|
| Aften... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften... Man 14 Jun 2010, 03:07 | |
| Pandora så efter ham, og gik lidt efter med så hun stod i dørkarmen ud til køkkenet. ''15'' mumlede hun og så op på ham. Ung var hun.. Selv i sit sind var hun ung. Irriterende. Det var lige hvad det var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften... Man 14 Jun 2010, 03:36 | |
| Zoran smilede svagt af hendes alder. Så var det derfor hun ikke ville drikke menneskeblod... Hun var alt for menneskelig endnu. "Så går jeg ud fra, at du ikke drikker." sagde han, og stilte flasken fra sig på bordet. Egentlig anede han ikke hvornår unge nu om dage begyndte at drikke... Det var alt for besværligt at holde styr på... Men hun var så usigeligt ung i forhold til ham selv... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften... Man 14 Jun 2010, 03:50 | |
| Pandora sukkede irriteret af hans smil. ''Nej..'' sukkede hun og betragtede ham så lidt. ''Sig mig Zoran.. Har du altid været.. Jeg ved ikke.. Sådan en kæmpe idiot?'' spurgte hun og lagde armene overkors. Hun så indtrængende på ham, og ventede nu bare på at han svarede. I den korte tid - hvilket ville sige da hun mødte ham og til nu - hun havde 'kendt' ham, havde han gjort det indtryk at han var en kold idiot, der bare ville have blod fra alt og alle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften... Man 14 Jun 2010, 04:12 | |
| Zoran lo af hendes fornærmelse, og tømte glasset. "Jeg tror det er kommet med tiden." svarede han så, og blinkede drillende. Hun var fuldstændig som andre nye vampyrer... Overbevist om at han ikke var andet end en kold skid... Men kan kunne jo faktisk godt være omsorgsfuld... Når det passede ind i hans program... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften... Man 14 Jun 2010, 04:22 | |
| Pandora bed tænderne hårdt sammen, og så kort væk fra ham. ''Kommet med tiden?.. Javel'' mumlede hun og sukkede. Det kunne godt være der var en god side af ham, end den kolde side han viste frem nu. Men hun kunne virkelig ikke overbevise sig selv om at, han overhovedet havde sådan en.. Hvis han havde, ville det komme som en overraskelse for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften... Man 14 Jun 2010, 04:55 | |
| Zoran lændede sig ind mod køkkenbordet. "Hvad er det egentlig du vil, Pandora?" spurgte han så, og betragtede hende. Hun var jo selv fuglt efter ham. Han havde ikke bedt hende om det. Eller tvunget hende. Så praktisk taget var hun der af egen fri vilje. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften... Tors 08 Jul 2010, 03:41 | |
| Pandora trak kort på skulderen. Tja, hvad var det egentlig hun ville?.. Hun var jo selv fulgt efter ham. ''Bare..'' Hun tav og så hen på ham med et irriteret blik. Hvorfor havde hun aldrig et svar på sådan noget?.. ''Nysgerrighed tror jeg vel?..'' sukkede hun og så ned i gulvet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Aften... | |
| |
| | | | Aften... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|