Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 08:49

David fortrød han havde sagt det, da han var bange for det kunne ødelægge det hele. han lyttede til hvad Andy sagde og bed sig let i læben "andy...det er okay..jeg holder meget af dig..og jeg vil bare gerne hjælpe...jeg vil altid lytte til dig og jeg forstår godt det nok var svært" hviskede han og havde allerede forlængst tilgivet Andy for det. han ville gøre alt for at Andy ikke skulle gøre det igen og intet ville kunne stoppe ham i at hjælpe ham. David kom til at tænke lidt på Andy sår og tænkte lidt på om det ikke gjordfe ondt på ham. han lagde stille sine arme om hans nakke og prøvede at hjælpe med at holde sig selv oppe. han så på ham og fulgte hans blik ned af dem begge. han rødmede meget og kunne egentlig godt lide at se dem sammen. han så på Andyøs ansigt igen og smilte skævt "det håber jeg du har ret i..for jeg syntes ikke jeg er skøn..jeg syntes til gengelt du er skøn hviskede han og nød slikket da det kildede lidt. han stønnede igen og nød meget at havde sex med Andy. han var meget glad for han ikke var gået i panik endnu.

//sorry længten --'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 09:15

Andy så på ham og rystede på hovedet af ham, mens han bare blev ved med at bevæge sig ind og ud af ham "du hjælper mig mere end du tror, det er virkeligt svært og jeg er bare glad for at du er her.. selv om jeg er verdens største idiot" hviskede han og trykkede sine læber hurtigt mod hans for at gøre at han ikke kunne sige ham imod, han prøvede dog at styre sig med at ikke læse hans tanker selv om det var svært. han mærkede hans arme omkring nakken på sig, og kunne godt mærke at det tog lidt af smerten væk i sine arme "tak" hviskede han mod hans læber og begynde langsomt at kysse dem, han nussede ham videre på røven og elskede den meget. det var som om ingen anden kunne havde sådan en røv, han rødmede lidt af det han sagde og syntes selv at David var skøn og meget endda. han havde ikke lyst til at give slip på ham og lade andre røre ham overhovedet, han viste godt det var forkert og at han ikke skulle bestemme hvem der skulle røre ved ham. men han var sikker på at han ville blive lidt barnesur hvis han så nogen røre ham, og var bange for at David ville blive sur på ham hvis han gjorde det. men han holde bare så meget af ham og kunne ikke lide den tanke, han var ikke sikker på hvilke følelser han havde for ham. og det kunne han ikke lide og var bange for at finde ud af det, selv om han på en måde godt gad at vide det. han rødmede lidt mere da han kunne mærke at han snart ville komme, og det havde han slet ikke lyst til og prøvede derfor at holde sig tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 10:15

David lyttede til hvad han sagde og kæmpede for at holde et støn tilbage, men det lykkedes ham ikke. et lille støn undslap ham og han bed sig stille i læben. han skulle lige til at sige om imod, men nåede det ikke føre han mærkede hans læbe læber mod sine. han prøvede at blive irriteret, men det kunne han ikke, da han jo nød at ,ærke sin læber mod sine. *Anfy du er ingen idiot*t tænkte han og håbede at Andy hørte det. han holdte sig stille opppe og nussede ham i nakken og lidt op i håret. han smilte stile af hans tak og kyssede med. han nød at blive nusset på røvet. da det var en lidt sjov fornemmelse, men det var en rar sjov fornemmelse, så han kunne ret godt lide det. han syntes virkelig at det var rart at være sammen med Andy og det var dejligt han ikke var gået i panik, men det faktisk varykkedes ham ast have sex med en. han kunne ikke se sig selv sammen med en anden. han havde jo aldrig rigtig været sammen med andre en Andy. han var dog i tvivl om han var forelsket i Andy for det var han næsten sikker på han ikke var, men han havde bare en meget stærk følelswe for Andy og det var en positiv følelse, men hvis han en dag skulle falde i armene på en anden og få sig en kæreste så ville ham blive ved med at være sammen med Andy. intet ville ændres hvis david fandt en han elskede som en kæreste, var han ret sikker på. David stønnede igen og kyssede blidt Andy ned af halsen. han nød at mærke Andy, men han kunne godt mærke Amdy holdte sig lidt tilbage. David ville ønske de kunne blive ved i en evighed, da han virkelig nød at elske med Andy, men han vidste jo udmærket godt at sex ville høre op før eller siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 10:36

Andy prøvede at lade være med at lytte på hans tanke, men kunne ikke lade være. han ville dog ønske at han på et tidspunkt, kunne lade være med at lytte på folks tanker og derfor sove bedre. og kunne gå på gaderne og bare kunne høre sine egne tanker ordenligt "jo" hviskede han mod hans læber og sukkede lidt af det, men havde ikke tænkt sig at stoppe. selv om hans arme rystede svagt, men det lag han ikke rigtigt mærke til da han kun ville tænkte på David. han havde slet ikke lyst til at komme endnu, og gjorde alt for at holde det tilbage selv om det blev svære og svære. han nød at blive nusset i nakken og kunne bare godt lide at David rørte ved ham, han kunne mærke at han havde blevet helt træt i kroppen. da han allerede var træt i forvejen og det tog på hans kræfter at holde sig selv oppe og David, dog prøvede han at lade være med at tænke på det og vise det. han slap kysset og lag sit hoved på hans skulder, han lod sine øjne forblive lukkede. da han ikke kunne holde sig tilbage mere, han nussede ham videre på røven og gav nogle små støn fra sig da han kom. han bevægede sig et par gange, inden han sank stille og langsomt ned på gulvet. han lod sine hænder forblive på hans røv og træk vejret tungt, da han var blevet meget træt. han smilte lidt af det og syntes at det var utroligt at David ikke havde gået i panik, han fjernede sit hoved fra hans skulder og vende sit blik mod hans "undskyld" hviskede han da han selv syntes at det var sluttet for hurtigt, han lod sin hånd glide hen på hans lår. mens han holde ham oppe med den anden, han lod den stille glide ind mellem hans ben og begynde at give ham handjob. han kunne godt mærke at det måske ikke var det bedste de havde gjort mod hans arme, og kunne godt mærke at de gjorde vildt ondt. dog prøvede han at holde det tilbage, og var ikke sikker på om David ville få skyldfølelse for det hvis han sagde nået. han begynde at kysse ham blidt på underlæben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 03:53

David lyttede til hans 'jo', men sagde intet til det, da han ikke gad diskutere det nu. han syntes på ingen måde at Andy var nogen idiot, selvom han havde gjort det han havde gjort. David ville aldrig bebragde ham noget og ville bare gøre alt for at Andy skulle havde det godt. han kunne helt svagt mærke Andy rystede i armen, men lod dog hver med en kommentere det, da han lod sig være en smule egoistisk for en gangs skyld og ville bare havde det skulle forsætte. David nussede ham blidt i nakken og prøvede at holde sig selv lidt oppe. han nød at blive nusset på røven og lyttede til hans små støn. han mærkede godt der var noget, men kommenterede det ikke. da han jo udmærkede godt vidste hvad det var. David smilte stille og træk vejret dybt ved de sidste bevægelser. han lagde stille sin ene hånd i hans hår og lænede stille sit hovedet mod hans da Andy sank ned på gulvet. David så stille på ham da han igen så på ham og smilte stille "du skal ikke undskylde Andy...det var en...ufprglemmelig oplevelse" hviskede han og smilte opmuntrende til ham. han nød at mærke han hånd på sit lår og elskede bare når Andy rørte ham. han spærrede dog øjnene en smule mere op da han mærkede Andy gav ham handjob og det fik et lille støn ud af ham. han lukkede stille sine øjne og lænede stille sit pande mod hans skulder og nød det han gjorde. han rettede stille sit hovede lidt op igen og nød kysset på sin underlæbe. han rykkede siy hovede lidt ned, så deres læber mødtes ii et ømt kys. David kunne ikke rigtig glemme Andys arm og var bange for den havde taget for meget af skaden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 04:07

Andy så på ham og nikkede og gad ikke diskuter så han ville ikke sige ham imod om det gjorde nået eller ikke, han var bare glad for at de havde kunnet klaret det uden at David havde gået i panik. han smilte kort over hans støn og havde bare lyst til at høre dem om og om igen, han syntes at de var vildt søde at høre på. han lod sin tommelfinger nusse den blidt mens han blev ved med at give ham handjob "du er så smuk" hviskede han i kysset og lag den anden hånd på hans kind, han blev ved bare ved med at kysse ham. han elskede at røre ved ham og være tæt på ham, han havde eller fik det altid bedre når David var hos ham. han havde det svært med at beskrive hvor meget han betød for ham, da han også selv var lidt usikker på hvad han endelig betød for ham. selv om han viste at det var meget og han ikke havde lyst til at bytte nogen eller nået for David, han slikkede ham kort over overlæben og kyssede ham igen. han havde lyst til at sige så meget, men kunne ikke få sig selv til det. han var så bange for at David ville gå fra ham hvis han sagde nået forkert, hvis han kom til at sige nået som han ikke mente deres venskab skulle indholde. han begynde at nusse hans kind med sin tommelfinger og smilte imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 08:09

