|
| Musik i kirken... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 05:30 | |
| Rose så lidt på døren og derefter vredt tilbage på Jean-Paul og smilte derefter "Jamen, det er jo ikke rigtig noget problem. Jeg har mine måder til at stoppe dem. Og det vil sikkert efterlade dem sårede" sagde hun for at advare ham og så lidt på ham og ventede lidt for at se hans reaktion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 05:40 | |
| "Det ville give mig grund til at melde sig til politiet, og sagsøge dig, så ved du hvad? Det synes jeg bare at du gør." svarede han roligt, og så ikke op fra papirene. I virkeligheden bekymrede han sig ikke meget om børnene, men alligevel brugte han alle sine penge på dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 05:43 | |
| Rose så på ham og sukkede. Han havde jo ret. Nu vidste hun jo ikke rigtig hvad hun skulle gøre. Hun brød sig ikke rigtig om at gå ud og risikere at blive angrebet, men hun var heller ikke særlig glad for at være inde i samme rum som Jean-Paul. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 06:22 | |
| Jean-Paul så kort op, og sukkede. "Hvis der ikke var andet, frk. Dorian, så vil jeg bede dig om at forlade min ejendom." sagde han roligt, og vendte igen sin koncentration mod dokumenterne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 06:30 | |
| Rose så over mod Jean-Paul med et lettere vredt blik og vendte sig langsomt om mod døren og gik over og åbnede den og forsvandt ud af den og så sig omkring på gangen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 06:36 | |
| Det så ikke umiddelbart ud til at der var nogen på lige netop den gang, men på den anden side, så skulle hun jo igennem et utal af gange for at komme ud af huset.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 06:41 | |
| Rose stod lidt og så sig omkring på gangen, og huskede nu hvor labyrintisk vejen havde været dernede. *Fuck..* tænkte hun og så sig omkring og så sig tilbage på døren hvor Jean-Paul var bagved. Hun var lidt bange for at fare vild og sår'n, så hun åbnede døren ind til hans kontor og gik ind uden at have fået lov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 06:47 | |
| Jean-Paul så irriteret op, da døren uden videre blev åbnet. "Hvad i al verden vil du nu, frk. Dorian?" spurgte han, og løftede det ene øjenbryn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 06:51 | |
| "Det er en labyrint ude på gangen" sagde hun og valgte at ignorere at han så irriteret ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Tirs 27 Apr 2010, 21:26 | |
| "Aha. Jamen så må du jo hellere skynde dig lidt, at finde den rigtige vej gennem labytrinten. Og smut så med dig, jeg har vigtigere at ordne." svarede han stadig irriteret, og så ikke op fra papirene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 03:36 | |
| Rose så ned på ham med et mut udtryk og lændte sig op af døren og lagde sine arme over kors "Det tror jeg ikke. Jeg ved ikke hvilken vej man skal gå for at komme ud. Så jeg bliver her indtil jeg har fundet ud af det" sagde hun og så stædigt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 03:42 | |
| Jean-Paul sukkede, og viftede let med hånden. "Du kan sikkert finde en af de menneskelige børn, der kan vise dig ud.. Eller en Nanny." fortalte han, og fik døren til at åbne sig bag hende, så hun ville falde bagover. "Og gå så med dig." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 03:57 | |
| Rose kunne mærke døren åbne sig bag sig og faldt bagover men brugte sin evne til at stoppe sit fald og kom hurtigt op at stå igen og så vredt over på Jean-Paul og gik ud på gangen og smækkede døren i med sår'n en kraft, at de ting som han ville have haft hængende på væggene ville falde ned. Hun så vredt på døren og lod derefter sit blik gå rundt og prøvede at centrere sig selv og ville måske kunne høre eller føle udvejen. Der gik nogle få sekunder, før hun sukkede og begyndte at gå en helt tilfældig vej ned af gangen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:11 | |
| Artemis stak hovedet frem, da hun hørte døren smække. Hun havde siddet gemt rundt om hjørnet, og ventet på at Rose skulle komme. "Du fortalte det ikke, vel?" spurgte hun, med et nervøst udtryk i øjnene. Hun trådte helt ud af sit skjul, og så undersøgende på Rose, hvis navn hun endnu ikke kendte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:15 | |
| Rose så over på Artemis og smilte varmt til hende og rystede på hovedet "Selføli har jeg ikke det. Jeg lovede jo at jeg ikke ville få dig ud i problemer" sagde hun og så på hende og rakte en hånd frem mod hende "Jeg hedder forresten Rose" sagde hun og så på Artemis med et varmt og venligt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:24 | |
| Artemis nikkede, men så ikke ud til at være sikker på om det passede. "Jeg hedder Artemis" sagde hun så, og tog kort Roses hånd. "Rose? Det er ligesom Nanny Rose." Sammenlignede hun, og nikkede endnu engang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:28 | |
| Rose så lidt undrende på Artemis og gav hendes hånd et lille klem og tog derefter sin egen hånd til sig "Er det en god ting?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå og smilte skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:36 | |
| Artemis nikkede. "Nanny Rose er ganske elskværdig." sagde hun, og vendte sig så for at gå igen. Nu havde hun jo fået bekraftet hvad hun håbede, så hun kunne ligeså godt se at komme tilbage i seng.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:43 | |
| "Hey, vent lidt!" sagde hun hurtigt da Artemis skulle til at gå igen. Hun strøg en hånd tænkende gennem sit hår og så på hende "Øhm.. Jeg tænkte på om du ikke kunne hjælpe mig med at følge mig udenfor det her hus?" spurgte hun og kunne jo ikke selv vejen ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:52 | |
| Artemis vendte sig med et overraslet ansigtsudtryk, men nikkede så. "Den er her vej" sagde hun, og drejede ned af en ny gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 04:53 | |
| Rose åndede lettet op da Artemis ville følge hende ud og fulgte hurtigt efter hende og så sig omkring på gangen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 05:07 | |
| Artemis førte Rose gennem de snirklede gange, og så ned i gulvet, som om det var der ruten stod skrevet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 05:10 | |
| "Hvordan kan du dog huske den her vej?" spurgte hun og havde opgivet selv at kunne huske vejen rundt omkring i gangene og så på Artemis. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 05:26 | |
| "Jeg bor her? Du kan vel også finde rundt, der hvor du bor?"Svarede hun, og så op på Rose, med et lettere undrende blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Musik i kirken... Ons 28 Apr 2010, 05:29 | |
| Rose grinte lavmælt og strøg en hånd gennem sit hår "Jaa, det kan jeg jo godt. Men det virker bare for kompliceret det her" sagde hun og lod sit blik gå rundt på gangen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Musik i kirken... | |
| |
| | | | Musik i kirken... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|