| evne går amok - Cisse | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Tirs 27 Apr 2010, 06:54 | |
| "Du er en ond dæmon." Fnisede hun med et lille smil. Hun kyssede ham på kinden og lænede sig tilfreds op af sin bror. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Ons 28 Apr 2010, 11:48 | |
| Andy gav et lille grin fra sig og så over på hende og nikkede "sådan kan jeg bedst lide at være" sagde han og blottede sine tænder i et smil, inden han så lidt ud på menneskerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Tors 29 Apr 2010, 06:52 | |
| Hun lo hjerteligt af ham og smilte lidt. "Jeg tror jeg er forelsket.." Sagde hun og kiggede op på ham, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Tors 29 Apr 2010, 10:06 | |
| Andy så på hende og hævede det ene øjebryn "ikke i mig vel ?" spurgte han om og rykkede sig drillende væk fra hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Tors 29 Apr 2010, 23:51 | |
| Hun lignede en der skulle brække sig. "NEJ FOR HELVEDE! DG!? Er du fuldstændig sindsyg. Du er SLET ikke min type.." Sagde hun og grinte. Hun drillede selvfølgelig tilbage. "HAn hedder Caden." Hun smilte skævt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 08:27 | |
| Andy gav et grin fra sig "du var jo totalt forelsket i Andy drengen her på et tidspunkt" sagde han og nikkede og viste ikke helt hvad han skulle sige, han kende ham jo ikke så han viste ikke hvad han skulle sige til det "hils fra mig og sige at han får en på hoved hvis han såre dig.. ligemeget hvad han end er" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 08:34 | |
| Hun begyndte at grine. "Ja det var jeg vidst." Lo hun og smilede kærligt til ham. "Det må du selv sige." Sagde hun og blinkede til ahm. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:06 | |
| Andy grinte og lag sit hoved tilbage med et stolt blik "jeg får alle til at blive forelsket i mig,, ved at kigge på dem" sagde han og hadet det virkelig meget, men det var altid sjovt at sige. han lag sine arme over kors og bed sig kort i læben "okay... hvad er tingen så ?" sagde han da han ikke kunne huske navnet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:11 | |
| Hun begyndte at smile ved tanken om Caden. "Han er Dæmon.. Også er han dejlig.." Hun lo. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:13 | |
| Andy åbnede det ene øje og så over på hende "dæmoner er ikke dejlige" sagde han og lag sine arme over kros, og åbnede sine øjne helt og så ud på menneskerne. og fik en til at skride og grinte lidt af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:16 | |
| Hun grinte "Nej, ikke normalt, jeg kender en. min bror faktisk. Han er i hvert fald ikke." Sagde hun drillende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:18 | |
| Andy vende sit blik mod hende og hævede sit ene øjebryn "ingen dæmoner er søde.. de er vildt mærkelige og ikke til at holde ud" sagde han og vende sit blik ud mod menneskerne igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:28 | |
| Hun bed sig i læben. "Du er altid utilfreds med mit valg." Mumlede hun trist og vendte sig væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:32 | |
| Andy sukkede og rejste sig op, han så kort over på hende "undskyld" sagde han inden han begynde at gå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:34 | |
| Hun sukkede trist. *Og du går også altid.* tænkte hun så. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:44 | |
| Andy vende sig op og rystede på hovedet "få det dog ind i dit hoved.. at jeg har det som om du er min lille søster og derfor syntes jeg ikke nogen er perfekt nok til dig" sagde han og slog ud med armene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:48 | |
| Hun bed sig i læben. "Vil du ikke nok blive alligevel?" Hviskede hun. "Hvad nu hvis han ikke behøves være perfekt?" Mumlede hun lidt bag efter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:51 | |
| Andy knyttede sine hænder og sukkede "han skal være perfekt.. ellers fortjener han ikke dig" sagde han og mente det da han ikke viste hvad han skulle gøre hvis nogen sårede hende, han stod lidt og gik hen og satte sig ved hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 09:57 | |
| Hun satte sig foran hende og tog hans hænder mellem sine. "Jeg ønsker ham ikke perfekt.." Hviskede hun. "Han er det mest uperfekte i verden,og det er det jeg har forelsket mig i. For jeg vilikke have en som mig.. Han skal være en modsætning.." Hun bed isg i læben. "Og det er Caden.. Og jeg sværger.. Når han rødmer minder han mig om min bror. Og om hvor meget jeg elsker min bror.." Hviskede hun og kyssede hans hænder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Fre 30 Apr 2010, 10:31 | |
| Andy vende sit blik ned mod deres hænder uden at sige nået, han lyttede bare på hvad hun sagde og kunne bestemt ikke lide at snakke om nogen fyr til hende "jeg kan ikke bestemme hvem du skal være sammen med, men jeg slår ham ihjel hvis han såre dig... og det mener jeg" sagde han og havde knyttet sine hænder hvis ikke hun havde holde i dem, han følte glæde i at hun var glad men ikke at hun var lykkelig fordi hun var forelsket i en eller anden. han så dog stille op på hende "det hjælper ikke at sige søde ting.. mærkeligt at begynde at tænke på mig over en eller anden fyr du er forelsket i" sagde han og rystede på hovedet og tog stille sine hænder til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Lør 01 Maj 2010, 02:05 | |
| Hun begyndte at grine hjerteligt. "HAvde glemt hvor håbløs du er når du er i det humør." Sagde hun og rystede på hovedet med et grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Lør 01 Maj 2010, 02:56 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "jamen jeg takker" sagde han og lukkede sine øjne i og sukkede, og var sikker på at han ikke ville kunne klare at møde denne fyr. som han var sikker på ikke var god nok til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Lør 01 Maj 2010, 02:58 | |
| Hun sukkede og bed sig i læben. "Hvorfor er du sådan?" Mumlede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Lør 01 Maj 2010, 03:00 | |
| Andy træk lidt på skulderne "fordi jeg ikke mener at han er god nok til dig" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse Lør 01 Maj 2010, 03:04 | |
| Hun bed sig i læben. "Du har ikke engang mødt ham.." Mumlede hun. Hun kiggede ned på sine sko. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: evne går amok - Cisse | |
| |
|
| |
| evne går amok - Cisse | |
|