vænne sig til de begge var nøgne og at de var så tætte på hinanden. hvis det havde været for nogle dage siden så ville han været gået fuldstændig i chok og være så skrækslagen at han ikke ville gøre andet en at græde, men nu var han kun nervøs og bange for smerten, men ikke noget der skulle stoppe Andy. han kyssede ømt med og kørtse stille hænder over hans overkrop og op omkring hans nakke. han mærkede Andy's varme hånd på sit inderlår og træk vejret dybt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 09:43 | |
| Andy blev bare ved med at kysse ham og kunne virkelig godt lide det, selv om han ikke kunne lide det lige så godt som han kunne lide at kysse Dean. men det ville dog ikke stoppe ham i at kysse ham, han lod sin hånd stille glide længere ind mellem hans ben og nussede ham der. han ville ønske at han kunne få David til at slappe af på ingentid, men det ville ikke stoppe ham. han kunne godt lide at mærke hans fingere på sig og smilte lidt imens, han trykkede blidt sin krop ned mod hans dog lag han ikke alt sin vægt ned på ham "der sker dig intet som du ikke vil havde" hviskede han og blev bare ved med at kysse ham "du siger til når du er klar" hviskede han og ville selvfølgelig ikke komme op i ham før han var klar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 09:55 | |
| David nød at kysse med Andy og havde det som om alt var godt. han mærkede hans hånd mellem hans ben og nød at blive nusset. David havde stadig den blandene følelse af lyst og skræk og den følelse gjorde ham nervøs. han vidste jo at han aldrig ville kunne over gå Dean og det fik ham også til at tvivle lidt på om det nu var det rette at gøre. han mærkede hans krop mod sin og lukkede sine øjne imens han stadig kyssede med. han lyttede til de ting han sagde og tænkt lidt over det. han slap stille kysset ogbed sig kort i læben "du stopper lige så snart jeg siger stop..lige meget hvor meget du nyder det okay" hviskede han og åbnede sine øjne, hbvorefter han med det samme så Andy's smukke øjne "jeg...jeg tror jeg er klar nu" hviskede han og tog en dyb indånding. han nussede stille Andy i nakken.
//smutter i seng nu godnat nat naatte nat nat sov godt ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 08 Apr 2010, 10:11 | |
| Andy kyssede ham tilbage på ham og så tilbage på ham når han slap kysset, han mærkede sit hjerte løb afsted i bryster på af han var så nervøs "jeg lover det.. jeg stopper med det samme, jeg vil jo ikke nyde det før du gør" hviskede han og så ham bare ind i øjnene og bed sig kort i læben, han nikkede stille og var ikke sikker på om han selv var klar "okay, så... så lad os prøve" hviskede han og kyssede ham en sidste gang på munden, inden han vende blikket ned af dem for at se hvad han lavede. han nød at blive nusset i nakken og slappede lidt mere af på grund af det, han sprede blidt lidt mere hans ben og tog fat i sin dims "jeg gør alt for at passe på dig" hviskede han og tog en dyb indånding mens han hjerte hoppede afsted, han vende stille sit blik op mod hans ansigt og lyttede godt efter på om han sagde stop. han kyssede ham lidt på kæben og træk sig så stille op i ham som han kunne
//okay natti nat :D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 00:45 | |
| David lyttede til han stemme og og nikkede stille. han toh stille en dyb indånding og prøvede at forberade sig på at mærke ham oppe i sig, selvom det ikke rigtig kunne lade sig gøre. han nød kysset på munden og slappede faktisk lidt mere af ved det. han spredte stille sine ben lidt mere og så op på loftet. han træk vejret helt stille og bed sig hårdt i læben. han slappede lidt mere af af kyssende og stramte stille sit greb om han nakke da han mærkede Andy trangte op i ham. et lille gisp undslap han læber. han kunne godt mærke allerede nu det var noget helt andet, men billede fra den gang blev ved med at dugge op i hans hovede. han stramte grebet endnu mere og kæmpede lidt imod orden 'stop'. David havde ikke lyst til at stoppe Andy, men alle minderne og flashbackende gjorde ham utilpas og mere bange. han var dog glad for det ikke gjorde så ondt. han var helt stille, men det var tydeligt at han ikke nød det endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 01:39 | |
| Andy havde ikke nået imod at han strammede grebet om hans nakke, han så lidt ned på ham. han bøjede sig stille ned og kyssede ham på læberne en enkel gang "undskyld" hviskede han da han godt viste at det gjorde ondt i starten, han begynde at kysse ham ømt på munden for at få ham til at slappe af. han var slet ikke glad for at David var så bange, han begynde langsomt at bevæge sig ind og ud af ham. og blev ved med at lytte efter om han gerne ville havde det til at stoppe, han lag sin ene hånd på hans lår og nussede ham blidt op og ned det den. han ville gøre alt for at få ham til at slappe af, da han ikke havde det godt med at han var så bange for det. men dog viste han at han aldrig ville gøre sådan nået som de mænd havde gjort, han kunne ikke engang forstille sig hvordan det måtte havde været |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 02:17 | |
| David mærkede kysset, men kunne slet ikke slappe af. han træk vejret nervøst og trykkede sig så tæt på ham som mulig. han lagde stille benene om ham igen og prøvede virkelig at slappe af. David kyssede stille med og prøvede at slappe mere af. han kunne mærke Andy begyndte at bevæge sig og da det gik så langsomt, gjorde det ikke så ondt, men det ubehagelige billeder i hans hovedet generede ham meget og fik ham til at blive bange. han mærkede han nussede ham på låret og prøvede virkelig at nyde det, men det var svært for David at nyde noget med alle de billeder og minder der væltede ryndt i hans hovedet *undskyld jeg er så pivet...men alle minderne..alle de billeder* tænkte han i håb om at Andy hørte hans tanker, så han ikke behøvede at stoppe kysset, men også for han ikke skulle kæmpe med at få ordene frem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 02:29 | |
| Andy nussede ham blidt videre op og ned af låret, han lyttede med på hans tanker og slap stille og kort kysset "skal jeg stoppe ?" hviskede han og kyssede ham hurtigt igen, og ville ikke stoppe før han sagde fra. han lag den anden hånd i hans hår og nussede det blidt, han mærkede godt at han trykkede sig tætter på ham. han lag stille sin overkrop ned på ham, for at få ham til at blive mere tryg. han var ikke sikker på om han havde lyst til at stoppe eller ikke, da han ikke var særlig glad for at David var så urolig i det "det er ikke dem, men mig.. jeg ønsker aldrig at gøre dig nået ondt" hviskede han mod hans læber og mente det af hele sit hjerte, han ville hellere dø end at gøre en af sine venner nået ondt. han blev bare ved med at bevæge sig i et langsomt tempo, da han ikke ville gøre det hurtigere før David fik det bedre med det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 04:02 | |
| David nød mere og mere at han nussede ham, men kunne stadig ikke slappe af og det var han meget træt af. han trykkede kort om ham da han stoppede kysset og lyttede så til hvad han sagde. David anede ikke om han skulle stoppe. han nød det jo ikke fordi han var så bange, men han ville ikke skuffe Andy, men det vill han jo gøre lige meget hvad. han mærkede Andyøs varme overkrop mod sin og håbede sådan at han kunne slappe bare lidt af, men billederne, minderne og flashbackene gjorde det umuligt "jeg ved det...jeg kan bare ikke...få det til at gå væk..alle de billeder og minderne..jeg kan huske smerten" hviskede han mod hans læber og var virkelig ked af det var så svært at klare. han gispede stille istedet for at stønne da han ikke træk vejret helt rigtigt "undskyld virkelig undskyld men...stop" hviskede han undskyldende, men med en lidt bedende undertone. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 09 Apr 2010, 04:16 | |
| Andy lyttede på hvad han sagde og fjernede sine læber fra hans, han så ned på ham og nikkede og kyssede ham en enkel gang på panden "David du skal ikke undskylde" hviskede han mens han træk sig stille ud af ham, han så lidt ned på ham og strøg nogle fingere over hans kind. han var lidt lettet over at han gerne ville havde det til at stoppe, da Andy var for bange for at gøre nået forkert "du skal ikke undskyld når du har klaret det så langt" sagde han og var lidt stolt af ham, at han bare ville prøve det. han tog blidt fat i hans ben og fjernede dem omkring livet på sig, han lag sig derefter ned ved siden af ham og træk ham stille ind til sig og kyssede ham på kinden |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Jeg er død.. | |
| |
| | | | Jeg er død.. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|