Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:38

//hehe det er okay x'D jaer//

Andy vågnede stille op næste dag, han smilte da han havde sjovt godt og ikke havde vågnet. han tog sin ene hånd til sig og klødet sig lidt i øjnene, han åbnede stille sine øjne og så sig lidt omkring. han vende sit blik mod sin arm og sukkede når det ikke havde været en drøm, han tåre løb ned af hans kind og han havde bare ønsket at det hele havde været en drøm. han satte sig langsomt op og så ned på gulvet for at finde sine underbukser frem, han rodet sig lidt i håret og var ikke helt klar i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:46

David sov let videre selvom Andy rykkede på sig. han vente sig stille om på ryggen og så helt fredfyldt ud. han åbnede stille sine øjne lidt efter, da han ikke rigtig kunne sove mere og han så lidt rundt uden at sige noget. han kløede sig lidt i øjnene "mmh.." brummede han morgentræt og gemte sig ned underdynen. han var ikke helt sikker på at det der var sket aftenen før var helt okay, men han fortrød så ikke rigtig noget. han kunne ikke rigtig overskue sine tanker og derfor lod han dem bare forsvinde og gøre sit hovede helt tomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:55

Andy så ned på David og var nu helt sikker på at det ikke var en drøm, han træk dynen væk fra sig og samlede sine underbukser hurtigt op. han tog dem på og rejste sig derefter op og gik træt hen til sit skab, han åbnede den og så over på David når han sagde nået "sover godt ?" spurgte han om og tog et par sorte bukser på og træk en t-shirt over hovedet og på, han lukkede derefter sine bukser og gik stille hen og satte sig ved sengen "jeg troet at det hele var en drøm" hviskede han og rakte stille sin hånd hen til ham og hviskede ikke hvad han ellers skulle sige, han syntes at han så godt ud når han lå i hans seng. han rødmede svagt af det og viste ikke hvad han skulle sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:07

David lyttede til hans stemme og flyttede stille dynen fra sit hovedet "jeg har sovetr meget godt...bedre en jeg plejer...meget bedre" indrømmede han og fulgte ham lidt med blikket. han blev bar liggende, da han ikke rigtig kunne tage sig sammen til noget og betragtede bare Andy uden at ord. han tog stille fat i Andy's hånd og tænkte lidt over det han sagde "er det...er det så en god eller dprlig ting at det ikke var?" spurgte han da han gerne ville vide om alt det der skete dagen før var okay eller bare noget Andy fortrød. han håbede ikke det var noget Andy fortrød for han kunne jo selv godt lide det, selvom det blev lidt for meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:20

Andy flettede stille deres fingere sammen og lag sig ned ved siden af ham, han så bare op på loftet imens "både godt og dårligt" sagde han og viste ikke helt hvordan han skulle sige det, da han ikke var sikker på hvad David selv syntes om det eller ikke "det dårlige er at jeg havde gjort dette mod mig selv og at Dean virkelig er død... det gode er at du kom og hjalp mig meget, og alt det vi gjorde sammen" sagde han og hviskede det sidste da det fik hans kinder til at blive røde i det, han nussede blidt hans hånd med sin tommelfinger og vende sit blik stille mod ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:21

David flettede stille med og så lidt på deres hænder. han lyttede til det han sagde og blev først lidt usikker, da han var bange for at Andy måske fortrød det de havde lavet sammen. han så lidt på ham og bed sig svagt i læben "okay...mmh...du..det du gjorde ved dig selv...det...det var ikke smart..men jeg er glad for du..du kunne lide det vi gjorde og ikke fortyder det.." sagde han stille og betragtede hans røde kinder. han nød at blive nusset på hånden og betragtede ham lidt. han puttede sig godt til dynen og lukkede stille sine øjne igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:30

Andy så ned på ham og smilte, han bøjede sig ned og kyssede ham på panden "selvfølgelig gør jeg ikke det.. jeg holder jo af dig" sagde han stille og tog stille sin hånd til sig og rejste sig op, han så lidt ned på ham og smilte "du kan bare sove videre" sagde han og klødet sig lidt på armen og syntes at det så vildt godt ud med David i hans seng, det fik hans kinder til at blive lidt røde i det. han gik stille ud af døren og videre ud i køkkenet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:42

