|
| Havet som eneste ven? - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 01:29 | |
| Andy så kort ned på deres hende, han så op på hende igen og smilte og nikkede "det kan vi godt" sagde han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 01:32 | |
| Fie smilte lidt til ham, og nikkede. "Jeg tror han er rigtig glad"sagde hun stille, og så op mod himlen. Hun begyndte roligt at gå ind mod byen, imens hun stadig holdt Andy i hånd. Hun vidste ikke helt hvorfor, men det fik hende til at føle sig tryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 01:33 | |
| Andy så op på himlen og smilte "jeg hader hende stadig" sagde han i en drillende tone, og gik bare med hende da han ikke havde nået valg. han vende sit blik mod hende og smilte svagt og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 01:35 | |
| Fie grinede lidt, og rystede på hovedet af ham. "Du skulle bare ødelægge det smukke øjeblik?"grinede hun drillende. Hun smilte, og gik bare roligt afsted med blikket lidt mod jorden. Hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige eller gøre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 01:54 | |
| Andy nikkede og smilte "det gør jeg altid..." sagde han og gav et lille grin fra sig, han gik bare med hende og mærkede kulden mod sine fingere. men gjorde dog ikke nået ved det, han tog en hånd ned i lommen for at få en smøg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 01:56 | |
| Fie smilte lidt over det han sagde, og nikkede. "Ja, du er det man kalder en tumpe"sagde hun i en drillende tone, imens hun smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 01:59 | |
| ANdy træk lidt på skulderne og tog en smøg i munden og tænde den efter "det er jeg måske, men jeg kan lide det... så er jeg ikke den eneste som er perfekt" sagde han og tog en sug af den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:00 | |
| fie smilte, og så på ham. Hun grinede lidt, og bed sig i læben. "Hvorfor ville du ikke have at jeg røg?"spurgte hun stille, og så på hans smøg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:02 | |
| Andy så ned på hende og pustede røgen ud af næsen "fordi det er ikke sundt" sagde han og hævede det ene øjebryn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:05 | |
| Fie grinede lidt af ham, og så på hans smøg. "Og, du ryger jo selv?"sagde hun, og smilte. "Desuden kan jeg ikke køre skade på mig selv med at ryge"sagde hun, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:06 | |
| Andy træk lidt på skulderne og gik bare videre efter hende "ja jeg ville også gerne stoppe hvis jeg kunne" sagde han og havde røget i for langtid til at kunne lade være med at ryge bare en dag, han smilte lidt ned til hende "nej men du kommer til at lugte" sagde han og lod sin tunge lege med sin smøg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:09 | |
| Fie gså på ham, og smilte. "Jeg lugter sgu da også nu?"sagde hun, og grinede lidt. "Der er jo alligevel ikke nogen der skal gå og lugte til mig"sagde hun og smilte til ham. "Og det kommer der sikkert heller ikke til"sagde hun, og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:10 | |
| Andy grinte lidt af hende og træk på skulderne "jeg lugter da til dig nu" sagde han og legede videre med sin smøg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:11 | |
| Fie grinede lidt af ham, og smilte. "Jamen, ej..."hun trav, da hun ikke kunne sige ham imod. Hun bed sig i læben, og tænkte over noget hun kunne svare igen med, men hun kunne ikke komme på noget smart. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:15 | |
| Andy så ned på hende og grinte lidt af hende og og tog et nyt sug af sin smøg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:20 | |
| Fie smilte, og bed sig i læben. "Ej, møg jeg kan ikke sige dig igen"sagde hun, og sukkede. "Hvor irreterende"grinede hun, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:51 | |
| ANdy så bare på hende og så stolt på hende "jeg vinder altid" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 02:54 | |
| Fie grinede lidt og rystede på hovedet. "Nej, jeg skal nok vinde over dig på et tidspunkt"grinede hun, og nikkede bestemt. Hun lød ret sikker i sin sag. Hun grinede lidt, og smilte. De var eftehånden næsten helt hjemme ved hendes lejlighed. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Åååh, jeg hader det her sted"sagde hun, og grinede lidt over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 03:00 | |
| Andy rystede på hovedet af hende "nej det kommer du aldrig til" sagde han og prøvede at grine ondt, han så sig omkring og træk på skulderne "har ikke været her så tit" sagde han og legede videre med sin smøg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 03:11 | |
| Fie smilte over hans 'onde' grin. Hun så på ham, og rystede lidt på hovedet af ham. "Vær glad for det... Jeg hader stedet, dem der bor her, og dem som bliver ved med at stirre på mig"sagde hun, og bed sig i læben. Hun var træt af at fremmede folk hev hende til siden, og næsten kidnappede hende, på grund af at hun var vampyr. Hun sukkede kort, og gik lidt hurtigere, da hun mærkede de mange blikke der hang efter hende og Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 03:43 | |
| ANdy træk lidt på skulderne og så sig lidt omkring og viste ikke hvad han skulle sige "det er jeg også glad for2 sagde han bare og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 03:45 | |
| Fie bed sig i læben og stoppede ved døren ind til opgange. Hun låste dem ind, og begyndte at gå op af trapperne. Hun sukkede kort, og så ned på trappetrinene imens hun gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 04:08 | |
| Andy stoppede op så efter hende "jeg venter her" sagde han og ville ikke gå op med en smøg, og ville heller ikke smide den væk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 04:14 | |
| Fie nikkede, og bed sig i læben. "Okay"sagde hun, og begyndte at løbe op af trappen, til hun nåede sin lejlighed. Hun låste sig ind, og fandt en taske frem, og smed den på gulvet. Hun gik ind i sit soveværelse, og fandt noget trøj, og lagde det den i tasken sammen med lidt andre forskellige ting. Hun smilte lidt, og lukkede tasken. Hun tog tasken og den over skulderen, og gik ud og låste efter sig. Hun kom hurtigt ned af trappen, og hen til Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 14 Apr 2010, 04:33 | |
| Andy så på hende da hun kom ned og smilte "jeg hader virkelig vampyrer.. hvorfor skal i altså skynde jer så meget ?" Spurgte han om og gav et grin fra sig og rakte sin hånd frem til hende |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy | |
| |
| | | | Havet som eneste ven? - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|