|
| Jeg er død.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 02:33 | |
| Andy tænkte lidt over det og fulgte ham med blikket, han lag en hånd på hans kind og smilte "bare tøj" sagde han og kyssede ham på kinden, han havde altid sådan en stor lyst til at kysse ham. men han følte sig dårligt nogle gange og ikke fortjente hans kys, de var så skønne at han slet ikke fortjente det. han rejste sig stille op og gik ind i soveværelse og fandt en taske frem "i denne" sagde han og tog selv en mindre taske og gik ud på badeværelset, han begynde at pakke sin shampo, makeup og hvad ellers han skulle kunne bruge. han gik derefter ind i soveværelset igen, og satte den på sengen og lag sig selv ned i den. han bed sig lidt i læben og viste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 03:02 | |
| David nikkede kort og smilte skævt til ham "okay.." sagde han og nød kysset meget. han elskede Andy's kys og ønskede bare at han aldrig skulle undvære dem. han kunne slet ikke tænke sig at kysse med nogle andre ind Andy og følte sig altid noget værd når han mærkede hans kys. han så op på ham og fulgte hurtigt efter ham med ind på værelset. han så lidt på tasken og nikkede stille "okay...fint nok" sagde han og så efter Andy igen. han åbnede skabet og så på alt tøjet. han tog noget forskelligt tæj frem og tog kun det som han kunn etænke sig at se Andy i og han syntes kunne kløde Andy. det tog ikke ret lang tid for ham at pakke tøjet for Andy. han fandt det sidste tøj og pakkede det så ned i tasken. han så kort hen på Andy og bed sig let i læben. han lynede roligt tasken "sådan.." sagde han helt stille og så ned på pakken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 03:17 | |
| Andy så hen på ham og smilte "det lyder godt.. utroligt,, for mig havde det taget flere dage" sagde han og klappede på sin mave "kom" sagde han stille og var endelig ikke sikker på om han overhoved ville være tæt på ham, han begynde virkelig at blive i tvivl om alt. da det forvirrede ham det der skete igår at han kunne høre hans tanker, han var bange for at han havde tænkt nået forkert. og derfor var virkelig bange for at miste ham, og mest når David havde troet at han havde fortrudt at havde sex med ham. han lag sine hænder ned i sengen og ønskede at han ikke havde tænkt det, at han kunne vide hvad der skete. han lukkede stille sine øjne i og fugtede kort sine læber, og følte at han skulle sige undskyld for alt. men var sikker på at David bare ville blive sur på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 03:43 | |
| David grinte lidt af det han sagde og rystede stille på hovedet "så er det godt jeg skulle pakke for deig" sagde han med et lille grin og rejste sig op. han gik hen til ham og så lidt på hans mave. han bed sig svagt i læben, men satte sig så på han mave og strøg sin hånd igennem hans hår "ved du hvor smuk du er?" spurgte han og smilte blidt til ham. han var på ingen måde sur på Andy. han holdte jo meget af ham og ville aldrig miste ham. han lagde sine hænder på hans brystkasse og så lidt ned. han kunne mærke på Andy der var noget der plagede ham og det bekymrede David meget. han bed sig stille i læben og så på Andy igen med at blidt smil "har jeg gjort noget forkert?" spurgte han så, da han havde det som om han havde gjort noget galt som havde gjort Andy i dærlig humor. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 03:48 | |
| Andy åbnede stille sine øjne da han mærkede vægten på sin mave, han lag stille sine hænder på hans lår og nød at mærke hans hånd igennem sit hår. han så bare stille op på ham og rystede lidt på hovedet "jeg er altså ikke smuk" sagde han og fik et lille skær af lyserød på sine kinder, han begynde at nusse hans hår og kunne ikke få sig selv til at fjerne blikket fra ham. han så dog kort ned på hans hænder og smilte lidt, inden han så hurtigt op på ham igen. han rystede stille på hovedet "nah" sagde han bare og havde endelig ikke lyst til at snakke om sine tanker, da han var lidt af en der holde sine tanker for sig selv. og var ikke den der havde en stor lyst til at dele dem med nogen, det gjorde han kun en gang imellem og han havde kun lyst til at smile end at snakke om det "kys mig" hviskede han og der kom et smil frem på hans læbe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 07:40 | |
| David så lidt ned på hans hænder og smilte skævt. han så på hans ansigt igen og nussede ham blidt i håret. han nød at blive nusset op lårene og betragetde Andy's lyserøde kinder "jeg synes du er smuk..og det vil jeg altid synes" sagde han og mente hvad han sagde. han syntes Andy var utrolig smuk og det ville han ikke ligge skjuld på at han syntes. han bed sig lidt i læben over hans svar og syntes det var et lidt tvetydigt svar og det brød han sig ikke om det svar. han så på ham og smilte stille, hvorefter han lænede sig ned mod ham "dewt vil jeg med glæde" sagde han stille og kyssede ham blidt på munden. han lagde stilel sine hænder på hans brystkasse og begyndte stille at nusse ham der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 08:44 | |
| Andy smilte stort og betragtede hans ansigt "hvis du syntes det" hviskede han og fugtede sine læber da han så at han kom tætter på, han lag sin ene hånd i nakken på ham og betragtede hans læber. han lukkede stille sine øjne i og kyssede ham blidt tilbage, der var nået særligt ved hans kys som gjorde at det var svært for ham at holde sig tilbage. han nussede blidt hans lår og hans nakkehår, mens han virkelig nød at blive nusset på brystkassen. han lod sin hånd glide fra hans lår og glide op og trække sin trøje op så han kunne røre hans overkrop, han lag sin hånd ned på hans lår igen. og havde mest lyst til at fortælle hvor meget han virkelig elskede hans kys, men han ville dog heller ikke stoppe kysset for at fortælle ham at han virkelig nød det. han tænkte dog lidt over det "mmmmh" sagde han bare for at vise ham at han godt kunne lide det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 09:28 | |
| DAvid smilte lidt i kysset og nød bare at kysset med ham. han vidste ikke rigtig noget bedre. det var som at være i himlen. nej bedre end himlen. vdet var som at være i paradis og han ville bare ænske det paradis aldrig ville forsvinde. han nød at blive nusset på låret, som han altid gjorde og smilte stille i kysset af det. han nussede ham stille ned over brystkassen med fingerspidserne, lige så behageligt som han plagede og han ville gøre alt for det føltes godt for Andy. han mærkede hans hånd mod sin overkrop og fik nærmest kuldegysninger. fordi han virkelig nød når Andy rørte ham. han hørte godt Andy's lille nydelses lyd og blev meget glad for det. da det jo bare beviste at Andy nød at kysse med ham og det var han meget glad for, så var der noget godt han kunne bruges til.
//sorry længten men min krea forsvandt lige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 09:38 | |
| Andy kunne ikke lade være med at smile og blev bare ved med at kysse ham, han begynde at ryste i kroppen af nydelse da han mærkede hans fingerespidse. det var næsten ikke til at holde ud hvor skønt det var, han følte at han svigtede ham når han ikke var sikker på at David nød hans berøringer lige så meget som han nød hans. han lag sine hænder på hans kinder og blev lidt ved med at kysse ham, han stoppede langsomt kysset og slikkede ham en enkel gang over læber. han åbnede langsomt sine øjne og så på ham "din hund er nok meget sulten, så det er nok bedst at vi kommer afsted" hviskede han stille selv om han med glæde ville ligge meget længere tid sammen med ham, så var han lidt bange for hvordan hans hund havde det. og tanken om at han måske var skylden i at den måske ikke havde det så godt gjorde ham lidt trist i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 11:07 | |
| David elskede når Andy nussede ham på lårene, da han syntes det fæltes så rart og han ville ønske at han blev ved med at nusse ham på lårende. han mærkede godt han rystede lidt i kroppen, men tog det som et godt tegn og forsatte derfor sin nussen på hans brystkasse. han åbnede stille sine øjne da han mærkede hans hånder på sine kinder og så lidt ned på ham. han bed sig stille i læben og så ind i hans øjne "du har ret...lad os komme afsted så" hviskede han og satte sig stille op. han kærtegnede hans kind og rejste sig stille op "jeg finder lige mine bukser...s¨kan vi tage afsted" sagde han med et lille smil og prøvede så at komme i tanke om hvor han havde gjort af sine bukser. han så lidt rundt på værelset, men kunne ikke huske hvor han havde lagt dem sidst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 11:15 | |
| Andy blev bare liggende og rødmede lidt, da han kunne mærke at der havde sket nået i hans bukser. han satte sig op og så over på ham og smilte stort "de ligger ude på badeværelset" sagde han og rejste sig stille op, han træk sin trøje af for at få nået rent tøj på. han tog en dyb indånding for at slappe af inden han tog sine bukser på, og fandt hurtigt nogle nye og tog på. han mærkede dog en lille smerte i sin arm og så derefter på den, han gnubede sig i sine øjne med den anden hånd. da han fik øje på at det havde blødt igennem, han træk det hurtigt af for at David ikke skulle se det. og lag det under nået beskidt tøj, han så lidt ned på sin hånd og fandt en langærmet trøje og satte sig på sengen "tager du ikke nået nyt forbinding med når du henter dine bukser ?" spurgte han om og ville ikke tage sin trøje på før han havde fået ordnet det, så der ikke kom blod på den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 12:07 | |
| David så hen på ham og smilte glad. han rødmede ssvagt og nikkede stille "rigtig badeværelset..tak" sagde han og kom i tanke om hvorfor de overhovede lå derude. han gik hen til døren og holdte derfor ikke øje med Andy, men han stoppede dog op ved døren og så hen på ham da han sagde noget "jo..kan jeg godt.." sagde han stille og så lidt ned på hans arm. han så på sårene og bed sig lidt i læben. han gik så ud på badeværelset og ledte først efter forbindingen. han fandt det nogenlunde hurtigt og tog derefter sin ebukser på. han så idt rundt i badeværelset og kunne tydeligt huske deres lille hygge stund. han rødmede lidt mere og smilte lidt for sig selv. han var glad for det var sket, men den lille skræk for at Andy måske havde fortrukt det gjorde ham lidt bange, selvom Andy havde sagt han ikke fortrød det. David så idt ned og tænkte det hele lidt igen, før han gik tilbage ind på værelset til Andy og satte sig hen ved siden af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 12:19 | |
| Andy så stille efter ham og smilte stort og gav et lille grin fra sig, da tankerne fra dagen før var virkelig skøn. han begynde at rødme meget og sad bare og så på sin hånd, mens han pillede ved sin trøje med den anden. han træk sine ben op til sig og lag sin hoved mod sine knæ, han smilte stort da han kom tilbage og lag sin arm i hans hånd "du er virkelig en engel" sagde han og bøjede sig hen og kyssede ham på kinden, han så bare ned på sin arm og havde virkelig fortrudt at han havde gjort det. da han var bange for at han ville få en masse ar, da han var sikker på at han ville havde det virkelig dårligt med det. han lag sit hoved mod sine knæ igen og så bare på David og betragtede ham meget "det er dejligt at vide at jeg skal sove ved siden af dig igen" hviskede han og begynde at rødme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 12:48 | |
| David så ned på hans arm og bed sig i læben, over at se hvordan sårene så ud. han nød kysset på sin kind og rødmede svagt over det han havde sagt "en engel...hvor er du sød" sagde han også på ham med et lille smil. han var ikke van til at blive kaldt engel, mest fordi han jo var dæmon, men han vidste at engel var en positiv ting at blive kaldt, så han tog det som om kompliment. han kunne egentigt godt lide idéen om at være en engel. ahn begyndte så at ligge forbindingen om hans arm så de dækkede arene. han var meget grundig ligesom dagen før og satte det ikke for stramt eller for løst "det bliver hyggeligt" hviskede han stille og smilte lidt genert og rødmede lidt. han så opmærksomt på det han lavede for at være sikker på at forbindingen blev lagt ordenligt "når vi kommer hjem til mig har jeg en salve der kan rense sårene så arene ikke bliver så tydelige" sagde han stille og blev færdig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 12:57 | |
| Andy så bare på ham og smilte da han så farven på hans kinder "nej det er dig som er sød.. du ved ikke hvor meget du virkelig betyder for mig" sagde han og vende sit blik ned mod sin arm, og kunne virkelig godt lide at blive taget hånd om. selv om han ikke var så glad at det var på grund af nået han selv havde gjort, han begynde selv at rødme lidt og nikkede "ja det skal det nok blive" sagde han og ventede bare på at han blev færdig, inden han tog sin trøje på og stak sine tommelfingere ind i nogle huller i ærmerne. inden han så over på ham og nikkede "når okay" sagde han bare da han ikke viste hvad han ellers skulle sige, da emnet om hans ar ikke var det han endelig havde mest lyst til at snakke om. han kørte stille en hånd igennem sit hår, inden han lag den på hans lår og nussede det kort "skal vi se at komme afsted ?" spurgte han om og rejste sig op og tog taskerne i sine arme, han gik derefter ud i stuen og så kort over på sin mobil der begynde at ringe. han sukkede og gik bare ud og tog sin på og sin lange frakke på, han træk hætten overhovedet da han ikke havde sat sit hår og lagt makeup. så han havde heller ikke lyst til at folk skulle se ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 13:21 | |
| David lyttede til hvad han sagde og smilte af det "det er dig der er sød....og jeg er glad for jeg betyder noget for dig...det gør mig glad" sagde han stille og så lidt ned. han pillede lidt ved sine fingre og lyttede til de ting han sagde. dog uden at svare på nogle af dem. han blev siddende lidt og stirrede på sine hænder, imens han spillede ved sine fingre. han rejste sig så stille op og gik ud af værelset. han gik ind i stuen og videre ud køkkenet. han gik hen og tog knivende. han lagde dem et helt andet sted, hvor man ikke ville forvente nogle knive skulle ligge. han gik så roligt ind i stuen igen og så kort hen på hans mobil. han tog en dyb indånding og gik ud i gangen til Andy med et smil på læben. han tog sine sko på og sin jakke, og gik helt hen til Andy "er du okay?" spurgte han forsigtigt og tog en af taskerne fr aham, så han ikke skulle bære det hele. han var lidt bange for der skulle ske noget mere ved hans arm. for hvis der skete mere med sårene så ville det tage meget lang til før de healede sammen og der ville kunne komme nogle utrolig grimme ar, der ville forfølge ham resten af livet. hvilket der jo var rimelig lang tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 13:28 | |
| Andy så hen på ham da han kom og så sig kort omkring "hvad skulle der være galt ?" spurgte han om og gik ud i køkkenet og tog sine nøgler og pung og smøger, inden han gik tilbage til ham og kyssede ham en enkel gang i håret. han tog tasken i den raske arm inden han gik hen og åbnede døren, han satte nøglerne i låsen og lukkede døren efter dem. han låste døren og lag nøglerne ned i lommen inden han begynde at gå ned af trapperne, han tog David i hånd og kunne mærke at han endelig ikke var klar til at komme ud. men han gjorde det dog kun for at være tæt på David, og blev jo nød til at tage hjem til ham da han jo havde en hund at passe. han så bare ned i jorden mens de gik og kunne mærke sit hjerte hoppede afsted i at komme ud blandt mennesker, han så kort trist over på David inden han vende sit blik ned mod jorden igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 14:22 | |
| David træk kort på skuldrende og brd sig lidt i ´læben, da han ikke anede hvad der skulle være galt. han havde det bare som om der var noget gelt" han nød kysset og smilte stille for sig selv. han gik med ud og klemte blidt Andy's hånd. han var ikke sikker på om han tvang Andy til at komme med ham hjem, men han ville bare gerne havde han gav det en chance, for han vidste han ikke ville kunne være væk fra sin hun dret længe og han ville heller ikke kunne undvære sit kunst og sit hus længe. da det betød meget for ham,da det nærmest var hans eget hovede. han ville på samme tid gøre alt for at være sammen med Andy. han kom så i tanke om hvad de mere aftalte og det var at Andy skulle få noget føde. David så hans triste blik og bed sig hårdt i læben "Andy...du ser trist ud?" sagde han stille og lød bekymret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 19:47 | |
| Andy blev bare ved med at se ned i jorden og træk på skulderne "jeg er ikke klar til at komme ud" hviskede han og så omkring på folks fødder, han flettede deres fingere sammen for at føle sig mere tryg. selv om alt omkring dem fik ham til at tænkte på Dean, han rystede svagt i kroppen og sukkede. og viste ikke hvor han skulle se hen, og kunne ikke se andre steder hen end ned i jorden. da han ikke var sikker på om han havde tåre i øjnene eller ikke, han prøvede dog at holde sammen på sig selv og bare gå videre. da han var sikker på om han stoppede så ville han ikke havde kræfter til at kunne gå igen, selv om han var glad for at skulle være sammen med David. så var det med at komme ud et stort skridt og han var sikker på at han ikke var klar til det, at høre folks tanker var svært nok dog var det svære for ham at høre deres stemme. og havde bare mest lyst til bare at sætte sig ned og begynde at tude |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 30 Apr 2010, 22:51 | |
| David så på ham og sank stille en klump. han begyndte at nusse ham på hånden for at få ham til at falde ned "måske...skulle jeg bare gå hjem selv...jeg vil ikke tvinge dig" sagde han stille og bed sig hårdt i læben. han var virkelig bange for han gjorde noget forkert nu og at han tvang Andy til noget for det var ikke det han var ude på. han så ned i jorden og tog en dyb indånding. han gik stille tættere på ham "det skal nok gå det hele..jeg er hos dig..bare koncentrer dig om mig..og ingen andre" sagde han blidt og håbede det kunne hjælpe ham til at slappe mere af. han ville gøre alt for at Andy var okay og kunne derfor ikke lide at se ham i den tilstand. han håbede inderligt han kunne få ham til at blive glad igen og vænne ham til t være blandt andre mennesker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Lør 01 Maj 2010, 02:25 | |
| Andy vende sit blik mod ham med blanke øjne, dog holde han tårene inde og rystede på hovedet "nej.. jeg vil være sammen med dig" hviskede han og vende sit blik ned mod jorden igen, og havde jo allerede gået et stykke og ville alligevel havde det dårligt med at blive hjemme alene. han tog tasken over skulderen og tog blidt fat i hans håndled, så han havde bedre fat i ham. han nikkede stille til det han sagde, selv om det var nået der var meget svært for ham "prøver" hviskede han og bed sig i læben, mens han bare gik videre og ville bare helst være så tæt på ham som muligt. han rystede svagt i kroppen og begynde at gå lidt hurtigere mens han prøvede at tænke på nået andet, da han virkelig ikke havde lyst til at være ude. alle var så lykkelige og glade og det gjorde ondt inde i ham at se det, da han jo selv ville være det og ikke kunne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Lør 01 Maj 2010, 03:07 | |
| David så han blanke øjne og fik det helt dårligt med sigs selv. han var sikker på han nu havde gjort noget forkert og dette var det værste han kunne udsætte Andy for. han så ned på sit håndled og bed sig hårdt i læben. han gik en smule tættere på Andy i håb om det kunne hjælpe. han så lidt rundt for at sikre sig de gik rigtigt. han vidste godt Andy kendte vejen ned til havnen, men det var jo ikke ligefrem fordi Andy kiggede sig så meget for. David så kort tilbage, men vendte hurtigt blikket tilbage på Andy "klem om mit håndled...bare så hårdt du kan" sagde han og håbede det kunne hjælpe ham bare lidt. han vidste nemlig at hvis der var noget det plagede ham selv eller noget der gjorde virkelig ondt, hjalp det at klemme om noget alt hvad man kunne. han kunne huske første nat de sov sammen og David vågnede midt om natten og havde drømt om de forskellige overgreb. han var gået helt panik, men det havde hjulpet at være tæt på Andy og klemme om hans hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Lør 01 Maj 2010, 03:59 | |
| Andy så ned på hans håndled og rystede på hovedet, da han ikke ville gøre nået som måske gjorde ondt på David "naah" sagde han bare og ville havde at det skulle gøre ondt på ham selv, end at det gjorde ondt på David. han bed sig hårdt i læben og prøvede at tænke på nået, han træk vejret stille og roligt og gik bare videre. mens han bed sig hårdere i læben, han slikkede blodet væk som kom frem på sin læbe. han gjorde alt for at holde sine tåre inde, selv om han ikke var sikker på om han græd eller ikke. han havde mest lyst til at sætte sig ned og tude, men gjorde det dog ikke da han ikke ville havde at folk kom og spurgte hvad der var galt. han så ned på deres hænder og følte sig virkelig svag, og kunne ikke lide at føle sig det foran andre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Lør 01 Maj 2010, 04:15 | |
| David så på ham og tænkte lidt over det. han så blodet på hans læber og rystede på hovedet "Andy stop med det...du skal ikke bide sig i læben...klem nu om mit håndled i stedet jeg beder dig" sagde han bedende, da han ikke kunne lide når Andy blødte heller ikke selvom det var sådan et lille sted som på læben. han ville heller ikke havde han skulle ødelægge sine læber, da David jo syntes Andy havde de perfekte læber. han så kort rundt på folk, men vendte så blikket tilbage på Andy og håbede bare han ville lade være med at bide sigs elv i læben. David håbede de snart var ved havnen, så de kunne komme væk fra alle de mennesker og Andy kunne slappe af igen. for David kunne virkelig ikek lide at se ham i den tilstand, da han fik de så dårligt med det og følte det var hans skyld at Andy havde det dårligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Lør 01 Maj 2010, 04:24 | |
| Andy så stille op på ham og rystede på hovedet "nej det vil jeg ikke.. jeg vil ikke havde der sker dig nået" sagde han og kunne ikke få sig selv til at gøre David fortræd, det var som om han så ville ødelægge nået inde i sig. da David virkelig betød meget for meget, så ville han heller selv komme til skade end at David skulle. han vende sit blik ned mod deres hænder igen og slappede mere af at se på dem, han gik bare videre i et halvt hurtigt tempo og lignede nok mest en der skulle nå nået. selv om han ikke skulle mere end at hurtigt komme hjem til David, så han kunne slappe mere af. selv om han var sikker på at det ville tage nået tid før han ville slappe helt af, han begynde at nusse hans hånd med sin tommelfinger "håber vi snart er der" hviskede han mest til sig selv og kunne ikke holde det ud |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Jeg er død.. | |
| |
| | | | Jeg er død.. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|