David kunne ikke holde stønnene lige meget hvor meget han prøvede, for han nød virkelig det Andy gjorde. det føltes så dejligt og anderledes end så meget andet og det var tydeligt at david nød det. han smilte stille i kysset "du er smukkere" hviskede han helt stille i kysset og nød at mærke hans hånd mod sin kind. David kørte helt stille sine hænder ned poå Andy's brystkasse og nussede ham der sim han plagede, med blide og meget behagelige bevægelser med fingrende. han var faktisk lidt stolt af sig selv, da han jo ikke var gået i panik. han havde godt nok sagt til sig selv han var sikker på han ikke ville gå i panik, men at han rent faktisk ikke gik i panik var han meget stolt over. det var det at han havde overvundet en meget stor frygt og han havde slet ikke tænkt på de mænd imens Andy og han havde været sammen. han havde ikke skænket sin fortid en eneste tanke. David mærkede godt det korte slik og det fik bare et bredere smil frem på hans læber. han kyssede ømt med og lod stille sine fingerspidser følge hans muskler meget nøje. han nød at blive nusset på kinden og følte sig s å godt tilpas sammen med andy og der kom da også et par støn mere af ren nydelse for handjobbet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 08:20

Andy nød meget at hørte hans støn og syntes at de lød så søde, og han kunne ikke holde op med at gøre det hurtigere. han smilte stort og nøs kysset "nej for jeg er ikke så smuk som dig" hviskede han og satte sin hånd på hans overkrop og skubbede ham tæt op af væggen, selv om det gjorde ondt i hans arm så var han ligeglad. han lag sin hånd tilbage på hans kind igen og lod sin tunge langsomt glide ind i hans mund, han lod sin hånd glide ned på hans hals og træk vejret tungt. da han syntes at David bare var så perfekt, han var ikke sikker på hvad han skulle gøre hvis han forsvandt en dag. han betød virkelig meget for ham, han mærkede hans fingere på sin overkrop og smilte af det. da det næsten havde blevet naturligt for ham at mærke hans fingere på sin overkrop, og det kunne han virkelig godt lide. han strammede blidt grebet om hans dims og forsatte med at give ham handjob "mmh" hviskede han og elskede virkelig hans støn meget, det var næsten ikke til at holde ud. han havde næsten lyst til at råbe for søde de endelig var, men han ville ikke slippe kysset
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 08:48

David mærkede godt Andy gjorde det hurtigere og det fik bare et lidt højere støn ud af ham. han smlite bredere i kysset og det var meget tydeligt han nød det Andy gjorde "jeg synes du er meget smukkere en mig" hviskede han helt stille i kysset og følte sig så godt tiloas sammen med Andy. han mærkede godt den kolde væg tættere mod sin ryg og havde det egentlig som om det fik ham til at kælde lidt ad. han mærkede så hans hånd mod sin kind igen og mærkede Andy's tunge inde i sine mund. han lod stille deres tunger lege sammen og kunne virkelig godt lide at kysse med Andy på den måde. det var sådan et sjov fornemmelse og det var ikke som andre kys. han nød at mærke hans hånd mod sin hud lige meget hvor. David ville ikke kunne leve videre hvis Andy gik fra ham. eller på nogen måde forsvandt ud af hans liv. på dette tidspunkt var den eneste der egentlig rigtig betød noget for David det var And. David nød virkelig at røre Andyøs overkrop og han var ved at blive godt kendt med alle hans muskler. han kunne genkende hver eneste muskel Andy havde og det var David faktuisk ret stolt af, især fordi han syntes Andyøs krop var så fantastisk perfekt. David træk det ene ben lidt op da han mærkede grebet o hans dims strammes en smule og stønnede igen efter. han havde gevet helt op med at stoppe stønnende, da nydselsen simpilthent var alt for stor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 09:01

Andy elskede virkelig hans støn så meget, han træk vejret tungt og havde slet ikke lyst til at stoppe. han prøvede at stoppe med at trække vejret da han nød at mærke hans fingere på sin overkrop, han lag sit hoved lidt på skrå og begynde også at lege med hans tunge *ikke så smuk som dig* tænkte han selv om han viste at David ikke ville kunne høre hans tanker, han elskede virkelig at røre ved ham og kunne næsten ikke holde sine fingere fra ham. det havde han heller ikke lyst til at stoppe med, han træk ham op i sit skød og begynde at nusse ham på låret. mens han bare blev ved med at give ham handjob, han elskede hans krop og var bange for hvilke følelser han dog havde for ham. og mest var han bange for at finde ud af det, bange for at måske var de nogle følelser som han ikke ville havde for ham. det var svært for ham at slå det ud af hovedet, men det kunne han bare ikke også selv om han bare helst ville nyde øjeblikket sammen med ham. han var også bange for at det ville ødelægge deres venskab at havde haft sex sammen, han havde aldrig prøvet at være så bange for at et venskab ville blive ødelagt. men han holder alt for meget af David og ville med glæde gøre alt for ham, han lod sin tunge langsomt sno sig rundt om hans tunge mens han smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 06:15

David nussede Andy over overkroppen med fingerspidserne og elskede bare at røre hans krop. han havde det så godt sammen med Andy og var sikker på alt nok skulle gå. dog var han ikkke sikker på hvordan hans følelser var for Andy, men det gjorde ham nu ikke så meget da han bare ville nyde dette øjeblik så længe som muligt. han lod bare deres tunger lege sammen og nød at mærke han nussede ham på låret. endnu et støn røg ud af ham, men det stoppede ikke kysset på nogen måde. han kunne slet ikke få nok af handjobbet. han kørte stille sine hænder op omkring hans nakke og nussede ham videre op i håret. David elskede at røre ved Andy's hår også selvom han vidste hvor meget Andy brugte til at vaske hans hår. det var David ret ligeglad med, bare hans hår var blødt og behageligt at røre ved kunne det andet være lige meget. han kunne godt lide at mærke Andy's tunge snoede sig om hans tunge og David syntes det føltes utrolig sjovt på en rigtig god måde. alt David kunne frygte var glemt fuldstændigt. det eneste der kørte rundt i hans hovede var Andy. pludselig kunne David mærke højte punktet komme og med et lille klem med hænderne og et lidt lysere støn, kom David
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 06:43

Andy nød virkelig meget hans berøringer og kunne næsten ikke få nok af dem, han kunne endelig ikke takke ham nok for at han var kommet. og han kunne heller ikke takke ham flere da det ville se dumt ud, og det var ikke ligefrem det han ville se ud i hans øjne. han nussede ham bare videre på låret og kunne ikke få sig selv stoppet i at lege med at tunge, han smilte stort og rystede svagt i kroppen da han hørte hans støn. han elskede dem bare så meget og ville bare høre dem om og om igen, han syntes at de var så søde og lød så uskyldige ud. han trykkede ham og sig selv tætter på væggen og smilte, han gav et suk af nydelse fra sig da han mærkede hans hænder i sit hår. et stort smil kom frem på hans læbe, han træk sin tunge til sig og åbnede sine øjne og så ned af dem. han slap stille hans dims og slikkede sin pegefinger af "mmh" sagde han stille imens, inden han vende sit blik mod ham og smilte. han kyssede ham en enkel gang på munden, inden han bed ham i underlæben. han slap den dog stille og så bare på hans ansigt, han lag stille sin hånd ned på hans anden lår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 08:27

David mærkede den kolde væg tøttere mod sin ryg og nød blandingen af Andy's varme krop og væggens kolde overflade. det gav en dejlig og behagelig temparetur. han så lidt på hans pegefinger, da han slikkede på den og kunne ikke rigtig lade være med at smile "smager det godt?" spurgte han mest for sjov og forventede intet svar. han så lidt ned af dem og synes faktisk det så meget godt ud. han syntes de passede godt sammen, når man bare så deres kroppe sammen. David så op på ham igen og nød det enkle kys. han kunne godt lide Andy bed ham i underlæben, da det virkede meget sensuelt efter Davids mening. David betragtede Andy's smukke ansigt lidt tid og nød at mærke hans hænder mod sine lår "tak for alt søde Andy...det har været en ubeskrivelig oplevelse" hviskede han stille og kyssede ham blidt på kinden.

//sorry det blev kort --' men min krea er ret død lige nu >.<//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 08:48

Andy så på ham og smilte og vende kort sit blik ned mod sine pegefinger og nikkede "ja du smager vildt godt" sagde han og smilte stort og bøjede sig lidt ned og slikkede ham op af brystkassen og halsen og op af hagen, mens han træk sin mave ind imens og syntes at han smagte utroligt godt "du smager så godt" hviskede han igen da han havde nået op til hans læber, han så ned på hans læber og kunne virkeligt godt glide ham. han lod sine ene hånd glide hen og flettede deres fingere sammen, han vende sit blik mod hans øjne og lukkede dem kort i da han nød kysset på sin kind. han kunne godt mærke smerten i sin arm, og åbnede langsomt sine øjne og så på ham "kom lad os komme ud" hviskede han og lag hurtigt sine hender på hans kinder og kyssede ham ømt og måske lidt for kærligt på munden, han slap det lidt efter og tog hans håndlede. han trykkede dem op af væggen over hans hoved mens han smilte, han flettede deres fingere sammen og rejste sig langsomt op og hev ham med sig. han så ham lidt ind i øjnene og prøvede at finde ud af sine følelser for ham, men han blev bare mere forvirret af det. han tog stille sine hænder til sig og slukkede vandet, han fandt et håndklæde frem og tørrede sin arm af. han så lidt på det og kunne godt se at sårene havde gået op af at hold David oppe, han tørrede hurtigt blodet væk inden han tog håndklædet rundt om livet på sig. han fandt et andet håndklæde frem og satte sig ned på toilettet og rakte håndklædet frem til ham, han tog derefter forbindingen i sin ene hånd og pillede lidt ved det. da han ikke havde den store lyst til at spørge ham om han ville hjælpe ham med at få det på, han bed sig i læben og så bare ned på det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 09:21

David så på ham og grinte helt stille "det var da godt..." hviskede han og smilte stort. han sugede stille maven ind, da han mærkede slikket. han syntes faktisk det kildede en smule og nød det ret meget "troede fkatisk ikke jeg smagte s godt" hviskede han og betragtede hans ansigt igen. han flettede stille fingre med ham, da han gjorde det og nikkede stille til det han sagde "ja lad os hellere det.." sagde han stille. hna blev en smule overrasket over kysset, men nød det meget. David syntes det var et lidt anderledes kys mere kærligt, men han kunne godt lide de, slevom han blev lidt itviv på sine følelser. han var godt nok allerede meget i tvivl i forvejen. han lod ham bare styrre han hænder og smilte stort til ham. han rejste sig stille op, imens han så ind i Andy's øjne. David fulgte ham med blikket ogs milte stille for sig selv, men smilet forsvandt dog, da han så Andy's sår var gået op ogd et fiok han det lidt dårligt med. han tog stille imod håndklædet og lagde det om livet på sig selv "nu skal jeg hjælpe dig" sagde han stille og satte sig ned på knæ foran ham. han tog forbindingen og tog stille fat i hans håndled, hvorefter han begyndte at forbinde hans arm. David følte sig skyldig i at sårene var gået op, da han ikke selv havde kunne holde sig nok oppe. David viklede omhyggeligt forbindingen om Andy's arm og lagde det stramt, men ikke for stramt så blodet stadig kunne læbe igennem hans åre. det var en lidt underlig følelse David havde i maven, da han kunne mærke hans følelser koluderede. han anede ikke hvordan han havde det. han syntes at det havde været helt fantastisk at havde sex med Andy, men han følte en stor skyld over at sårene på Andy's arm var gået op og så vard er hans følelser for Andy. de forvirrede ham og DAvid anede ikke hvad de betød, for han holdte meget af Andy og elskede ham højt, men om det var en forelskelse det anede han virkelig ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 10:15

Andy sad bare helt stille og så op på ham da han snakkede til ham, han nikkede stille og vende sit blik ned mod sin arm og lukkede sine øjne øje i. da han viste at David ville syntes at det var hans skyld, men det mente Andy at det ikke var. han havde jo selv været uden om det og kunne havde passet mere på "tak" hviskede han stille og åbnede langsomt sine øjne, da han mærkede at han begynde at tage forbindingen omkring hans arm. han vende langsomt sit blik mod ham og prøvede at finde på nået at sige, men det var så svært for ham at finde nået nået. hvad skulle man endelig sige når man ikke mente at det var en andens skyld ? uden at personen ligefrem kunne sige nået imod det, han tænkte længe over det inden han fik åbnet sin mund "du må ikke tro det er din skyld.. det var mit eget valg og jeg kunne havde sagt nået, men det gjorde jeg ikke.. så det er min skyld" sagde han og kunne ikke få sig selv til at se længe på ham, han så ned på sin arm igen og var ikke sikker på hvad skal skulle gøre. han bed sig lidt i læben og slap den hurtigt igen, han lukkede stille sine øjne i og kunne bare godt lide at han rørte ved ham. han ventede på at han havde givet ham forbindingen på, inden han lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham ømt på munden. han smilte lidt imens og rejste sig op og gik ud af badeværelset og videre ind i soveværelset, han satte sig bare på sengen og viste ikke hvad han skulle gøre. han var bange for sine følelser og lukkede sine øjne i *hvad skal jeg gøre ? kom nu Andy hvad føler du for ham ?* tænkte han og viste ikke at David kunne høre hans tanker, da han ikke kende sin evne. han åbnede sine øjne og så ned på sin arm og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 03:24

David nikkede bare istedet for at sige 'så lidt' og koncentrerede sig bare om hans arm. han bed sig stille i læben da han hørte hvad Andy sagde og kunne ikke lide det han sagde "Andy lad hver...du skal ikke tage alt skylden for dette" sagde han stille og så op på ham. han kunne ikke bare give Andy skylden, da han syntes han selv skulle havde gjort noget for at Andy ikke skulde havde bæret ham. David lukkede stille øjnene og nød det ømme kys meget. han fulgte ham lidt med blikket og så lidt efter ham. David bliv siddende lidt og tænkte det hele meget igennem. han var så meget i tvivl om hvordan han følte for Andy. han kunne ikke forstå hvordan han havde det, men han ønskede virkelig at han vidste hvad hans følelser betød. han lukkede sine øjne og rejste sig op. han tørrede grundigt sin krop og kunne godt mærke en lille ømhed, men det gjorde ham intet. han tog sine underbukser på og tørrede lige sit hår en ægstre gang. David gik rolig ud af badeværelset og gik hen til soveværelset og havde det som om han hørte Andy sagde noget "hvad mener du?" spurgte han da han stod i dørkarmen og så på ham. han var ikke sikker på om han havde hørt rigtigt og han frygtede hvad svaret ville være. han stod stille i dørkarmen og så spørgende på Andy, men han kom dog lidt i tvivl om han nu havde hørt Andy sige noget, for det havde lydt til anderledes og det var som om det var i hans hovede og ikke noget han hørte med sine øre. David rødmede så stille da han nu troede han bare havde hørt syner og det var lidt pinligt at han bare havde sagt noget uden grund. det virkede nok meget usammenhængene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 03:32

Andy sad bare på sin seng og prøvede at finde ud af det hele, han havde sine hænder i sit hår og hev i det. han så dog hen mod døren da han hørte David's stemme, han slap sit hår og lag sit hoved lidt på skrå "hvad ? jeg har ikke sagt nået ?" sagde han og var sikker på at han ikke havde sagt nået, han havde jo siddet helt stille og tænkt på David. han rystede svagt på hovedet og rejste sig op og gik hen til sit skab, han fandt hurtigt en par underbukser og tog dem på og et par sorte stram siddende bukser. han tog en t-shirt og så lidt på og lag den ind i sit skab igen, og tog istedet en lang sort trøje. med huller til tommelfingerne, han tog den hurtigt på og tænkte lidt videre på det *jeg har da ikke sagt nået ?* tænkte han og vende sit blik mod David, inden han tog håndklædet i sine hænder og begynde at tørre sit tøj "du kan bare tage nået tøj hvis du vil" sagde han og satte sig op i sengen og træk det ene ben op under sig, han lukkede sine øjne i og bed sig i læben mens han bare tørrede sit hår videre. og gad ikke rigtigt børste det, men han hadet dog også når det var sværte at børste det ud når man ikke har børstet det i langtid. han tænkte lidt over det David havde sagt inde på badeværelse og prøvede at finde på nået til at få ham til at forstå "David det var min egen skyld.. jeg kunne godt mærke at min arm gjorde ondt og jeg gjorde intet ved det" sagde han stille og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 04:23

David kløede sig lidt i nakken og bed sig hårdt i læben "jeg synes bare..." nåede han at sige da han igen hørte Andy sagde noget, men så ikke hans mund bevæge sig. han stod bare og stirrede måbene på ham igen "hvordan gjorde du det?" spurgte han overrasket og pegede på ham. han lstirrede på hans mund, da han sagde noget "hvordan kan du snakke med lukket mund?" spurgte han og var dybt forvirret. han kunne slet ikke forstå hvordan Andy kunne sige noget. han tog sig en smule til hovedet og var dyb forvirret. han så lidt hen på hans skab og nikkede stille "tak..." sagde han stille og gik hen til hans skab. han var blevet meget rød i hovedet, for de ting han havde sagt måtte havde lydt fuldstændigt dumt og Andy troede sikket han var meget dum og ikke rigtig klog. den tanke kørte rundt u David's hovede og han ønskede bare at han ikke havde sagt det. snakke uden at havde åben mund, det virkede jo fuldstædigt tåbeligt "undskyld..jeg tror min hjerne spiller mig et lille pus" sagde han, imens han så ind i skabbet til Andy's tøj. David kunne ikke rigtig koncentrere siig, da han syntes det hele var meget underligt *jeg er sikker på han sagde noget...jeg hørte det..men det lød jo underligt...måske..er jeg ved at blive tosset* tænkte han helt uden at tænke over Andy kunne høre hans tanker. han tog vendte sit blik mod Andy "dit tøj er jo for stort til mig?" sagde han stille for at snakke om noget helt andet og for at være sikker på han ikke sagde flere dumme ting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 04:44

Andy så på ham og hævede det ene øjebryn og var ikke sikker på hvad han snakkede om "jeg siger ikke nået ? det eneste jeg gør er at tænke ?" sagde han og syntes at det lød meget underligt, han lag sit hoved lidt på skrå og betragtede ham lidt. og vende hurtigt sit blik ned mod sit skød da han vende sit blik mod ham "det ved jeg da godt.. men du kan bare tage en trøje ? det er jo alligevel kun mig der ser det" sagde han stille og prøvede at få styr på det hele, det var svært når også David sagde at han snakkede når han ikke gjorde det. hvad var der dog der skete i hans liv ? han rystede svagt på hovedet og bed sig kort i læben "du er altså ikke ved at blive tosset" sagde han og så stille op på ham igen og så bare på ham med sine gråblå øjne og betragtede ham meget *hvor er han bare flot* tænkte han og rødmede lidt af det, da han følte sig som en kylling når han ikke kunne få sig selv til at fortælle David hvor perfekt han endelig var. men det ville dog også lyde meget mærkeligt, det kunne man da ikke vare sige til en ven eller ? han ved sig i læben og vende sit blik ned mod sit skød igen og lukkede stille sine øjne i, han lag sig stille og langsomt ned i sengen og lag sine hænder ovenpå sin mave. han åbnede sine øjne igen og så op på loftet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:02

David så på Andy og forstod det slet ikke "okay..dete r nok bare mig...undskyld" sagde han da han var mere sikker på han bare hørte syner en at Andy faktisk havde sagt noget. han så ind i skabet og så lidt på de forskellige trøjer "okay...så er det vel fint nok..." sagde han stille og fandt en trøje frem. han så lidt på den og betargetde den lid. DAvid kunne godt lide ANdy's tøj. det var ikke alt sammen David kunne se sig selv i, men han kunne nu godt lide de fleste af hans skjorter og t-shirts. det var nok også mest fordi det faktisk var noget af det han kunne passe. David lyttede til Andy og så hen på ham "måske ikke...lidt tosset er man vel altid" sagde han og ville egentlig bare ikke snakke om det. da han selv syntes han var blevet tosset. han brød sig ikke om at han kunne høre Andy's stemme uden Andy overhovede sagde noget. det gjorde ham meget forvirret og han kunne ikke lade være med at svare på det og det fik ham til at virke dum. syntes han selv. David træk trøjen over hovedet og lyttede. han syntes igen han hørte Andy og var meget i tvivl om han sagde noget igen eller om det bare var hans hjerne "Andy...sagde du lige du synes jeg er flot?" spurgte han meget tøvene og rødmede meget, da han syntes det var et meget pinligt spørgsmål. for hvad nu hvis Andy ikke havde sagt det. hvad nu hvis Andy ville synes han var sindsyg. David så hen på ham og bed sig svagt i læben, men blev bare ståene ved skabet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:12

Andy lå bare helt stille og så sig op i loftet, han vende sit blik hurtigt mod ham og satte sig op. han åbnede sine øjne stort og rykkede sig lidt ind i sengen, han rystede stille på hovedet "det er ret uhyggelig.. jeg.. jeg tænkte.. det" sagde han hviskede det sidste og vende sit blik ned mod sit skød, han rødmede stort af det og syntes at det var ret uhyggeligt at David ligefrem hørte hvad han tænkte. han syntes dog at det var nok med at han selv kunne høre folks tanker, han vende langsomt sit blik op mod ham igen og lag sit hoved lidt på skrå "det er åbenbart ikke bare dig, når du kan høre hvad jeg tænker" sagde han og så sig kort omkring og var ikke vild med det, han var ikke sikker på hvem af det der var det galt med *jeg er et stor svin* tænkte han for at være sikker på om han kunne høre alle hans tanker, han pillede lidt ved sine fingere og betragtede ham meget i trøjen *hvor ser han godt ud* tænkte han og prøvede at få styr på sine tanker, da man ikke kunne tænke sådan om sin ven *stop så Andy* tænkte han og vende sit blik ned mod sit skød og tog fat i senge tøjet med sine hænder, for at stoppede sine tanker selv om han viste at det ikke ville virke. han bed sig i læben og tog en dyb indånding
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:34

David lagde hovedet på skrå og tænkte lidt over det han sagde. han tog sig lidt til hovedet "tænkte det...så du tænkte også at du var i tvivl om hvad du føler for mig?..eller jeg mener...øhm" sagde han og kløede sig nervøst i nakken. han syntes det var meget uhyggeligt at han kunne høre hans tanker. han lod sig stille dumbe ned på gulvet "hvor er det mærkeligt...jeg kan jo ikke læse tanker" sagde han og stirrede tomt ud i luften. han kunne ikke lide det, da han syntes det virkede utrolig underligt og det gjorde ham også lidt uroligt. det var ikke fordu han faktisk havde lyst til at vide hvad Andy tænkte og slet ikke om ham. for så var han sikker på at dumme sig. han så op på Andy og rødmede blot endnu mere "synes du?" spurgte han genert og bed sig let i læben. han syntes egentlig det var sødt af ANdy at tænke sådan, men han var nu lidt i tivivl om det nu var godt eller ej for deres forhold til hinanden. David rejste sig op og gik han og satte sig ved siden af Andy "hvorfor kan jeg høre dine tankert?" spurgte han hviskende og tog stille Andy's hånd. han tænkte at hvis han skulle havd enoget at vide om tænkelæsning skulle han spørge Andy, da han nok var den der havde mest styr på det. han træk sine ben op til sig og lagde sin fri arm om den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:45

Andy så hurtigt op ham og var ikke glad for at han havde hørt det, han sukkede og nikkede "jepp.. det tænkte jeg også, og kan ikke gemme at jeg virkelig er meget i tvivl om det" hviskede han og viste ikke hvad han skulle sige, det forvirrede ham meget at David kunne gøre hans tanker og så efter ham ned på gulvet, han bed sig lidt i læben og sukkede stille "det er meget mærkeligt" hviskede han og viste ikke hvad han skulle gøre ved det, han kunne ikke lide at han ikke havde sine tanker for sig selv. og mest når David hørte dem når han var så forvirret med sine følelser for ham, han så på ham når han kom tætter på og lod ham bare tage hans hånd og tog fat i sit hår med den anden "du ser vildt godt ud" hviskede han og vende sit blik ned mod sit skød og var sikker på at det var det han mente, han tænkte dog lidt over det og rystede på hovedet "du hørte ikke min anden tanke ?" sagde han lidt tænkene og vende sit blik op mod ham, og syntes at det var vildt underligt når alle tanke som var nede på gaderne og inde fra de andre lejlighed stoppede. dog kom de over i David's hoved istedet for "jeg ved det ikke" sagde han og syntes at det var vildt forvirrende, han viste jo ikke hvad der skete og var ikke sikker på hvad han skulle gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:00

David så på ham og tænkte lidt over det. han bed sig stille i læben "du er ikke den eneste...jeg forstå heller ikke mine...jeg..jeg kan desværre ikke hjælpe dig...når jeg ikke selv kan forstå min egne" sagde han og så lidt ned på deres hænder. han vente blikket op på ham igen og så han tog fat i sit hår. David og tog stille hans anden hånd og rystede stille på hovedet "t-tak...jeg ved ikke...hvad jeg skal sige..." hvsikede han og var rød i hhele hovedet. han syntes det var meget sædt af ham faktisk at tilstå det og han kunne mærke en behagelig varme i maven. han forstod dog ikke Andy's andet spørgsmål, da han jo ikke havde hørt nogen anden tanker "anden tanke?...hvad mener dui?"" spurgte han forsigtigt og forstod det slet ikke. han kunne ikke forstå hvordan han kunne høre nogle at hans tanker, men ikke dem alle. han hørte pludselig en masse tanker og tog sig med det samme til hovedet. han rejste sig op og gik lidt frem for sig "hvad er det for en støj?" spurgte han og lød meget frustreret. han kunne slet ikke vænne sig til at høre så mange tanker og brød sig slet ikke om at han ikke kunne skilne mellem sine egne tanker og så alle de andre mærkelige anker. han trippede en smule og følte det som om han var ved at blive stresset af alle de tanler.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 10 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 10 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: