| Solskin og sand... Kunne det være bedere? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 01:32 | |
| "gaffel" sagde Luna med et smil hun kunne ikke lide knive de gjorde hende urolig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 01:39 | |
| "Gaffel." istemte hun, da hun bare.. bedre kunne lide gafler end knive. Man kunne heller ikke holde fast på noget med en kniv. "Grøn eller orange?" De to farver var hendes yndlings. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 01:44 | |
| "grøn" sagde Luna og kom til at tænke på skoven med de smukke grønne farver |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 01:48 | |
| "Jeg er ikke sikker." nøjedes hun bare med at sige, med et svagt smil. "Din tur." Joanne kunne ikke rigtigt finde på flere lige nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 01:50 | |
| "blå eller hvid?" spurte Luna med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 02:05 | |
| Joanne elskede sne, som sagt, men hun elskede endnu mere den blå himmel og havet. "Blå. Fjer eller skæl?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 02:07 | |
| "fjer" svarede Luna med et smil "kan dog bedst lide hvid " |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 02:54 | |
| Joanne skar ansigt. Jeps, selvfølgelig.. hvid. "Jeg tager også fjer," sagde hun. Hellere flyve en krybe. "Mmm.. Blyant eller kuglepen?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Man 17 Maj 2010, 03:19 | |
| "kuglepen, så skal man ikke hele tiden spidse blyant " sagde Luna |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 02:48 | |
| Joanne fniste af hende, og strøg sig igennem håret. "Dovne skid." grinede hun og gned sine fingre. "Blyant her. Lilla eller Pink?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 03:02 | |
| "lilla" sagde Luna med et smil hun var nok mest en tom-boy (drengepige) selvom hun så så feminin ud i hendes bevægelser og ansigt. Hun havde jo næsten snehvid hud, blond hår og krystal blå øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 03:09 | |
| "Oss lilla." svarede hun hurtigt. Hun kunne bare ikke se det smukke i pink, og sådan var det bare. Hun var ikke bange for at sige det til nogle, og hun havde hun sagt det. "Grønne eller blå øjne?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 03:12 | |
| "den var svær kan lide begge farver men hmm jeg tror grøn" mumlede hun og tænkte sig om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 03:14 | |
| "Mmm, jeps den er sørme svær." grinede hun igen. "Men jeg tror også at jeg tager grøn." Hun elskede bare blå øjne, men grønne var også ret smukke. "Sølv eller guld?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 03:19 | |
| "guld.. selvom sølv er pænenst" sagde Luna lavt hun var bange for sølv siden det kunne dræbe hende hun var jo en varulv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 03:36 | |
| "Jeg tager også guld." Guld passede bare bedre til hende, end sølv gjorde. Syntes hun selv i hvert fald. "Kobber eller sølv?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 03:43 | |
| "sølv" sagde Luna hun brød sig ikke om kobber det var ikke en køn farve i hendes verden :3 |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 04:01 | |
| "Kobber." sagde Joanne og trak på skuldrene. Hun elskede kobber, især fordi at den eneste ting hun arvede fra sin mor var et kobberarmbånd og en kobbervase. "Sodavand eller Juice?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? Tirs 18 Maj 2010, 04:34 | |
| "Sodavand" sagde Luna og løb lidt som en slikmund "land eller vand?" spurte Luna |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere? | |
| |
|
| |
| Solskin og sand... Kunne det være bedere? | |
|