|
| walking on the street(Andy) :3 | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 04:06 | |
| Andy stod lidt og da Adam ikke kom ud til ham lod han sig selv glide ned på gulvet, da tankerne kørte rundt inde i hovedet på ham. hvorfor kunne han ikke kysse ham? hvorfor følte han sig lidt billig når han følte at de havde kendt hinanden længere tid end de havde? og hvorfor fik Adam dæmon delen i ham til at komme frem, han lod sin ene hånd stryge hen over den ene bule på sin ryg "lort" mumlede han havde hadet virkelig sine vinger. han tog sin hånd til sig og lod dem glide igennem sit hår, selv om han følte at han virkelig hørte hjemme i denne tid. så tanken om at han ville havde været død som alle andre han kende den gang, fik ham til at ønske at han var menneske. han rejste sig lidt efter op og slukkede for vandet, inden han gik ud og fandt en håndklæde op tog omkring livet på sig selv. inden han fandt et andet og begynde at tørre sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 04:29 | |
| Adam bed sig kort læben og rystede på hovedet, i håb om at alle tankerne ville forsvinde. Bare ærgiligt at de blev ved med at være i hans hoved. Det sad bare fast nu, og var ikke til at komme at nu. Tanken om det han lige havde gjort. Haft sex med Andy, det var både en fantastisk tanke. Han havde aldrig prøvet noget lignene der var bedre, men samtidig også frygtelig. Tanken om at Andy var forlovet, var helt fustrerende for Adam og han kunne slet ikke koncentrere sig om noget som helst. Han rystede så kort på hovedet igen og rynkede kort panden. Han rejste sig igen op, og uden at være nået længere, end at få underbukser på så gik han hen mod badeværelset og bankede kort på inden han trådte ind. Hans så hen så Andy og smilede sagte. Han ville egentlig ikke snakke med Andy om nogle at de ting han fik spekuleret over, men gik egentlig ud til Andy i håb om at det måske kunne dæmpe fustrationerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 04:37 | |
| Andy kunne godt høre Adam's tanker og var bange for at han ville fortryde det, han så hen på døren når der blev banket på og fik øje på Adam. han så bare stille på ham inden han kastede håndklædet over i en kurv og tog sin børste og begynde at børste sit hår "fortryder du det ?" kom der bare ud af hans mund, selv om han helt ikke ville vide det og satte sig bare over på toilettet. mens han så ned på gulvet og havde ikke selv fortrudt det, han havde ikke set Dean i et stykke tid og var ikke sikker på om de var sammen længere. og han synes jo at Adam var helt fantastisk, så kan kunne ikke se det forkerte i det at han blev tændt af ham. men alligevel var han bange for at Adam ville havde ønsket at Andy havde holdt sine fingere for sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 04:47 | |
| Adam så hen mod Andy, men hans smil forsvandt af Andys spørgsmål. Han så lidt ned i gulvet, med et tænksomt blik. Han vidste jo faktisk ikke engang selv om han forstød det, eller ikke.. Han pillede lidt ved sine fingre og bed sig i læben. Det tog lidt tid før han svarede da han først der gik igang med at tænke alt igennem. Han havde faktisk lidt lyst til at sige at han forrtrød, men inderst inde så fortrød han det jo faktisk ikke. Han havde virkelig nydt det, og det virkede det da til at Andy også havde. Han slap så sin læbe, og lod sin tunge let køre over underlæben. Han så lidt op og hen på Andy. Adam havde igen et smil på læben, men meget svagt, imens han så endelig brød stilheden. "Andy..." startede han så. "Det gør jeg faktisk ikke.." sagde han så og så hen på Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 05:37 | |
| Andy ventede og ventede på at få et svar, og han kunne mærke at han fik det dårligt inde i sig. som om at han næsten havde tvunget Adam til det, han havde jo aldrig gjort nået som andre ikke havde lyst til. men når han hørte hans svar så fik han det lidt bedre, og hans blik så over på ham og viste ikke om han skulle spørge mere "hvorfor tænker du så, så meget over det ?" spurgte han stille om og lag børsten fra sig, og kørte sine fingere igennem sit hår. mens han bare blev helt stille siddende og et eller andet sted så ville han bare havde sine arme om ham, og virkelig indse at Adam ikke havde fortrudt det. men der var alligevel nået inde i ham som sagde at han havde gjord det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 05:51 | |
| Adam så hen på Andy og tænkte lidt. Han bed sig igen i læben, og så lidt ned mod sine fødder. Han så dog igen op og hen på Andy, og endte med at gå hen til ham inden han svarede på Andys spørgsmål. Han satte sig i Andys skød og lagde sine arme omkring ham. Han holdte øjenkontakt med Andy, og håbede inderligt at Andy ville forstå det han skulle til at forklare. "fordi... Min samvittighed overtog det hele af mig et kort øjeblik. Det er en smule af den samvittighed der stadig siger at det var forkert, men... Alt jeg ved ligenu er at jeg intet fortryder af det der er sket. Overhovedet intet" sagde han så og bed sig lidt i læben. Han så på Andy med et håbefuldt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 05:57 | |
