Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 08:48

David blev glad for det han sagde og smilte tsille i kysset. han rødmede svagt, da han mærkede Andy's varme hænder på sine inderlår og nød han nussede ham. David nussede blidt Andy igennem håret og skilte forsigtigt Andy's læber ad igen, så han kunne lege med hans tunge igen med sin. han kørte stille sin ene hånd ned over hans overkrop og op under hans trøje. han begyndte at kærtegne hver eneste af Andy's muskler igen. da han på en måde havde svanet at røre hans mave muskler og var derfor glad for han kunne få lov til at røre dem igen. han åbnede stille sine øjne på klem og betragtede Andy lidt, men lukkede så øjnen igen. han var så glad for at være sammen med Andy og han ønskede ikke noget andet lkige nu. han ville bare være tæt på Andy. David var helt sikker på hele hans verden ville gå i stå hvis Andy forlod ham eller forsvandt ffra hans liv på nogen måde. det ville han ikke kunne klare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 08:59

Andy nød meget at kysse med ham, han elskede det bare så meget. han nussede ham videre på lårene og kunne godt lide at nusse hans lår, han kunne godt lide at David gjorde det han gjorde og at han var gjorde det mod ham. det fik ham til at få lidt lyst til ham, han prøvede dog at lade være med at vise det. da han ikke viste om det ville være en god idé eller ikke, han træk sin mave så meget ind han kunne da han mærkede hans fingere mod sin mave. han slappe dog lidt efter af i den og smilte, da han elskede når han rørte ved hans muskler. han rødmede stort af det og lod sin tunge lege med i hans leg, han havde det bare som om alt skulle nok gå når David rørte og kyssede ham. han fik sig selv til at stole på at han godt kunne overleve, og det fik ham også til at skamme sig mere over hvad han havde gjort. men når han stoppede med at være tæt på ham så havde han det som om knivene kalde på ham, selv om han ikke havde lyst til at vise det og skammede sig meget over det. så kunne han ikke selv bestemme over det, han lag sin ene hånd på hans kind og havde slet ikke lyst til at det skulle stoppe. selv om han viste at hvis David gik for langt og begynde at gå i panik, så ville det hele stoppe og det var han lidt bange for ville ske
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 09:39

David nød at blive nusset på låret og følte sig virkelig godt tilpas sammen med Andy. han kærtegnede forsat hver eneste af hans mave muslker, da Andy slappede mere af igen. David træk vejret stille og en smule ujævnt, da kysset tog meget af luften, men han ville ikke stoppe kysset. da det føltes så godt at kysse med Andy. han lod deres tunger lege sammen og strøg ham stille ned fra Andyøs hår og videre ned over hans kæbe så den endte ved hans hals. Davis ville gøre alt for Andy og ænskede bare at Andy skulle blive lykkelig igen, da det var hårdt at se ham ked af det og især når han gjorde skade på sig selv. det havde virkelig skræmt David, da hanhavde set Andy arm og da han havde stået og vasket knivene havde han været så tæt på at give Andy en lussing af ren skræk og bekymreíng for at Andy skulle komme slemt tilskade eller i hverste fald dø. den tanke havde virkelig skræmt ham og det gjorde den stadig, men han fortrangte den ligesom han havde fortrangt så meget andet. han ville bare nyde at være sammen med Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 09:51

Andy smilte og lod sin hånd glide ned fra hans kind og ned over hans overkrop, han kunne godt lide at røre ved ham og lod bare sine hånd glide ned på hans lår, han lod derefter to fingere ind under hans underbukser ved hans lår. han kunne godt høre på ham at han træk vejret som man ikke skulle, han var ikke sikker på om at han skulle stoppet kys. men han besluttede sig dog for at lade være da han viste at David selv viste hvornår det var bedst at stoppe, han nød at mærke hans fingere på sin kæbe og efter på sin hals. han var bare glad for at David overhovedet ville kysse ham, selv om han slet ikke kunne forstå at nogen ville det. da han ikke mente at der var nået særligt ved ham, han var jo bare en almindelig fyr som alle andre. eller sådan betragtede han sig selv, han tænkte jo ikke ligefrem over at han var kendt og det havde han heller ikke lyst til. da han ikke var den selvglade person som så mange andre som var kende, han begynde dog at blive lidt usikker om han skulle stoppe ham eller hvad han skulle gøre. men han havde dog ikke lyst til at stoppe ham, og det var han glad for at han ikke havde lyst til. selv om han var meget usikker på David's følelser for ham, og var bange for at han ville få det samme venskab til ham som han havde til Eolith. dog håbede han ikke på det da han viste at han aldrig ville kunne give sig selv til nogen, da han jo var forlovet med Dean selv om han var død så ville han ikke give smil på ham. og havde tænkt sig at gifte sig med ham ligemeget hvad, og derfor ville blive en dæmon der aldrig ville være sammen med nogen igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 10:36

