Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Havet som eneste ven? - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:36

Fie grinede lidt, og smilte til ham. "Undskyld, men det ligger til vores natur"sagde hun, og grinede lidt. Hun lagde sin hånd i han, og smilte lidt. "Yay ind køb"grinede hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:49

Andy så på hende og rystede på hovedet "i skulle lære og slappe lidt mere af" sagde han og nikkede og begynde at gå, mens han stadig holde hende i hånden "lad os komme afsted" sagde han bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:51

Fie grinede lidt, og så på ham. "Hvorfor det?"spurgte hun, og så lidt på deres hænder. Hun bed sig kort i læben, og grinede af hans mindre glæde over at skulle ud og købe ind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:59

Andy tænkte lidt over det "så man kan nyde stilheden lidt" sagde han bare for at drillende hende og gik bare videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:09

Fie grinede lidt, og så på ham. "Så meget snakker jeg da ikke? Gør jeg?"spurgte hun, og blev så meget stille i det. Hun slog blikket mod jorden, og blev meget forlegen. Snakkede hun virkelig meget?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:10

Andy rystede på hovedet "Fie jeg driller bare" sagde han og fik et dårligt over at han havde sagt det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:19

Fie så på ham da han sagde det, det bragte smilet frem på hendes læber igen. "Nåh.."sagde hun stille, og smilte lidt. "Den havde jeg ikke gennemskuet"sagde hun og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:20

Andy grinte lidt af hende og rystede på hovedet "som om jeg så ville sige det" sagde han bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:22

Fie smilte og grinede lidt af ham. "Nå, så det kunne du ikke?"sagde hun, og prikkede til ham. Hun smilte til ham, og så op mod himlen. "Dean han er ond imod mig"sagde hun drillende, og smilte til Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:25

Andy så op på himlen når hun snakkede til Dean "han siger at du kan lære det.. han holder nemlig med mig" sagde han og så ned på hende og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:52

Fie grinede og så på ham. "Nej han holde ikke med nogle af os"sagde hun og grinede lidt. Hun smilte skævt til Andy, og prikkede ham i siden. "Han ved at jeg altid har ret"sagde hun, og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:57

Andy hævede det ene øjebryn og så på hende og rystede på hovedet "Dean holder altid med mig.. ellers får han tæsk.. og jeg får ikke nået sex" sagde han "hmm" tilføjede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:09

Fie grinede og skar ansigt. "Eeej, hallo jeg troede vi havde det på plads med at jeg ikke har brug så at vide noget om jeres sex"sagde hun, og grinede. "Nyt emne!"grinede hun, og stak deres hænder op i luften. Hun grinede og bed sig kort i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:17

Andy grinte lidt af hende og rystede på hovedet "jeg syntes det er meget spændende at snakke om vores sexliv... vi kan da også snakke om den gang du og jeg" sagde han og blinkede med det ene øje
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:21

Fie grinede og holdt ham for munden med sin frie hånd. "Nu tier du stille, vi er midt ude i offentligheden, de behøver ikke vide alt"sagde hun, og grinede. Hun trak hånden til sig, og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:29

Andy smilte bare til hende og havde ikke nået imod det, han så sig omkring og syntes bare folk kunne lade være med at lytte "altså det jeg bedst kan lide at du gør ved mig når vi har sex er...." sagde han vare for at drille hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:31

Fie så på ham, og slap hans hånd. "Ti stille!"sagde hun og holdt ham for munden med begge hænder. "Jeg slår eller kysser dig hvis du ikke stopper!"sagde hun, og så truende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:39

Andy stoppede op og så ned på hende "du tør ikke kysse mig" mumlede han bag hendes hænder, og mente det da han ikke ville havde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:41

Fie så på ham, og bed sig i læben. hun tænkte lidt over det, og vidste at det ikke var smart at gøre. "Jo, men jeg gør det ikke"sagde hun, og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:43

Andy så bare ned på hende "nej du gør ikke" sagde han og fjernede hendes hænder og gik hen til en butik, han så kort over på hende inden han gik der ind og tog en kurv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:49

Fie så efter ham, og bed sig i læben. "Okay nej"sagde hun, og løb hen til ham, og fulgte med ham. "Jeg ved at jeg mister dig for altid hvis jeg kysser dig"sagde hun, og bed sig i læben. "Og det vil jeg ikke have sker"sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:03

Andy så ned på hende og nikkede "du kender mig alt for godt" sagde han og begynde at lægge ting i kurven "du tager bare hvis der er nået du vil havde med" sagde han til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:22

Fie så på Andy, og nikkede. "Ja, det gør jeg"sagde hun og bed sig i læben. Hun grinede lidt over det han sagde. "Har du glemt noget?"spurgte hun, og smilte et tand smil til ham, så hendes skarpe hvide tænder kom til syne. "jeg skal ikke have noget"sagde hun, og så lidt rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:28

Andy så på hende og gik et par skridt væk fra hende da han så hendes tænder, da han havde blevet virkelig bange for vampyr tænder. da han var bange for at blive bidt igen, han nikkede bare og gik videre "kunne godt være du bare ville havde nået at drikke eller slik eller nået, altså jeg behøver heller ikke spise" sagde han og prøvede at tage det roligt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 03:44

Fie lagde godt mærke til at han undveg hende lidt, hun stoppede hurtigt smilte, og bed sig i læben. "Jeg kan ikke lide noget af det"sagde hun, og så ned.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 5 Icon_minitime

Havet som eneste ven? - Andy
Tilbage til toppen 
Side 5 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» Det eneste sted....
» Ved havnen ved havet-Zean.
» en tur til havet -Emily
» Ensomheden ved havet -Eli
» sjæle i havet - Denice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum