Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Just a Walk Alone or not?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Just a Walk Alone or not? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:20

Eliza stod tæt op af hende nu og holdte hende presset op af væggen og med neglene bordet ind i hendes hals få steder ikke for dybt men nok til vis hun bevægede noget af kroppen ville det gør utrolig ondt, hun smilede ondt og hvisket i hendes øre"Det ikke dumt Du er dum fordi ville du selv se din modstander i øjnene vis det var et af din modstanders mest dyrebar evner der kunne få dig dræbt nej det tror jeg ikke!, hvad der ville være dumt var vis jeg så dig direkte i øjnene hvilket jeg ikke er dum ! nok til som du understreger så smukt og tydeligt for mig uden at tænke over et eneste ord i din utåelige sætning af verbalske ord der strømmer ud af dit talerørs Næsten lolapsede liner!" hun smilede ondt og slog hende hårdt ind i væggen og slap hende og løb 4 meter væk fra hende og sagde med ryggen til hende"jeg er dig langt overlegern fordi jeg os er vampyr ellers ville du nok ha været en lige match med mig men jeg for stærk overgi dig eller dø! og denne gang er jeg DØD ALVORLIG!" hun kiggede mod hende men ikke så man kunne få øjenkontakt så dum var hun ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:26

Rose skulle tvinge sig selv til at blive stående "Jeg vil ikke overgive mig til en svag og idiotisk vampyr som dig! Du er ikke andet end en beskidt og ondskabsfuld igle! Og jeg nægter at lade dig skubbe mig rundt i manechen! Du kan fandme rende mig noget så grusomt!" sagde hun og lød først utrolig vred, men derefter hånligt og grinte af Elizabeth og var ligeglad med de trusler hun gav. Rose fandt altid en vej til at overleve. Selvom at Elizabeth hele tiden snakkede om hvor svag Rose var, var hun dog stærk nok til at overleve selv i de mørkeste tider. Rose havde levet i lang tid nok til at kunne finde ud af det og hun ville ikke lade Elizabeth træde ovenpå hende som en måtte. Rose stillede sig med en rank ryg, selvom at det gjorde ondt, og så ventende på Elizabeth.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:33

Eliza fik nok i det hun susede mod Rose var det en aflednings Manøvre nu havde hun fået nok af denne kamp hun kæmpede kun mod dusørjægere, hun brugte sig selv som aflednings manøvre i det hele taget eller et stykke af det over Rose Susede ned I hende, Eliza presset det ned mod Rose og lod stille glasskår suse mod hende os i det hun sagde"DØ ! SÅ!!!" hun Smilede ondt og vidste det med hendes hænder så for at Rose intet skulle gør fik hun sin metal Hud og løb ombagved Rose der var så hårdt forslået og ellers ville hun nok ikke kunne gøre det, tog fat med sine negle i Roses begge arme da hun vred dem om på hendes ryg og sparkede hende ned i knæ og lod stille glasskårene suse mod dem begge og taget faldt ned over dem. Eliza ville os tag skade over at få hele den store murbrok tag over sig men Rose ville mest
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:45

Rose skreg som om at det gjaldt liv eller død. Hun kunne ikke mærke noget da taget faldt sammen om dem og lukkede øjnene og vidste ikke hvad der skete bagefter. Hendes totalsmadrede krop, kunne bare ikke mer. Hun vidste ikke om det var enden for hende, men hun vidste at hun ikke kunne holde sig ved bevidsthed længere. Alt gjorde bare alt for ondt. Hun blev helt slap og trak kun vejret ganske svagt og bevægede sig ikke længere..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:49

Eliza Rejste sig op og slog taget væk fra sig og slap den slappe rose og kiggede på hende ikke hånligt, alle hendes sejre gjorde hende værken gladere eller trister, Hun kiggede på Rose og tog fat i hende og Bed hende i armen ved håndledet og sugede meget af hendes blod så hun ville være utrolig svag!.. Eliza kiggede stille på Rose og sagde"jeg sagde du aldrig skulle tie mig...... jeg værken glad for at ha dræbt ... og jeg hader at vinde.... men nogen må jo leve" hun kiggede på den slappe rose

http://O.O Må man dræbe hende eller skal hun leve??//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:54

// Hun skal helst leve xD Men det gør ikke noget at hun kun overlever med nød og næppe.. Det sker ret tit x3//

Rose var fuldstændig væk, men man kunne dog heldigvis stadig se hende trække vejret. Selføli var det ikke heldigt for Elizabeth. Mere heldigt for Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:58

//Okay heh ^^ skulle bare være sikker O.O//

Eliza kiggede på den forslået Rose i det hun tog fat i hende og tog noget om det åbne sår og slæbte hende hen til en bænk og lagde hende bare på den i det hun kiggede på hende og sagde"jeg vandt Håber du fik din vilje nu er du så forslået du ikke kan gå i flere dage og nåårh ja sådan så du ikke glemmer at jeg er farlig og du ikke skal pisse mig af" hun tog fat i Rose´s håndled og stille brækkede det om i det hun tog noget om håndledet med et ondt smil så det ikke helt var forbrækket, det skulle bare sættes på igen intet andet og så i gips i 1 månede ikke mere. hun sagde"Farvel engel glem mig nu ikke for hurtigt" hun blinkede i det hun stille gik ud fra kirken inden det blev lyst og forsvandt

//Out Muhahah! ^^ dramatisk ending//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:01

// Uf! Haha ^^ Tusind tak for emnet, Eliza :3 Det var fedt nok. Kan man mon ikke have et nyt et? Et eller andet sted. Skal nok være sød og ikke være så pokkers stædig ;P Jeg skal nok laavee ^^ //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:05

//joo du laver bare et eller andet sted ^^ og så Kommer jeg husk lige at send via PM hvor det er haha ;P så JEG IKKE FARE VILD MUhahaha!! O.O fordi det jeg rigtig go til at gør haha! =) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:06

// Haha xD Det tror jeg på ;P Vil lave et.... NUUUUU! xD//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Just a Walk Alone or not?   Just a Walk Alone or not? - Page 3 Icon_minitime

Just a Walk Alone or not?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Just another walk...
» A walk in La Sunisa ~ Bo.
» Going for a walk? ~ Silvianne
» I walk alone - Walter
» Just on a walk ((Abaddon))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum