| Just a Walk Alone or not? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:14 | |
| "Jeg vil ikke såre dig! Jeg er imod det! Jeg såre kun folk hvis det er selvforsvar!" snerrede hun vredt og ville ikke høre tale om det og rystede på hovedet af Elizabeth og så hurtigt hen på døren ud. Nu hvor at Elizabeth ikke så på hende mer, kunne dette være en god mulighed for at prøve at stikke af. Der gik nogle få sekunder, før at Rose hurtigt begyndte at løbe over mod døren. Hvert skridt gjorde ondt rundt omkring i kroppen efter de ting Elizabeth havde gjort mod hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:20 | |
| Elizabeth Dukkede op direkte foran hende og slog hende ned oven i hovedet med et stykke træ fra den ødelagte bænk så hun ville besvime og smilede i det hun stille tog fat i hende og tog hende ind i præstens rum og lagde hende på en sofa der inde og kiggede stille og nysgerrig på hende som et barn men roede sig lidt i håret og gik ud og tog noget af det hellige vand, hun skrig da hun tog det i en kop fordi hun fik noget af det over hænderne og gik stille ind og hældte det over såret der blødte i det hun fandt noget bandage og tog om Rose¨s arm og stille kiggede på hende og gik ud fra rummet og sagde stille"Hmm.... måske skulle jeg ikke ha været så voldelig.... jeg startede jo os....." hun kunne ikke styre sine voldelige vampyr genre... hun gik stille ud og kiggede på sine hænder og fandt et mørkt hjørne og kunne mærke det svie og brænde mens det stille prøvede at hele |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:25 | |
| Rose skreg af smerte da hun blev ramt i hovedet af noget træ og faldt om og besvimede nogle få sekunder efter... Da hun vågnede op, havde hun en dundrende hovedpine og kunne ikke rigtig få styr på tankerne og var lidt forvirret over hvor hun var. Det tog noget tid for hende at huske tilbage om hvad der var sket og mærkede nu oss at hun havde forbinding rundt om sin arm. *Hva pokker?!* tænkte hun og så lidt ned af sin arm og vidste overhovedet ikke hvad der var sket i den tid hun havde været slået ud. Hun blev dog liggende da hun ville have hovedpinen væk først. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:30 | |
| Eliza kom stille gående ind efter noget tid og satte sig og kiggede på hende med et smil og bred sig i under læben og sagde"jeg...... Hmmmm...... det ???"hun vidste ikke om hun skulle sige undskyld til Rose eller om det nyttede noget eller om hun bare skulle dræbe hende. man kunne se hende forbrændte hænder fordi hun havde ranset Roses sår med det eneste vand der var der nemlig vie vand. hun kiggede på Rose og sagde"jeg.... undskyld tror jeg det hedder fordi jeg.... jeg skræmte dig jeg har normalt intet i mod engle eller noget andet end dusørjæger.... og folk der tire mit tempraman så kan jeg ikke styre mig" hun sukkede big time og kiggede stille på Rose |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:33 | |
| Rose så på Elizabeth og lyttede til det hun havde at sige og grinte hånligt "Heldigt for dig at jeg har hovedpine.. Ellers så ville jeg have råbt og skreget af dig" sagde hun og tog sig til hovedet og kunne mærke en ordentlig bule "... Jeg hader dig" mumlede hun og så vredt over på Elizabeth og havde ikke tilgivet hende. Hun havde for ondt over det hele til at kunne gøre det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:36 | |
| Eliza kiggede stille på Rose og mumlede"årh ja du virkelig en engel en engel fra helved...." hun kiggede lidt surt væk og sagde"jamen! så gør det da jeg ligeglad!" hun rejste sig op og gik ud fra døren og satte sig på en af bænkene og kiggede op i loftet mens hun stille mumlede et eller andet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:40 | |
