Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:04

William smilede "mmm det var jeg egentlig også, og ja det er dejligt, og i lige måde" svarede han, og grinede lidt af alle de ting han lige måtte sige. Han kyssede hende på næsen "du skal heller ikke sige nej, du skal sige jaah!" sagde han smilende, og så ind i hendes blå øjne, og nød hendes barnlige smil, og kyssede hende midt i det, for at se om det smittede af på ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:06

Rose grinte lavmælt over ham og gengældte kysset og kunne ikke rigtig tænke på en ting som ville gøre det hele bedre "Selføli, vil jeg da blive" hviskede hun mod hans læber og ville ikke kunne få sig selv til at gå fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:16

Han så på Rose og smilede kærligt. "Tak det er jeg glad for, helt ind i mit hjerte" sagde han smilende. Han stod stille og nød at mærke hende læber strejfe sine egne når hun snakkede. Han ville ikke kunne bære hvis hun forsvandt eller gik fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:20

Rose trak sine læber nogle få milimeter væk fra hans og så betragtende på ham og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige. Hun var glad for at han var glad og hun var overlykkelig over at han havde sagt at han elskede hende. Hun lagde sine hænder mod hans brystkasse og smilte sit søde smil og så ham dybt ind i øjnene og ville bare have ham ved sig i al evighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:33

William satte sig ned og trak hende med, og krammede hende. Han var selv lykkelig for at hun ikke var blevet vred på ham over det, han havde sagt og at hun nærede de samme følelser for ham selv. Han nappede hende blidt i underlæben, og kyssede hende derefter. Han kunne godt mærke hendes hænder mod sin brystkasse. Han så hende ligeså dybt ind i øjnene, og smilede varmt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:40

Hun sagde ikke noget til at han hev hende ned at sidde og grinte lavmælt da han nappede hende i underlæben og lod sin tunge køre over hans læber "Ikk driiiil!" peb hun og grinte over dem begge og kyssede ham blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:48

Han nød hendes tunge mod sine læber og smilede undskyldene"Unskyyyld" svarede han hende, og kyssede hende varmt tilbage. Han nussede hende blidt på ryggen, mens han holdt om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:53

"Jeg skal nok prøve at tilgive dig" hviskede hun drillende ind mod hans læber og pressede blidt sin krop mod hans og så ham ind i øjnene og lod sin ene hånd gå ned og stryge ham blidt op og ned af hans ene side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:56

"Tak det sætter jeg pris på" hviskede han tilbage, og smilede skævt mod hendes læber. Han mærkede hende krop tættere mod sin og lod sine hænder glide op under hendes trøje og kærtegnede hendes ryg. han nød det, og smilede varmt, og kyssede hende blidt på munden, og derefter på hagen og ned på hagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:59

Rose gispede lavmælt og trak sin mave ind da hun kunne mærke hans hænder mod hendes ryg og syntes at hans hænder var kolde. Hun smilte varmt og ignorerede hans kolde hænder og nød egentlig at have dem inde under hendes trøje og mod hendes bare hud. Hun bed sig blidt i underlæben da han kyssede hende på halsen og lod sin anden hånd gå ned ad hans overkrop og lod sin varme hånd gå under hans trøje og op af hans mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 09:06

William smilede skævt da hun gispede "undskyld jeg vidste ikke at mine hænder var kolde" hviskede han og smilede drillende, han kærtegnede hendes ryg og kørte sine hænder længere op til hendes skuldre så hendes bluse gled lidt op. Han nød hendes varme hænder mod sin kolde mave "mm" mumlede han ind i hendes øre og kyssede hende på øreflippen, og smilede varmt og kyssede hende på halsen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 09:16

Rose rystede svagt på hovedet "Det gør ikke noget" hviskede hun og ville ikke have ham til at trække hans hænder væk, da det var rart. Hun sukkede muntert og af nydelse over at mærke hans hænder være på hendes ryg og at de gik længere op og op til hendes skuldre. Hun bed sig blidt i underlæben da hun kunne mærke hans læber mod sin hals og lod sin hånd gå langsomt op til hans brystkasse og holdt sig så tæt ind til ham at hun kunne mærke hans kolde hud mod sin egen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 09:21

William smilede varmt "det var godt" hvisked han kærligt. Han nussede hende på ryggen, og lod sine hænder glide ned af hendes sider. Han smilede varmt, og nød hendes varme hånd på sin mave "hvorfor er du altid så varm?" hviskede han stille "det er sært" hviskede han ind mod hendes hals, og kyssede hende varmt på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 09:26

Rose smilte ved hans spørgsmål "Det ved jeg ikke. Det har jeg altid været" hviskede hun og vidste ikke rigtig hvorfor hun altid var så varm. Hun lod sine negle stryge ganske let over hans bare brystkasse og smilte drillende. "Mmmmh.." mumlede hun og nød hans læber mod sin hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 09:36

William smilde kærligt "det er dejligt, jeg syntes du er dejlig" hviskede han stille mod hendes hals, og kyssede hende på halsen ige. Han nød hendes negle mod hans brystkasse, men han syntes også at det killede lidt "det kilder" hviskede han lavt, og smågrinede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 09:39

Rose smilte sødt "Jeg syntes oss at du er dejlig" hviskede hun og lukkede sine øjne på klem "Det er vildt dejligt" hviskede hun og nød det som han gjorde. Hun grinte lavmælt og blev bare ved med at stryge sine negle over hans brystkasse "Det er oss det der er meningen" hviskede hun drillende og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 09:45

William smilede kærligt, og lod sin tunge glide op over hendes hals op til hendes øre og pustede hende let i det, men kyssede hende så ned af kindbenet ned til hendes mund "det var godt" hviskede han lavt. Han grinede lidt da hun sagde at det var meningen "du er en værre en" smilede han skævt. han nussede hende op af hendes sider.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 18:32

Rose grinte lavmælt og nød at kunne mærke hans tunge op af hendes hals og grinte lidt mer da han pustede hende i øret "Du driller" hviskede hun og kunne derefter mærke hans læber mod sin kindben og derefter sine læber og nappede efter hans underlæbe. "Du er værre end mig, William" hviskede hun og så ham ind i øjnene og lagde sin ene hånd som havde været under hans trøje, over på hans ryg, men havde stadig sin hånd inde under hans trøje, og holdt sig tæt ind til ham og lod sin anden gå op og ligge sig på hans ene kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 00:05

"Undskyld" sagde han smilende ind mod hendes læber. "Nahaj du er værst, du var den der truede med at gå, jeg kyssede dig kun på maven" hviskede han kælent, og kyssede hende igen. Han så hende ind i øjnene og smilede, og kunne derefter mærke hendes hånd mod sin ryg, og en på sin kind. Han smilede skævt, og lod sine hænder glide ud fra hendes trøje og ned på hendes lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 03:59

"Neeeej. Du er jo stærkere end mig og det var dig som holdt mig nede på sofaen" sagde hun med en barnlig stemme som lød som om at der skete et eller andet som var utrolig unfair. Hun smilte skævt da hun kunne mærke hans hænder mod sine lår og lod sine læber gå mod hans hals "Tossede knægt" hviskede hun opgivende og drillende til ham og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:03

"Mmm men du kunne jo bare sige at du ikke ville mere, og det kan ikke diskuteres du er værst, hvordan skulle jeg kunne leve uden dig? Du kan sagtens leve med at jeg holder fast i dine hænder" sagde han drillende, og smilede varmt. "Mmm tossede pigebarn" mumlede han tilbage, men nød hendes læber mod sin hals, og nussede blidt hendes lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:14

Hun grinte lavmælt og syntes godt at det kunne diskuteres om at det ikke var hende som var den værste, men ville ikke diskutere nu. Hun smilte skævt over det han sagde til sidst og trak på skuldren "Måske.. Men jeg er lidt ligeglad med om jeg er tosset" hviskede hun og blev ved med at kysse ham på halsen og nød hans hænder mod sine lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:29

Han smilede til hende, og grinede stille. Han nød kyssene på sin hals og lukkede sine øjne, han kærtegnede hendes lår og kørte sine hænder blidt op og ned af dem. "Du er tosset på den gode måde Rosie" hviskede han kærligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:33

Rose grinte muntert mod hans hals "Det er jeg da glad for at høre" hviskede hun med en drillende kant i stemmen og lod sin ene hånd gå hen til hans buksekant og lod sin tunge køre op af hans hals og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:39

William smilede kærligt "mmm" mumlede han stille. Han fik kuldegysninger op af ryggen da hun lod sin tunge køre op af hans hals, og at hun havde sin hånd ved hans buksekant. Han lod sin ene hånd glide ned på hendes inderlår, og kærtegnede den bløde fine hud der.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 17 Icon_minitime

LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 17 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» På legepladsen
» ... Legepladsen ...
» Legepladsen xD
» En dag på legepladsen//Noa.
» Legepladsen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: