|
| walking on the street(Andy) :3 | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 06:48 | |
| Adam smilede faktisk lidt tilfreds over at han ikke blev tilbudt og Andy kastede skoddet ud af vinduet. "ja det ved jeg, men nu er det lidt det at lysten sidder stadig visse dage, og fest der tænker jeg ikke altid" Sagde han roligt og lænede sig nu lidt tilbage op af Andy. Han lukkede sine øjne i og smilede roligt. Han kunne godt lide at mærke Andys arme omkring sig, og trak kort på skuldrende. "jamen så er du jo også heldig at jeg ikke har lyst, og ikke har mulighed for det lige nu" svarede han så og grinede lidt, med et smil på læberne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 06:53 | |
| Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile af ham, han kyssede hans kind igen og så på hans ansigt "jamen det er jeg jo glad for" sagde han og så kort ned på hans glas inden han så op på hans ansigt igen, og tog blidt fat i hans håndled med sin ene hånd. han lod sin næse glide hen over hans øre mens han blottede sine tænder i et smil "hvis jeg hælder nået cola udover dig, ser jeg dig så smide tøjet hurtigt ?" spurgte han drillende op og kunne ikke lade være med at smile stort imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 07:03 | |
| Adam grinede lidt af Andys spørgsmål, og vidste faktisk ikke helt om han skulle tage det særiøst, eller om det bare var et trickspørgsmål. Han havde jo før ment noget selvom han havde sagt det drillende, men Adam åbnede bare sine øjne og så op på Andy. "Hvaa? er det bare det du hungre allermest efter ligenu, eller hvad?? For så kunne det da godt være.. Hvis du altså hjælper til" sagde han så i en drillende tone. Det første medat det godt kunne være, det mente han faktisk, men det sidste med at Andy skulle hjælpe til var nok mest for sjov, for det ville jo sikkert gå hurtigere hvis han selv gjorde det. Adam vendte sig så endelig med front mod Andy og smilede skævt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 07:23 | |
| Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile stort, han tog sine hænder til sig når Adam vende sig om og satte sig ordenligt ned og lod sine ben hænge udover kanten. han lag sine hænder på hans hofter og vende kort sit blik op mod loftet "at se dig gå rundt nøgen.. hvem ville dog ikke havde lyst til det" sagde han stille og så kort ned på ham, inden han vende sit blik op mod hans ansigt igen. han kyssede kort hans læber og bevægede sine tommelfinger lidt "jeg kunne jo også være så heldig at du tog et bad og lånte nået af mit tøj efter" sagde han og hævede det ene øjebryn og fjernede sin ene hånd fra ham og tog sit eget glas og så kort på det, inden han så op på ham og smilte stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 07:44 | |
| Adam smilede bredt og rystede kort på hovedet af Andy. Han så op på Andys ansigt og grinede lidt. "Jeg vil nøde at modsige dig, for jeg ved det ikke. Jeg er ikke tankelæser som dig." svarede han så og grinede. Adam nød faktisk det korte Kys og smilede glad, imens han så på Andy endnu. "jeg kan ikke afslå noget endnu, før jeg står i situationen" sagde han så og trak på skuldrende. Han ville i hvert fald ikke afslå det endnu, for cola var ikke altid det rareste at rende rundt med på sig. Han havde prøvet det, og han ville nok takke ja til badet efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 07:58 | |
| Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile, han vende sit blik mod cola'en og tog glasset hen til ham "håber ikke du bliver sur på mig" sagde han inden han lod cola'en i glasset løbe ned af hans krop, smilet på hans læbe blev bare større. og han fjernede sin anden hånd fra hans hofte for ikke at få nået cola på sig "mmh.. du ser godt ud" sagde han og satte glasset på køkkenbordet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 08:10 | |
| Adam smilede helt uskyldigt til Andy, men hoppede et lille skridt tilbage efter at Andy havde hældt colaen udover ham. Han vidste ikke helt hvad han havde forventet. Måske at Andy ville lade vær, for et eller andet sted var Adam en smule overrasket over at Andy gjorde det. Han kunne dog ikke tillade sig at blive sur, da han jo på en måde havde lovet ikke at blive sur, men hvad skulle han også blive sur over. Et eller andet sted var det jo også sjovt. Adam begyndte bare at grine og slog let ud med armene. "er det så nu du skal have et kram??" spurgte han drillende og stod i den ventende position med et kæmpe smile på læberne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 08:22 | |