David så op på ham og smilte stille. han nød kysset på sin pande og rødmede stille "det er jeg glad for Andy...jeg holder nemlig også rigtig meget af dig" sagde han og fulgte ham med 'jnene. han var egentlig ikke træt mere, men orkede bare ikke at rejse sig op. han lukkede sine øjne og prøvede om han kunne sove mere, men da han ikke kunne satte han sig op og åbnede isne øjne. han så ned på gulvet og søgte efter sine underbukser med blikket. han fandt dem og kunnelige nå dem med lidt besvær. han tog dem på og rejste sig op, hvorefter han puttede sig godt ind i dynen, da han ikke gad til at tage sit andet tøj på igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:47

Andy smilte lidt af det han sagde og hans ord blev ved med at køre rundt i hovedet på ham, han så kort på skufferne hvor knivene lå i. han tøvede lidt inden han fik taget sig sammen og gik videre, han gik hen og satte sig i et vindue og tog en smøg og tænde den. han åbnede vinduet og så op på himlen "undskyld skat" hviskede han og følte på en måde at han havde været Dean utro, selv om han viste at han ville ønske at Andy bare var glad. han tog et sug af sin smøg og pustede røgen ud af næsen, han begynde at nusse ringene på sit finger og vende sit blik ned på gaderne og smilte over de børn der legede der nede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 08:26

David stod stille lidt og overvejede det hele lidt. han gik så ind i stuen og videre ud i køkkenet. han stoppede op i dørkarmen og så hen på Andy med et lille smil på læben. han lod så dube ned på gulvet og sidde og puttede sig godt ind i dyben. alt der var sket kørte rundt i hovedet på ham og han kunne næsten ikke få styr på det hele, men det generede ham ikke rigtig, da det jo mest var gode ting der var sket. han lukkede stille sine øjne og smilte stille for sig selv. han var nok stadig lidt træt for han orkede ikke at gøre noget somhelst.

//sorry det ikke blev så langt men min krea er helt væk da der er små problemer irl//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 08:32

//det gør ikke nået xD min er heller ikke særlig stor//

Andy vende sit blik mod David da han kunne høre ham, han smilte kærligt til ham og tog et til sug af sin smug "er du lidt doven ?" spurgte han om og lod røgen blive pustet ud af sin næse, han lignede mest en sur tyr da han gjorde det. men han ikke selv mærke til det, han så kort op mod himlen inden han tog det sidste sug af sin smøg og kastede den ud af vinduet. han hoppede ned og lukkede vinduet efter sig og gik med elegante skridt over til ham, han satte sig ned foran ham og smilte "du er så smuk" hviskede han og lag stille og lidt tøvende sin ene hånd på hans kind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 09:10

//goodt arg det går da nogenlunde ^^//

David så op på Andy og grinte lidt af at han lignede en tyr. han smilte lidt fjollet "ja..alt for doven" indrømmede han og vibbede stille fra side til side. han fulgte Andy med blikket og blev bare siddende på sin plads. han betragtede ham i lidt tid før han sagde noget "tak...men du er snukkere" hviskede han og lagde sin hånd på hans. han betragtede ham lidt, men lukkede så øjnene og tænkte lidt over det "Andy?" spurgte han så og åbnede sine øjne. han så på ham med et betragtende blik og ryggede stille tættere på ham, men ikke fordi han ville være for nærgående.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 09:16

Andy så på ham og kunne ikke se hvad der skulle være smukt ved ham "syntes du ?" spurgte han om og kyssede ham den anden kind og havde intet imod at han lag sin hånd på hans, han så bare på ham og syntes ikke at han selv var smukkere end David "ja hvad er der ?" spurgte han om og så bare på ham med et smil når han rykkede sig tætter på, han sprede stille sine ben så han kunne komme tætter på ham hvis han ville
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 09:28

David nikkede stille til det han sagde, da han syntes Andy var utrolig smuk og især meget smukkere en ham selv. David syntes jo han slev var utrolig grim og at hans karektiristiske ansigts træk overhovede iokke passede til resten "ja det synes jeg..du er utrolig smuk" sagde han og mente hvad han sagde. han rykkede sig helt tæt på ham og lænede sig ind mod ham med et lille smil på læben "vil du ikke være sød at holde om mig og nusse mig?" spurgte han stille og så bedene op på ham. han trangte virkelig til at mærke Andy's nussen igen, da det altod fik ham til at føæe sig tryg og afslappet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 09:34

Andy smilte og lyttede på hvad han sagde "du er da smukkere" hviskede han og lag sine arme om ham, han nussede ham blidt på ryggen og lag sin ene hånd på hans kind "skal du ikke sprøge om.. du kan bare sige at jeg skal så gør jeg det" sagde han og lukkede sine øjne stille i og fugtede sine læber inden han kyssede ham ømt på munden, han nussede ham videre på ryggen og på kinden. for at vise ham at han bare kan tage det han vil fra ham, da han ikke selv ville sige nej udover at det var nået han slet ikke ville
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 09:53

David rystede stille på hovedet det han var dybt uenig med Andy "nej..du er smukkest" hviskede han og nød at mærke hans arme om sig igen og nød at blivve nusset ned af ryggen igen. han kunner godtlide at mærke hans varme hånd mod sin kind "hmm..jeg vi l hellere spørge..jeg vil ikke sige du skal..det kan jeg ikke det ligger ikke til min natur" fortalte han og betragtede ham lidt. han kyssede ømt med. han lagde stille sine hænder om i hans nakke og lukkede stille øjnene i af ren nydelse. han følte sig godt tilpas sammen med Andy og var glad for at være tæt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 10:00

Andy lyttede på hvad han sagde og smilte, han nussede ham videre på kinden og blev ved med at kysse ham. han slap dog stille kysset og silte "hos mig kan du tage hvad du vil, mit hjem er dit hjem.. og det er det samme med mig.. bare tag hvad man vil fra mig" sagde han og kunne godt lide at se ham ind i øjnene, han skubbede ham blidt op af skabene. han rykkede sig helt tæt på ham og satte sig i hans skød, han så ned på ham og smilte og lag sine hænder på hans kinde og kyssede ham igen. han lod stille sine langsomt sine fingere glide ned af ham og ind under dynen, han nussede ham blidt imens på overkroppen. han rødmede lidt da han fandt ud af at han ikke ligefrem havde taget særlig meget tøj på, han lod sine fingere glide ned på hans mave. og kørte dem ikke længere ned da han ikke var sikker på om han ville finde ud af om han havde nået tøj på overhovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 10:17

David lyttede til hvad han sagde og kunne egentlig godt lide tanken om at det også var hans hjem, men han ville nok aldrig begynde at tage ting og gør som han nu selv havde lyst til, for han kunne ikke få sig selv til den slags. han sagde ikke noget, men så ham bare i øjnene og og lod sig læne op af skabene. han bed sig svagt i læben af de ting han gjorde og rødmede meget. han kyssede stille med og lagde sine hænder på hans lår. han mærkede hans varme fingre mod sin overkrop og rødmede lidt mere, men nød virkelig hans nussen og følte sig så godt tilpas. han nød at mærke hans hånd på sin mave og sugede stille sine mave lidt en. han tankte slet ikke over han kun havde underbukser på og Andy ikke vidste han ikke var helt nøgen men næsten, for han ville bare være tæt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 10:25

Andy smilte da han mærkede at han træk sin mave ind, han var ikke sikker på om det var fordi hans fingere var kolde. men han ville ikke stoppe kysset for at finde ud af det, han lag sin ene hånd på siden af hans hals mens den anden forblev på hans mave. han nussede den hans mave med sine fingere og kunne godt lide at mærke hans hænder på sine lår, han syntes at det var skønt at kysse og være tæt på David. selv om han var lidt bange for hvad David følte for ham, og det gjorde ham rimlig bange for det hele. men han kunne heller ikke få sig selv til at stoppe kysset, og spørge ham om det da han også var bange for hvordan ha nville blive hvis han spurgte. hvis han skubbede ham væk og bare gik fra ham, eller hvad man kunne finde på i sådan nogle tilfælder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:22

David smilte i kysset og nød virkelig at være sammen med Andy. han kørte stille sine hånder op og ned af hans lår i en langsom og rolig bevægelse. han mærkede godt Andy's hænder mod sin hals og kunne godt lide at mærke den varme den gav ham. David var lidt i tvivl om det hele, men ville ikke stoppe noget af det. lige nu var han faktisk sikker på han ikke var forelsket i Andy, men han vidste ikke helt hvad det så var for en følelse han havde for ham. for David kunne ikke holde sig fra Andy og ville mest af alt bare være tæt på ham og kysse med ham, men tanken om han faktisk ikke var forelsket i ham gjorde ham utrolig forvirret. han elskede Andy meget højt, men ikke som en kæreste, men heller ikke som en familie eller ven. han kunne ikke forstå noget af det, men lod det heller iokke påvirke deres lille hygge stån.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:40