David nød virkelig at nyde hans hånd mod sin hud og fik kuldegysninger, da det føltes så godt. han mærkede et sus flyve igennem kroppen, da han mærkede Andy's fingre under sine underbukser og tog en dyb indånding så gdt han nu kunne. han lod kysset forsætte og ville ikke stoppe det, da han godt kunne lide at kysse med Andy på den måde. han elskede at kysse med Andy, da han lige fra færste gang de kyssede kunne mærke hvor bløde hans læber var og det var så behageligt at kysse med Andy efter ´David's mening. han var faktisk ret ligeglad med at Andy var kendt, da han jo egentlig kun vidste det fordi han havde brugt sine evner og fordi Andy havde sagt det. ellers vidste han ike ret meget om Andy's liv som kendt, da det ikke var noget der interesserede David ret meget. David kunne bare virkelig godt lide Andy som person og elskede virkelig at være tæt på ham. da Andy's krop var perfelt efter David's mening. det eneste der egentlig generee ham ved Andy var at han ikke kunne finde ud af hvad hans følelser betød. David var meget i tvivl om hvad han følte for Andy, for det var en meget tydelig følelse, men han kunne mærke det ikek var det samme som forelskelse. han kunne ikke forstå hans følelse og det irriterede ham grænseløs. han stoppede stille kysset og tog en dyb indånding "luft" hviskede han helt stille iog smilte stille. deres læber var kun meget få milimeter fra hinanden, så de ville strejfe hinanden hvis du snakkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 10:49

Andy var ikke sikker på om han havde nået imod, at han havde sine fingere der hvor han havde dem. dog havde han ikke tænkt sig at fjerne dem udover hvis David sagde han skulle, da han helst gerne ville røre ham over det hele. dog var han lidt usikker på at røre ham mellem benene, da han ikke var sikker på om David ville havde nået imod det eller ikke. han rødmede lidt af det da han på en måde havde lyst, han prøvede dog at lade være med at gøre det. han åbnede langsomt sine øjne da han mærkede at han fjernede sine læber mod sine, han smilte lidt af det han sagde og så bare op på ham "det er helt okay, du skal jo heller ikke ligefrem dø" hviskede han og lag sin hånd som bare lå på hans lår og lag den på hans kind, han skubbede lidt til hans hoved. så deres ansigter ikke var tæt på hinanden mere, han løftede sit hoved lidt og begynde at kyssede ham vådt på halsen. han lag sin hånd ned på hans lår igen og lukkede sine øjne i, han tøvede lidt inden han lag sin hånd mellem hans ben og begynde at nusse ham der. han da ikke selv kunne holde sig tilbage, men han ville dog tvinge sig selv til at holde sig tilbage hvis David havde nået imod det. da han ikke ønskede at gøre nået som han ikke ville havde, ligemeget hvor meget han selv ville det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 01:34

David havde egentlig ikke noget imod at Andy havde sine fingre der, da han jo havde været tættere på og derfor sagde han heller ikke noget til det. han smilte lidt af det han sagde "godt..nej det ville nok ikke være så godt" hviskede han imens hen rettede sig en smule op, da Andy skubbede han hovede lidt tilbage. han bed sig svagt i læben og lagde hovedet lidt på skrå. han nød de våde mod sin hals. han ahvde et smil der udtrygte ren nydelse, da han virkelig nød det Andy gjorde. han lagde sin ene hånd om bag hans nakke og nussede ham blidt der. det gav et lille sæt i ham, da han mærkede Andy's hånd mellem benene. David trykkede stille ned mod hans mave og kom med et lille støn. en tydeligt rose farvet rød kom frem på hans kinder. han kunen godt lide at mærke Andy's hånd mellem benene, men han var bare ikek helt forberet på det. han kunne mærke en lille forandring mellem hans ben og kunne rejne ud han var ved at få rejsning. han blev tåndt af det Andy gjorde og fik på en måde lyst til at prøve at være sammen med Andy på den måde igen, men han var bare lidt bange for han igen ville gå i panik og igen måtte sige stop. han begyndte stille igen at nusse Andy på muslkerne for at vidse det var helt oikay det han gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 01:52

Andy blev ved med at kysse ham på halsen "nej det ville det ikke" sagde han kort, og slikkede ham kort over halsen og smilte imens. da han godt kunne lide at kysse hans hals, han nød at mærke hans hånd i sin nakke. og han nød det mere da han mærkede at han begynde at nusse ham, han smilte stort og stoppede kort kysset når han hørte hans støn. og syntes at det var vildt sødt at høre, han begynde at kysse ham vådt igen og nussede ham videre på låret og mellem benene. han smilte stort da han kunne mærke at han var begynd at blive hård, dog forsvandt han smil igen da han jo ikke var sikker på om det var en god ting eller ikke ? han ville dog bare forsætte når David ikke gjorde nået ved det. han havde heller ikke lyst til at stoppe, selv om han ville gå imod sig selv for at stoppe hvis han ikke ville havde det. han mærkede at han begynde at nusse ham i nakken, og begynde bare at smile igen da han ikke stoppede ham. han træk vejret lidt tungere og havde lyst til at være sammen med ham igen, selv om han ikke ville gøre det hvis det skete igen. og han var dog bange for at gøre nået forkert, og han gik i panik og måske gjorde det så meget at han ikke ville se ham mere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 02:22

David nød de våde kys meget og gav et stille og forsigtigt grin fra sig da han mærkede sliket, da det kildede en smule. han kunne godt lide når Andy kyssede ham ligemeget hvor det egentlig var. han havde endnu ikke oplevet nogle at Andy's kys være ubehagelig eller uintressante. de havde altid været bløde og behagelig og det var nok også derfor David så godt kunne lide Andys kys. han nussede ham stille i nakken og lidt videre op i hans hår. han nød at blive nusset på låret og mellem benene, men det mellem benene fik ham til at komme med et lille støn en gang imellem, fordi han ikke kunne holde dem tilbage. da han nød det så meget. David lukkede sine øjne og nussede ham blidt på maven. han anede ikke hvad alt dette ville føre til og der irriterede ham faktisk ret meget, for han ville bare vide hvad der skete mellem dem, da han slev ikke forstod noget af det. han vidste bare at han nød at være sammen med Andy og at være tæt påo ham. David ville derfor ikke stoppe noget af det du gjorde for at spørge hvad der var imellem dem, for han nød det for meget og fordi han var bange for hvad svaret kunen være. han var desuden heller ikke sikker på at han turede at spørge ham om det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 02:50

Andy blev bare ved med at kysse ham på halsen, han havde slet ikke lyst til at stoppe med at gøre det han gjorde "kan du lide det ?" hviskede han og ville gerne vide det, da han ikke ville gøre det hvis David ikke ville havde det. han lod sine fingere glide op til hans underbuksekant, han lod stille sine fingere glide indunder. han kyssede ham bare vådt videre på halsen, og nussede ham blidt på låret. han nød at blive nusset i nakken og kunne ikke lade være med at smile, han sukkede kort af nydelse da han ikke ville stoppe med at kysse ham. han mærkede hans fingere mod sin mave og træk vejret lidt tungere, da han virkelig nød at mærke hans fingere mod sin overkrop. han prøvede at lade være med at tænke på at det måske betød nået andet end bare venskab, men det havde han ikke lyst til at tænke på. da han ikke ville havde at det skulle ødelægge det hele, han prøvede derfor at lade være med at tænke på nået. selv om han syntes at det var vildt svært, han var bange for at gøre den mindste ting forkert. og derfor få ham til at gå i panik selv om han syntes at det var svært at holde sine fingere væk fra ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 03:27

David nød kyssende meget og syntes de alle vare helt fantastiske. han lyttede til hans stemme og smilte lidt af det "hvordan skulle jeg ikke kunne lide dette?" spurgte han hviskende og kunne slet ikke forstille sig at Andy kunne gøre noget forkert. han var dog meget opmærksom på hvor han havde sin hånd, men han stoppede ikke Andy. han tog en dyb indånding og holdte vejret lidt da han mærkede hans fingre glide ind under hans underbukser og fordi det kilede lidt, men han nød det skam meget. David nussede ham blidt i håret og åbnede stille øjnene på klem. han nussede stille Andy på overkroppen og kunne efterhånden genkende alle hans muskler. han tænkte lidt over atr give hans muskler navne bare for sjovs skyld, men han slog dog idéen lidt væk da det også var lidt latterligt. han prøvede at tømme sit hovede helt for tanker, men det kunne ikke rigtig lade sig gøre. da tanken om hvilke forhold de egentlig havde til hinanden gjorde ham en smule forvirret og nervøs for det hele, men det skulle ikke stoppe noget. for han voille ikke havde det skulle stoppe. han ville havde det skulle blive ved, da han virkelig nød det Andy gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 03:38

Andy smilte stort da han hørte hvad han sagde og var virkelig glad for det "det ved jeg da ikke" hviskede han mod hans hals, han stoppede kort med at kysse hans hals og så ned efter hans fingere og smilte "du må godt tage den af hvis den er i vejen" hviskede han og hentydet til sin trøje, han nussede ham blidt mellem benene med sine fingerespidse. og ville ikke tage hele sin hånd der ned hvis David ikke ville havde det, og det var han ikke helt sikker på om han ville havde eller ikke. han kunne bare mærke på sig selv at han blev tændt af at han sad på ham, og gjorde det han gjorde og næsten intet tøj havde på. hans kinder blev mere røde af den tanke og kunne næsten ikke få den ud af sit hoved, da han godt kunne lide at tænke på det. han tog sin hånd væk fra hans lår og lag den på den anden side af hans hals, for at give den lidt støtte. han kyssede ham vådt men stadig kærligt, og lod sin tunge lege med en gang imellem. han kunne godt lide at kysse hans hals, dog kunne han også godt lide at kysse hans læber. men det var som om hans hals var guddomlig og bare skulle kysses, han var sikker på at det ville blive meget svært for ham at stoppe med at kysse ham hvis David ikke ville havde det. og mest når han næsten ingen kræfter havde, han prøvede at lade være med at tænke på at han var sulten og bare tænke på David. da han ikke kunne få sin hjerne til at lade være med at tænke overhovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:13

David smilte skævt og nussede ham videre op af overkroppen. han overvejede lidt det han sagde og ville egentlig godt have den af ham, men han ville ikke havde han skulle stopp med at kysse ham på halsen "jeg vil gerne have den af dig..men så må du jo nød til at stoppe med det du gør...og..det vil jeg altså ikke" indrømmede han med en stille hvisakede og rødmede mere af det. for det var lidt pinligt at sige måske, men det var jo sandheden. han nød at nusset mellem benene selv om det kun var hans fingerspidser. det gjorde ikke den helt store forskel. det var bare det at hans overhovede rørte ham mellem benene at David nød. han havde nærmest glemt han kun havde underbukser på da han alle sine tanker på Andy og på intet andet. han nød hver eneste af Anyd's kys og ville bare ikke havde ham til at stoppe. han kunne godt mærke at Andyøs hånd støttede og det gjorde det faktisk meget mere behageligt. hvis det overhovede kunne blive det. han nussede ham blidt å håret og videre ned i hans nakke igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:29

Andy smilte stort da han hørte hvad han svarede "det går nok, du dør jo ikke ligefrem af det" hviskede han og kyssede ham en sidste gang på halsen, han tog sine hænder til sig og tog fat i sin trøje. han smilte kærligt op til ham og træk sin trøje over hovedet, han træk kort sin mave ind imens. selv om det ikke gjorde den store forskel, da det næsten var umuligt at se at han gjorde det. han rødmede lidt og så ned af sig selv, han syntes ikke han havde lige så smuk krop som David havde. han syntes selv at hans krop var meget pænere end sin egen, og kunne ikke se hvad der kunne være særligt ved sin. han lag stille sin trøje ned på gulvet ved siden af sig, han lag stille og langsomt sine fingere på siden af hans hals igen. mens han lod den anden hånd glide ned i hans underbukser, han fugtede sine læber og så bare op på ham. han tog blidt fat omkring hans dims og lod stille sine fingere glide op og ned af den, han lukkede sine øjne i og begynde at kysse ham kærligt og vådt på halsen. og kunne ikke rigtigt få sig selv til at holde fingere fra ham, men han syntes også det var skønt at havde nogen man ikke kan. selv om han var ret forvirrende med alt mellem dem, han var begynd at blive i tvivl om hvad han følte David for. og hvad David følte ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:28

David rødmede meget over det han sagde, da han jo nok godt kunne undvære det i den korte tid, men han kunne mærke hvor ihærdig han var for at Andy skulle røre og kysse ham igen at han to sig selv i at syntes han var langsomt til ast tage trøjen af. David rystede helt kort på hovedet af sig selv, da han aldrig havde troet han villeblive afhængi af sådan noget. han så på Andy's overkrop og havde den fuldstændige modsatte mening end den Andy havde. David elskede virkelig Andy krop og syntes den var helt perfekt og veltrændet. hvor hans egen bare var spinkel. ja der var en syndlig muskel hist og her, men det var kun fordi han intet fedt havde på kroppen. han syntes der imod at Andy's var veltrændet og på samme tid tynd at se på. David støttede stille sit hals mod hans hånd igen, da han syntes det var så afslappende at mærke hans hånd mod sin hals. han mærkede hans hånd nede ved sin dims og lagde sin anden hånd om i hans nakke. han lukkede sine øjne og holdte vejret lidt. hans stønnede så stille af ren nydelse over at han rørte hans dims på den måde. han nød at mærke de våde kys mod sin hals igen. han nussede ham stille op i håret med den ene hånd og lod den anden stryge ned over hans bryst og videre ned på hans mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:46

Andy slikkede ham over halsen og kunne gøre lide at røre ved ham, han lod bare sin hånd blive ved med at glide op og ned af hans dims. og havde lyst til at gøre det hurtigere da han hørte hans støn, han træk sin mave kort ind da han mærkede hans fingere ned mod sin mave. de var dejlige varme og meget skønne at blive rørt af, han kyssede ham vådt op af kæben og smilte imens. og ønskede at han kunne kyssede ham altid "du er så skøn at kysse på" hviskede han og blev bare mere tændt da han hørte hans støn, der var begynd at komme en bule i hans bukser. han kunne godt ikke gemme det væk da David sad på ham, hans kinder blev bare mere røde af det og syntes at det måske var lidt pinligt. han håbede dog på at David ikke ville opdage det, og tiggede næsten gud om i sine tanker at han ikke ville opdage det. han begynde at bevæge sin tommelfinger på hans hals, og kyssede ham hen på hagen og ned på halsen igen. han havde mest lyst til at tage David ned i sin lomme og ikke dele ham med nogen, da han var sikker på at han ville få det dårligt med at se ham kysse med en anden. dog var han stadig usikker på sine følelser for ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:42

David grinte stille af slikket, da det igen kildede og bed sig lidt i læben erfter. han gav efter lidt op med at holde stønnende tilbage, da det ikke rigtig var muligt og derfor kom et lille støn ud af ham. han nussede ham blidt på maven og elskede bare at mærke alle hans muskler. han lagde på ingen måde låg på at han kunne lide den lille hyggestund de nu ahvde sammen. David nød virkelig kyssende meget og ville ænske dette bare kunne forsætte i en evighed "mmh..du er fantastisk til at kysse" hviskede han med et lille støn og lukkede sine øjne rolig i. David kunne svagt mærke en bule og kunne godt regne ud hvad det var. han syntes egentlig det var fint nok, men det var en lidt underlig ting at mærke måtte han da indrømme. han nævnte det dog ikke da han ikke rigtig kunne få nogle ord frem. han smilte bare lidt breder og nød at blive nusset på halsen. han nød hver eneste kys Andy gav ham om det så var på halsen eller hagen eller kæben. han nød bare alle hans kys. David kunne ikke forstille sig at være sammen med nogen anden en Andy, selvom han faktisk var i tvivl om hvad han egentlig helt præcist følte for Andy. han kom mere og mere i tvivl om sine følelser og det gjorde ham virkelig irriteret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:00

Andy kunne godt høre hans grin og havde ikke nået imod det, selv om han var lidt i tvivl over hvad han grinte af. han tog en dyb indånding når han hørte hans støn, og prøvede alt for ikke at blive for tændt af dem. selv om det var svært når han syntes at de var så søde at høre på, han nød at kunne mærke hans fingere på sin overkrop. da han elskede at kunne mærke sin egen krop, og syntes at det var utroligt at han kunne mærke ting ved ham så han ikke plejede at kunne mærke. han lod sin hånd glide ned fra hans hals og ned af hans brystkasse og videre ned på maven, han lod den lege lidt med hans underbuksekant inden han tog fat i den og træk dem lidt ned så hans dims kom frem. han kyssede ham videre på halsen med små våde kys "tak" hviskede han og var glad for at han syntes at han kyssede godt, selv om han syntes at David kyssede bedre. men nu havde han heller aldrig prøvet at kysse sig selv, og det ville jo også være underligt at havde prøvet. han syntes at det var pinligt da han kunne mærke at sin bule blev større, selv om han prøvede at tænke på nået andet og få den til at forsvinde. så kunne han ikke få den til det, han havde sådan en stor lyst til David selv om han prøvede at holde det tilbage. så var det virkelig svært at gøre det, da David sad på ham og var så fantastisk at røre ved. han havde det svært med at kunne stoppe sig selv, og slappe mere af i det og lade være med at røre ved ham. han var virkelig bange for hvad han følte for ham og hvad David følte for ham, selv om han prøvede alt for ikke at vise det. da han ikke viste hvad David ville sige om han fandt ud af hvad han tænkte, eller han bare ville skubbe ham væk og få det hele til at stoppe. han ville jo bare havde ham så tæt på sig som han kunne, og aldrig give slip på ham

//krea væk x'D ej jeg driller//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:42

David anede ikke hvor meget besvær Andy havde med at holde sig tilbage, da han jo ikek selv syntes han var tiltrækkende på nogen måde. han syntes så derimod at Andy var utrolig tiltrækkende og at han var utrolig rar at mærker. han fulgte hver eneste af hans muskler med fingerspidserne og kunne slet ikke lade være med at røre dem. han syntes at Andy's muskler var utrolig dejlige at røre ved og hans hud var meget blød. han var meget opmærksom på hvor Andy's hænder var og kunne tydeligt mærke han trak ned i hans underbukser. han rødmede meget og så lidt ned mod hans hænder. han blev dog siddende og nød forsat de våde kys. hans vejrtrækning blev mere tung og lidt ujævn. kun fordi han nød det så meget. sagde intet til hans tak. da et lille støn kom ivejen. han elskede Andy's kys og ville ikke kunne forstå den person der ikke ville kunne lide dem. efter David's mening var Andys kys de perfekte kys man overhovede kunne få. hvis man skulle betale for hans kys ville ingen havde penge nok til at kunne betale for bare et lille kys på kinden. han kunne godt mærke at Andy's bule blev lidt større da han jo sad på ham "søde...jeg kan mærke din bule" hviskede han drillende, men på en kærlig måde, da han intet havde imod det og på en eller anden mpde godt kunne lide at han kunne gøre Andy tændt. han åbnede stille sine øjne og kørte stille begge sine hånder ned over hans overkrop og blidt op igen. han sørgede for at kærtegne hver eneste af Andy's muskler. for han ville ikke havde at der skulle være noget af hans overkrop der manglede at blive rørt.

//ahhaha XD nu mere du skriver nu mere krea for jeg XD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:59

Andy kyssede ham ned på skulderen og prøvede at lade være med at tænke for meget på at David næsten intet tøj havde på, selv om det var virkelig svært når han kunne mærke hans hud. han stoppede med at kysse ham og fulgte hans fingere med sit blik, han bevægede kort sine hånd hurtigt. han tvang sig selv til at slappe af igen, og hans kinder var virkelig røde i det. han så op på hans ansigt da han hørte hvad han sagde, han havde mest lyst til bare at gemme sig langt væk "undskyld, jeg gør det ikke med vilje.. du tænder mig" hviskede han og syntes at det var meget pinligt at sige, han fjernede sine hænder fra ham og satte dem ned på gulvet "sk.. hm..." sagde han og var ikke sikker på hvad han skulle sige, da han havde ønsket at han ikke havde langt mære til det. han så ned på sit skød og fugtede kort sine læber "du er så smuk, jeg kan næsten ikke holde mine fingere fra dig.. har lyst til at røre ved dig og kysse dig... det er virkelig pinligt, at du kan sidde der og bare tænde mig" hviskede han og tog fat i sin trøje med den ene hånd, han vende sit blik op mod ham igen og viste ikke hvad han skulle gøre eller sige. han lag stille sin anden hånd på hans lår og begynde at lade sine fingere glide op og ned af hans lår "har lyst til dig og ved det er forkert.. er virkelig bange for at du vil gå i panik" hviskede han og bed sig i læben og lukkede sine øjne kort i, han træk vejret stille og roligt og betragtede ham med sit blik. han kyssede ham hurtigt og kort på munden, inden han rykkede sit hoved væk igen. han kunne mærke at sin bule for bagynd at blive så stor som den kunne

//nej min krea er helt væk x'd//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 09:12

David nød at blive kysset på skulderen og følte sig så godt tilpas. han mærkede han kort bevægede hånden hurtigt og det fik et lidt højere støn ud af ham. han lyttede til hvad han sagde og så ned på hans hænder da han flyttede dem. han sank stille en klump og rettede en smule på sine underbukser så de sad ordenligt. han så på ham igen og lagde sin hånd på hans kind "undskyld...jeg...jeg vil ikke havde du stopper...det gør ikke noget...jeg kan mærke bulen, men det ligemeget..det gør mig ingenting" hviskede han og havde virkelig fortrudt han havde nævnt det. for han ville ikke undvære at kunne mærke han rørte ved ham og sank stille en klump. han bed sig stille i læben "jeg er ikke smuk Andy...og du kan godt holde dig fra mig...men jeg vil bare ikke have du holder dig fra mig..forstår du det?" sagde han og kunne mærke han begyndte at hade sig selv for at havde nævnt hans bule. han så ned på Andy's hånd på sit lår og nød at mærke hans fingre mod sit lår. David rystede stille på hovedet og kunne ikke lide han sagde det var forkert, selvoom han egentlig godt vidste det "jeg går ikke i panik igen...jeg nød det her..jeg nød det meget...jeg var ikke nervøs...jeg ville sige hvis jeg var ved at gå i panik..det ved du godt...det er ikke kun dig der har lyst til nogen her...jeg tror jeg har lige så meget...meget lyst til dit som du har lydt til mig" forklarede han og så ind i Andy's øjne. han nussede ham op i håret og nød det korte kys. selvom det var så kort så kunne han lide alle hans kys.

//er den? Oo//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 09:28

Andy så på ham mens han snakkede og nussede ham videre på låret "du lyder som om du går i panik, fordi jeg ikke røre ved dig og kysser dig" sagde og syntes at det var rimlig uhyggeligt, han så ham bare ind i øjnene og smilte lidt af det han sagde. han satte sine hænder på hans knæ og skubbede ham ned på sine lår, tog blidt fat i hans hænder og tøvede lidt inden han lag dem ned på bulen på sine bukser "du er virkelig smuk" hviskede han og så stille op på ham og lod sine fingere glide hen på hans inderlår, han lag sit hoved lidt på skrå og fugtede kort sine læber "har du lyst til mig ?" sagde han og gav et lille kærligt grin fra sig, da han følte at det ikke var kun ham der var mærkelig. han lod sine fingere glide ind under hans underbukser ved hans lår, og nussede ham blidt og satte sig lidt op og begynde at kyssede ham kærligt på kæben "du har virkelig fået lysten frem i mig" hviskede han og blev bare ved med at kysse hans kæbe, da den var blød og bare dejlig at kysse på. han lukkede stille sine øjne i og var virkelig bange for at han ville gå i panik, hans hjerte løb bare afsted i hans brystkasse. han prøvede dog at slappe af da David havde sagt at han ikke ville gå i panik, men han ville først se det før jeg ville tro på det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 10:09

David nød at blive nusset på låret og rødmede af de han sagde. han mærkede Andy skubbede ham hen på hans lår og så ind i hans øjne "det..det er kun fordi...jeg føler mig..elsket når du rør mig..jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke få nok af det" indrømmede han og blev bare mere og mere rød i hovedet, da det var pinligt at indrømme det, men det var jo sandheden. han mærkede Andy lage hans hånder ned på bulen og så ned på sine hænder. han begyndte helt stille at nusse ham lidt på bulen. han så op på ham og rystede stille på hovedet "det er jeg altså ikke.." sagde han da han ikke selv syntes han var smuk. han synets Andy var smuk. han nød at mærke hans fingre mod sin inderlår og lyttede tli hvad han sagde "ja..det er har jeg..." hviskede han og lyttede til hans latter. han nød at mærke hans fingre under sine underbukser og nød at blive nusser. David smilte stille da han mærkede de kærlige kys og nød det lige så meget som før og hvis ikke mere "det kan jeg godt mærke..og det er dejligt" hviskede han og lukkede sine øjne af ren nydelse. han var næsten sikker på han ikke gik i panik og han ville hvertfaldt gøre alt for ikke at gå i panik. David ville havde det skulle lykkes denne gang, da han virkelig havde lyst til Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 10:31

Andy lyttede på hvad han sagde mens han nussede ham videre på lårene, han havde slet ikke lyst til at stoppe og kyssede ham lidt mere lidenskabeligt. han smilte lidt af det han sagde og syntes at det var ret sødt sagt "jamen så kan jeg jo aldrig stoppe med at røre ved dig.. tror heller ikke at jeg vil stoppe med at røre ved dig, du er bare helt vildt fantastisk... ved ikke hvad du gør ved mig" hviskede han mod hans kæbe, og kyssede den igen og smilte. han stoppede dog med at kysse ham og åbnede sin mund lidt, så han fik nået af hans kæbe ind i munden. da han virkelig nød at bliver nusset på sin bule, han gav en blanding mellem et suk og et støn fra sig. han så langsomt ned på hans hænder og havde slet ikke lyst til at han skulle stoppe, det var lige så godt som at når han røre ved hans overkrop. men dog på den helt egen måde, det var virkelig nået helt særligt "du er virkelig smuk i mine øjne, og det kan du ikke sige mig imod" hviskede han og begynde at kysse hans kæbe igen, han kyssede ham videre op på munden og slikkede ham kort over læberne inden han begynde at kysse hans underlæbe "så vil jeg ikke stoppe dig når jeg også har lyst til dig, virkeligt meget" hviskede han mod hans læber og kyssede dem igen, han nussede videre på hans lår og strøg sine fingere over hans dims. han kunne ikke lade være med at smile, og håbede virkelig meget at David ikke ville gå i panik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 11:09

David nød han nussede ham på låret og nød at kyssende var så lidenskabelige. han syntes det var lidt pinlig, men det var jo sådan han havde det og han var bare glad for at Andy ikke skubbede ham væk eller afviste ham "jeg ville ønske du aldrig behøvede stoppe..og tak..du er virkelig også fantastisk." hviskede han og nød kyssende imens. han nussede ham blidt på bulen og pillede en smule ved lynlåsen. David hørte godt Andy's blandede lyd af et suk og et støn og lynede helt stille ned i kynlåsen og knappede stille knappen op. han holdte sine øjne lukkede og lod stille sine fingre nusse hans bule igen bare kun jhvor underbukserne var i vejen. han rødmede mere og mere og syntes det var helt mærkeligt, men mærkeligt på en god måde "det kan jeg jo så ikke bestemme..men så...tak det er rart at vide" hviskede han og kunne egentlig ikke forstå Andy syntes det, men han kunne jo ikke bestemme over hvad Andy syntes. David smilte lidt over slikket mod sine læber og nød kyssende meget "det lyder dejligt..." hviskede han stille mod hans læber og kyssede med lige efter. han mærkede Andys fingre strrøg over hans dims og nød det meget. han sukkede helt stille af nydelse, men lod kysset forsatte.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 8 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 8 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: