|
| Prinsessen på Butikstur -Caden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 04:35 | |
| Dato : Irl Årstid : Forår Dag : Fredag Vejr : Månelyst, skyfrit Sted : Byens gader.. Tid : 19.32 Omgivelser : Fulde mennesker, butikker der har sent åbent, liv.
Cisse kom traskende hen af gaden mens hun glad sang en smule. Det var enlig bare en sang hun selv fandt på. "Cisse kom ned af gaden ja, gaden ja. Cisse kom ned af gaden Ja, Gaden ja." Sange hun mens hun fandt på flere sætninger: "Hun kiggede på tøjet ja, tøjet ja. hun kiggede på tøjet ja, tøjet ja. Det så ganske dejligt ud, dejligt ud, dejligt ud..." Hun lo igen og nynnede videre på melodien. Hun standsede en gang i mellem op og kiggede på butikkerne, mens mænd og unge fyrre kiggede på hende. De hviskede sammen og piftede også enkelte gange efter hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 08:50 | |
| Caden røv-kedede sig. Ikke nok med at en af hans bekendte trak ham med på arbejde, men nu var han også gået fra ham!? Han Betjente et ungt par, der sad for enden af de opstablede borde, som stod udenfor. VEjret var fantastisk til lidt aftenromantik, som de fleste par benyttede sig af, mens hans humør faldt dybere, hver gang han måtte vente med at få deres bestilling, til det var lykkedes dem at vikle lemmerne væk fra hinanden. Parret bestilte to gange creme brulé og Caden gik med glæde ind for at hente dem, så han slap for at se på drengen der havde hånden nede under pigens nederdel. *Meget diskret* tænkte han sarkastisk og rullede med øjnene, idet han vendte sig om for at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 09:04 | |
| Cisse stoppede op da hun så Caden gennem udstillingsvinduerne i den lille butik hun stod udenfor, hun så baret han var ved at ekspidere(?) hvor drengen måske ragede lige lovlig meget af at det var i offentligheden. Hun lo ganske let, og blev stående og så ham gå ud efter noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 09:11 | |
| Da Caden kom tilbage med deres dessert, lagde han mærke til parret der sad bag dem, to drenge en smule ældre end ham selv. Den ene, drengen til venstre med det lyse hår, havde et anisgtsudtryk der strålede både ektrem ubehag og vrede. Han forstod hurtigt hvorfor. På deres ventre side, sad en gruppe drenge - wannabe rappere allesammen - og talte ganske højlydt om, hvor ækkelt homoseksualitet var. Den lyshårede drengs date så ud til at gøre mine til at rejse sig men, Caden kom ham i forkøbet. Han stillede sig lige foran bordet, så han skærmede for de to drenge og sagde med så meget is i stemmen som han kunne: "Det er vidst på tide at i går" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 09:15 | |
| Cisse åbnede forsigtigt døren, og en klokke gik ganske tydeligt som tegn på nye kunder. Hun opfattede hurtigt hvad der var sket. Hun lod Caden, og hvis det blev nødvendigt ville hun huske disse mennesker på at dte var tilladt at jage i denne by. Men lige nu holdte hun lav profil, i skyggen af andre. Dog med blikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 09:30 | |
| De vendte sig alle om, overrasket over nykommeren. Fyren der talte, en pumpet men sikkert hjernedød highschool drop-out vendte sig og snerrede "Hvad? Du er måske også til drenge hva'? Er du oss' en homo?!" Det sidste råbte han og kiggede sig om for at se om han havde fået alles opmærksomhed. Det havde han. Den lyshårede drengs date var allerede på vej op af stolen, raseriet spejlet i hans brune øjne, men jeg sendte ham et advarende blik og han tøvede. Jeg vendte mig om mod mr. hjernedød med et stort smil og sagde : "Nej jeg er til begge, og gider du så skride før jeg henter baseballbatet jeg har stående under disken. Sådan nogle som dig kan bare få det værste frem i mig." Cadens smil var der stadig mens hans øjne afslørede hvor meget han faktisk brændte efter at sætte mennesket på plads. Mr. hjernedød må have set det i mit blik for han blev askegrå i ansigtet og rejste sig op for at gå. Resten fulgte hurtigt efter deres nedslåede leder. Parret der nu kunne nyde sin mad i ro og mag sendte ham et taknemmeligt blik og han vinkede smilende til dem inden han vendte sig om for at hente to glas varmkakao til dem på husets regning. Sp stod han ansigt til ansigt med Cisse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 09:37 | |
| Cisse smilte en anelse da Caden næsten havde trådt hende over tæerne. "Sikke et scenerie." Sagde hun med sin bløde stemme, og med ingen overraskelse vendte alle sig om efter denne himmelske engelstemme, som tilhørte en engel af udseende. "Du var god." Hun nikkede anerkendende og smilte så igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 09:42 | |
| Caden lo og trak på skulderne "Man prøver" sagde han nonchalant (?) imens han fortsatte ind efter den varme kandesom han lige havde opgraderet det til eftersom de havde lagt drikkepenge. Hvem elsker ikke drikkepenge? "Hvad laver du her?" spurgte han Cisse over skulderen imens han fyldte kanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 09:58 | |
| Hun lo. "Jeg bor lige rundt om hjørnet, og går min sædvanlige tur her inden jeg går ind og spiller eller læser." Sagde hun og trak ganske muntert på skulderne. "Og hvad med dig? Hvordan har Ares det?" Spurgte hun med et let smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 10:08 | |
| "Fint, fint tak" mumlede han, en smule distrahreret af proppen der var faldet af. Hey man siger jo mænd ikke kan multitaske? "Hun slæbte stolt en død hjort helt op i lejligeheden for at vi kunne dele den midt om natten, men den fik jeg heldigvis skaffet af vejen inden der var nogen der opdagede noget." han sukkede ved mindet "Jeg var nød til at bruge hele natten på at tøre blodet i gangen op" Han lo lidt ved tanken om en hver anden person i samme situation. Mr. Hjernedød for eksempel.
//Gider altså ikke sætte komma på den her tid af aftenen ><// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 10:13 | |
| Hun lo hjerteligt og hjalp ham med sit lille uheld, inden hun forsigtigt tog kanden med varm kakao og gik hen til bordet, med de to drenge. "Tag den som en undskyldning for de narrøve, jeg syntes selv homo, hos drenge er mega sødt. Husets regning." Sagde hun og smilte strålende til de to drenge. SÅ gik hun tilbage til ham. "Hvad laver du så her" Spurgte hun med et smil, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 10:17 | |
| Caden nåede lige at se den lyshårede mime 'Hvis hun var en dreng ville jeg scoore hende' til sin kæreste der slog ham let på skulderen og de grinte begge, inden han vendte opmærksomheden mod Cisse igen. "Blev efterladt her af en ven" sagde han en smule bittert "Tror faktisk jeg vil overtage hans arbejde, jeg kan godt lide at arbejde her" sagde han og så tilbage mod de to drenge med et smil. "Bare for at sådan nogle som dem skal kunne have et fristed." Fik han nævnt at hans ven var delejer af stedet? Nej? Okay.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 10:33 | |
| Hun lo lidt, og kiggede tilbage til drengende. "Eij hvor rart." Smilede hun, hun lod sit blik glide over hans ansigt, og lod sit blik dvæle ved hans læber mindre end et sekund inden hun kiggede op på ham igen. Hun havde tænkt meget på ham siden de havde mødtes første gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 10:37 | |
| Caden fik pludselig en idé og et lumsk smil spillede over hans læber. Han gik tilbage til baren og hentede et sort foreklæde og en rød t-shirt frem og smed dem hen til Cisse. "Hvis du vil snakke er du nød til at arbejde" sagde han triumferende. *Ha! som om han ville sige nje til den mulighed*
//Dey her bliver min sidste for idag:)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Søn 02 Maj 2010, 10:45 | |
| Hun grinte og gik om bagi. "Fint." Sagde hun og trak på skuldrende mens hun tog sin anden trøje af for at tage trøjen på, selvom dne var forfærdelig grim, så den smagfuld og lække rud på hende, som om den var designet til hende. Selv forklædet så lækkert ud til hende. Hun lod sit hår hænge, og lignede en gudinde. Hun trådte ud i butikken og blev mødt af de sædvanlige hvisken, stirren og gispen. "Så, hvad skal jeg så gøre?" Spurgte hun Caden og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Man 03 Maj 2010, 07:28 | |
| Caden pegede over mod bord nummer to og stak hende et lille blok og en kuglepind. "De mangler at bestille, ellers kan du bare patruljere." En klokke ringede oppe ved køkkenet og Thones, mesterkokkens buldrende stemme kunne høres igennem larmen: "Bord nummer ni KLAR og lad dem ikke vente ligesom sidste gang Caden!" Caden lo "Ser ud som om jeg hellere må se at komme igang" Han gik overdrevent langsomt over mod køkkenet og kokken rystede smilende på hovedet af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Man 03 Maj 2010, 08:16 | |