| Andy så over på ham og kunne ikke lade være med at smile, der undslap også et grin fra hans læber. han lod sine fødder glide ned på gulvet "nej jeg skal ikke havde et kram.. jeg har jo lige været i bad, og du ville aldrig kunne klare at gå i bad med en dæmon og slet ikke hvis hans vinger slår ud igen" sagde han og tænkte lidt på at der ikke ville være plads der inde så, han lod sine læber glide hen over sine læber og gik helt hen til ham. hans blik så ned af ham og han kunne ikke lade være med at smile "skulle jeg hjælpe dig ?" spurgte han om og tog fat i kanten på hans bukser og begynde at åbne dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 08:32 | |
| Adam smilede lidt skævt og trak så på skuldrende. "nej okay, så får du intet kram nu" sagde han og grinede inderligt. Han smilede lidt over at Andy kom hen til ham, og grinede lidt da han spurgte om hans skulle hjælpe, selvom det var en joke fra Adams side. Han rystede svagt på hovedet og grinede, men nikkede så. "jeah det er nok en god idé. Jeg kan jo heller ikke klare mig selv så godt" sagde han drillende og hev sine arme ud fra ærmerne på sin trøje, og trak den så over hovedet. han så lidt på den, og så så op på Andy og lod ham åbne hans busker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 08:43 | |
| Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile, han så ned af ham og gik stille ned på knæ og træk stille ned i hans bukser og underbukser. han begynde at kysse hans lår imens og smilte "skal jeg også tænde vandet for dig ?" spurgte han drillende om og så op på ham, han blev dog bare siddende på sine knæ og så op på hans ansigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 08:52 | |
| Adam forholdte sig forholdsvis roligt og fulgte Andy med blikket da han satte sig på knæ foran ham og trak både bukser og underbuker af. Han grinede dog bare lidt af det og trak på skuldrende over det Andy spurgte om. "tja, hvorfor ikke, nu hvor vi er igang med at jeg ikke kan klare mig selv" Sagde han så og lagde let sin ene hånd på Andys hoved og klappede ham pænt, som om Andy havde været meget dygtig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 09:01 | |
| Andy lukkede sine øjne i når han mærkede hans hånd i sit hår, han åbnede dem lidt efter og rejste sig langsomt op mens han betragtede hans krop. han tog blidt hans hånd i sin og træk ham med ud på badeværelset hvor han tænde for vandet i bruseren, og fandt nået shampoo frem til ham. inden han så over på ham og kyssede ham på kinden "jeg finder en trøje du kan låne" sagde han og lag sine hænder på hans mave, inden han bøjede sig ned og kyssede hans læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 17:30 | |
| Adam smilede roligt, og holdte sit blik på Andy. Han fulgte med ud på badeværelset og studerede Andy lidt imens han tændte for bruseren. "jamen, mange tak" sagde han så og smilede op til Andy. Ham lagde forsigtigt sine hænder på hans hofter da han kyssede ham, og smilede lidt over det. Andy blev jo ved med at forsøge, og det gjorde faktisk Adam lidt glad over det. Han kyssede lidt forsigtig med og lukkede sine øjne halvt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 00:58 | |
| Andy smilte svagt i kysset og lod sine hænder finde op til hans kinder, han gik et lille skridt tætter på ham og slikkede ham over læberne inden han træk sit hoved tilbage. han så stille ned på ham og nussede hans kinder med sine tommelfingere "vandet bliver koldt" sagde han drillende og så kort ned den flotte smuk foran sig, inden han så op på hans ansigt igen. han tog stille sine hænder til sig og gik stille forbi ham og videre ind i sit soveværelset for at finde en trøje til at låne Adam |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 01:16 | |
| Adam smilede let og åbnede sine øjne helt igen da Andy trak sit hoved til sig. Han nikkede så helt roligt og der kom et lille grin fra ham. "Jeah, jeg skal nok skynde mig." sagde han så og så smilende op på Andy, hvor han efter få sekunder trådte væk fra Andy og ind i badet. Det lune vand mod huden gav Adam en afslappende fornæmmelse og han lod sine fingre glide igennem sit hår. Han smilede lidt for sig selv over at han blev mindet om at det jo va Andy der havde klippet hans hår, da hans hår jo var blevet en smule kortere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 01:28 | |
| Andy åbnede sit skab og fandt hurtigt en t-shirt, selv om han viste at den ville være for stor til Adam så var det stadig sjovt at se. han gik stille ud på badeværelset igen og satte sig ned på toilettet og så stille ind på ham, da han synes at det så meget lækkert ud at se vandet løbe ned af Adam's krop. han bed sig i læben og kunne ikke lade være med at se på ham med et betragtende smil på læben, mens han pillede ved trøjen i sine hænder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 01:47 | |
| Adam kom lidt shampoo i sit hår, og vaskede det. Han skævede kort hen mod Andy da han kom tilbage, og var faktisk ret indifferent i om Andy så på ham. Det var jo som om at de ting han ikke var så god til, som at vise sig frem, det var pludselig okay når det var Andy. Adam skyndte sig en smule med at få vasket kroppen og skyllet sæbe ud af sit hår. Han slukkede for vandet, og klemte noget af vandet ud af sit hår. Han trådte ud fra badet, og så hen på Andy. "så mangler jeg bare et håndklæde" sagde han kort og smilede muntert til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 02:01 | |
| Andy så på ham helt besat i hans krop, den var jo også helt utrolig smuk hvis man spurgte Andy. han bed sig lidt hårdere i læben og kunne ikke fjerne sit blik fra hans krop, han så dog stille op på hans ansigt når han hørte hans stemme og nikkede. han lag trøjen ved vasken og gik hen til et skab og vandet et håndklæde frem, inden han gik over til ham og begynde at tørre hans hår med det. han bed sig stadig i læben og begynde at få mærker efter sine tænder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 02:15 | |
| Adam ssmilede hen til Andy og nærmest ventede på bare at få et håndklæde smidt i armene. Han smilede dog lidt bredere over at Andy kom hen og tørrede hans hår. "hey, jeg kan altså godt selv." sagde han så, men kom i tanke om at han jo havde sagt at han ikke kunne. selvom det bare var sagt i sjov, så var det meget sjovt at lades som om. "Nej, ups, det kan jeg jo ikke" tilføjede han så med at lille grin, og lod Andy tørre hans hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 02:29 | |
| Andy tørrede bare hans hår videre og havde ikke tænkt sig at stoppe, han smilte lidt af det han sagde og grinte kort "du kan intet selv" sagde han drillende og begynde at stille at tørre hans overkrop og videre ned af hans krop, han fulgte sine hænder imens og kunne ikke lade være med at smile. han kastede håndklædet over i kurven efter og tog trøjen og træk den over hans hoved, han så lidt på ham og havde sådan en stor lyst til at kysse ham. og at bare kunne falde i søvn med ham i sine arme det glædet han sig mest til |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 02:48 | |
| Adam smilede glad og kørte hånden igennem sit hår, da Andy havde tørret det. Han fulgte Andy med blikket og smilede . "Nej det ved jeg godt. Det er jo derfor at du skal hjælpe mig" sagde han så muntert og grinede lidt. Han så op på Andy da han trak t-shirten ned over hans hoved. Han fik dog selv sine arme ud gennem ærmerne og så så lidt ned at sig selv. T-shirten var klart for stor, men det gjorde ikke Adam noget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 03:08 | |
| Andy så ned på ham og smilte stort, han synes at han så godt ud i den og kunne ikke lade være med at smile. han lag stille sine hænder på hans kinder og så ned på ham "hvordan kan man se så godt ud som dig" hviskede han stille og bøjede sig ned mod ham og så stille på ham "jeg kan ikke lade være med at havde lyst til at kysse dig" hviskede han og lukkede sine øjne i inden han kyssede ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 03:24 | |
| Adam smilede til ham og bed sig lidt i læben. "jamen altså, det er ikke så svært. Svaret står jo foran mig" Sagde han helt roligt, og mente jo at Andy var meget kønnere. Han synes bare at det var ærgeligt at Andy ikke selv så det, med på den anden side så ville det også kunne gøre han ekstremt selvglad. Han blev ved med at se på Andy og grinede lidt over hvad han sagde. Han nåede ikke at svare før at Andy allerede kyssede ham, og han kyssede bare med, imens han lagde armene om Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 03:31 | |
| Andy synes ikke han selv var smuk og ville heller aldrig synes det, han synes selv at han var tyk også selv om det bare var muskler. men det kunne han ikke få sig selv til at indse, og hvorfor skulle han også det da han var sikker på at han ville miste sig selv og alle dem han holde af. hans tommelfinger begynde at nusse hans kinder, mens han gik helt tæt på ham og kyssede ham bare videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 03:48 | |
| Adam rystede svagt på hovedet, også da han ikke rigtig kunne, men holde bare fast om Andy og kyssede med. Han lukkede sine øjne helt i og smilede stille i kysset. Hvor var tiden dog ikke gået særlig hurtig for Adam denne dag. Hvert minut kunne have føltes som en halv dag når det minut var overstået, og hvor havde det samtidig været en fantastisk dag også. Adam trykkede sig selv lidt tættere ind mod Andy, og nussede han forsigtigt op af ryggen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 | |
| |
| | | | walking on the street(Andy) :3 | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|