| LEGEPLADSEN! xD | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 04:17 | |
| "Du må altså ikke drille mig" hviskede hun stønnende og smilte skævt og lukkede sine øjne og kunne mærke at hun oss var ved at komme til sit punkt. Hun klemte hårdere omkring hans hånd og krummede tærene sammen og nød bare det hele "William.." stønnede hun og bed sig hårdt i underlæben og lagde sin ene arm rundt omkring ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 04:28 | |
| "Jeg skal nok prøve at lade være" sagde han og smilede. Han stønnede, og lod sin tunge løbe op over hendes bryst og kyssede hende stille på munden. Han smilede lidt da hun stønnede hans navn. Han bed sig i læben "Rose jeg kommer" hviskede han heftigt ind mod hendes kind. Han klemte hendes hånd og trak sig ud, og mærkede at han kom med et støn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 04:36 | |
| Hun klemte sine øjne sammen og gav et lille støn da han trak sig ud af hende og slappede lidt mer af i kroppen. Hun trak vejret i forpustede drag og lod sit hoved gå ned på hans skuldre og fik ikke rykket sig væk fra ham og lyttede bare til sine forpustede åndedrag. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 04:43 | |
| Han træk selv vejret en smule forpustet. Han holdt stadig om hende med den ene arm, og han kærtegnede forsigtigt hendes ryg. Han så lidt på hende, og nussede hendes hånd "er du okay?" spurgte han blidt ind mod hendes hår. Han kunne stadig mærke hendes varme krop under sig, og løftede sig en smule så hun kunne trække vejret og rykke sig hvis det var det hun ville. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 04:47 | |
| Rose åbnede sine øjne op og så op på William og nikkede "Ja, jeg er okay" hviskede hun og smilte til ham og tog nogle dybe indåndinger og pustede ham blidt og drillende i ansigtet og trak sig lidt efter lidt, væk fra ham og lagde sig ved siden af ham på sengen og smilte til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 04:54 | |
| William smilede varmt til hende"godt" sagde han stille, og grinede lidt da hun pustede ham i ansigtet "hov hov" sagde han smilende. Han betragtede hende da hun lagde sig ved siden af ham, og han lagde sig ned på maven igen da hun havde trukket sig væk. Han lå stille, og smilede lidt kærligt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 04:58 | |
| "Du må drille og det må jeg ikke? Hvor er retfærdigheden i det?" spurgte hun og smilte skævt til ham og lagde sig tæt ind til ham og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:03 | |
| "Som sagt så må jeg alting, jeg har ikke sagt noget om at du må alting" sagde han og smilede skævt. Han lagde en arm om hende og så ind i hendes øjne og smilede "er du slet ikke træt?" spurgte han stille. Han kyssede hende på panden, og lod sine fingerspidser køre ned over hendes ryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:07 | |
| "Det er uretfærdigt" mumlede hun og så ret surmule agtig ud og endnu mer barnlig ud. Hun smilte og fik gåsehud da hun kunne mærke hans fingerspidser ned af hendes ryg "Mmmm.. Lidt. Men jeg vil ikke sove, da jeg er bange for at dette er en drøm.." hviskede hun og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:10 | |
| Han smilede bare af hendes barnlighed, og nussede hende kærligt på ryggen. "Du må gerne sove.. det er ikke nogen drøm, jeg er her igen når du vågner, vågen ved jeg ikke om jeg er, men jeg er her i hvvertfald" sagde han og smilede varmt. Han så ind i hendes øjne, og betragtede dem for hundredetusindegang den aften, og han blev ved med at syntes at de var smukke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:12 | |
| Hun smilte og var glad for at han ville være der når hun vågnede "Lover du det?" spurgte hun og lukkede allerede for øjnene og ville bare falde i søvn til hans stemme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:16 | |
| William smilede varmt, og trykkede hende ind til sig. Han gav hende et lille kys "det lover jeg" hviskede han mod hendes læber. Han betragtede hende, og nussede hende videre på ryggen. Han vidste ikke helt præcist hvor hans følelser var med Rose, men en ting vidste han at han holdt utrolig meget af hende, også selvom de ikke havde kendt hinanden særlig længe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:18 | |
| "Godt" hviskede hun inden at hun faldt i søvn og begyndte at trække vejret tungt og lagde en arm omkring ham i søvne og så egentlig ret fredfyldt ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:25 | |
| Han så på hende, og smilede da hun faldt i søvn "ja" hviskede han bare mumlende. Han så på hende, og mærkede freden fra hende, han tog forsigtigt fat i dynen på sengen og lagde den om hende og ham selv, mest af alt fordi han ikke ville have at hun skulle fryse. Han lod sine arme ligge sig omkring hende, og lukkede sine øjne. Han lyttede til hendes tunge vejrtrækning og faldt til sidst i søvn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:26 | |
| Rose vidste ikke hvor længe hun sov, men hun ville ikke åbne sine øjne da hun vågnede og ville bare ligge hos William hele dagen lang. Hun kunne mærke at hun havde drukket og at påvirkelsen aftog, men ville ikke begynde at have det dårligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:35 | |
| William sov let, da Rose vågnede. Han lå stille med arme omkring hende da han ikke ville slippe hende. William havde dagen før vidst at han ikke ville få tømmermænd da det ikke lå til ham at få det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 05:55 | |
| Rose åbnede langsomt sine øjne og så op på William og smilte af hans sovende ansigt. Hun pustede op på det for at drille og fniste lavmælt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:02 | |
| "Godmorgen" sagde hun og vidste ikke engang om det mon var morgen. Selvom at det havde været en lang nat, var Rose stadig i muntert og friskt humør. Hun så op på ham med et smil "Har man sovet godt?" spurgte hun med en blid og varm stemme og strøg nogle fingre over Williams ene kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:06 | |
| William så på hende og smilede "godmorgen" mumlede han søvnigt tilbage, og gabte. Han strækkede sig lidt under dynen, og puttede sig så længere ind under dynen til hende. Han nød at hendes fingre mod sit ansigt, og nikkede "meget du var her jo" sagde han stille, og kyssede hende på kinden. "Hvad med dig? Har du sovet godt?" sagde han stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:16 | |
| Hun smilte skævt over hans svar og nikkede "Ja, jeg har sovet herligt. Du er en god person at sove op af" sagde hun og så på ham "Er du træt?" spurgte hun da han lød søvnig og gabte og sår'n. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:20 | |
| William smilede varmt "nå det var godt, okay jeg troede ellers jeg var urolig" sagde han og grinede lidt. Han rystede på hovedet "nej ikke træt, jeg er mere sløv.. det bliver jeg som regel efter at have været på druk" sagde han og grinede. Han kyssede hende varmt på munden, for det havde han haft lyst til siden han vågnede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:25 | |
| Hun gengældte kysset og trak derefter sine læber nogle få centimeter tilbage "Du er da utrolig" hviskede hun og så ham ind i øjnene og lagde sin ene hånd på hans kind og smilte skævt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:29 | |
| William lagde sit hoved lidt på skrå, og så spørgende på hende "hvorfor det?" hviskede han tilbage. Han mærkede hendes hånd på sin kind og han lukkede øjnene lidt i og smilede svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:31 | |
| "Det ved jeg ikke helt. Det er du bare" sagde hun med et skævt smil og lagde sine arme langsomt rundt omkring ham og lagde sig helt tæt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Fre 23 Apr 2010, 06:41 | |
| William hævede sit ene øjenbryn "er det en god eller en dårlig ting?" spurgte han stille og mærkede hendes arme omkring sig, han smilede lidt af det og trykkede sin næse mod hendes. Han var ellers helt afslappet, og tænkte ikke rigtig over noget. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD | |
| |
|
| |
| LEGEPLADSEN! xD | |
|