| Andy lag sine arme omkring ham da han mårkede ham på sit skød, han så kort ned på hans krop inden han så op på hans ansigt igen og lyttede på hvad han sagde "samvittighed over hvad ?" spurgte han stille om og begynde at nusse ham på ryggen med den ene hånd, selv havde han det jo stadig dårlig over at havde følt sig billig "synes du at vi skulle havde ventet lidt til vi lærte hinanden bedre at kende ?" spurgte han stille om og så ham bare ind i øjnene, selv var han næsten sikker på at han aldrig ville havde kunnet ventet. at bare se den dejlige krop foran sig var nok til at få ham til at få lyst til ham, hans ene hånd gled op af hans krop og tog blidt fat i hans kæbe "måske skal dette stoppe samvittigheden" hviskede han inden han trykkede sine læber blidt mod hans, og prøvede at for tænke på nået andet end på den endelig smag af Adam |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 06:12 | |
| Adam smilede et lidt skævt smil og rystede kort på hovedet. "det er faktisk helt lige meget nu" svarede han kort og bestemt, da han ikke gad forklare det, da det sikkert bare ville bringe dem begge i dårligt humør, og Adam ville helst bare være glad nu. Adam smilede stadig og nød egentlig at Andy nussede ham på ryggen. Han tænkte kort over spørgsmålet og rystede så på hovedet. "Nej det synes jeg faktisk ikke. Jeg har det allerede som om at jeg har kendt dig i meget længere tid, og tiden på hvor længe vi har kendt hinanden burde ikke spille en rolle i det her. Jeg havde virkelig lyst, og jeg kan ikke love at jeg ikke vil have det igen, for det tror jeg helt bestemt at jeg kommer til" sagde han og smilede lidt skævt til ham. Han havde jo allerede nu stadig lyst til Andy. Adam lagde hovedet meget svagt på skrå og kunne ikke lade være med at smile over det Andy sagde. Det viste jo på en måde at Andy ikke ville havde at ham skulle have dårlig samvittighed. og han blev bare endnu gladere da Andy så igen forsøgte sig med at kysse Adam igen. Der gik også kun meget kort tid før at Adam kyssede med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 06:28 | |
| Andy blev bare ved med at kysse ham, og tænkte på alt det gode ved Adam. hans dæmon del prøvede at komme frem i ham, men han kæmpede imod alt hvad han kunne. han ville ikke slippe kysset og ville vinde denne gang, da han ikke kunne lide at det var ham selv som hele tiden stoppede kysset. hans læber begynde bare at kysse ham hurtigt og mere lidenskabeligt, mens hans anden hånd blev ved med at nusse ham på ryggen. og han træk ham bare automatisk tætter på sig uden at tænke over det, Adam ord kørte rundt inde i hans hoved `kan ikke love at jeg ikke vil havde det igen´ det fik et smil frem på hans læbe. da et eller andet sted så havde han ikke nået imod at give ham mere, men han ville dog heller ikke havde deres venskab skulle blive ødelagt af det. som hans venskab til Eolith blev ødelagt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 06:42 | |
| Adam smilede over at kysset varede ved endnu, og at Andy endnu ikke var stoppet. Adam lod Andy om hvor hurtigt, lidenskabeligt og intenst det skulle være, da det var Andy det hang på at han ikke kunne. Adam lukkede sine øjne nu og havde en fornemmelse af at det ville gå godt denne gang. Han kyssede med på samme måde som Andy gjorde, og holdte sig tæt ind til ham. Han kunne ikke lade være med at smile imens over det og lod let sine fingre på den ene hånd flette sig ind mellem Andys hår og med den anden hånd nussede han let Andy i nakken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 07:11 | |
| Andy var stolt over at han havde klaret det så godt, og han nød virkelig meget at mærke hans hånd i sit hår. han blev dog nød til sidst at trække sig tilbage, og åbnede langsomt sine øjne. hans øjne var helt gule og han så bare på ham "det begynder at gå bedre" sagde han og var ikke sikker på om Adam havde lagt mærke til det, selv om han stadig ikke helt kunne overvinde sin dæmon del som om han med glæde ville. han lag sin pande mod hans og så ham ind i øjnene med et smil på sin læbe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 07:24 | |
| Adam smilede helt tilfreds da Andy slap kysset. Han åbnede selv sine øjne og så direkte ind i Andys. Han så helt tydeligt den gule farve, men følte overhovedet ingen frygt for det. Han smilede lidt skævt og nikkede kort. "ja du er jo dygtig Andy" sagde han og grinede kort. Adam kunne jo ikke andet end at være glad. Hvis Andy kunne overvinde sin dæmon mere og mere, så jeg det jo også helt fantastisk for ham selv. At den ikke skulle styre Andy det gjorde selv Adam glad, også selvom det ikke nøgvendigvis var fordi at det var en fordel for sig selv, for det tænkte Adam overhovedet ikke på. Haan pressede meget let panden mod Andys da han satte panden mod Adams, og tillod sig at Kysse Andys overlæbe kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 07:42 | |
| Andy så på ham og smilte og tænkte ikke på at han kun havde en håndklæde omkring sig, selv om tanken at Adam kun var i underbukser var inde i hans hoved "det ved jeg godt jeg er" sagde han og prøvede at lyde som et lille barn, selv om det ikke gik så godt da hans dybe stemme var svær at lave om på. han lag sine hænder ned på hans lår og hans tunge slikkede på sin overlæbe, den søde smag af menneske var altid godt i hans øjne "skulle det ikke være ulovligt at gå rundt i min lejlighed i kun underbukser også være så dejlig ?" spurgte han drillende om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 07:51 | |
| Adam grinede lidt af Andys forsøg på at lyde barnlig, og synes egentlig at det gik ham ret godt. Han nussede stadig let Andy i Nakken og smilede til ham. Han så kort ned af dem, men så igen op og ind i Andys øjne. han trak hovedet lidt tilbage over det Andy sagde, og prøvede forgæves at virke fornærmet. "Hey, hentyder di til at jeg skal gå ind og tage tøj på og du får lov til at rende rundt uden andet end et håndklæde?" svarede han, og jorde egentlig bare opmærksom på at Andy heller ikke havde meget på kroppen. Det passede egentlig Adam helt fint da han jo alt i alt syntes at Andy var pæn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 07:59 | |
| Andy så på ham og kunne godt lide den fornærmet tone han havde i sin stemme, han rystede hurtigt på hovedet og kunne ikke lade være med at grine af ham "nej jeg tænkte mere om jeg kunne få tøj på benene, så du ikke ville længe lige så meget mærke til det bule der hopper frem på et tidspunkt mellem mine ben når du går sådan rundt" sagde han og så bare på ham med et seriøst blik, da han jo synes at Adam var lækker og så godt ud. og derfor tænde det ham at se ham sådan |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 08:09 | |
| Adam grinede lidt af Andys forklaring, og trak på skuldrende over det. "Ja okay, så går jeg da bare ind og tager tøj på hvis det skal være på det måde" sagde han så drillende og smilede muntert. Han slap stille Andy, men lod sine arme hvile på hans skuldre. Han rejste sig så op og lod sit hoved ligge en smule på skrå. "kan du så få noget tøj på Andy" kommanderede han drillende og rettede sig så op, og så ned på ham, med et drillende smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 08:19 | |
| Andy så bare på ham og forklarede jo altid ting på sin egen måde "nej du må godt gå rundt sådan, så kan jeg nemlig bare tage fat i dit hår bagfra og bukke dig forover, også er der ikke så meget tøj der skal af" sagde han i en drillende tone inden han rejste sig op, han så på ham og gik helt tæt på ham og rykkede sig ind til ham "du kan jo godt lide at se mig sådan" sagde han inden han bare gik ud af badeværelset og videre ind i sit soveværelse, hvor han åbnede sit skab og kiggede lidt efter sit tøj |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 08:28 | |
| Adam grinede lidt over Andy og rystede svagt på hovedet. "jamen det er jo ikke sjovt. Du skal da have lidt udfordring" svarede han drillende og fulgte Andys ansigt med blikket da han rejste sig op. Han smilede muntert og lidt kækt op til Andy, og Tanken om at han ville ønske han var højere, som han så tid havde kom nu igen. "tjaa, har jeg lagt skjul på det" spurgte han så og så efter Andy med et smil, hvorefter han selv gik ind i stuen og hen til sig tøj. Han startede bare med at hive sine bukser på, men stod og så lidt på sin trøje bagefter, som han havde i sine hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 08:35 | |
| Andy tog hurtigt nogle underbukser og bukser på og fandt et bælte frem og tog på, inden han gik hen og smed sig træt i sengen. han lag sine hænder på sin mave og så bare op på loftet, han lå bare og tænkte lidt over det hele. inden han stille rejste sig op og gik ud i stuen "vil du havde nået at drikke ?" spurgte han om og forsatte ud i køkkenet, selv om han ikke havde brug for det så kunne han altid bruge nået at drikke. han tog dog en smøg i sin mund og tænde for den, mens han ventede på hans svar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 08:44 | |
| Adam så hen på Andy han han hørte hans stemme og smilede. Han trak så sin trøje over hovedet og ned over sin spinkle overkrop "jo tak, der er vel stadig cola fra igår?" sagde han lidt spørgende, og det hentydede til at Det var cola han ligenu havde mest lyst til. Han fulge med Andy ud i køkkenet og betragtede ham i nogle få sekunder. Han smilede muntert og gik medroligt skridt hen imod Andy, bare som at være omkring ham.
//Krea lidt meget død ligenu :o// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 08:50 | |
| Andy nikkede bare selv om han jo ikke var sikker på at han kunne se det "ja det er der" sagde han og vende sit blik mod ham, mens han hælde cola'et ud af glasene og hælde nået nyt i. han havde det med at altid skulle havde en smøg efter sex, eller han ville endelig helst havde en smøg hele tiden "er du sikker på du ikke vil havde nået kaffe ?" spurgte han om i en drillende tone, selv om han jo ikke havde nået kaffe. han satte sig op på køkkenbordet og åbnede vinduet, inden han tog sin smøg mellem to fingere og drak lidt fra sit glas. inden han tog sin smøg ind i munden igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Man 14 Jun 2010, 22:37 | |
| Adam smilede muntert og nikkede så. "Jamen så er det jo bare fantastisk" sagde han og så på glassene. Han tog det ene glas og vendte ryggen lidt køkkenborden, hvor han lænede sig let op af det. Han så lidt ned på glasset og smilede roligt, og løftede det så op til munden og drak af det. Han så hen på Andy og grinede kort over hans spørgsmål. "Nej tak, ingen kaffe til mig nu. Jeg holder mig til colaen lige nu, men måske senere" svarede han og sagde det sidste i en lidt drillende tone. Han så lidt ned på smøgen mellen Andys fingre, og fulgte den med blikket da Andy satte den mellem læberne. "din storryger Andy, altså," sagde han lidt drillende og trak kort på skuldrende. "men du har da rå til det" tilføjede han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 05:43 | |
| Andy så på ham og vende sit blik mod sin smøg og grinte lidt, han kravlede hen til ham og satte sig bag ham og lod sine fingere glide ned af hans brystkasse "jeg kan ikke gøre for det, har røget så længe og kan ikke stoppe" sagde han og så ned på ham, mens han nussede ham blidt med sine fingere. han tænkte lidt over det han sagde, og kunne ikke klare duften eller smagen af kaffe igen. så ville han heller lægge sig til at dø "men jeg har stadig ikke nået kaffe" sagde han stolt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 06:24 | |
| Adam lagde hovedet tilbage og så op på Andy, med et smil på læben. Det var en lidt akavet måde at stå på, men Adam synes nu ikke at det var slemt. Han trak så kort på skuldrende og smilede. "tja, det gør så ikke mig noget. Jeg er selv festryger, og siger dog sjældent nej hvis jeg bliver tilbudt." Sagde han kort, og uden at hentyde til at Andy skulle tilbyde, det var egentlig bare for at svare ærligt. Hvis Adam havde haft penge til det var han sikkert også ryger, men nu hvor han ikke lige havde så mange penge til rådighed så kunne han ikke betale de penge det kostede, altid. Han løftede kort glasset op til munden og drak endnu en står at colaen, hvorefter han lagde hovedet tilbage som før og så op på Andy. "Jeg har fatisk heller ikke lyst til kaffe" Indrømmede han og smilede muntert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tirs 15 Jun 2010, 06:32 | |
| Andy så ned på ham og smilte lidt imens, han havde heller ikke tænkt sig at tilbyde nogle. selv om han havde mange penge så ville han ikke havde man skulle ryge, selv om han selv havde det synes han at man ikke skulle ryge. han nussede ham videre på brystkassen og kunne ikke lade være med at smile "du skulle stoppe helt" sagde han stille og med et smil på læben, han tog sin smøg ud af munden og kastede den ud af vinduet. inden han lag sin hånd tilbage på hans brystkasse "det er jeg glad for at høre, gider ikke havde du lugter af kaffe igen" sagde han ærligt og kyssede hans kind |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 | |
| |
| | | | walking on the street(Andy) :3 | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|