Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 05:10

Han havde selv en rimelig kold mave i forhold til hendes varme hænder, så han snappede kort efter vejret og smilede så skævt. Han kunne ikke lade værre med at grine stille af hende muntre suk, som hun dog kunne udtrykke alle følelser med suk! Han smilede skævt, og gengældte hendes kys. Han smilede varmt, og nussede hende blidt op af ryggen.

//oooh den LEVER! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 05:40

Rose nappede ham blidt i underlæben igen og kunne godt lide når han blev helt fy agtig omkring det. Det var egentlig sjovt at drille ham med det. Hun lod sine læber gå ned mod hans hals og lod sine læber løbe blidt over den. Hun kunne godt lide at mærke hans kolde hud mod sin hånd og lod sin hånd stryge op og ned af hans mave og havde sin anden hånd på hans ene skulder.

// Yay'ness! xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 05:45

Han smilede skævt "hey du.." hviskede han ind mod hendes mund "ikke drille" hviskede han smilende. Han nød at mærke hendes varme ånde mod sin hals, og smilede varmt. han slap stille hendes hår og kørte sine hænder ned over hendes skuldre, og ned over hendes hofter, ned på hendes lår. Han kærtegnede hendes lår, og nussede dem blidt med fingerspidserne. Han nød at mærke hendes varme hænder mod sin mave, og smilede skævt "du er altså dejlig" hviskede han ind mod hendes øre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 05:51

"Jeg driller når jeg har lyst" hviskede hun stædigt og drillende ind i hans øre og bed ham i hans øreflip og grinte lavmælt og nød at kunne mærke hans fingre og hænder mod sine lår. Hun lagde sin anden hånd som ikke var under hans trøje på hans ene side og lod den gå ganske let op og ned. Hun lod sine læber gå tilbage på hans hals og smilte skævt mod hans hals og nød at have ham tæt på sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 06:21

"Du skal opføre dig ordentligt! du er en engel" hviskede han mildt, og smilede skævt. Han smilede da hun bed ham i øreflippen "hey! det er mit øre det der det skal behandles ordentligt" hviskede han i hendes øre, og kyssede hendes øreflip. Han nussede hendes lår med fingerspidserne, og slappede af sammen med hende. Han nød hendes læber mod sin hals, og smilede varmt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 06:59

"Tving mig" hviskede hun udfordrende ind mod hans hals og smilte skævt og ventede spændt på hvad han kunne finde på at svare til det. Hun pressede blidt sin overkrop mod ham og nød hans nærvær og så op på ham og lod sin tunge køre langsomt op af hans hals og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:13

"Hvis det er sådan du vil have det.." mumlede han mod hendes øre.Han nød hendes tunge mod sin hals, og greb om hendes håndled og skubbede hende ned at ligge på ryggen, og lagde sig over hende "indrøm det du har jo ikke en chance mod mig!" sagde han og smilede djævelsk, for det kunne han udemærket finde ud af. Han grinede dog også lidt, og lænede sig ned og skubbede hendes trøje lidt op med næsen, og kyssede hendes mave, mens han holdt fast om hendes håndled. Han smilede skævt, hun var legesyg den tossede tøs!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:16

Rose grinte muntert da hun lå nede på ryggen og så op på William "Aaaaldrig!" sagde hun dramatisk og stædigt og prøvede at få sine håndled væk fra hans greb. Hun fik kuldegysninger da han kyssede hende på maven og kunne ikke lade vær med at smile skævt, men ville ikke indrømme at hun ikke ville have en chance mod ham. Hvis hun virkelig ville, kunne hun sikkert godt klare ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:21

Han så op på hende og rakte tunge ad hende, og grinede "nøøh din dumme engel" sagde han smilende, og drillede hende. Han kyssede hende igen på maven, og lod sin tunge sno sig vej op til hendes bh. Han smilede "vil du stadig ikke indrømme det?" spurgte han roligt, og holdt hendes hænder fast. Han kunne godt lide at drille hende, også på denne her måde, for hun kunne ikke rigtig gøre noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:24

"Jeg er ikke duuuum!" peb hun og kunne ikke lade vær med at grine over det han gjorde og sagde. Hun gispede lavmælt da hun kunne mærke hans tunge køre længere op ad hendes mave. Det gav hende et kildrende sus i maven og hun smilte skævt og knyttede sine hænder blidt sammen "Neeeeejh! Jeg kan klare dig til hver en tid!" peb hun og rystede på hovedet og var lige ved at bukke under for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:38

"Jo du er ligeså dum som mig, ellers var du aldrig gået med mig ind på den club igår, du vidste det ville ende galt" sagde han og grinede, for de var jo stadig engel og dæmon, og burde på ingen måde passe sammen. "Vel kan du ej" mumlede han bare, og kyssede hendes bryst, og lod sin tunge lege ned over bh'en. Han smilede skævt, og nød egentlig at have styringen, han holdt blidt hendes hænder fast og flettede deres fingre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:41

"Jeg er klogere end dig ihvertfald" sagde hun og trak vejret i tunge drag og nød at kunne mærke hans tunge over sit bryst og bh. Hun så ned på ham og prøvede igen på at komme fri fra hans greb "Jo, jeg kan!" sagde hun stædigt og ville ikke give op uden kamp.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:45

"Vel er du ej" sagde han drillende, og holdt hende godt fast. Godt nok var han spinkel, men nogen slapsvans var han ikke. Han grinede, og kyssede hende på halsen "Rosie, Rosie, Rosie.." sagde han og rystede på hovedet af hende "du må se at finde ud af at jeg er den stærkeste af os to, hvad kan du egentlig? charmere mig til døde?" sagde han og smilede drillende. Og bøjede sig og slikkede hende på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:50

"Jooov, jeg er!" peb hun og opgav hurtigt at komme fri fra ham. Hun skød underlæben frem og så på ham da hun kunne mærke hans læber og derefter tunge mod sin hals og bed sig hurtigt i underlæben og smilte derefter da hun jo egentlig godt kunne gøre noget. Hun så sig lidt omkring og fik øje på en pude i sofaen og lod sin hånd rette sig mod den og fik sine telekinese evner til at få puden til at flyve hen og slog William i hovedet med den og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:07

Han smilede skævt "næh.." sagde han i et provokerende tonefald. Han fik et lille chok da hun kylede puden i hovedet på ham og han slap tager om hendes håndled. "men, hvad..?" sagde han forvirret, og så på Rose der lå og grinede. Så smilede han "din snyder du kan dumme tryllekunstner" sagde han og pustede noget snefnug ud over hendes bare mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:10

Rose grinte muntert over ham og nikkede "Jaaa! Og du er bare misundelig" sagde hun muntert og trak maven ind da hun kunne mærke noget koldt mod sin mave "Eeejh! Stop det!" peb hun da det var koldt for hende og prøvede igen på at komme væk fra ham og grinte munert over deres tossestreger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:16

Han grinede af hende "næh du er bare misundelig!" sagde han og smilede skævt. Han smilede fjollet, og tegnede lidt rundt på hendes mave med pegefingeren "okay du bestemmer" sagde han roligt, og lagde sig ned med hovedet i den anden ende af sofaen. Han kunne sagtens se hende, og smilede fjollet "Rosie du er lonely derovre" sagde han og grinede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:19

Rose så mut over på William og tog hurtigt puden og kastede den over på ham "Hold mund, derovre! Du er ond ved mig, så du skal bare holde mund" sagde hun drillende og skød underlæben frem. Hun tørte dråberne væk fra sin mave og havde det stadig koldt efter at han havde pustet det på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:22

"Årh ti dog stille" sagde han drillende, og kildede hende under tærerne, og grinede lidt over puden. Han kastede puden tilbage efter hende, og slappede ellers af. "Lidt ond skal jeg jo være ved dig, vi er dødsfjender" sagde han roligt, og lukkede sine øjne. Hvis han havde villet være ond ved hende, så havde han gjort det, men det ville han aldrig finde på han holdt af Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:24

Rose så over på ham og sukkede lavmælt og smilte derefter drillende og var hurtigt oppe at sidde og kravlede op på hans mave og så ned på hans ansigt "Det er hævn nuuu!" peb hun og grinte muntert og så ned på ham og prikkede ham i panden og betragtede ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:34

William så op på Rose "åh virkelig?" sagde han sarkastisk. Hun havde virkelig fået ham i drillehumør. Han smilede til hende "hvad vil du gøre ved mig Rosie?" sagde han og støttede sig lidt op på sine albuer så han kunne se hende i øjnene, og smilede, og bed hende blidt i læben, og lod derefter sin tunge glide over hendes læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:36

Rose holdt vejret da han bed hende i underlæben og slikkede hende over læberne og skubbede ham ned i sofaen da han vidste at hun smeltede hver gang han både kaldt hende for Rosie og gjorde alt det der "Jeg ved det ikke.. Irritere dig" sagde hun og havde sine hænder mod hans brystkasse og pressede ham ned mod sofaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:40

Han lod hende skubbe sig ned og smilede djævelsk til hende så det gnistrede i hans øjne og munterhed. "det bliver vist ikke nemt Rosie pige" sagde han roligt, og nød at hun smeltede som smør i hans hænder. Han lod hende presse ham ned mod sofaen, han lå bare og så hende med et charmerende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:43

Rose knyttede sine hænder sammen og havde et greb i hans trøje "Hold mund, William" mumlede hun og ville ikke indrømme at hun jo ikke kunne irritere ham. Hun så ned på ham og lavede et surt ansigt så hun så utrolig barnlig ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:52

Han så på hende og grinede lidt af det ansigt hun stillede op. Han satte sig roligt op på albuerne igen "du mp ikke blive vred på mig" sagde han stille, og så hende i øjnene og kyssede hende blidt på munden. "Jeg kan jo ikke leve uden dig nu, du har sat dig fast, kravlet ind under min hud og jeg kan ikke få dig ud igen" sagde han stille, og lagde en arm om hende og trak hende ned til sig.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 15 Icon_minitime

LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 15 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» På legepladsen
» ... Legepladsen ...