| Hun lo af ham og kyssede ham på kinden inden hun smuttede hen til bordet for at tage deres bestilling. "Hej." Sagde hendes bløde stemme, med den frække sprødhed. "Har i bestemt jer?" Spurgte hun og smilede på sine egen smukke og forfærdeligt charmerende måde. De nikkede begge, drengen lidt mere savlende, stakkels pige, og fortalte hvad de ville have. Hun gik tilbage, og ind i køkkenet med bestillingen. "Bord nummer 2." Sagde hun og smilte strålende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Man 03 Maj 2010, 08:28 | |
| Caden havde betragtet Cisse der betjente bord nummer to og fik det lidt dårligt for pigen. Han vendte opmærksomheden tilbage mod de gæster han betjente og fik deres regning. Ingen drikkepenge. Da Caden havde sat pengene i kassen gik han tilbage til Cisse og trak hende blidt i ærmet. "Måske skulle du skrue lidt ned." sagde han efter at have overvejet sine ord nøje. "Ellers mister vi alle vores kvindelige gæster" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Tirs 04 Maj 2010, 01:31 | |
| Da han trak hende i ærmet stod hun ved et bord og var igang med at tage bestilling. Hun kiggede forvirret på ham. "Hvad mener du?" Spurgte hun utrolig overrasket, og kiggede rundt. Havde hun sagt noget forkert? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Tirs 04 Maj 2010, 01:38 | |
| "Nej lige meget" mumlede han. "Hvad med om du står over i kassen og betjener i stedet for?" spurgte han uskyldigt. Han mindede sig selv om at give bord nummer to is på husets regning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Tirs 04 Maj 2010, 01:44 | |
| Hun bed sig i læben. Hun vidste hvad han mente, han ville ikke have hendes hjælp. "NEj det er okay.. Jeg går bare." Hun smilede roligt til ham, skjulte hendes følelser. Det var en af Vampyrenes store talenter, at skjule alt. Selv hendes øjne var rolige. Der var intet tegn på, at hun havde det helt anderledes indeni. hun gik om bagi, og sagde farvel til den ellers vildt søde mand der stod i køkkenet inden hun smed trøjen og forklædet, da Thones havde lovet at kigge væk med en leende stemme. Ham kunne hun godt lide. Hun ledte efter sin trøje inden hun fandt den og begyndte at knappe knapperne, ned nedefra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Tirs 04 Maj 2010, 02:13 | |
| Hendes pludselige beslutning om at gå kom bag på ham men han kunne godt forstå hende. Hvem ville også arbejde uden at få penge for det. *Nå ja* tænkte han bittert *Mig der blev narret til det... jeg må be om at få løn for det her når han kommer tilbage. "Okay" mumlede han usikkert og vidste pludselig ikke hvad han skulle gøre af sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Tirs 04 Maj 2010, 02:53 | |
| Da hun havde knappet sin trøje, sagde hun og smilede over mod Thones ryg. "Bare vend dig om nu." Smilede hun til ham. Hun så stadig rolig ud. Men han kiggede på hende med et hævet øjenbryn. "Hey du, hvad er der galt?" Spurgte han og gav tegn til at hun skulle sætte sig på bordet. "Ehm.." Mumlede hun og bed sig i læben. "JEg føler bare.." Hun bed sig i læben igen. "At Caden ikke vil have min hjælp, så jeg går bare hjem." Sagde hun og smilede forsigtigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Tirs 04 Maj 2010, 03:00 | |
| Caden lagde hovedet let på skrå og bertagtede Thones der så ud til at have en alvorlig samtale med Cisse. *jeg må spørge ham om hvad de snakkede om lidt senere* tænkte han og vendte opmærksomheden tilbage mod det gamle ægtepar der fejrede deres sølvbryllup i aften. Han gratulerede dem og gav også dem is på husets regning - * det vil han nok ikke have noget imod* tænkte han lumsk og smilede ved tanken om hans vens røde ansigt imens han bandede og svovlede af Caden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden Tirs 04 Maj 2010, 03:04 | |
| Hun smilede roligt til Thones og gav ham et varmt knus. Den mand var satme sød. Hun skyndte sig at komme ud af baglokalet, smilede hurtigt, en smule anstrengt, til Caden inden hun gik ud af døren med hurtige skridt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Prinsessen på Butikstur -Caden | |
| |
| | | | Prinsessen på Butikstur -Caden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|