Andy lod stille sin tommelfinger nusse ham på halsen, han kunne virkelig godt lide at kysse med David. det var som om det fik ham til at slappe af på en eller anden måde, han nød at blive nusset på lårene og det fik et smil til at komme frem på hans læbe. han slap dog ikke kysset af den grund og havde heller ikke lyst til at stoppe det, han elskede virkelig meget at havde ham ved sig og vide at han bliver holdt af. han nussede ham blidt videre på maven med den anden hånd, og var bare glad for at han kunne gøre David glad. han tænkte lidt over det hele og kunne ikke rigtigt forstå hvad de havde gang i og hvorfor ? men han var dog glad for at det var David der havde kommet og ikke nogen af hans andre venner, da han ikke var sikker på om de ville forstå ham. og mest var han glad for at Eolith ikke var den der havde kommet, da han viste at han var for knust inde i til at kunne sige nej. og derfor sikker ikke kunne havde sagt nej til hvad han kunne finde på, han smil forsvandt igen da han tænkte lidt over det. men havde ikke tænkt sig at komme kysset på grund af sine tanker
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 02:42

David nød at blive nusset på halsen og nød virkelig at kysse med Andy. han nussede ham blidt op og ned af lårene og smilte stille. han kunne ikke rigtig holde sig fra Andy og havde heller ikke lyst til at holde isg fra ham. David fik pludselig lyst til at overskride sine granser og pirre Andy. han åbnede sine mund lidt og skilte Andy's læber ad, hvorefter han så lod sin tung glide ind i hans mund og legede stille med hans tunge. han lagde blidt sin ene hånd lige ved Andy's skridt og sin anden hånd om bag hans nakke. han lænede sig længere frem mod ham og flyttede sin hånd fra hans skridt op på hans brystkasse. kort efter skubbede han blidt Andy ned og ligge og kravlede stille over ham, imens han lod kysset forsætte. han havde sådan lyst til at se hvor langt han selv turede at gå uden hjælp, men så havde han også lidt lyst til at drille Andy lidt. dynen var faldet af ham så man kunne se han kun havde underbukser på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 02:58

Andy nussede ham bare videre og smilte da han mærkede hans tunge inde i sin mund, han lod bare sin tunge lege med i legen og smilte imens. han fik dog et chok da han mærkede hans hånd, da han ikke havde regnet med at David ville gøre sådan nået. han ville dog ikke stoppe ham og havde heller ikke nået imod det, han kunne godt lide at mærke hans hænder på sig og fulgte hans hånd med sit blik. han smilte stort og lod sig bare blive skubbet ned på gulvet, han var dog ikke helt sikker på hvad han havde gang i og ville ikke sige nej. både fordi han ikke havde kræfter til det og forbi han bare ville lade David gøre hvad han ville, da han godt kunne lide at han ikke spurgte om han måtte men bare gjorde det. han smilte lidt af ham da han så at han kravlede op på ham, han så lidt overrasket på ham da han så at han kun havde underbukser på. han rødmede svagt over det og lag stille og langsomt sine hænder på hans lår og begynde at nusse dem, han nussede sine øjne langsomt i og ville bare nyde det så længe han kunne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 07:54

David blev faktisk lidt overrasket over sig selv at han overhovede turede det han gjorde, men han havde det bare så godt med det og var bare glad for at Andy ikke stoppede ham. han lagde sin hånd på hans kind og legede rolig med hans tunge med sin. han nussede ham blidt op i håret og lukkede stille sine øjne i. han stoppede så stille kysset og rettede sig stille op. han så ned på ham og betragtede i ham lidt tid "jeg elsker virkelig dine læber" hviskede han stille og kyssede ham lidenskabeligt på læberne igen. han mente hvad han sagde for han kunne virkelig godt lide at mærke Andy's bløde læber mod sine. det var somom han glemte alt andet og at alt var godt igen. det var som om han blev lykkelig og der intet skidt kunne ske ham. han var så glad for at Andy ville være sammen med ham og ikke vente ham ryggen, for han holdte virkelig meget af Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 08:04

Andy nød alt det han gjorde og havde det svært med at holde sig tilbage, han lod bare sin tunge lege videre med hans. og prøvede at holde styr på sine hænder, da han godt kunne lide tanken om at David næsten intet havde på. han smilte stort af det han sagde og åbnede kort sine øjne "jeg elsker også dine" hviskede han og kyssede bare med i kysset, han træk vejret lidt mere tungt og nussede ham blidt ind på inderlåret. mens han gjorde alt for at kunne styre sig, selv om han syntes at det var utroligt at David sad sådan foran ham. det fik ham til at blive mere stolt af ham, selv om han viste at det var en mærkelig til at blive stolt af. han nød at blive nusset i håret og gjorde intet for at holde til skjult, da han jo elskede at folk pillede ved hans hår
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 7 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 7 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: