Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

evne går amok - Cisse

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

evne går amok - Cisse - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 04:00

Andy åbnede sine øjne og så over på hende "det ved jeg da godt" sagde han og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 07:37

"Hvorfor dømmer du ham så?" mumlede hun og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 08:46

Andy vende sit blik fra hende "fordi jeg ved at ingen vil være god nok til dig" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 02:45

Hun sukkede, lettere vredt. "Du vil virkelig gerne have jeg er alene og ulykkelig?" Mumlede hun så irreteret. "Jeg tror ikke dte er fordi h<n ikke er god nok, jeg tror det er fordi du er fucking alene. For da du havde Mike, ville du gerne have jeg fik en. Kan du huske det?" Hendes stemme var blevet en sær snerren af sørgmodighed. Gud hvor hun savnede Mike en gang i mellem. "Og da du så skred fra stakkels Mike, og tog Dean, der sagde jeg ingenting. Så havde du en affære med Angel, jeg sagd eikke noget. FOr jeg vidste det var dit valg for at være lykkelig. Nu er du alene og fortabt i et valg mellem to mennesker. Og det skal sååbenbart gå ud over mig." Sagde hun brummende. Hun var faktisk et andet sted. Hun tænkte på mike, den søde dreng.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 04:47

Andy rystede på hovedet af hende "tro hvad du vil.. jeg er ligeglad med hvad du gør! du skal bare ikke blande mit liv ind i det når du knap nok ved hvad der sker" sagde han og rejste sig surt op og bed sine tænder kort sammen "håber virkelig at du får et godt liv.. og hvis han er det du vil havde så tag ham, jeg siger bare hvad jeg mener og det betyder ikke at du skal rette dig efter det" sagde han og slog ud med armene, han lag sine hænder ned i lommerne inden han begynde at gå og sukkede imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 04:55

Hun skreg i sine tanker.
"Måske fordi du ikke fortæller mig noget smarte." Sagde hun efter ham.
*Gud jeg savner Mike lige nu...* mumlede hun lydløst i sine tanker. Ligeglad med om han hørte det.. *Og gud hvor er han forfærdelig mod mig.*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 04:58

Andy knyttede sine hænder og vende sit blik mod hende "måske fordi du altid flipper ud på mig.. bare fordi jeg siger min mening... men ved du hvad ?? jeg håber virkelig at du bliver lykkelig med ham, og håber også du syntes at det er det værd at miste mig for at du altid skal flippe ud" sagde han og gik bare videre mens han vende blikket frem, mens han selv savnede Mike nogle gange. men det ville være forkert at være sammen med ham, når man endelig har det som om han er ens lillebror
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 05:29

Hun sukkede. "Nej det er dig der flipper." Sagde hun. "Og jeg fatter ikke hvorfor du laver det der nummer." Hun rystede på hovedet af foragt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 05:33

Andy gik bare videre uden at se på hende, da han ikke gad snakke med hende mere. han så dog kort tilbage på hende inden han bare gik videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 05:50

Hun bed sig i læben og så på hans ryg. Hun ville ikke løbe efter ham den her gang, hun havde bevist hendes kærlighed til ham. Hvis han gik nu, ville hun ikke ha betydet noget for ham, nogensinde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 11:26

Andy så kort over på hende inden han gik videre og kunne ikke forstå hende, da han jo ikke prøvede andet end at beskytte hende. men hvis hun ikke kunne forstå det så var det hendes egen skyld, han gad ikke finde sig i mere at hun altid flippede ud på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 23:28

Cisse sukkede, og rejste sig op og gik mod sit hus<3
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: evne går amok - Cisse   evne går amok - Cisse - Page 3 Icon_minitime

evne går amok - Cisse
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Festen går amok ( alle er velkommen)
» Emne til Cisse
» //Privat : Cisse
» when it all started - Cisse
» Endelig tid til at feste! - Cisse

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum