|
| walking on the street(Andy) :3 | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 04:11 | |
| Andy blev ved med at kysse ham og bøjede sig længere ned og lod sine fingere glide ned af hans krop, han tog blidt fat i hans lår og løftede ham op til sig. han gik stille ind i stuen og satte sig ned i sofa'en med ham på sig, han kyssede blidt hans læber videre og havde ikke tænkt sig at lade sin dæmon del overvinde denne gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 04:31 | |
| Adam lod Andy løfte han op til sig. Han lagde benene om Andy og holdte godt fast om om bare for også at være sikker på ikke at falde ned, selvom han ikke troede på at Andy ville give slip eller tabe ham. Så tung var han dog heller ikke. han flyttede sine ben lidt da Andy satte sig i sofaen for at han ikkesatte sig på dem. Han placerede dem bare med sine knæ forrest og sine lægge langs Andys lår. Han kyssede stadig med, og lod Andy styre hvordan og hvor hurtigt det skulle gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 04:42 | |
| Han lag sin ene hånd på hans kind og lod den anden forblive på hans lår, han nussede det med små og blide bevægelser. han lod sin tunge langsomt og forsigtigt glide ind i hans mund, og han søgte lidt efter hans læbe og smilte lidt imens. han lod sine fingerespidse glide ind under trøjen og nusse ham videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 04:53 | |
| Adam smilede lidt bredere over at mærke Andys tunge mod sin læbe, og lod bare sin egen finde Andys med tungespidsen. Han holdte sig tæt ind mod ham og mærkede hans fingerspiser mod sin ryg. Han følte sig rigtig godt tilpads i Andys skød, og med armene rundt om ham, også selvom han sad halvnøgen. Tanken om at han selv intet tøj havde på udover t-shirten var så fjern og Adam lagde nærmest ikke mærke til det mere. Hvorfor skulle han også gøre det nu? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 04:57 | |
| Andy sad bare helt og begynde at lege med hans tungespidst, han nussede ham videre og træk ham let tætter på sig. han var ligeglad med at Adam ikke havde nået tøj på udover trøjen, men tanken var inde i hovedet og han kunne virkelig godt lide tanken. han kunne ikke lade være med at smile imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 05:13 | |
| Adam trak vejret dybt en entelkt gang, og langsomt pustede han ud, lidt efter lidt. Han følte at han kunne blive siddende der i flere timer, men det ville måske også være lidt overdrevent. Han holdte sig i hvert fald tæt ind mod Andy og havde ikke lyst til at give slip forløbig. Så skulle han i hvert fald tvinges til det. Adam lod sig være med i den lille intense leg Andy havde gang i med Adams tungespids, og legede forsigtigt med |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 05:19 | |
| Andy mærkede at han legede tilbage og kunne ikke lade være med at smile, han træk sit hoved lidt tilbage og så på ham. han kørte sine fingerespidse hen over hans kind og smilte "du er så smuk" hviskede han inden han træk ham ned fra sig og rejste sig op, han gik ud på badeværelset og kom lidt efter ud igen. han havde sin børste i hånden og smilte "er det endelig ikke alles drøm at få børstet sit hår af en berømt også endda af den berømtes børste" sagde han og gik hen og satte sig op på ryg lænet, han træk Adam's ryg hen til sig og begynde at børste hans hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 05:30 | |
| Adam lukkede munden efter et par sekunder efter Andy trak hovedet tilbage, og åbnede sine øjne igen. Han smilede helt roligt og kyssede ham kort på kinden. "tak." sagde han så kort. Han gad ikke længere prøve at svare imod. Han vidste jo at Andy havde sin mening og ikke ændrede den, bare fordi Adam var uenig. Han så lidt efter Andy med et undrende blik at han rejste sig, men smilede dog han han kom tilbage og grinede lidt over det han sagde. "Joda, det er vel alles drøm. Hvis det vel og mærket er en berømthed de kan lide, men så ville det jo være himlen at være mig i en dag som idag. En hel dag med en berømthed" sagde han i en lidt drillende tone og lod Andy børste hans hår. Han vidste jo at Andy gjorde det godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 05:41 | |
| Andy kørte sine fingere igennem imens og gav et lille grin fra sig, han var sikker på at han ikke ville kunne holde ud at være sammen med nogen som var vild med ham på den forkerte måde. Det var nok en af grundene til at han bare bedst kunne lide at være hjemme, istedet at rejse verden rundt hele tiden og havde folk omkring sig hele tiden som ville røre og hvad ellers folk kunne finde på "føler du dig måske at du er i himlen ?" spurgte han om i en drillende tone og kunne ikke se det gode i at føle sig i himlen, han var jo heller ikke en engel så han var sikker i sine tanker om hvor han ville blive af hvis han døde. han børstede hans hår let videre selv om der ikke var mere at børste ud, så elskede han jo bare hår og kunne sidde i flere timer og bare børste hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 06:54 | |
| Adam sad helt rolig og trak så på skuldrende. "nyah, himlen er ikke noget specielt, som jeg hungre efter, og jeg tror ikke at himlen er det samme som dette. Det er hyggeligere at være her, sammen med dig." sagde han og smilede muntert. Adam hvade normalt aldrig troet på at det fandtes himlen og helved, men det skulle jo måske ændres nu? Han brugte alligevel udtrykkende som at himlen var alt det godt og helved var det dårlige, som de fleste mennesker nu gjorde. Han lagde hovedet lidt tilbage og så op på Andy med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 06:59 | |
| Andy lod sig lidt efter glide ned ved siden af ham og kunne ikke lade være med at smile "du har aldrig været i himlen så hvem siger ikke det er hyggeligere og mere skønt end her sammen med et af helvedens væsner ?" spurgte han stille om og lag imens børsten over på stuebordet, hans blik vende hurtigt tilbage på ham og smilte "nu er det ikke nået med at du tager min børste og sælger den på ebay?" spurgte han om og kunne ikke lade være med at give et grin fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 07:28 | |
| Adam fik et lidt barnligt smil på sine læber og så på Andy. "det ved jeg bare, okay. Jeg synes det her er hyggeligere, at sidde sammen med Andy i hans hyggelige lejlighed" sagde han så og trak sine ben lidt til sig. Adam så på Andy og grinede lidt over det han sagde. "joda! det er det jeg gør!" sagde han så. Han rakte ud imod børsten og krammede den ind til sig, og han havde et lidt fjollet og barnligt udtryk i ansigtet. Han grinede så lidt over det og så ned på børsten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 07:45 | |
| Andy så over på hende og smilte stort, han så efter sin børste og hævede det ene øjebryn "jeg troet du ville beholde den selv" sagde han og satte en hånd på hver side af ham og bøjede sig hen mod ham, han kyssede kort hans ene knæ. inden han bøjede sig længere hen og så ham ind i øjnene "kys mig" hviskede han stille og lo kort sin tungespids glide hen over sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 08:00 | |
| Adam grinede lidt og rystede på hovedet. "Neeej da, jeg kan få penge for den!" sagde han lidt højt og grinede. Han fulgte Andy med blikket og smilede bredt. Han så han i øjnene da han kiggede på ham og Adam smilede stadig bare. Han ventede et par sekunder og lagde så børsten fra sig ved siden af sig. Så lagde han forsigtigt sine hænder på her side at Andys hoved og kyssede ham så, som han fik besked på at han skulle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 08:08 | |
| Andy så kort efter sin børste inden han vende sit blik mod ham igen, han pustede luften ud af sig når han mærkede hans hænder og kunne ikke lade være med at smile. hans øjne lukkede automatisk i når han mærkede hans læber, smilet forsvandt fra hans læbe og han begynde at kysse ham tilbage. han skubbede ham blidt ned og ligge, og sprede hans ben med den ene hånd. uden at slippe kysset og ville bare være tætter på ham, han lag sig blidt ned på ham og knyttede nået af trøjen som Adam havde på i sin hånd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 08:25 | |
| Adam lod sine hænder glide ned om Andys nakke. Han lukkede sine øjne helt roligt og lod sig ligge ned da Andy skubbede blidt til ham. Han smilede dog bare og lod Andy gøre som ham ville. Uanset hvad så nød han det helt utrolig meget. Hvert enkelt lille kys, hver enkel lille berøring. Adam lod let sine hænder køre ned af Andys ryg og han kyssede stadig med uden selv at slippe kysset heller. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 08:30 | |
| Andy blev ved med at kysse ham og slap trøjen, og lod sine fingere glide under trøjen og nusse ham op og ned af siden. han kyssede ham så kærligt som han kunne, han nød at mærke Adam tæt på sig og følte sig et eller andet hjemme. altså på den måde i tryghed som man havde når man var hjemme, og det gjorde ham virkelig glad i det at han ikke behøvede at være bange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 08:44 | |
| Adam smilede helt roligt og slappede utrolig meget af. Det var længe siden at han havde følt sig på tryg hos nogen som han var nu. En enkelt gang trak han vejret dybt, helt ned i lungerne, og langsomt pustede det ud gennem næsen. Han holdte sig tæt ind mod Andy og kyssede ham stadig, rimelig forsigtigt og smilede i kysset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 08:52 | |
| Andy kunne ikke lade være med at smile og træk langsomt sit hoved tilbage, hans tunge gled hen over læberne af smagen af Adam "du må da være snart træt" sagde han stille selv var han ret træt, han kyssede hans kæbe en enkel gang og gav et grin fra sig "jeg må endelig heller få vasket dit tøj, det er jo lidt min skyld at det er beskidt" sagde han og hentydet til at det også var hans egen skyld, da han jo ikke havde sagt nej til at han ikke måtte gøre det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 09:02 | |
| Adam åbnede øjnene halvt da Andy trak sit hoved tilbage. han havde ikke helt lagt mærke til hvor træt han var før nu, og hvad var klokken overhovedet blevet? "mh, tjoo faktisk så er jeg træt" sagde han og grinede lidt. "Hvad er klokken?" tilføjede han så lidt spørgende og så på Andy. Han blev ved med at holde sit blik på Andy, og smilede så muntert over hvad han sagde. Det lød jo som en fin idé, hvis Andy gad vaske tøjet, men på den anden side ville Adan heller ikke have at han gik. "tjo, jeg kommer nok ikke hjem før jeg har fået vasket mit tøj, og jeg har en kat og nogle fist der skal passes også, såå. Det ville vare en god idé hvis det kunne blive vasket, men.. Du behøver ikke selv, jeg kan sagtens hjælpe til" sagde han så og smilede. Hans blik var en smule træt, men han kunne sagtens klare at være oppe lidt længere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Ons 16 Jun 2010, 09:15 | |
| Andy så ned på ham og træk på skulderne "mørkt" sagde han da han ikke havde nået ur på sig, han kyssede kort hans læber og rejste sig stille op. han så ned på ham med et kærligt blik "jamen så skal jeg jo virkelig tage langtid i at vaske det" sagde han drillende selv om han jo viste at han ikke ville havde det godt hvis han var skylden i at han dræbte nogle dyr, han rundt på hovedet af ham og træk dynen over ham "nej jeg kan vaske tøj" sagde han og gik ud i køkkenet og tog hans tøj og gik ud på badeværelet for at vaske det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tors 17 Jun 2010, 03:22 | |
| Adam så op på Andy og smilede op til ham. Han bed sig en smule i læben. Han trak kort på skuldrene og så lidt ned på sine hænder. "ja okay, mørkt, det må jo så også være sent." sagde han roligt og smilede. han så igen op på Andy da han snakkede igen og grinede en smule. "ja okay, så får du altså lov selv hvis det er det du så gerne vil" Sagde han så og smilede op til Andy. Helt utroligt nok så havde han ikke lagt mærke til hvor træt han var blevet. Han så lidt efter Andy og overvejede om han skulle vente oppe på at Andy blev færdig, eller om han skulle lægge sig til at sove. Indtil videre holde han sig vågen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tors 17 Jun 2010, 03:34 | |
| Den svage lyd af en vaskemaskine, og Andy kom stille gående ud han gik langsomt over til sofa'en "sover du smukke ?" spurgte han stille om og rødmede lidt af det, inden han gik stille over til ham og satte sig på hug ved hans hoved. han så ned på ham og begynde at nusse hans hår med den ene hånd, mens hans tænder bed i læben på sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tors 17 Jun 2010, 03:41 | |
| Adam lyttede lidt og gabte kort. Havde lænet sig mod ryglænet, med siden til. Han sad stadig med dynen over sig, og så hen på Andy med et muntert blik, dog med et strejf af træthed. Han rystede så kort på hovedet at Andys spørgsmål. "Nej ikke helt endnu" Sagde han så og smilede til Andy. Han lænede hovedet mod ryglænet, og holdte stadig sit blik på Andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 Tors 17 Jun 2010, 03:45 | |
| Andy så stille på ham og smilte og lod sine fingere glide hen over hans kind, han træk dynen væk og tog fat i hans lår og løftede ham op til sig "lad os finde et bedre sted for dig at sove" sagde han stille og kyssede hans kind og tog dynen i sin hånd, han holde ham tæt ind til sig og gik ind i sit soveværelse. han gik over til sin seng og lag ham stille ned i sengen inden han træk dynen over ham, han så ned på ham og smilte inden han bøjede sig ned og kyssede hans læber en enkel gang "jeg kommer om 2sekunder når jeg har slukket ned og låst døren" sagde han stille og havde slet ikke lyst til at gå fra ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: walking on the street(Andy) :3 | |
| |
| | | | walking on the street(Andy) :3 | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|