|
| Jeg er død.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 07:14 | |
| David tænkte lidt over det og sukkede stille "du skal spise..ellers dør du og det vil jeg ikke havde du gør..." sagde han og så op på ham. han ville ikke miste Andy, det ville ødelægge hans liv totalt. han ville havde Andy kunne passe på sig selv, imens David var væk. derfor var han ikke glad for at Andy skulle være alene, da han ikke stolede på at Andy kunne klare sig selv efter den tilstand han var i da David først kom. han nikkede stille og nød at blive nusset på hpnden. han sagde ikke noget i noget tid, da han ikke anede hvad han skulle sige. han rejste sig så op og slap Andy's hånd "ja..jeg tager alle knivende med mig...da jeg sagde jeg tog dem med mig sagde jeg det altså ikke få sjov..jeg tager også dine sakse.." sagde han bestemt og kørte en hånd igennem håret. han så på Andy og det var tydeligt at se på ham, han ikke var glad for at skulle gå fra ham og det var bestemt heller ikke noget David ville skjule "men..imens jeg er væk..vil du så ikke love mig at du for noget så du ikke er så sulten og vil du ikke nok passe på dig selv..jeg lover jeg kommer igen snart okay" sagde han og så bedende på ham.
//smart XD meget forvirrende x3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 07:23 | |
| Andy vende sit blik mod ham igen og rystede på hovedet "men jeg har ikke lyst til at gå ud" sagde han og mente det, da han følte afsky i at gå ud og måske møde nogen han kende. det ville han helst undgå over alt på jorden, han fulgte ham med sit blik og smilte til ham. han træk lidt på skulderne da han ikke viste hvad han ellers skulle gøre, han tog hans hånd til sig og kyssede den en enkel gang. han lukkede sine øjne kort i og sukkede lidt for sig selv imens "og barberblade ?" spurgte han om for at være sikker på det hele, han satte sig stille op og lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham ømt på munden. inden han rejste sig op og så ned af sig selv og kørte en hånd igennem sit hår, han sukkede lidt og så hen mod vinduet og viste ikke hvad han helt skulle gøre "hvis jeg går ned på gaderne og skaffer nået mad.. så.. hmm.. flytter du og din hund ind hos mig i et stykke tid" sagde han og bed sig i læben, og lag sine hænder ned i lommerne og viste ikke helt hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 07:51 | |
| David rystede opgivende på hovede af hans beklagelse var træt af at høre de ting. han så alorligt på ham og nikkede stille "også barberbldae" sagde han stille og så ned. han gik lidt restløst rundt i rummet og tænkte over det Andy sagde. han kunne ikke fatte det Andy sagde og tog sig lidt til hovedet "Andy...mit hus..." sagde han stille og stoppede op. David ville gøre alt for Andy også flytte sammen med ham hvis det var det, men hans hus betød utrolig meget for ham, da det nermest var hans hovede og det var et sted han kunne gemme sig i selvom det var så stort "jeg vil med glæde bo sammen med dig..men jeg har brug for plads...massere af plads..jeg har brug for min kunds.. jeg har brug for min udsigt...det er mit liv.." sagde han og håbede Andy ville forstå ham. David gik hen til Andy og satte sig ved ham "vi har en aftale hvis du kommer hjem til mig... og bor i mit hus..." sagde han stille og lagde sin hånd på hans kind "jeg holder utrolig meget af dig... og vil med glæde bo sammen med dig" sagde han blidt med et lille smil og betragtede ham lidt tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 08:04 | |
| Andy nikkede stille og så på ham og kørte nogle fingere ned af sin kind "så skal jeg huske at barber mig" sagde han og smilte imens, han så lidt på ham og nikkede og rystede på hovedet og var ikke sikker på hvordan han skulle sige hvad han mente "jeg er ikke så vild med huse, jeg bliver altid væk i dem" sagde han og syntes det var lidt pinligt, men det var sådan han havde det og det kunne han endelig ikke gøre for. men han havde altid levet i små steder, da han plejede at bo på sin båd. han lukkede sine øjne i da han mærkede hans hånd på sin kind, han åbnede dem dog lidt efter og så stille over på ham. han rejste sig bare stille op og smilte "jeg må heller barber mig inden du tager afsted" sagde han og gik stille ud på badeværelset for at barber sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 08:13 | |
| David nikkede stille til det han sagde og kunen ikke lade være med at smile lidt, men han blev hurtigt alvorlig igen, da han hørte det med huset. han så lidt ned "men Andy jeg skal vise dig rundt og jeg følger med dig hele tiden så du ikke fare vild" forslog han og så på ham med. han så så efter Andy og knyttede stille sine hænder "Andy..." sagde han, man nåede ikke sige noget før han var gået ud. han så ned og tog sig til hovedet. han kunne slet ikke overskue det, da han havde det som om det hele lå på hans skuldre og det tyngede hans humør helt ned. David rejste sig op og gik ud til ham på bade værelset "det her kan du ikke være bekendt... du går bare hvis der er noget du ikke lige kan klare...giv mit hus en chance..jeg lover jeg nok skal hjælpe dig rundt i mit hus" sagde han og så bedende på Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 08:47 | |
| Andy så på ham når han kom ind og sukkede lidt af det han sagde "undskyld" svarede han og barber sige bare færdigt, inden han satte sig ned på toilette og sad lidt med barberbladet i sine hænder. han så bare ned på den og var ikke sikker på hvad han skulle sige eller gøre, han så stille over på ham og var ikke sikker på hvad han skulle sige "du ved godt at jeg glemmer alt hurtigt når det gælder huse ikke ?" sagde han og kunne huske at han havde prøvet flere gange at fare vildt på hoteller, han lukkede stille sine øjne i og tænkte lidt over det "ved ikke" hviskede han og viste ikke hvad han ellers skulle sige |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 09:14 | |
| David så ned, da han barberede sig færdig. for han kunne ikke klare at se folk barbere sig, derfor var han meget glad for han ikke behøvede at barbere sig, da han af en eller anden grun ikke fik skæg. han så på ham og bed isg hårdt i læben, da han var nervøs for at Andy havde barber bladet i hånden. han gik stille hen til ham og satte sig på hans skød. med det samme tog han barberbladet og lagde det væk. han lagde stille sine arme om hans nakke og så ind i hans øjne "jeg ved ikke om det her hjælper..men tænk på det er mine tanker du går rundt i...mit hjem er blevet lavet ud fra mine tanker..." sagde han stille og kyssede ham blidt på munden en enkelt gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 09:23 | |
| Andy så på ham og lod ham bare tage barberbladet, da han jo godt viste at David helst ikke ville havde at der ville ske ham nået. han lag stille sine arme og lyttede på hvad han sagde "dine tanker forvirre mig altså også nogle gange" hviskede han og kyssede ham tilbage, han lag stile sin hånd på hans kind og nussede den blidt "jeg kan godt prøve, men så må du pakke alle mine ting for mig.. da ellers kommer vi aldrig ud" sagde han stille inden han kyssede ham ømt på munden og smilte imens, selv om han var meget usikker på at bo i et hus. det var nået han slet ikke endelig havde lyst til at prøve, men han ville dog gøre det for David skyld og prøve. han slap stille kysset og så på ham "men du skal vide at det er meget svært for mig i at bo i alt for store steder" sagde han stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 09:47 | |
| David tænkte lidt over det og bed sig stille i hovedet "huset ville nok også forvirre dig..." sagde han stille og så lidt ned. han lyttede til hvad han sagde og så hurtigt op på ham "tak..det skal jeg nok... det lover jeg og det er jo også bare et par dage..jeg skal nok være ved dig hele tiden så du ikke fare vild" sagde han og smilte lidt. han var meget overrasket over Andy gav det en chance og det betød meget for David. han vidste dog også at hans hus nok vil være meget forvirrende for Andy, men han ville gøre alt for at Andy ville kunne nyde det. han kyssede stille med i det ømme kys og smilte tsille. han nussede ham stille i nakken og lukkede roligt sine øjne. han bed sig stille i læben da kysset stoppede og åbnede stille sine øjne igen "jeg ved det...men jeg er der...og jeg skal nok sørge for du har det godt der.. og at det ikke bliver så forvirrende" sagde han og så blidt ind i hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 09:57 | |
| Andy så på ham og var ikke sikker på hvad han skulle sige, han var sikker på at det ville blive meget forvirrende at bo i et hus. han kunne bedst lide hvor der ikke var så stor, og sådan var han bare selv om han var en dæmon så forvirrede det ham stadig. han nussede videre på hans kind og nikkede "lover du det ?" spurgte han stille om og var ikke sikker på at han kunne være der hele tiden for ham, men han stolede dog på ham og ville tage chancen for at prøve det. han træk lidt på skulderne og kyssede ham en enkel gang på kinden, inden han lag sin hånd ned i hans skød og nikkede "du ved ikke hvor svært det er for mig at pakke ting.. jeg pakker 50gange bare jeg skal afsted i en weekend" sagde han og rødmede lidt af det og gik jo meget op i hvordan han så ud, så det var altid svært for ham at pakke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 10:25 | |
| David betragtede ham og tænkte lidt over det. han nikkede så stille "jeg lover det,..så længe du er der så vil jeg være ved din side" sagde han med et lille smil og betragtede hans øjne. han nød at blive nusset på kinden og kunne godt lide at mærke Andyøs varme hånd mod sin hud. han ville gøre alt for hele tiden at være sammen med Andy, så længe de var i hans hus. han nød det lille kys og så ned på hans hånd. han tog den stille og nussede stille hans hånd, med et lille smil "okay..det kommer til at gå en del hurtigere for mig så" sagde han da han somreglt bare pakkede et par sæt ned og glemte resten. han tænkte sjælent over sit tøj, selvom han elskede at havde noget på som fik ham til at skilde sig lidt ud. han så Andy rødmede og syntes det var meget sødt og det fik et lille smil frem på hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 10:32 | |
| Andy lag sit hoved mod hans skulder og sukkede lidt "du må være gal når du siger sådan nået... så skal du føle efter mig over alt ellers ville du nok finde mig sidde og tude" sagde han og mente det 100% selv om det var virkelig mærkeligt, men det var sådan han var og han kunne ikke gøre for det. han så ned på sin hånd og smilte lidt af det, da han godt kunne lide at blive nusset på sin hånd. han lukkede stille sine øjne i og sukkede lidt for sig selv "det lyder godt.. så længe du ikke glemmer nået" sagde han og kyssede hans skulder en enkel gang, inden han så op på hans ansigt "håber din hund kan lide mig, så den ikke bider mig i nosserne" sagde han og gav et lille grin fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 11:04 | |
| David lagde sin anden hånd i hans hår og lyttede til hvad han sagde "jamen..så er jeg gal...jeg følger med dig over alt" sagde han stille og mente hvad han sagde. han havde tænkt sig at følge med Andy hele tiden og sikre sig han var okay, især hvis han kunne begynde at græde af at fare vild "men ellers så går alle døre ind i stuen som er det størte rum" sagde han for at det måske kunne gøre ham mere rolig. han nussede stille hans hånd og lænede stille sin hovede mos hans "jeg glemmer ikke noget hvis du bare siger hvad du skal havde med..." sagde han og begyndte stille at nusse ham i håret. han nød det lille kys på sin skulder og smilte stille af det. han kunne ikke lade være med at grine af det han sagde "bare rolig hun bider ikke...og hvis hun genere dig skal du bare skubbe hende væk" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 11:17 | |
| Andy smilte til ham og nikkede og kyssede ham på kinden "det er jeg glad for at du vil" sagde han og vende sit blik ned mod sin hånd, han lukkede sine øjne kort i og nød det meget at blive nusset i håret "hvis jeg kan farevildt på et badeværelse så kan jeg også gøre det i dit hus" sagde han og lod sine øjneforblive lukkede, han sad bare helt stille og nød meget at være sammen med ham. han bed sig lidt i læben og sukkede lidt for sig selv, han var virkelig trækt og var ikke sikker på hvad han skulle sige eller gøre. han åbnede dog sine øjne og så op på ham og så på ham "er du sikker på det ?" sagde han og havde et svagt punkt med at sige nej, og det var med alt ting. han kyssede ham på kinden og smilte lidt og nikkede "håber hun er sød" sagde han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 11:33 | |
| David nød kysset på kinden og smilte "selvfølgelig vil jeg det søde" sagde han og nussed blidt ham både på hånden og i håret. han måtte holde et lille grin tilbage over det Andy sagde, da han syntes det var lidt sjovt han kunne blive så hurtigt væk, men også ret sødt "ja okay...men hvis du så fare vil skal du bare gå ud af døren og så er du i stuen...og der er jeg hvis jeg ikke er ved dig allerede..slevom det vil jeg være lige meget hvad" sagde han med etil lille smil på læben og så lidt på ham "jeg er helt sikker" sagde han og nød kysset mod sin kind. han kyssede ham blidt på kinden også og slap stille hans hånd, hvorefter han lagde den på ahns brystkasse "hun er en dejlig hun..hun er ikke så gammel så hun er meget lege syg, men hun gør hvad hun for besked på " sagde han og vidst emange ikke kunnelide hunde fordi de hoppede op af en fx. men han havde lært Beilay at hun ikke måtte hoppe op af folk, men hun gør det dog stadig nogle gange. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 11:48 | |
| Andy så på ham og nikkede, han åbnede sine øjne og så stille op på ham og smilte "hvad nu hvis der er flere døre ?" sagde han og hentydet til klædeskabe og hvad man ellers kan bruge døre til, han lag sine arme lidt tætter omkring ham og så bare på ham. og holde virkelig så meget af ham at det næsten kunne være ulovligt, han nikkede til det han sagde og stolede jo på ham så han var sikker på at hun var en sød hund. ellers ville han nok opføre sig som et lille barn, der ville gemme sig bag David. selv om han elsker dyr virkelig meget, så var han stadig bange for at blive bidt og trådt på. og hvad ellers dyr kunne finde på at gøre mod ham, han så stille ned på hans hånd og smilte. da han elskede når han rørte ved ham "lidt lige som dig.. en lille engel, men stadig legesyg og dejlig ?" sagde han og kyssede hans skulder igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 12:07 | |
| David så på ham og smilte skævt "søde ven..jeg bliver ved dig hele tiden...så går du ikke ind i forkerte døre..jeg vil enda holde dig i håndne hele tidem så du ikke kan stikke af" drillede han og mente det selvfølgelig på en kærlig måde. han nød at være tæt på Andy og ville øsnke de altid kunne være tætte på hinanden. han lyttede til hvad han sagde og nussede ham blidt på brystkassen. han rødmede stille over det han sagde og så lidt genert ned. han nød kysset på sin skulder igen og smilte stille "tja...kan man vel godt sige...hvis jeg er sådan så ja" sagde han stille og nussede ham blidt ned af brystkassen. han kunne egentlig godt lide tanken om at være lille engel som er llegesyg og dejlig. det kunne han ret godt lide, især hvis han kunne være Andy's lille legesyge, dejlige engel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 12:20 | |
| Andy gav et lille grin fra sig og rystede kort på hovedet af ham "det lyder godt, at holde dig i hånden hele tiden" sagde han og smilte lidt af det, han så lidt ned af ham og kunne ikke lade være med at smile "hvorfor ser du så godt ud i min trøje ?" spurgte han stille om og lag sin hånd på hans lår, han mærkede hans hud mod sine fingere og elskede den fornemmelse. han vende sit blik op mod ham igen fra sin hånd og kyssede ham blidt på kinden "men det er sådan du er.. du er bare helt fantastisk" hviskede han og var virkelig glad for at han kende ham, og at han forstod ham så meget og var hans bedsteven. han var ikke sikker på om han havde klaret alt uden ham, han levede jo kun fordi han havde lovet ham at prøve på at overleve. hvis ikke han havde lovet ham det så havde han nok taget turen, da det næsten ikke er til at holde ud at havde smerten inde i sig "du er min bedsteven" hviskede han og bed sig lidt i læben og så bare på ham, han kunne ikke fjerne sit blik fra ham og havde heller ikke lyst. han var sikker på at han ikke ville fjerne sit blik fra ham, ikke engang om David sagde at han skulle |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 29 Apr 2010, 22:36 | |
| David smilte af hans grin og kunne ikke lade være med at grine lidt "ja synes jeg også..det ville være dejligt" sagde han og betragtede ham i noget tid. han så lidt ned af sig selv og grinte lidt "fordi du har sådan en dejlig trøje..som åbenbart passer mig godt" sagde han stille og nød at mærke hans varme hånd mod sit lår. han kunne virkelig godt lide når Andy rørte hans lår, da det føltes så rart at mærke hans hånd mod sin hud. han så lidt ned på hans hånd, men vendte blikket op på Andy igen og smilte blidt. han nød kysset på sin kind "hvor er du sød...tak for du synes det.." hviskede han og blev meget glad for det han sagde. han var ikke van til at få sådan en kompliment og at Andy så gav ham den gjorde ham helt glad. han var så glad for han havde mødt Andy og at de havde fået sådan et tæt forhold til hinanden. David var også glad for at han havde lovet ham ikke at begå selvmord, ford et ville ødelægge hans liv helt og han var sikker på han ikke ville kunne leve uden Andy. han rødmede svagt af det han sagde og betragtede ham. han var tæt på at få tåre i øjnene bare af glæde "og du er min...min bedsteven..jeg holder så meget af dig.. du er sådan en fantastisk person" hviskede han og kyssede ham ømt på munden. han kørte stille sin ene hånd om hans nakke og nussede ham op i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 00:16 | |
| Andy smilte og så bare på ham og havde mest lyst, til at takke ham for at han var der for ham. han nussede blidt hans lår med sine fingere "jaer at være tæt på dig er altid godt" hviskede han og fjernede ikke sit blik fra ham og kunne ikke lade være med at tænke for sig selv, han lukkede sine øjne i da han mærkede kysset på sin kind. men åbnede dem hurtigt igen og rystede på hovedet "jeg er ikke sød.. det så lidt eller nået i den stil" sagde han og syntes at han var så sød at høre på, og det var altid rart at havde ham tæt på sig og høre det han siger til ham. han kyssede ham en enkel gang på næsen og gav et lille kærligt grin fra sig, han kunne se hans øjne og sagde ikke nået og betragtede kun dem smukke farve på hans kinder. han så dog tårene i hans øjne og sagde ikke nået til det, da han ikke var ikke sikker på hvad han skulle sige til det "hvor er du sød at høre på,, du ved ikke hvor meget det betyder for m..." sagde han inden han mærkede hans læber mod sine, han lukkede stille sine øjne i og kyssede ham ømt tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 00:39 | |
| David lagde sin ene hånd på hans kind og forsatte det ømme kys. han satte sig lidt bedre til rette, så han havde et ben på hver af hans sider og nussede ham lidt i håret og på kinden. han rykkede så tæt på Andy som muligt og smilte stille i kysset "du er sød...det bestemmer jeg..." hviskede han stille i kysset og lagde stille sine arme iom hans nakke *han er så dejligt* tænkte han og havde glemt alt om tankelæsning osv. han syntes virkelig Andy var dejlig og at han var fantastisk at være sammen med. han kunne slet ikke få nok af hans kys og berøringer. det var som om alt der var sket før han havde mødt ham, var glemt. glemt fuldstændig. han tænkte kun på Andy og ville ønske de kunne dele deres liv sammen for evigt. han kunne slet ikke se hvordan han skulle kunne undvære ham og derfor ville han ogs¨gøre alt for at være så tæt på ham som muligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 01:06 | |
| Andy kyssede ham bare tilbage og lag sine hænder på vært lår, han begynde at nusse dem og nød virkelig at blive nusset af ham. han syntes at det var dejligt at føle sig elsket og vide at nogen holde af ham, selv om han nogle gange ikke ville tro at nogen ville kunne elske ham. da han følte sig som en idiot nogle gange og ligemeget hvor meget man sagde ham imod, så ville han altid føle sådan og sådan var det bare "mmh" sagde han bare da han ikke havde lyst til at stoppe kysset, han kunne virkelig godt lide at kysse ham. han hørte hans tanke og lukkede sine øjne kort hårdt i, da han ikke viste hvad han skulle sige til det og var heller ikke sikker på hvilken måde han mente det *han ved ikke hvor dejlig han selv er* tænkte han og kunne godt lide at han trykkede sig tætter på *jeg fortjener slet ikke at kysse ham* tænkte han lidt efter, og lod sin ene hånd glide op under hans trøje og lag den op på hans ryg. han trykkede ham let tætter på selv om han ikke kunne komme tætter på, men det føltes så godt når han var så tæt på ham. det var som om at det var David der holde ham sammen, så han ikke fald fra hinanden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 01:29 | |
| David nød virkelig at være så tæt på Andy og nød at kysse med ham. han nussede ham stille i nakken og ville bare ønske de kunne være så tætte for altid. han nød at blive nusset på låret og det ville han ikke ligge skjul på. så han gjorde det meget tydeligt at han nød det og håbede Andy viste det. han syntes Andy var utrolig sød og ville kun syntes han var en idiot når han skadede sig selv. derfor ville han selvfølgelig ikke havde han gjorde det. for han brød sig ikke om at syntes han var en idiot. David hørte hans tanker og rynkede stille på panden. han kunne slet ikke vænne sig til han kunne vænne sig til at høre hans tanker, det føltes helt mærkeligt og grænseoverskridene. han trykkede sig tætter epå ham, da han hørte hans tanke om at fortjene kysset og det blev han lidt vred over. da han jo syntes at Andy fortjente mere en nogen anden at kysse ham og han kunne ikke lide når han nedgjorde sig selv å den måd. David viste dog ikke han var vred over det, da han blot gjorde kysset mere lidenskabeligt. han elskede at være tæt på Andy og ville bare våre så tæt på ham som muligt. han nød at mærke Andy's hånd mod sin hud igen og nød at komme tættere på Andy selvom dte ikke rigtig var muligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 01:59 | |
| Andy kyssede bare videre og lag nussede videre på hans lår, han nussede ham blidt på ryggen imens og smilte. han stoppede dog kysset lidt efter, og så på ham med et smil på læben. han rejste sig stille op og træk ham ned af sig, han så lidt på ham og lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham en enkel gang på munden. inden han stille gik ud af badeværelset og bed sig lidt i læben imens, da han ikke rigtigt viste hvorfor de var på badeværelset. da han helt havde glemt at han havde barberet sig, han gik stille hen og satte sig i sofa'en og lag sig efterned. da han ikke viste hvad han ellers skulle gøre, han lag sine hænder på sin mave og følte lidt at han var dårlig for ham. at han ikke fortjente at havde ham som ven, da han syntes at David fortjente mere end ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 02:19 | |
| DAvid åbnede stille øjnene, da Andy slap kysset og rejste sig. han støttede hurtigt på sine fødder og så op på ham med uskyldige øjne. han lukkede stille sine øjne igen, da han mærkede hans hænder på sine kinder og nød kysset. han knyttede stille sine øjne og åbnede sine øjne. han så lidt efter ham og vendte blikket lidt ned. det var underligt at Andy altid bare gik. det undrede ham altid meget, da det altid var på sådan nogle mærkelige tidspunkter. han bed sig stille i læben og gik rolig ud af badeværekset, hvorefter han gik ind i stuen "hvad skal jeg så pakker tøj..og hvad mere?" spurgte han og så hen på ham med et forsigtigt smil. han var bange for han havde gjort noget forkert, så han ville være meget forsigtigt med hvad han sagde og hvad han gjorde. han gik stille hen til Andy og satte sig på gulvet. han betragtede Andy's ansigt og smilte forsigtigt til ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Jeg er død.. | |
| |
| | | | Jeg er død.. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|