| Rose så vredt efter Elizabeth og var fuldstændig ligeglad med at hun var ligeglad. Hun satte sig til sidst op og stønnede af smerte da det gjorde ondt i hendes krop af at gøre det. Hun bandede lavmælt over Elizabeth og det hun havde gjort og havde ikke i sinde at tilgive hende for dette. Rose var ligeglad med at Elizabeth havde sagt undskyld. Det havde gjort helvedes ondt og det var ikke til at tilgives bare lige sådan. Roses blik gik rundt og hun rejste sig derefter op og bed sig hårdt i underlæben og gik ud fra det lille rum og så sig lidt omkring og så på de skader som de havde foresaget i deres kamp mod hinanden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:44 | |
| Eliza havde fjernet det meste op i et hjørne efter som hun havde gået lidt amok og smadret det i små stumper og stykker. hun kiggede stille op fra hvor hun lå og himlede med øjnene i det hun rejste sig op og sagde"Nå men jeg vil gå hyg dig engel" hun kiggede ikke på hende men vinkede bare med hånden og gik mod indgange som i dette tilfælde var udgangen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:50 | |
| Rose rakte sin hånd ud mod en tom reol og fik sin evne til at rykke reolen foran døren selvom at hun godt vidste at det ikke var nok til at stoppe Elizabeth "Jeg vil ikke bare lade dig gå... Det er ikke fair at vi har kæmpet og jeg er skadet og du ikke er.. Du er i hvertfald ikke nok som jeg har gjort mod dig.." sagde hun og så udfordrende over på Elizabeth. Det eneste skade hun havde gjort med vilje var kun en lille del af vievand ud over hende og det var ikke særlig tilfredstillende. Elizabeth havde fået givet hende sår op af armen, givet hende nogle trykkede ribben og en stor bule i hovedet. Hun ville ikke have at Elizabeth skulle gå og være rigtig stolt over at være den som havde vundet. Rose ville ikke lade hende gå uden at oss have et mærke fra deres kamp. Og Rose nægtede oss at gøre det bare sådan. Som sagt, var Rose imod vold, hvis det ikke var til selvforsvar. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:53 | |
| Eliza så mod Rose med et løftede øjenbryn og sagde"jamen jamen har du fået dine kræfter igen og desuden så keder jeg mig nu jeg ligeglad med at vinde over en engel de svage..... jeg vil kun vinde over dusørjæger til vær en pris du spild af min tid engel" hun kiggede lidt på hende og tog fat i reolen og lavede et stort hul igennem den med et smil og sagde"Hva?? vil du gør mod mig haha" hun havde metal hud igen. hun blødte ikke på armene men ville ha gjordt det vis hendes evne ikke havde sat ind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 10:56 | |
| "Bliv nu... Hvem ved? Det kunne blive sjovt.. Og jeg er ikke svag. Jeg kæmpede da mod dig, og jeg var da tæt på at slippe væk" sagde hun og så over på Elizabeth. Hun ville have haft sluppet væk hvis ikke at Elizabeth havde slået hende ned med det der træ. Rose var vel bare en person som ikke ville give op og lade en person vinde over én. Hun tog et roligt og udfordrende skridt over mod Elizabeth og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:00 | |
| Eliza forsvandt foran hende de få meter og kom bagved hende som ud fra en blå sky næsten og skubbede hårdt til Rose med sin superstyrke så hun ville lande ned på bænkede og grinte ondt i det hun sagde"Bøh! hahahaha!!!! Rose jeg beundre dit mod og Din gejst til at vinde men jeg er alt for stærk for dig desværre ikke fordi du så svag eller noget men stadig ! jeg vil vinde vis du udfordre skæbnen" sagde hun med en meget klar og Gyser agtig stemme og hendes øjne var helt røde da hun sagde det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:02 | |
| Rose havde sår'n set forventet at hun ville bruge sin hurtighed for at komme over til hende og rejste sig hurtigt op da hun blev skubbet ned på bænkene og så hende ind i øjnene "Jeg er ikke bange for dig. Og jeg lader mig kun sjældent skræmme alvorligt. Hvis vi havde en kamp hvor du ikke måtte bruge dine vampyr evner.. Ville jeg vinde" sagde hun og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:06 | |
| Eliza grinte ondt og sagde"tror du virkelig! du ville vinde over mig med dine evner ! KUN VIEVAND kan skade mig når min første evne træder i kræft og ellers kan jeg let skade dig med mine negle ! til blods er det, det du vil ha" hun tog fat i hende da hun løb hen til hende og smadrede hende ned i det hårde beton gulv og slap hende i det hun hoppede lang tilbage og landet på et rækværg og kiggede stille mod Rose som et dyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:09 | |
| Rose bed tænderne sammen da hun blev smadret ned i gulvet og fik slået hovedet igen. Hun kom langsomt op at stå igen og så over mod Elizabeth "Hvis du kunne komme tæt nok på mig.. Husk nu på.. Du må ikke bruge din hurtighed. Og det kunne godt være at jeg havde nogle tricks op i ærmerne som gjorde at du ikke kunne bruge dine små fine negle" sagde hun og smilte hånligt op til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:12 | |
| Eliza kiggede på sine negle lidt snoppede og grinte hånligt af Rose og sagde"hør du kunne os sige til mig du ikke tør kæmpe mod mig fordi jeg for stærk for dig lille frøken" hun kiggede på Rose og gik stille hen mod døren og løb hurtigt hen til Rose og skubbede hende på den dårlige arm og stod foran døren og sagde"Ik ! pis mig af eller du vil fortryde det grusomt!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:15 | |
| Rose tog sig til sin arm og bed sig i underlæben og grinte derefter over hende "Jeg vil aldrig sige at jeg ikke tør. Jeg er ikke bange for at kæmpe mod dig! Det er kun idioter og svage personer som skader folk, bare for at prøve at overbevise dem om at de er sååå meget stærkere end dem. Du er ikke en skid skræmmende, og du vil være skide svag uden dine små vampyr evner" sagde hun og så over på Elizabeth. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:19 | |
| Eliza kiggede mod Rose og denne gang sprang det inde i hende, hendes øjne blev helt røde som blod og hendes hår helt sort, hun kiggede mod Rose og sagde med en dyb stemme"HVAD! SAGDE DU!!" Hun kunne os som sin 2 evne telekinese eller telepati eller hvad det nu hed. alle bænkene begyndte at ryste fordi det var første gang evnen viste sig og hun var rigtig pist hun så aldrig folk i øjnene og især ikke rose da hun vidste det var en af hendes evner. Vinduenes ødelagte glas der lå på gulvet rejste sig stille op og fløj rundt over Eliza. hun kiggede vredt mod Rose mens hun nærmede sig hende stille og med had i øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:24 | |
| "Tjaaah, jeg sagde en hel del ting.. Så hvad er det du er så sur over? At jeg sagde at du var svag og ikke en skid skræmmende? At du er en idot? Det er jo alt sammen sandt!" sagde hun og så over på Elizabeth med et roligt blik og prøvede ikke at blive utryg ved hendes opførsel da hun ikke havde været SÅ vred før. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Tirs 06 Apr 2010, 11:27 | |
| Eliza smilede hånligt og kiggede på hende og åbnede munden og skrig højt af grin mens hun sagde"fint ingen vampyr evner! HAHA!!!" hun smilede og lod stille glasset komme ned ved hende og så mod Rose og sendte med fuld styrke glasset mod hende i det Vægene begyndte at ryste, hun smilede ondt og løb mod Rose i mens og tog fat i hendes arm igen med klørene og sagde"skad mig så mens! JEG ER TÆT PÅ DIG OG GIR DIG EN CANCE INDEN JEG DRÆBER DIG!!!" hun smilede ondt og Man kunne se de syle spidse hug tænder nu fremme helt. hun borede neglene ned i Rose men kunne os mærke hun mistede kontrollen over Alt omkring hende.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Ons 07 Apr 2010, 02:27 | |
| Da Elizabeth sendte glasskårene mod hende, lod hun sin ene hånd skubbe dem væk med sin evne og så på væggene da de begyndte at ryste. Hun skreg af smerte da Elizabeth løb over og havde grebet fat i hendes arm og havde boret sine negle ind den. Rose bed tænderne hårdt sammen og så Elizabeth ind i øjnene og greb hurtigt fat omkring hendes hage da hendes ansigt var tæt nok. Rose så hårdt ind i Elizabeths øjne "Slip mig, Igle!" sagde hun med den gennemborende stemme som man var tvunget til at adlyde og blev ved med at holde fast i hende indtil hun ville slippe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Ons 07 Apr 2010, 07:52 | |
| Eliza slippede hende men i det hun gjord det faldt hun bagud og slap helt trance blikket fra Rose og angreb hende hårdt igen ved at kradse hendes ansigt, hun lavede 4 lange flinger hen af hendes kind og sagde"vis du ikke snart gir op! BIDER JEG DIG! og det bliver ikke som den fyr der forførede dig ! det bliver hårdt brutalt og næsten ned til sidste dråbe så du ikke! KAN GÅ!!!! ENGEL!!" hun så vredt på hende og holdte ikke øjenkontakt med hende men fik væggene yderligere til at ryste, taget rystede med og der faldt 2 lysekroner ned nær elizabeth, men Skårene fra lysekronerne ramte bare hendes hud hvor man kunne høre en slags glas klir lyd og så faldt de tilbage igen ned på jorden, Eliza så vredt på Rose nu |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Ons 07 Apr 2010, 07:58 | |
| Rose bed sig hårdt i underlæben da Elizabeth kradsede hende og så rundt på væggene og op på loftet og så derefter tilbage på Elizabeth "Jeg vil ALDRIG give op!" snerrede hun vredt og rakte hurtigt sin hånd ud mod en bænk og fik den til at flyve med fuld styrke mod Elizabeth. Rose vidste at det ikke ville stoppe hende fuldstændig, men hvis hun var heldig ville sænke hendes fart. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Ons 07 Apr 2010, 08:10 | |
| Bænken brækkede fuldstændig midt over da den ramte Eliza og man kunne se hun stod fuldkommen fast som før og hun begyndte bare at grine helt vildt hånligt af rose og så på hende uden at ha øjen kontakt og sagde"HAHAHA!!! Dumme! Naive!!! Engel! tror du at en lille bænk kan stoppe mig!" hun grinte sindsygt og ondt mens hun nærmede sig Rose igen og man kunne se glas skårene stille rejse sig bagved Eliza og man kunne se hvordan taget gav efter for hendes evner.. det begyndte at falde sammen snart og gi sig, der faldt støv fra murblokkerne, Hun grinte ondt og sagde"Hvor er du dog dum!!!" hun så vred på hende og løb mod hende i høj fart i det hun tog fat i hende med neglene igen og kylede hende ind i væggen så den gav nogen små revner efter sig og sagde"gør det ikke være for dig selv" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? Ons 07 Apr 2010, 08:15 | |
| Rose stønnede af smerte og landte hårdt på gulvet og missede lidt med øjnene og så til sidst op på Elizabeth. Det tog noget tid før at Rose grinte hånligt som om at hun ikke havde hørt det som Elizabeth lige havde sagt "Fuck hvor er du bare en idiot! Du siger at jeg er dum? I det mindste er jeg ikke svag! Du tør ikke engang at se mig i øjnene, fordi at du ved at jeg vil kunne få dig til at gøre hvad som helst med dig hvis vi fik øjenkontakt!" sagde hun hårdt og hånligt og fik sig rejst sig op og rystede ganske svagt og måtte stå op af væggen for ikke at falde om. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Just a Walk Alone or not? | |
| |
|
| |
| Just a Walk Alone or not? | |
|