Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:11

Andy lyttede på hvad han sagde og stille op på ham da han rykkede sig, han rejste sig hurtigt op og så på ham og kunne ikke lide det. han tog stille hans hænder i sine, han trykkede sine læber mod hans for at få ham til at slappe af. han kunne stille mærke at tankerne kom tilbage i hans hoved, han slap stille kysset og åbnede sine øjne og så på ham "jeg tænkte at jeg var et stort svin for at se hvis du virkelig hørte dem" hviskede han og kunne slet ikke lide det der skete, han tænkte lidt over det og rystede på hovedet. og lukkede sine øjne kort i og trykkede ham let op af væggen "alle tanke i mit hoved forsvandt inden du rejste dig op" hviskede han og var ikke sikker på om det var godt at fortælle ham, han lag sin pande mod hans og træk vejret stille og roligt. han vende langsomt sit blik ned mod hans læber og rødmede lidt af det hele, da han syntes at det var pinligt at han nu viste hvad han syntes om ham. han nussede blidt hans hænder ned sine tommelfingere, og vende sit blik op mod hans øjne igen "hv.." sagde han og viste ikke hvad han skulle sige eller gøre, han blev bare stille stående og ville være sikker på at David var okay igen. han lukkede langsomt sine øjne i og prøvede at lade være med at tænke, selv om han ikke havde prøvet nået der var så svært i hele sit liv *han er så sød.. og jeg er bare et fjols.. stop med at tænk! .. du har lige været i seng med din bedste ven.. stop så! hvad hvis han har følelser for mig?* tænkte han og lod bare sine øjne forblive lukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 01:40

David lukkede sine øjne,d a han mærkede Andy's bløde læber mod sine og slappede mere af ved det. han åbnede stille sine øjne igen og så ind i hans øjne "du er intet svin...men jeg hørte det ikke...jeg ville havde slået dig hvis jeg havde hørt det" hviskede han og mente hvad han sagde. han kunne ikke lide når Andy kaldte sig selv sådan nogle ting, da de jo ikke passede efter David's mening. da han mærkede væggedn mod sin ryg bed han sig lidt i læben og havde en mærkelig fornemmelise i maven. han rynkede lidt på panden og forstod ikke det han sagde "hvad?..jeg hørte en masse stemmer..da jeg rejste mig..det lød lidt som tanker" sagde han og hviskede det sidst mest til sig selv. han kunne slet ikke forstå de ting der skete "hvad sker der?" hviskede han næsten uhørligt til sig selv og bed sig nervøst i læben. DAvid lukkede kort sine øjne da han mærkede Andy's pande mod sin nød at blive nusset på hænderne. han betargtede hans rødmen og hjavde egentlig intet imod Andy syntes sådan om ham, for det gjorde ham egentlig bare mere glad. det skete meget sjælent at nogle fortalte ham han var flot. David så ind i Andy's øjne og vidste ikke helt om han skulle sige noget, men han forblev bare tavs. han hørte tydeligt hans tanker og rystede stille på hovedet. han vendte sit blik ned "stop så Andy...du er intet fjols...du gør mig så forvirret...jeg aner ikke hvad mine følelser er jeg kan ikke forstå noget som helst...hvad er det der sker?" hviskede han helt fortvivlet og lukkede sine øjne. for at skjule han fik blanke øjne af tåre. han forstod intet. han kunne heller ikke forstå hvorfor han nu fik tåre i øjnene. han havde det som om ANdy nu havde fortrudt at de havde haft sex og det gjorde DAvid meget ked af det. David anede ikke om han havde følelser for Andy på den måde mere. han vidste bare han ikke havde lyst til at være forelsket i ham, da han bare vidste at Andy's hjerte kun tilhørte Dean.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 01:50

Andy så bare ned på ham og prøvede at finde ud af hvad der skete, han træk lidt på skulderne "nu syntes jeg der er nok personer der slår mig, at slå mig hjælper jo heller ikke ligefrem særlig meget.. udover jeg bliver sur over det" hviskede han og trykkede ham let tætter på væggen, han fjernede ikke sit blik fra ham og træk på skulderne "dårlig tanke.. men jeg kunne ikke høre folks tanker og det kunne du.. hvad nu hvis du på en eller anden måde fik min evne ?" sagde han og viste godt at det lød meget mærkeligt, han slap hans ene hånd og lag den om i hans baghoved og trykkede hans hoved mod sit bryst. mens han prøvede at finde ud af det hele "bare jeg viste" hviskede han og så ned på ham og kunne slet ikke lide det der skete, det var så forvirrende "jeg kan ikke lade være med at tænke, desværre.. undskyld...." hviskede han og tog hurtigt fat i hans hage og løftede hans hoved, han trykkede let sine læber mod hans for at få ham til at være stille. han slap det lidt efter "det skal nok gå" sagde han og så ned på ham og var slet ikke sikker på om det skulle gå eller ikke "det føles mærkelig når du svare på mine tanker" sagde han og kunne ikke lide det og viste heller ikke hvad han skulle sige, alt kørte bare rundt i hans hoved
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 02:12

David lyttede til hvad han sagde og tænkte lidt over det "det var ikke sådan jeg mente det..." hviskede hasn blot. godt nok var det det hasn mente, men han ville ikke slå hårdt. det villle han slet ikke kunne få sig selv til i ren frygt for at Andy ville blive sur. sidst han slog nogen var det også gået helt galt, så han brød sig faktisk ikke rigtig om at slå nogen. han havde egentligt intet imod at være så tæt på en væg bare Andy var tæt på "hvis jeg sulle havde fået din evne ville jeg ikke kunne styre den og derfor høre alle dine tanker...og jeg høre ikke dem alle" hviskede han og tænkte det lidt mere igennem. hvordan skulle han også havde fået Andy's evner, for han havde jo kun en evne og den ville ikke kunne tage noget fra nogen. jo deres privatliv og andre private ting. David mærkede Andy's varme hånd i sin nakke og lod bare sit hovede blive trykket mid hans bryst. han rystede stille på hovedet "jeg ved det" hviskede han blot og kunne ikke lide hele siturationen. han blev lidt overrasket da han mærkede Andy løftede hans hage. David kunne mærke en lille tåre trille ned af sin kind, da han mærkede Andy's løber mod sine. han kunne godt mærke hvor afhængi han nærmest var blevet af hans læber. David så stille op på ham og så ind i hans læber. han lagde blidt sin hånd mod Andy's mave "nu ved du hvordan folk har det når du svare på ens tanker..." hviskede han og kunne ikke få sig selv til at hæve sin stemme i frygt for at afsløre sig yderligere i at være tæt på at græde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 02:27

Andy så ned på ham og viste ikke hvad han skulle gøre, han sukkede bare stille og viste ikke hvad han skulle stille op. han følte sig så svag og mest når han ikke viste hvad der skete, han bøjede sig ned og tog fat i hans lår og løftede ham op til sig. han var ligeglad med sin arm og ville bare havde David til at tage det roligt, ligemeget hvad der dog skete "at læse tanker er ikke så let at styre" hviskede han og viste godt at det var svært at kunne høre så meget på en gang, og slet ikke kunne styre det. han så bare på og prøvede at finde på alt det som skete, han svarede ikke på nået af det andet han sagde. da han ikke viste hvad han skulle sige, han så på David og tog en dyb indånding *kys mig ?* tænke han og var ikke sikker på om David ville høre det, da det åbenbart ikke var alle hans tanker han hørte. han trykkede ham let op af væggen og ville ikke sætte ham ned, ligemeget hvor ondt hans arm end kom til at gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 05:01

David så op på ham og da han kunne mærke Andy løftede ham op "din arm Andy" hviskede han bekymret, da han var bange ford er ville ske mere ved hans arm. han lagde armene om hans nakke om holdte sig idt oppe, så Andy ikke skulle løfte alt hans vægt. selvom han ikke vagede voldsomt meget, men han var idt bange for at Andy's arm skulle tage mere skade "nej...jeg bryder mig ikke om det..det larmer for meget" sagde han stille og kunne slet ikke klare alle de forskellige tanker. han så ned på Andy og betragtede hans ansigt. han hørte tydeligt hans tanker og bed sig stille i læben. han var lidt bange for det bare var en test og han egentlig var ligeglad med kysset. det at han havde hørt Andy's tanke, som David havde forstået som at han havde fortrudt deres samleje. havde gjort ham ret bange for Andy mest var ligeglad med det hele, selvom han godt vidste at Andy kunne lide ham. han kyssede ham så blidt på munden og nussede ham blidt i nakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 05:12

Andy var ligeglad med sin arm og træk bare på skulderne *ingen betydning* tænkte han selv om han ikke var sikker på om han hørte det, han nussede blidt hans lår og kunne godt lide at mærke hans hud mod sine hænder. han lukkede stille sine øjne i og kyssede ham blidt tilbage, han holde jo virkelig meget af ham og ville derfor ikke havde ham til at havde det dårligt. han kunne godt mærke at han tog lidt af vægten, men det betød ikke nået for Andy da han var ligeglad med sin arm. han trykkede ham bare let op af væggen og smilte lidt imens, han kunne kort tid mærke at tankerne var ved ud af hans hoved igen. men han kæmpede for at de skulle blive der inde, de kom hurtigt ind i hans hoved igen. han lod langsomt sin ene hånd glide op under trøjen og nussede ham op og ned af siden, mens han ikke rigtigt tænkte på at han nok skulle havde gjort det med sin skadet hånd arm. men smerten var langt væk fra ham så længe David var tæt på, han holde jo virkelig meget af ham og ville gøre alt for ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 06:48

David hørte hans tanke og brød sig ikke om at Andy tænkte så lidt på sin arm, men David kunne ikke få sig selv til at stoppe kysset, da han virkelig elskede at mærke Andy's læber mod sine. han træk vejret tung, men lidt ujævnt og nød at mærke hans varme hånd mod sin side. han nussede stille Andy op i håret og kunne ikke lade være med et lyde at være så tæt på Andy. han slap stille kysset, men rykkede ikke sit ansigt "Andy...fortryder du vi havde sex" hviskede han spørgende og kunne mærke han fortrød han havde spurgt. han kyssede derfor Andy igen fordi han ikke turede at høre svaret *du må ikke svare* tænkte han i håbom at Andy stadig kunne læse hans tanker og kunne virkelig ikke lide han havde spurgt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:04

Andy blev bare ved med at trykke sine læber mod hans, han nussede ham videre op og ned af siden og lyttede på hvad han sagde. han smilte lidt af det "nej jeg gjorde da ikke" hviskede han mod hans læber og slap stille kysset, han gik stille hen og satte ham ned på sengen. han satte sig selv ned på hug foran ham og lod sine fingere glide hen over hans kæbe, mens han ikke fjernede blikket fra ham. han var sikker på at han aldrig ville fortryde det, og han havde jo selv sagt ja til det og derfor ikke kunne fortryde det. han lag stille sin anden hånd på hans lår og smilte op til ham "det må du aldrig tro" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:29

David nød hans nusset og slap mere af ved hans berøring. han sukkede helt stille og nikkede stille. han trykkede sig tæt på ham, da han mærkede væggen ikke var mod sin ryg mere. han lod sig dumbe ned på sengen og så ned på Andy. han bed sig svagt i læben og nød at mærke hans hånd mod sin kind. David lagde stille sin hånd ned på hans og lukkede øjnene "nej..undskyld...jeg troede bare...du tænkte...eller det lød bare sådan..på en af dine tanker" hviskede han helt stille og det var tydeligt at høre han havde svært ved at finde de rigtige ord. David var ikke sikker på hvorfor han var så nervøs og bange for at Andy ikke kunnelide ham ,for han vidste jo han holdte af ham. det havde Andy jo selv sagt. han tog en dyb indånding og rystede stille på hovedet "jeg har det mærkeligt..." hviskede han stille og så på Andy med et betragtende blik. han kunne godt lide Andy's smil og det varmede altid når han så det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:46

Andy så bare op på ham og tog stille hans ene hånd i sin, han så kort ned på den inden han så op på hans ansigt igen "det er godt.. ligemeget hvad der sker lige nu, så fortryder jeg det slet ikke" sagde han og kyssede ham hurtigt og kort på munden, han smilte op til ham og rejste sig stille op. han slap stille hans hånd og nikkede "har du det på en dårlig måde eller ?" spurgte han om og satte sig ned på sengen ved siden af ham, han kyssede ham i håret og smilte lidt i mens. mens han ikke kunne fjerne blikket fra ham, han lag sine arme om ham og træk ham let ind til sig og gav et lille grin fra sig "jeg er bare bange for hvad jeg føler for dig.." hviskede han stille mod hans hår og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:11

David så ned p ham og lyttede til hvad han sagde. han nikkede stille "okay...hvis du siger det...jeg tror på dig" sade han stille og nød det hurtige kys. han kunne ikke lade være med et smile, da han virkelig bare elskede Andy's kys, ligemeget hvordan de var. han fulgte Andy med blikket og tænkte lidt over det "jeg...jeg ved det faktisk ikke...jeg har det underligt i kroppen...jeg er nervøs og bange" hviskede han og så ned i gulvet. han nød kysset mod sit hår og smilte stille igen. han lod sig trække ind til ham og puttede sig stille til rette i hans favn "hmm... hvad føler du da for mig?" spurgte han hviskende og så op på ham, men gemte så sit ansigt ind mod hans brystkasse og lagde sine arme om ham. han lukkede sine øjne og sank stille en klump.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 10:37

Andy så på ham og smilte lidt og viste endelig ikke hvad han skulle gøre eller sige, han begynde at nusse ham på ryggen og så bare ned på ham "når okay" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige til den følelse han havde, han bed sig lidt i læben og lukkede sine øjne kort i. han lag sine arme tæt omkring ham og lag sig stille ned, han så stille op på loftet og bed sig lidt i læben. han var stadig lidt forvirret over alt der havde sket, og viste ikke helt hvad han skulle sige og forblev derfor bare stille. han så ned på ham og tænkte over hvad han skulle sige "det er det jeg ikke ved" sagde han og bed sig i læben og lukkede sine øjne i og sukkede lidt for sig selv, og nussede ham bare blidt videre på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 00:56

David nød at blive nusset på ryggen og lyttede til han hjerte slå. han fulgte med ham ned og ligge og lagde sit forsigtigt til rette, så han lå godt. David lyttede til hans stemme og lukkede sine øjne hårdt i "hmm...bare du ikke hader mig..så er det fint med mig" hviskede han og prøvede bare at være ligeglad med forelskelse og venskablige følelser. han ville bare havde det kunne gå i et og at det hele ikke var så inviklet og forvirrende. han sukkede stille og prøvede bare et nyde Andy nussede ham. han kom til at tænke på hans hund var alene hjemme og ikke havde fået mad i noget tid nu, men han ville ikke bare gå fra Andy. for han ville allerhelst bare være sammen med Andy så meget som muligt. derfor gjorde det ham lidt irriteret at han kom til at tænke på sin hund. david lagde sin hånd på hans brystkasse og nussede ham blidt der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 01:23

Andy lå bare helt stille og så på ham og nussede blidt hans ryg, han så ned på ham og tænkte lidt over det hele "du må heller se at give den mad så" sagde han stille og lukkede sine øjne i og gabte lidt, mens han bare blev ved med at nusse ham på ryggen. han tog dynen og trak den over dem, han lag sig til rette og kunne ikke lade være med at tænke over alt der skete. han tog fat i trøjen på hans ryg og lag sig bedre til rette, han havde virkelig hygget sig og kunne ikke se at det kunne blive bedre med nogen anden. David var en der betød virkelig meget for ham og viste ikke helt hvad han skulle gøre, han kyssede ham i håret og gav et lille grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 02:10

David nød at blive nusset på ryggen og smilte stille for sig selv. han følte sig så tryk sammen med Andy og ville ænske han aldrig behøvede at forlade ham, men han måtte nød til at gå på et tidspunkt. han så stille op på Andy og lagde sig godt til rette på ham "det må jeg vel...men så må jeg jo gå..." sagde han stille og lagde sit hovede tilbage på Andy's brystkasse. han lukkede sine øjne og nød kysset i sit hår og nød lyden af Andy's lille latter. han elskede Andy's latter. den var så blød og rar at lytte til. David havde ikke lyst til at forlade Andy, men han måtte jo gå. han ville bare hurtigst muligt tilbage til ham igen, så de igen kunne være sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 02:29

Andy lå bare helt stille og nussede hans ryg, han smilte stort og kyssede ham i håret "ja det må du heller .. den skal jo ikke dø pågrund af mig" sagde han stille og gabte en enkel gang inden han langsomt fald i søvn, da han havde blevet virkelig træt af det. han stoppede lidt efter med at nusse ham på ryggen, og træk stille sine hænder til sig og lag sig om på siden. han lag sine hænder under sin kind, og begynde stille at sige klik lyde med sin tunge. han kunne godt ikke lade være med at smile, da han drømte om David. han hviskede stille hans navn i søvne og træk vejret tungt, han havde aldrig oplevet før at han bare fald i søvn på ingentid. men han havde dog heller ikke rigtigt sovet rigtigt i langtid, og han følte sig tryg sammen med David og var sikker på at der ikke ville ske ham nået
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 02:59

David lyttede til hvad han sagde og smilte stille "nej...det skal jo ikke ske" hviskede han, men mærkede så han faldt i søvn og dumbede stille ned ved siden af andy. han så på ham med et lille smil og kyssede ham blidt på kinden. han betragtede ham i noget tid og smilte, men smilet forsvandt stille, da han ikke vidste hvad han skulle gøre. han ville ønske Andy stadig var vågen så han kunne sige farvel, men nu kunne han på ingen måde få sig selv til at gå. han puttede sig forsigtigt ind til Andy og lyttede til at han sagde hans navn. han smilte tsille for sig selv og ville bare være tæt på Andy. han lukkede sine øjne *en aften mere kan Beilay sagtens klara* tænkte han for at berolige sig selv og lade sig godt til rette ind mod Andy. kort efter faldt han i søvn og sov tryg som han plagede sammen med Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 03:38

Andy lag stille sin ene arm omkring ham og træk ham bare tætter på sig, han lag stille dynene tæt omkring dem og rødmede lidt. mens han bare sov videre, han elskede virkelig at sove tæt på David. det var som om alt nok skulle gå når han var der, at der ikke ville komme nogen om natten. han nussede ham blidt på ryggen mens han bare sov videre, han blev dog ved med at skifte med at smile til at ryste i kroppen. da hans drøm gik fra David til Dean og omvendt hele tiden, han klikkede dog videre med sin tunge. og det gav endelig ikke mening hvorfor han gjorde det, men det var bare en ting han gjorde og han elskede virkelig at vågne med at lave et sidste klik med tungen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 04:01

David lå tæt ind mod Andy og sov trygt som altid. hans hovede var helt fri for drømme og tanker, udover når der kom et lille billede frem af Andy og det fik ham til at smile. han elskede at sove med Andy, da det altid var så fredligt og han var sikker på der intet ville ske ham når Andy var der. han kunne dog svagt mærke i søvne at Andy rystede nogle gange og det forstyrrede hans søvn en smule, da det gjorde ham bekymret for Andy. han puttede sig forsigtigt tættere på ham og nussede ham blidt på brystkassen i søvne. hans vejrtrækning var tydelige da han sov med en smule åben mund. det gjorde han altid når han sov tryg, for så blev han som et lille barn.

//næste dag agtig?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 04:12

//jaer//

Yo havde trukket en pude over hovedet, han tog sine hænder til sig og åbnede sine øjne et par gange. han så sig lidt omkring og kunne ikke forstå at der var så mørkt, da han kunne høre folks tanker nede fra gaderne. han satte sig hurtigt op i sengen da han gik lidt i panik, han pustede dog alt luften ud da sig da han så at de var i hans soveværelse. han så sig lidt omkring inden han stille lag sig ned igen og lag sine hænder på sin mave, han vende sit blik op mod loftet og sukkede lidt for sig selv. hans øjne havde blevet helt gule i det og man kunne bare se på ham at han var sulten, men han kunne ikke få sig selv til at gå ud på gaderne. da han ikke havde lyst til at være sammen med nogen udover David
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 05:36

David vågnede lidt da Andy pludselig satte sig op og krymmede sig rolig sammen. han åbnede stille sine øjne og stirrede tomt ud i luften. han vendte så stille blikket op på Andy og kunne med det samme se de gule øjne. han satte sig stille op "godmorgen" sagde han stille og så lidt forsigtigt på ham. David kunne ikke så godt lide de gule øjne, da han syntes de så lidt skræmmende ud og fordi han vidste det var Andy's 'dæmon øjne'. han tog stille Andy's hånd og flettede sine fingre ind i hans "er du okay?" spurgte han bekymret, da han var meget bekymret for om Andy var meget sulten. hvilken han jo godt kunne regne ud, da han vidste hvor længe Andy havde manglet føde.

//sorry krea gik lige en tur --'//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 06:07

Andy vende stille sit blik mod David da han hørte hans stemme, han smilte stort og nikkede lidt "godmorgen" sagde han stille og vende sit blik ned mod deres hænder og smilte lidt, han begynde at nusse hans hånd med sin tommelfinger. han vende sit blik mod ham igen og kyssede ham en enkel gang på kinden "ja jeg har det fint hvorfor ?" spurgte han om og vende sit blik op mod loftet inden, han lå bare helt stille og tænkte. han rødmede lidt over tankerne for dagen før kom ind i hans hoved, han var sikker på at han aldrig ville kunne glemme det "fik din hund mad i hår ?" spurgte han om da han kom til at huske at han ikke kunne huske mere, efter at han havde sagt at han bare kunne gå og give sin hund mad. han bed sig lidt i læben og var sikker på at han nok havde faldet i søvn så

//det er okay o.O jeg har lidt problem med at skrive Andy istedet for Yo//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 06:21

David lagde sig ned til ham efter og smilte skævt. han betragtede hans ansigt og nød at blive nusset på hånden. han nød kysset og flettede stille sine fingre ind mellem hans "dine øjne er gule..." sagde han stille og betragtede ham lidt. David så den røde farve på hans kinder og kunne ikke lade være med at smile af den. han kyssede ham stille på kinden og putttede sig ind mod hans side. smilet på David læber forsvandts tille da han kom i tanke om sin hund "nej...jeg gik ikke....jeg kunne ikke få mig slev til at gå uden at sige farvel..og du sov jeg ville ikke vække dig..så jeg må..g...gå idag" sagde han stille og kunne ikkelide tanken om at skulle gå fra Andy. han sukkede stille og lukkede sine øjne. han vidste at hvis han gik, ville han savne Andy som besat og gøre alt for at komme hjem til Andy igen hurtigst muligt.

//har du en bruger der hedder Yo et andet sted eller? ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 06:47

Andy så på ham og smilte og vende sit blik op mod loftet "har heller ikke spist i et stykke tid" sagde han stille og havde ikke sidst siden før Dean's død, han lukkede stille sine øjne i og kyssede ham på panden. for at tænkte på nået andet, han nød kysset på sin kind og smilte. han stoppede dog hurtigt med at smile og nikkede til det hans sagde "ja.. det må du heller, den skal jo også havde mad..." sagde han og ville ikke helst havde at han skulle gå, men han ville dog heller ikke havde at han skulle være skyld i hans hund død. den havde jo heller ikke få nået mad i de dage David havde været der, han nussede bare videre på hans hånd og tænkte sig lidt om. han så stille på ham igen "tager du så mine knive med ?" spurgte han stille om og bed sig i læben, da han ikke var sikker på at han ville kunne holde sine fingere væk fra dem. hvis han lod dem blive hos ham

//ja det har jeg nemlig :b og har været på ham når du har været syg o.O så det er lidt svært, Andy hed jo også Yo engang så det hjælper jo heller ikke så meget//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 11 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 11 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: