Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

walking on the street(Andy) :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 02:09

Andy så stille ud i værelset og sukkede, han vende langsomt sit blik mod ham og gad ikke sige nået til hans undskyld. selv om det virkelig irriterede ham meget "for mig var det nået helt særligt.. der er ingen der har fået min dæmon del til at flyve ud af mig på den måde før" sagde han stille og rakte ud efter hans hånd og bed sig i læben imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 02:16

Adam slap så sin læbe lidt og så hen på Andy. Han tog fat om Andys hånd da han rakte den hen mod ham. Han havde jo et eller andet sted en slags følelser for Andy, og selvom han ikke direkte sagde det, så vidste Andy det jo helt sikkert godt. Han rykkede sig helt tæt ind mod Andy igen og holdte sit blik på ham. "det er jeg faktisk glad for at du synes. Og nu føler jeg mig jo helt speciel" sagde han så og fik et lidt opmuntrende smil på sine læber. Han savnede vilrkelig den kyggelige putte stemning, og det ville han sikkert også gøre på det tidspunkt hvor han skulle hjem, men han gad slet ikke tænke så langt frem da han ikke havde lyst til at tage hjem lige foreløbig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 02:41

Andy smilte svagt og lukkede sine øjne kort i, inden han åbnede dem igen og så på ham "det er du også.. je.." sagde han og stoppede sætningen, inden han lag sig opgivende ned i sengen igen og lukkede sine øjne i. og han var bange for at han begynde at havde følelser for ham, og det havde han ikke lyst til da han havde Dean og ville havde Dean
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 02:47

Adam tænkte sig kort om, og rystede lidt opgivende på hovedet. Han så lidt væk fra Andy og bed sig igen i læben. Han trak så sine ben lidt til sig og tog lidt fat om dem imens, hvilket betød at han måtte slippe Andys hånd. Han sad egentlig bare og stirrede lidt rastløs rundt, og vidste ikke helt hvor han skulle gøre af sig selv. Burde han måske bare smutte hjem nu? Eller burde han blive? Han vidste det ikke helt. Ikke endnu i hvert fald.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 02:55

Andy så stille op på ham og hans blik blev trist når han slap hans hånd, han satte sig stille op på knæ bag ham og lag sine arme om ham. han sukkede lidt og rykkede sit hoved hen til hans øre "tror det betyder lidt mere for mig end det gør for dig.. je.. jeg er bange for at du stjæler mit hjerte" hviskede han stille og lukkede sine øjne i inden han trykkede sin kind mod hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 03:07

Adan så tilbage på Andy da han kom tættere på og han havde et lidt fortristet udtryk. Helt præcist hvorfor var han ikke helt sikker på. Det var på en måde ikke så forbandet rart da Andy sagde at han var bange for at Adam ville stjæle hans hjerte. Han trykkede sig let ind mod Andy og bed sig stadig i læben, men dog slap han den kort inden han begyndte at snakke. "jeg har ikke lyst til at stjæle det fra en anden. Eller bare i det hele taget at stjæle det... Så hellere at du giver mig det, men det ved jeg jo godt ikke vil ske... Nogen sinde." sagde han så og bed sig fast i sin læbe igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 03:12

Andy lukkede sine øjne i og holde ham tæt ind til sig, han lyttede på hans stemme og sukkede. det var jo slet ikke sådan han mente det, han trykkede ham tætter på sig og prøvede på at finde på nået at sige det på en bedre måde "jamen så er jeg bange for at jeg er ved at give dig det" hviskede han stille og lod sine øjne forblive lukkede og sin kind mod hans hår, han holde ham tæt ind til sig og havde ikke tænkt sig at give slip på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 03:23

Adam prøvede lidt at få ttyr på al sin forvirring, og så på Andy imens. "og hvis jeg ikke vil tage imod det før du giver mig lov? hva så? ville det hjælpe eller gøre det hele værre, for jeg har ikke lyst til bare at.. ja, du ved vel hvad jeg mener" sagde han og tænkte lidt over det. Han vidste jo ikke helt om han ville sige nej til Andy hvis han virkelig gav han sit hjerte. Han ville jo ikke ødelægge noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 03:35

Andy hørte på hvad han sagde og sukkede af det, han bed sig hårdt i læben inden han træk sit hoved tilbage "så ville jeg ikke tvinge dig til at tage det.. også vil jeg prøve på at være en god ven" sagde han og gav slip på ham og rejste sig bare op, han så kort på ham inden han gik ud af døren. da i hans ører lød det som om at Adam slet ikke ville havde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 03:46

Adam rynkede kort panden, da han havde håbet at det gav en lidt mere positiv reaktion. Han så lidt efter Andy og sukkede dybt. "Jeg ville faktisk gøre det for din skyld" hviskede han så selvom Andy var gået, og sikkert ikke hørte det. Han rejste sig lidt bestemt lidt efter og gik ud fra værelser, og så efter Andy. Han tænke lidt over om han burde sige det direkte som det var, istedet for at finde på metoder til at undgå elle mulige ting med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 03:51

Andy havde gået ud i køkkenet og sat sig op på køkkenbordet, han så ud af vinduet og følte at han blev ødelagt inde i. han havde trukket sine ben op til sig og havde sine arme omkring dem, hans kind lod mod hans knæ. han bed sig i læben og prøvede at finde på nået andet at tænke på end Adam, selv om det var svært når han var inde i hans lejlighed. men han havde jo heller ikke lyst til at han skulle gå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 04:01

Adam kom gående med helt stille skridt ud i køkkenet, og havde faktisk haft en lille idé om at det var der Andy opholdte sig. Han gik - med stadig lige så forsigtige skridt - hen til Andy, hev lidt længere ned i t-shirten selvom den allerede sad lidt langt nede fordi den var for stor, og satte sig op på køkkenbordet ved siden af Andy. "hvorfor kan du ikke lade være med at misforstå mig..." sagde han så kort og stille. Han så hen på Andy og bed sig i læben. "jeg ville ikke gøre dig ked af det eller noget, bare prøve og hjælpe." sagde han så og havde faktisk troet at det ville hjælpe bare en lille smule, også fordi han ikke havde sagt at noget var sikkert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 04:07

Andy kunne godt høre lyden af nogen der kom, han blev bare ved med at se ud af vinduet og kørte Adam's stemme. som fik ham til at lukke sine øjne i og tænkte over det han sagde, han åbnede dem igen og vende sit blik mod ham "fordi jeg misforstår ikke.. du vil ikke havde mig og det er fint nok" sagde han og smilte falsk inden han så ud af vinduet igen, og lag sine arme tætter omkring sine ben. og var ligeglad med at han bare sad i underbukser "du gør mig heller ikke ked af det.. jeg har det fint" sagde han selv om det helt klart var løgn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 04:14

Adam så lidt uforstående og kunne ikke rigtig lide at Andy virkede så kold over for sine følelser, når han nu selv prøvede at vise Andy at han faktisk godt gad. "men..." startede han og var lige ved at gå i stå. "Det er bare ikke det rigtige du tror, Andy." fortsatte han så og sank en klump. Han havde jo lige sagt til sig selv at han ville fortælle det ligeud, men det var sværere når han stod i situationen. "Jeg ved du er ked af det, ellers ville du ikke være gået fra værelset." sagde han så helt bestemt og så på Andy endnu. Han rykkede lidt tættere på Andy og bøjede sig en smule frem. Han pressede let sine læber mod Andys skulder, som han havde gjort mod Andys hals tidligere, inde i sengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 04:25

Andy sad bare helt stille og viste ikke hvad han skulle svare, han havde det som om at han havde ret. at mennesket ikke ville være sammen med en dæmon, og det var jo også klart inde i hans hoved hvem ville være sammen med en dæmon hvis de viste at det var en dæmon. han mærkede hans læber mod sin skulder, og vende langsomt sit blik mod ham. han betragtede hans ansigt lidt inden han trykkede sine læber mod hans hår "du kender mig alt for godt.. jeg skal nok komme over det, følelser forsvinder jo igen på et tidspunkt" hviskede han og prøvede bare at tage det positivt, og var sikker på at Adam ikke havde lyst til at være sammen med ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 04:32

Adam kæmpede lidt imod for ikke at blive irriteret på Andy. Nu var han jo fuldt ud tvunget til at forklare det hele meget præcist. "du forstår ikke Andy" mumlede han mod hans skulder og så lidt op mod ham. Han løftede hovedet lidt så han kunne snakke ordenligt. "Det jeg helt præcist har prøvet af sige er... Jeg vil faktisk gøre alt for at jeg kunne blive din. Det kan jeg bare ikke så længe du er sammen med ham Dean.." sagde han så ligeud, og håbede på at Andy ville forstå det denne gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 04:52

Andy sukkede lidt af sig selv over at han fik at vide at han ikke forstå, han lyttede på hvad Adam sagde og rødmede lidt af det. han trykkede bare sit ansigt mod hans hår, og tog stille hans hånd i sin "så du vil gerne havde mig.. men det er Dean der stopper dig" hviskede han eller mere mumlede mod hans hår, han tog en dyb indånding af det. og lod sine øjne forblive lukkede og nød duften af et af de bedste mennesker som han kende, Adam var jo helt fantastisk i Andy's øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 04:57

Adam så lidt op mod Andy med lukkede så sine øjne i da han trykkede sit ansigt mod hans hår. Han klemte blidt om Andys hånd og holdte ellers bare fast om den som om Andy ikke måtte gå fra ham igen. Han nikkede så stille, og trykkede igen sine læber mod Andys skulder igen. "Ja, det er vist sådan det er." Mumlede han stille ned mod Andys skulder, og lod sine øjne forblive lukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 05:05

Andy lod sit ansigt forblive i hans hår, og kunne falde i søvn sådan hvis ikke det var fordi han allerede havde sovet. han begynde at nusse hans hånd og viste ikke hvad han skulle sige, alt omkring ham forvirrede ham og det var underligt for ham at et menneske kunne slå benene under ham på den måde. også ikke være bange for ham på nogen måde, han plejede jo ellers at slå mennesker ihjel. og det var underligt at det ikke gjorde Adam bange, men det var han jo et eller andet sted bare glad for "du har stjålet mit hjerte om du vil det eller ikke" hviskede han og kyssede ham i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 05:12

Adam forholdte sig helt rolig og trak vejret helt stille. Han kunne egentlig ikke lade være med at smile over det Andy sad og sagde. "sagde jeg ikke at jeg ikke ville stjæle det?" mumlede han lidt drillende mod hans skulder og forholdte sine øjne lukkede. "men jeg vil faktisk gerne tage imod det den dag du giver mig det" tilføjede han så, smilende og lagde sin anden hånd på Andys underarm som han holdte Adams anden hånd med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 05:14

Andy smilte lidt af det han sagde, og havde det svært med at lade være med at give Adam sit hjerte. han drak sit hoved tilbage "hallo.. jeg kan jo ikke bestemme om du stjæler det eller ikke" sagde han og kyssede ham i håret, han så ned mod sin underarm inden han vende sit blik mod ham igen. han rykkede sit hoved ned til hans øre "elsker dig" hviskede han blidt og kærligt og rykkede sit hoved væk igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 02:03

Adam grinede lidt over det. "nårh, men skal jeg så bar stjæle det eller hvad?" Sagde han lidt drillende. Det var på en måde lidt underligt at sidde direkte at snakke om det, men meget sjovt alligevel. Han løftede sit hoved og rykkede sig lidt tættere ind mod Andy og smilede glad til ham. "tak.. Jeg elsker også dig" sagde han roligt og lagde hovedet på hans skulder og lukkede sine øjne halvt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 02:13

Andy så på ham med et smil på læben og træk på skulderne "du er jo allerede igang" hviskede han drillende og tog hans hånd i sin, han så ned på den og løftede den kort op og kyssede den. inden han begynde at kærtegne den blidt med sine fingere på den anden hånd "jeg hørte ikke hvad du sagde" sagde han drillende og man kunne også høre på ham at det kun var for sjov, men han fik sådan en lyst til at høre ham sige det igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 03:21

Adam grinede lidt over det og så op mod Andys ansigt. Han så så lidt hen mod sin hånd. Han smilede glad og grinede lidt og det næste Andy sagde. "jamen dog, Andy." startede han så og tog sine hænder til sig. Han lagde så armene om hans nakke og så ham i øjnene. "Jeg elsker dig, Andy." sagde han så og smilede til ham, og trykkede læberne mod hans kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitimeSøn 20 Jun 2010, 04:43

Andy så stille på ham og lod ham bare tage sine hænder til sig, Andy kunne ikke lade være med at smile af ham "jeg elsker også dig" hviskede han og lukkede sine øjne i når han mærkede hans læber mod sin kind, han åbnede langsomt sine øjne og så stille på ham "tror jeg vil se at få nået tøj på.. og derefter lave nået morgenmad til dig" sagde han stille og lod sig kravlede over Adam og gik ned på gulvet, han så over på ham og smilte stort
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 16 Icon_minitime

walking on the street(Andy) :3
Tilbage til toppen 
Side 16 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Walking along the street
» Just a street - (Hailey)
» the dark street-Elisabeth
» Walking in the dark
» Walking with the dead.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum