|
| Jeg er død.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 01:02 | |
| David bed isg lidt i læben og nød han nussede ham på inderlåret, men han kunne på en måde ikke forstå hvordan det kunne føles så behageligt, da det føltes så skrækkeligt den gang. det forvirrede ham faktisk ret meget, men han ville bestemt ikke havde et Andy stoppede, da han jo godt kunne lide det. han batregtede ham og syntes det var sødt han rødmede sådan "jeg er helt sikker...der skal virkelig meget til hvertfald...du skulle slå en af mine venner ihjel...før jeg ville blive sur..men ellers ikke..jeg tror ikke engang at jeg ville blive sur hvis du slå ihjel foran mig..." hviskede han og vidste egentlig ikke hvorfor han lige kom til at tænke på at slå ihjel. han rystede stille på hovedet og nussede ham blidt videre. han så på tv'et "andet emne..." hviskede han bedende da han ikke var ret glad for hvad han havde sagt om en slå ihjel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 01:21 | |
| Andy nussede ham videre på låret og kunne godt lide at røre hans lår, han følte sig bare godt i ved at ligge ved ham. han nød at blive nusset af ham og træk vejret stille og roligt, han så stille op på hans ansigt og smilte svagt "det er jeg glad for at høre.. eller hvad man siger" sagde han og kunne ikke forstå hvorfor han skulle slå en af hans venner ihjel, det ville virke som en mærkelig idé. han fugtede kort sine læber og lukkede sine øjne kort, han gav et ryk fra sig da han hørte et skrig i tv'et. han så hurtigt over på det og trykkede sig tætter på ham "jeg kan godt forstå hvorfor jeg ikke har så mange gyser" hviskede han og rødmede svagt over det, han vende sit hoved lidt og kyssede ham på hans trøje "jeg er virkelig glad for at du er her" hviskede han så og så op på ham igen og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 01:44 | |
| David nød han nussede ham på låret og smilet svagt over det. han nussede ham blidt videre og lyttede bare til hvad han sagde "mmh...ja noget i den stil" sagde han og tænkte lidt over det. han havde egentlig bare sagt hvad han tænkte, ikke fordi han regnede med Andy ville gøre den slags ting, men han skulle bare finde på noget han kunne blive sur over og så sagde han det åbenbart bare højt. han så hurtigt på tv'et da han hørte skriget og trykkede ham hurtigt tættere på sig "rolig...kan du ikke lide gyser film?..vi behæver ikke at se den hvis du ikke vil se den?" spurgte han og så lidt bekymret på ham. han så lidt på sin trøje hvor han kyssede og kørte stille en hpnd igennem sit hår "jeg er glad for jeg må være her..." hviskede han og så på ham med et blidt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 02:04 | |
| Andy smilte svagt af ham og kunne godt lide at han træk ham ned til ham, han så stille op på ham og rystede på hovedet af det. han fugtede kort sine læber og så bare på ham "nej jeg er ligeglad.. ser bare ikke dem så tit, tror det er derfor jeg ikke har så mange af dem" sagde han og viste endelig ikke hvorfor han havde købt dem, han nussede ham videre på låret og kunne godt lide at være så tæt på ham "tror det er mere mig der er glad" hviskede han ærligt og trykkede sig tætter ned til ham og havde ikke lyst til at flytte sig væk fra ham, han kunne godt lide at være tæt på ham. det var som om alt blev bedre når han var der, han tænkte lidt over om han skulle prøve det han ville eller skulle lade være. han vende sit blik ned af dem og lukkede sine øjne i. han lod stille sin hånd glide lidt længere op mellem hans ben og bed sig i læben imens, men dog kørte han den ikke alt for højt op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 02:20 | |
| David så ned på ham og nikkede stille tildet han sagde "nåår okay..he..jeg kan bare godt lide at se dem nogle gange..så har jeg det som om der bare er noget der er urealistisk" sagde han med et lille skulder træk og betargtede Andy igen. nød at blive nusset ´på låret og smilre stille for sig selv "det er godt du er glad...det er meget vigtigt for moig at se dig glad" hviskede han og kyssede ham blidt på håret. han trykkede ham tættere på sig og så lidt på filmen igen. han holdte vejret da han mærkede han hånd kørte lidt længere op mellem hans ben. han tog stille en dyb indånding og bed sig svagt i læben. der var jo bare hans lår ANdy rørte ved og det føltes jo godt, så David ville ikke stoppe ham, men han kunne godt mærke han blev lidt nervøs, men ikke for at Andy skulle gøre noget David ikke ville, men mere om David ville skuffe ham for det ville han ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 02:44 | |
| Andy lyttede på hvad han sagde og kunne godt forstå ham og på en måde ikke "man ved jo aldrig hvis det endelig findes, det skrammer mig faktisk lidt" sagde han og syntes at det var lidt uhyggeligt hvis der endelig fandes sådan nogle ting, han lå bare helt stille og kunne godt mærke at han tog en dyb indånding. han lyttede efter om han sagde og smilte lidt af det "det er jo godt.. selv om jeg er ved at skrige inde i" sagde han og så bare op på ham og bed sig kort i læben, han nussede ham lidt der på inderlåret. inden han tøvede lidt og lod den glide længere op så den kun var få centimeter væk fra mellem hans ben, han så bare op på ham for at se hvordan han tog det. han kunne nemlig godt lide at prøve ting af, selv om det kunne give ham ballade. han vende kort sit blik mod tv'et inden han så op på ham igen med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 02:54 | |
| David lyttede til hvad han sagde og nikkede stille til det "det er selvfølgelig rigtigt...men..jeg tror ikke alt af det findes...jeg tror ikke der findes mere en det vi ved" sagde han og ville slet ikke tanke på hvis alt det anede også fantes. for så ville han havde været død for længe siden. David bed isg let i læben og så op på loftet "det gør mig virkelig ondt Andy...jeg ville...jeg ville ønske jeg kunne gøre nioget" hviskede han og følte sig lidt dårlig, fordi han ikke kunne hjælpe ordenligt til og ikke kunne gøre Andy helt glad igen. han gispede da han mærkede Andy's hånd nu kun var få centimeter fra og trykkede stille om ham. han så lidt på tv'et og tænkte sig godt om "måske...er det ikke en så smart idé Andy...jeg...jeg vil ikke gå i panik...men..det føles..føles ikke helt rigtigt" hviskede han undskyldende og lagde stille sin hånd ned på hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 03:06 | |
| Andy tænkte lidt over det og tænkte lidt over det "det er nok rigtigt nok.. for mennesker så findes der mere end de tror" hviskede han og lukkede sine øjne kort i og kunne bare godt lide at havde ham os sig, så var det ligemeget om han var ked af det eller ikke "David du gør nok for mig, jeg kunne ikke huske mig mere" sagde han og mente det da han viste at ingen ville kunne fjerne smerten inde i ham, han var dog bare glad for at han gad bruge sin tid på en som Andy. han så stille op på ham og lyttede på hans stemme, han lod sin hånd blive liggende der og bed sig kort i læben "vil ikke havde at du går i panik, vil bare gerne se hvor langt du lader mig gå... undskyld" hviskede han og begynde stille at nusse ham der, han var ikke sikker på om han gjorde nået forkert. og tog blidt fat i hans ene finger mellem sin tommelfinger og pegefinger |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 03:32 | |
| David nikkede stille og så lidt på tv'et "ja...men nu ved mennesker heller ikke ret meget selvom de tror det" sagde han og kom til at tænke på Matthew. han smilte kort og rystede stille på hovedet. Matthew var det usyldige menneske han kom til at afsløre sig over for, men mennesket havde accepteret ham og det var han glad for, men hans tanker kom hurtigt over på Andy igen og var lidt uenig med Andy "det forstår jeg ikke at du kan sige...jeg har det som om jeg ikke gør nok...jeg vil så gerne..gøre alt for at du er lykkelig..men jeg ved det er umuligt" hviskede han og bed sig let i læben. han så lidt ned mod hans hånd og nød han nussede ham "det er okay...Andy jeg forstår det ikke..hvordan kan det føles så behageligt nu når det var så ubehageligt den gang?" spurgte han og kunne ikke rigtig forstå det- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 03:46 | |
| Andy træk let på skulderne og viste ikke helt hvad han skulle sige til det "det er jo rigtigt nok" hviskede han og fjernede ikke sit blik fra ham da han syntes at han var utrolig flot, han vende kort sit blik ned mod sin hånd og rødmede lidt af det. da han syntes at det var utroligt at han ikke havde gået i panik, han nussede ham bare videre og kunne godt lide det "hvem er Matthew ?" spurgte han om og bed sig kort i læben og lag sit hoved lidt på skrå, selv om det nok så mærkeligt ud når han jo så op på ham "så længe du er her så er jeg er glad også er alt andet ligemeget" hviskede han og rødmede svagt over det han sagde, han syntes at det var utroligt sødt at han syntes at det var behageligt. han nussede ham bare videre og viste ikke om han skulle lade sin glide længere op eller lade den ligge "måske er det fordi du stoler på mig og ved at jeg ikke har lyst til at gøre nået ved dig som gør dig ondt" hviskede han og slap hans hånd og lod sin tommelfinger nusse med den så han strejfede hans dims et par gange, han blev dog ved med at se op på ham for at se hvordan han tog det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 04:18 | |
| David nikkede stille og så bare på tv'et. han hørte så Andy's spørgsmpl og så hurtigt ned på ham "han..er en ven...en god ven og han er menneske..jeg kjom til at afsløre mig overfor ham..men han har accepteret mig...lidt lige som da mike accepterede at du var dæmon" fortaltr han og så på ham. han nød et blive nusset og smilte svagt af det. han lyttede tli hvad han sagde og nikkede stille "okay...så vil jeg ´være her...jeg vil gerne gøre glad" hviskede han og lukkede sine øjne. han nød at blive nusset og det var tydeligt at se ""kan det virkelig ændre så merget?.." spuirgte han og kunne ikke forstå det. han spærrede øjnene op , da han mærkede han strejfede han dims. han træk vejret lidt mere nervøst. han så lidt ned på Andy og var usikker på om det nu var en god idé. han ville ikke stoppe Andy for det fæltes jo godt, men han havde det også somom det var helt forkert og det gjorde ham utrolig forvirret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 04:28 | |
| Andy blev bare ved med at se op på ham og nikkede bare og smilte lidt af det "når okay.. men det er jo også godt, altså at du har flere venner" sagde han og nussede ham bare stille videre og rødmede lidt svagt imens, han fugte slet ikke med i filmen og havde slet ikke lyst. da han alligevel bare blev bange i det "men du skal ikke være her altid.. vil ikke tage dig væk fra dine venner" hviskede han og mente det, og kunne godt lide at nusse ham selv om hans kinder rødmede lidt af det. han lukkede stille sine øjne i og lod et finger et efter et glide ind mellem hans ben, han bed sig hårdt i læben imens og viste ikke hvis han ville havde det eller ikke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 05:44 | |
| David nikkede stille og smilte lidt "ja..jeg er også glad for mine venner..jeg har fået to tre stykker siden vi sidst mødes" han smilte stille til ham og nød bare at blive nusset. han havde glemt alt om filmen og havde hele sin opmærksomhed på Andy. han nussede ham stille på overkroppen og lukkede stille øjnene "jeg må selv bestemme hvor længe jeg vil være her" sagde han bestemt og åbnede sine øjne igen. han så på ham og betragtede hans rødme kinder. han lagde stille sin hånd på hans kind og strøg ham blidt over kinden. han gisspede da han mærkede hans fingre mellen sine ben og bed sig meget hårdt i læben. han træk vejret ting og langsomt for at slappe lidt af "hvor er det bare mærkeligt" hviskede han mest til sig selv og rystede kort igennem hele kroppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 06:01 | |
| Andy kunne godt lide at nusse ham og kunne ikke lade være med at rødme "det lyder jo godt.. så er jeg sikker på at jeg ikke er din eneste ven" hviskede han lidt drillende og kunne godt lide at han nussede ham, han fjernede ikke sit blik fra hans ansigt og træk lidt på skulderne "okay søde.. du bestemmer selv, så længe du ikke fortryder at bruge tid på mig" hviskede han og fugtede sine læber og lukkede kort sine øjne i da han mærkede hans fingere på sin kind, han tog en dyb indånding og nød den varme som kom fra hans fingere. han havde ikke lyst til at fjerne sine fingere, men ville dog gøre det hvis han ikke ville havde det "er det forkert ?" hviskede han og begynde stille og langsomt at nusse ham mellem benene, han bed sig stille i læben imens og rødmede lidt mere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 06:20 | |
| David nød at blive nusset og betragtede Andyøs rødmen. han blev gladere af at Andy drillede ham, for det havde han savnet meget "nej du er ikke min eneste ven..men du er nok min bedste ven...du betyder ufatteligt meget for mig" hviskede han og mente hvad han sagde. Andy betød virkelig meget for ham og han ville slet ikek kunne forstille sig et liv uden Andy. hvis han forsvandt en dag ville David blive så knust og holde sig fra alt og alle resten af livet. hvilket jo var ret lnag tid "jeg vil aldrig fortryde at bruge min tid på dig..jeg kan jo gådt lide at være sammen med dig" hviskede han og betragtede ham i noget tid. han nussede ham blidt over kinden og træk stadig vejret tuingt og langsomt. han så lidt ned mod hans hånd og kunne ikke lade være med at nyde at blive nusset mellem benene "jeg ved det ikke...jeg vil ikke have du stopper, men...jeg har det som om det er forkert" hviskede han og var ikek sikker på hvordan han egentlig havde det med det. han var blevet helt rød i kinderne og han lukkede øjnene helt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 06:30 | |
| Andy så bare op på ham og syntes det var sødt det han sagde "det er jeg glad for at jeg er.. du er også en af mine bedste venner, tror du er min bedsteven af de bedste" hviskede han og kunne godt lide det han sagde og bed sig derfor lidt i læben af det, og var glad for at han sagde det han sagde "det er jeg glad for at du siger" hviskede han han satte sig stille op og vende sig om, så han lå med sin overkrop mod hans. han så kort ned af ham og fugtede sine læber lidt "jeg har heller ikke lyst til at stoppe.. og har det på en måde som om jeg er ham utro altså Dean, men han er jo død" sagde han og lukkede sine øjne stille og tøvende i, han bøjede sig ned og kyssede ham tøvende og blidt på munden. han lod stille sine fingere blive blidt ved med at nusse ham mellem benene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 07:02 | |
| David bed sig lidt i læben og sank stille en klump "mener du virkelig det?...er jeg virkerlig det?" spurgte han og kunne nlsten ikke fatte det. han strøg ham blidt over kinden og så lidt op på ham, da han sad med overkroppen med sin. han så kort ned på hans hånd og rødmede meget mere. han så forstigtig på Andy igen og lagde stille sine hænder på hans brystkasse "hvorfor gør du det egentligt?...vi er jo venner?" spurgte han og bed sig stillei læben. han slap dog sin læbe igen, da Andy kom tættere på ham. han kyssede helt forsigtigt med og lagde stille sine hænder om bag hans nakke. han nød et han stadig nussede ham, men han kunne slet ikke vænne sig til at det for en gangs skyld føltes behageligt og det ikke var noget han blev tvunget til. han kunne dog tydeligt huske alle deskrækkelige oplevelser med mændene der misbrugte ham, men han nød det Andy gjorde så meget at han ikke kunne forstå det var det samme netop fordi det føltes mere behageligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 07:11 | |
| Andy slap stille kysset for svare ham og træk lidt på skulderne "ja jeg mener det" hviskede han og slikkede ham en enkel gang over læberne og smilte til ham "fordi jeg har lyst til det" hviskede han og håbede at det var en grund nok, han kyssede ham lidt på hagen og kyssede ham op på munden. han lod sin hånd glide stille op på maven under hans trøje, han nussede den lidt og træk hans trøje lidt op. han havde slet ikke nået imod det, han lag den anden på hans lår og nussede ham på inderlåret med sin tommelfinger. han følte at det var lidt forkert, men han kunne godt godt lide det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 07:24 | |
| David lyttede til hvad han sagde og kunne slet ikke finde ud af at sige noget. han blev lidt overrakset over slikket på læberne og smilte lidt af det. *tak..for at du mener det..det betyder meget* tænkte han i håb om at han hørte hans tanker, for han kunne ikke finde ud af at sige det *du gør hvad du har lyst til...men hvis jeg siger stop skal du stoppe* tænkte han og kyssede blidt med. det betød meget for ham at være venner med Andy så han var en smule bange for at det skulle gå galt på grund af dettte. fordi det netop føltes forkert, men ingen af dem ville havde det skulle stoppe. David nussede ham blidt i nakken og sugede stillede sin mave lidt ind da han mærkede Andyøs varme han og nød at blive nusset på maven. han nød at mærke hans hænder på sig og at han nussede ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 07:37 | |
| Andy slap stille kysset igen og åbnede sine øjne og smilte svagt til ham "det lover jeg dig" hviskede han og satte sig stille op på sine knæ og tog blidt fat i hans trøje, og smilte lidt mens han træk den af ham. han knyttede den kort i sin ene hånd, inden han bøjede sig hen og kyssede ham på munden igen. han tog blidt fat i hans ene hånd og lag den på sin buksekant, så han selv kunne vælge at åbne dem. han kunne godt lide at kysse ham og hans læber var varme i det og slet ikke som Dean's, han lod sine fingere glide ned af hans overkrop. og kunne godt lide de former som den havde. han nussede ham blidt på låret med den anden, og var klar til at stoppe hvis det blev for meget for David |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 07:57 | |
| David slikkede sig kort over læben og så op på ham "godt" hviskede han helt stille og lukkede kort sine æjne. han smilte skævt og lod ham bare trække hans trøje af. han kyssede stille med, da han mærkede Andyøs bløde læber mod sine. han lod ham bare føre hans hånd og han tog stille fat i hans buksekant. han turede dog ikke at åbne hans bukser, da han stadig var usikker på om dette nu var en god idé. han nød at mærke Andy's hånd mod sin overkrop og nød at mærke han nussede ham på låret. han strøg ham blidt over kinden med sin frie hånd og pillede lidt ved han buksekant, men uden at åbne hans bukser. han kunne ikke rigtig få sig selv til det. da dette jo var meget grænseoverskridende, men han ville heller ikke havde det skulle stoppe. da han godt kunne lide at mærke Andy rør ved ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 08:04 | |
| Andy smilte svagt og kunne godt lide at være så tæt på ham, han nussede ham videre på overkroppen og kunne godt lide at mærke den. det var som om alt blev bedre når han rørte ved ham, han løftede ham op til sig og rejste sig op og gik ind i sit soveværelse. mens han stadig kyssede ham og havde endelig ikke lyst til at stoppe, men havde dog tænkt sig det hvis det blev for meget for ham. han lag ham stille i sengen med ham selv på ham, han holde dog sin vægt oppe fra ham. med sin ene arm. mens han nussede ham ned af overkroppen og ned til hans bukser, han lyttede godt efter og åbnede langsomt hans bukser |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 08:52 | |
| David mærkede han løftede ham og lagde hurtigt armene om hans nakke. han smilte svagt i kysset og nød bare at mærke hans bløde læber mod sine. han mærkede madressen bag sin ryg og kunne mærker nervøsiteten steg lidt, men han stoppede hma ikke. han kørte stille sine hænder ned på hans mave og nussede ham blidt der. han holdte sine øjne lukkede og var meget opmærksom på hvor Andy havde sine hænder. han nød at blive nusset og følte sig utrolig godt tilpas. han sugede stille maven ind da han mærkede at Andy åbnede hans bukser og træk vejret tungt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 09:06 | |
| Andy gjorde alt roligt så han ikke gik i panik, han blev ved med at kysse ham og smilte imens. han lod stille og blidt sine hænder glide ind under hans bukser i siderne og træk dem stille ned, han ville ønske at David kunne læse hans tanker. da han ikke havde lyst til at slippe kysset "jeg passer på dig" hviskede han mens han blev ved med at kysse ham, og var virkelig bange for at gøre nået forkert. så han følte mere at han sagde det til sig selv, hans hjerte bankede afsted da han ikke ville gøre ham nået ondt. han lod sine finger glide hele vejen ned af hans ben for at få hans bukser helt af, han tænkte lidt over det og kunne ikke huske hvornår han sidst havde haft sex. han nød at mærke hans krop mod sine fingere, og gjorde alt for at gør det så behageligt og blidt som han kunne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tirs 06 Apr 2010, 09:48 | |
| David var glad for han var så rolig og blid. det gjorde det lidt nemmere for ham selv at slappe af og undgå at gå i panik. han lyttede til hvad han sagde i kysset og kyssede blidt videre. han mørkede hans hænder under sine bukser og knyttede stille sine hænder på hans mave *godt* tænkte han og kunne egentlig godt tænke sig at læse tanker så snak ikke skulle forstyrre kysset sådan. han tog stille aft i hans bukser og tøvede kort med et åbne dem, men åbnede dem så helt forsigtigt. han kunne tydeligt mærke Andy's hænder mod sine ben og nød meget det blide berøringer. han pillede lidt ved hans buske kant imens han fik samlet nok mod til sig til at kunne trække hans bukser ned. han fik så nok mod til sig og træk stille ned i hans bukser. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Jeg er død.. | |
| |
| | | | Jeg er død.. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|