Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Aften...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:07

Pandora så efter ham, og gik lidt efter med så hun stod i dørkarmen ud til køkkenet. ''15'' mumlede hun og så op på ham. Ung var hun.. Selv i sit sind var hun ung. Irriterende. Det var lige hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:36

Zoran smilede svagt af hendes alder. Så var det derfor hun ikke ville drikke menneskeblod... Hun var alt for menneskelig endnu. "Så går jeg ud fra, at du ikke drikker." sagde han, og stilte flasken fra sig på bordet. Egentlig anede han ikke hvornår unge nu om dage begyndte at drikke... Det var alt for besværligt at holde styr på... Men hun var så usigeligt ung i forhold til ham selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:50

Pandora sukkede irriteret af hans smil. ''Nej..'' sukkede hun og betragtede ham så lidt. ''Sig mig Zoran.. Har du altid været.. Jeg ved ikke.. Sådan en kæmpe idiot?'' spurgte hun og lagde armene overkors. Hun så indtrængende på ham, og ventede nu bare på at han svarede. I den korte tid - hvilket ville sige da hun mødte ham og til nu - hun havde 'kendt' ham, havde han gjort det indtryk at han var en kold idiot, der bare ville have blod fra alt og alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:12

Zoran lo af hendes fornærmelse, og tømte glasset. "Jeg tror det er kommet med tiden." svarede han så, og blinkede drillende. Hun var fuldstændig som andre nye vampyrer... Overbevist om at han ikke var andet end en kold skid... Men kan kunne jo faktisk godt være omsorgsfuld... Når det passede ind i hans program...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:22

Pandora bed tænderne hårdt sammen, og så kort væk fra ham. ''Kommet med tiden?.. Javel'' mumlede hun og sukkede. Det kunne godt være der var en god side af ham, end den kolde side han viste frem nu. Men hun kunne virkelig ikke overbevise sig selv om at, han overhovedet havde sådan en.. Hvis han havde, ville det komme som en overraskelse for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:55

Zoran lændede sig ind mod køkkenbordet. "Hvad er det egentlig du vil, Pandora?" spurgte han så, og betragtede hende. Hun var jo selv fuglt efter ham. Han havde ikke bedt hende om det. Eller tvunget hende. Så praktisk taget var hun der af egen fri vilje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 03:41

Pandora trak kort på skulderen. Tja, hvad var det egentlig hun ville?.. Hun var jo selv fulgt efter ham. ''Bare..'' Hun tav og så hen på ham med et irriteret blik. Hvorfor havde hun aldrig et svar på sådan noget?.. ''Nysgerrighed tror jeg vel?..'' sukkede hun og så ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften...   Aften... - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften...
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Sen aften
» Kold aften
» En aften tur // Ray //
» fri aften :D
» En sen aften - Ann.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: