|
| kaos i kantinen... eller hvad? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: kaos i kantinen... eller hvad? Lør 10 Apr 2010, 19:47 | |
| tid: kl. 12:14. sted: kantinen. vejr: solskin, meget varmt. dato: 3/5-2010. dag: mandag. årstid: forår, næsten sommer. omgivelser: mange elever der sidder og snakker, få spiser.
Tommy, mere eller mindre, spiste en gang... noget han ikke kunne identificere. tøserne gik rundt og snakkede som tøser nu gør, og sportsfreaksene snakkede om kampen dagene før. *utroligt hvordan mennesker kan snakke om så simple ting.* tænkte han, og spiste videre. en sminkedukke passerede forbi hans bord, og straks kastede han den tallerken budding han skulle have spist, lige i masken på hende. hun skreg, af forskækkelse og så fordi, "min makeup er ødelagt! dit dumme svin, Tommy!". han grinte bare. mennesker var underholdende af og til. "men vi andre behøver ikke sminke os som skuespillere, med et ton puder og pis i hovedet, Lisa!" råbte han bare tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 03:53 | |
| Rose sad for sig selv henne i et hjørne og læste og spiste lidt mad. Hun så op på to elever som lavede lidt turmult og hun lagde ikke rigtig mærke til hvad der var sket. Hun så over på de to elever og syntes at have set dem på gangene før, men havde aldrig rigtig snakket til dem. Men hun ville ikke lade dem ødelægge hendes frokost med deres barnligheder. Hun gik over til fyren som åbenbart havde gjort dette og kunne mærke at han var et væsen "Hvad med at opføre dig som en på din alder i stedet for at være så pokkers barnlig?" spurgte hun da hun var indenfor drengens hørevidde. Hun lød ret irriteret, men oss hånlig og så på fyren med sine isblå øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 04:56 | |
| "kan jeg gøre for at hun skal bruge 1-2 tons sminke bare for at dække sit pizzafjæs?" sagde han. "og du har nok mere brug for det end hende for at være ærlig." han tårnede sig over hende. han samlede noget vand foran pigen og lod det suse ind i hovedet på hende før nogen lagde mærke til det. han satte sig igen, "og lad mig nu spise, du skal jo alligevel have noget tørt tøj." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:00 | |
| Rose så på fyren som lige havde fyret noget vand i hovedet på hende og så vredt på ham. Men så smilte hun lettere hånligt og rakte en hånd mod ham i smug og brugte sin evne telekinese til at få ham til at smække sit ansigt lige ned i det uidentificerede kantinemad og fik det til at ligne at han selv havde gjort det "Så! Nu skal jeg nok gå" sagde hun og smilte tilfredst over sig selv og gik over til sit bord i hjørnet og tog sin bog og begyndte at læse igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:07 | |
| Tommy blev godt rasende. han hældte det glas vand han havde stående i hovedet på sig selv, og fokuserede på vandet i luften omkring bogen. han lod vandet samle sig omkring bogen så den blev gennemblødt til sidst. bagefter smilede han, rejste sig og råbte så igennem kantinen: "hva, har du ikke savlet lige lovligt meget over den bog, englefjæs?" folk grinte lidt af den spydige bemærkning.
//omg, tænkte at du enten ville bruge telekinese på at få maden til at flyve i fjæsset på mig, eller det der XD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:11 | |
| Rose nægtede at blive sur og hun grinte bare lavmælt "Det har jeg nok.." sagde hun og så op på fyren med et advarende blik som næsten råbte at han skulle holde kæft og sætte sig ned. Rose var stærk og hendes evner var stærkere end de flestes da hun var oppe i sin E-rang som engel. Hun ville ikke lade sig blive total sur over fyren da han opførte sig total dum og barnlig. Hun prøvede langsomt på at få øjenkontakt med ham så hun kunne tvinge ham til at holde kæft hvis han ikke gjorde det friviligt.
// Haha xD Det var oss det der var sjovest at gøre xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:17 | |
| han gabte højlydt og lukkede øjnene ganske afslappet, mens han lod en masse vanrør gå i stykker og lod alt vandet flyde ud over det hele. eleverne skreg og løb ud af kantinen. kun Tommy og Rose var tilbage. vandet flød stadig og det gik efterhånden Tommy til knæene. "du er da bare lidt for irriterende efter min mening." sagde han afslappet med en truende undertone.
//totalt XD im the fucking freak ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:20 | |
| "Ja, det er noget værre noget" sagde hun som om at hun var fuldstændig ligeglad. Hun havde hurtigt taget sin taske op som havde ligget på gulvet og lagde den på bordet og rejste sig op og så over på Tommy "Men jeg kan i det mindste finde ud af at indrømme det. Og jeg er heldigvis ikke så barnlig som dig" sagde hun hånligt og lagde armene over kors og så ned på vandet som lige nu gik til kanten af hendes kjole som hun havde på den dag.
// Indeed you are ;P// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:27 | |
| "hvis du bare vidste hvad jeg er..." sagde han og tog stille og roligt en Death Note frem. "i denne lille bog står alt hvad jeg har fundet på alle racer, selvfølgelig er menneskene først. de er bare for lette at observere. englene er lige så lette. hvilket minder mig om... jeg har ikke fået min frokost endnu." han gik hurtigt ud af kantinen, et skrig hørtes og han kom ud med en pige, højst en 16-17 år gammel. "mennesker, ikke de bedste sjæle men... hvad kan ma gøre?" han gik straks igang med at suge sjælen ud af pigen, hvis skrig blev kvalt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:30 | |
| //Ih uhhhh ååhhh xD !!! Må jeg joine?? :D *Hrrmm*Kan ikke tillade at Tommy suger sjælen ud af pigen :3*Hrmmmmm xD* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:30 | |
| Rose så vredt på Tommy da han begyndte at suge pigens sjæl, men så derefter på bogen og rakte ud efter den og eftersom at Tommy var lidt optaget i pigen, lod Rose sin evne gøre at denne lille bog fløj tværs gennem rummet og hen til Rose "Death note?" mumlede hun og så på bogen og derefter tilbage på Tommy og undlod at se på pigen. Hun ville ikke tænke på at pigens sjæl var ved at blive taget.
// Eeeelsker Death Note! xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:37 | |
| /Nnånå xD i ER blevet advaret ;)
Coco hævede øjenbrynene da alle menneskerne stormede ud af kantinen. "hvad i al ve-" En dreng greb fat i hende og stirrede på hende. "du må ikke gå der ind! De er syge i hovederne og vandet eksploederede!" Coco hævede øjenbrynet, mumlede jaja og løsrev sig fra drengen. Den eneste varsel var den lille susende lyd der kom da den lille kniv fløj igennem luften, og ramte målet. Drengens arm. Coco rettede pistolen mod drengen og kiggede roligt på ham. "Jeg må be' dig om at give slip på pigen" Sagde hun lavt, men dog så det samtidig skar igennem rummet som en pist. Rolig og farlig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:38 | |
| han blev hurtigt færdig med pigen. han gabte, "hmm, mange løgne, hun syndede allerede som 13-årig." han smed pigen fra sig som en kludedukke. "fornyet styrke, mine evner er på højtryk nu." han rakte en hånd ud og klemte hånden sammen i en næve. vandet skød op og tog form af en form for titan, et monstrum uden lige. den var mindst 3 meter høj. den tog form som en anubis-figur.
//du joiner bare Coco, men er jo done med sjælen XD// //me too XD L ftw XP// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:42 | |
| Rose så forskrækket hen på Coco da hun kom og derefter hen på Tommy da han begyndte at forme noget med vandet "Stop så!" snerrede hun og smed Death Note bogen fra sig ned i vandet og rakte hen mod en tom tallerken som var på en af bordene og fik den til at flyve med fuld kræft hen mod Tommy for at få ham til at stoppe dette vanvid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:45 | |
| Coco stirrede hjælpeløst på pigen. Der var.. Død. Hun betragtede dæmonen. Han var en af dem der æd sjæle. Hun hævede et øjenbryn og kiggede kort ned bag sig. Hun havde før prævet at lægge sig ud med en dæmon, og se hvor hun var endt? Uden skygge! Ikke at det generede hende eller noget. "Dæmoner" pustede hun og himlede med øjnene. "Rose?" Spurgte hun og kiggede på englen hun vidst havde stødt på før. "Hvad er din evne?" Coco affyrrede en række skud, velvidende at han sikkert ville flytte sig før hun ramte. "Nå.. Men brug den!" Udbrød hun da hun så vandet, som man uden tvivel kunne drukne i, hvis han ville have det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:49 | |
| Anubis-figuren blokerede tallerkenen så den gik fra hinanden. "jeg kan ikke skades foreløbig, selvom den kniv virkelig smerter mig." han trak kniven ud af armen og smed den i vandet. han lodn endnu en vand-figur dannes, denne gang et sværd. han tog fat i det og slog ud efter et vandrør. der skete intet, tilsyneladende. efter et sekund eller to gik vandrøret i to dele. "i burde ikke gøre det her, virkelig."
//kan vi blive enige om at hvis jeg kan manipulere vand helt, så kan jeg vel også skille molekylerne ad så jeg har 1 Oxygen og 2 Hydrogen, jeg kan bare ikke bruge dem, right?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:52 | |
| Rose så hurtigt efter noget andet at kyle efter ham og fandt hurtigt en stol og lod oss den blive fyret afsted mod ham "Stop nu! Vi er to mod én! Så nu stopper du!" snerrede hun og ville ikke have at dette skete da hun vidste at de alle tre ville komme til skade hvis de blev ved. Hun så over på Coco og nikkede "Jeg er skam igang!" kaldte hun over til hende og så tilbage på Tommy og det sværd han nu havde i hånden.
//Kan vi vel godt ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 05:59 | |
| "i har da intet fattet, har i? jeg vil jer intet, englebarnet der irriterede mig bare." han lukkede sig selv inde i en kuppel af vand. "jeg kan stå herinde hele dagen, et helt år faktisk, så længe der er sjæle til rådighed." sagde han og alle skud, alt prellede af, også stolen Rose havde skudt afsted. "jeg er usårlig, end ikke en der besidder is kan besejre mig.
//godt så, men det siger lidt om hvor meget mere magt jeg nu har XP// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 06:02 | |
| Coco smilede blidt til Tommy. Hendes øjne var helt rolige, nærmest næsten muntre! "Tommy? Vil du gerne dræbe alle menneskerne på skolen?" Spurgte hun. "Hvis du lader det vand svømme ud over skolen, så er der en masse der dør" Hendes øjne blev dystre. "Du ville få en dusør på dig..Du ville blive fredsløs. Få det vand til at FORSVINDE, eller også er der mange der dør" Coco kiggede på Rose og håbede let at hun tænkte hvad Coco tænkte. Hvis Rose var smart nu, ville hun lave en cirkel af vind, af luft, omkring hende, for så ville vandet svømme ovenover, da vandet ikke kan komme ind i luften. Coco kiggede på ham og lyttede til hvad han sagde. Hendes mundvige startede med at trække sig lidt opad, og så flækkede hun af grin. Coco lo muntert, lettere forpustet. "Hahaha!!! Timmy..!" Lo hun. "Usårlig!!??" hun hosteee og grinede vidre. "Seriøøøøst!! hahaha!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 06:05 | |
| Rose så lidt over på Coco og tænkte nu egentlig på noget. Hvis hun var stærk nok kunne hun nok få vandet til at forsvinde på en eller anden måde. Hun lukkede øjnene sammen og rakte sine hænder ned mod vandet og begyndte langsomt at få vandet til at forsvinde ud gennem døre og åbne vinduer, men sår'n at det ikke var farligt for andre. Hun ville virkelig ikke have at nogen kom til skade og hun ville bare have dette til at stoppe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 06:08 | |
| "så prøv da at skyde med dit tungeste arsenal." han brugte vandet til at skære hendes skydevåben halv over. "nårr nej, du var for langsom." han smilede ondskabsfuldt. "folk dør skam ikke, de er nok ude nu, har du tænkt over det?" han lod vandet stige yderligere så det gik Coco til maven. "du er for svag, jeg kunne dræbe dig på stedet hvis det skulle være." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 06:21 | |
| "Stop så, Tommy!" snerrede hun og gik et skridt frem og kunne ikke holde ud at prøve at få så meget vand ud da vand ikke rigtig var hendes territorium. Hun kunne flytte ting, ja, men Tommy var stærkere end hende når det gjaldt vand. Hun kunne ikke rykke så meget vand ud derfra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 06:28 | |
| "ikke et skridt til." sagde han lavt. "luften foran dig er fyldt med Hydrogen. bare én tændstik, så er du færdig." han slog en latter op, en manisk latter. *det er lettere end forventet. de er både svage og dumme.* han lod Anubis-figuren bevæge sig tættere på Rose, mens han lod vandet slutte sig op om Coco's krop, kun hovedet stak op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 06:31 | |
| Rose så op på den store anubis figur som var tæt på hende og gik langsomt nogle skridt tilbage og så derefter hen på Tommy og rakte en hånd over mod ham "Tommy! Nu stopper det!" snerrede hun og fik ham til at flyve tværs gennem rummet bare for at slippe Coco væk fra vandet. Hun var ligeglad med den store anubis foran hende og ville bare være sikker på at redde Coco. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? Søn 11 Apr 2010, 06:39 | |
| Tommy nåede end ikke at ramme væggen, vandet tog fat i ham og dannede en trone af vand, som han satte sig i. "i keder mig. giv mig lige to sekunder." han rejste sig igen. "how troublesome. Mana!" han råbte det sidste og en stor kugle af vand rejste sig, hvor to gule pletter manifesterede sig som et par øjne og en sort mund med hugtænder kom til syne. en gurglende stemme blev afsløret og sagde: "hvad nu, Tommy? jeg sov lige og så kalder du på mig fra elementar planet. nå, hvad nu?" Tommy smilede, "du skal lige hjælpe mig med noget. du behersker trods alt vandet fuldt ud." |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: kaos i kantinen... eller hvad? | |
| |
| | | | kaos i kantinen... eller hvad? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|