| Marcus hjælp | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 04:00 | |
| Marcus smilte svagt og tænkte lidt "Jo du er skat, du er meget kønnere end jeg er" sagde han og kyssede hende på halsen igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 04:06 | |
| Hayley nød hans kys og smilede men rystede let på hovedet "Nej skat jeg er ikke og jo du er" sagde hun med et svagt smil hun nød hans nussen på hendes mave |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 04:09 | |
| Marcus sukkede og tænkte lidt "Du for ret, jeg for fred skat" sagde han og smilte svagt, han lagde sig på ryggen ved siden af hende og så op i loftet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 04:12 | |
| Hayley smilede og lo kort "Og jeg vandt igen" hun lagde sig helt over til ham og lagde sit hovede på hans bryst og kyssede det blidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 04:17 | |
| Marcus grinte svagt og tænkte lidt Han lagde en arm om hende og nussede hende i håret, " ja det gjorde du vist" sagde han og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 05:29 | |
| Hun smilede og kyssede hans bryst igen "Jep..Som altid" sagde hun med læberne ned mod hans bryst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 04:16 | |
| Marcus grinte svagt og tænkte lidt "Arghh ikke altid skat" drillede han og smilte drilsk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 04:39 | |
| Hayley smilede imens hun kyssede hans bryst ¨ og da hun havde kysset det to gange "Og hvornår har jeg ikke vundet" sagde hun med et smil og så op på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 05:09 | |
| Marcus så på hende og smilte skævt "Bare vent, en eller anden dag, skal jeg nok vinde over dig" sagde han og grinte svagt og lænede hovedet tilbage igen og smilte stadig skævt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 06:56 | |
| Hayley smilede og nikkede kort inden hun lagde sig på rygen men hovedet på hans bryst så hun kiggede op i lofted "Ja som om min skat" sagde hun med et stort smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 07:02 | |
| Marcus tænkte lidt og grinte så svagt "Jeg skal bare finde dit svage punkt, så skal jeg nok vinde over dig" sagde han og grinte lidt igen, han så stadig op i loftet og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 07:21 | |
| Hayley lo kort inden hun lagde sig oven på ham med hændernde ved siden af hans hovede "Lad nu være med og være sikker på det ikke" grinede hun og kyssede ømt hans pande
Sidst rettet af Hayley.. Ons 28 Okt 2009, 07:38, rettet 1 gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 07:37 | |
| Marcus grinte svagt igen og tænkte lidt "Jeg skal nok finde den, en dag, bare vent" advarede han og grinte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 07:39 | |
| Hayley kiggede på ham og lo kort "Nop jeg tror ikke på dig" drillede hun og bed sig i læben inden hun smilede og lo kort igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 07:45 | |
| Marcus smilte skævt og tænkte lidt "Det bliver du nød til" grinte han svagt og så på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 07:49 | |
| Hayley lo kort igen "Nej min egen" sagde hun med en sjov stemme |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 08:04 | |
| Marcus nikkede og grinte svagt "Jo min egen" sagde han og grinte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 28 Okt 2009, 08:13 | |
| Hayley rystede på hovedet og rakte hurtig tunge "Næ for ellers kysser jeg ig bare" sagde hun med et skævt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tors 29 Okt 2009, 02:13 | |
| Marcus grinte svagt og så på hende "Det er jeg ikke så bange for, at du gør skat" sagde han med et smil og grinte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tors 29 Okt 2009, 02:20 | |
| Hayley lo kort inden hun bukkede hovedet ned og kyssede ham ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tors 29 Okt 2009, 02:29 | |
| Marcus kyssede hende ømt igen Han nød hende rigtig meget, og nussede hende blidt på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tors 29 Okt 2009, 02:30 | |
| Hayley nød hans nussen og kys hun kyssede ham igen og udvide det til et tunge kys |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tors 29 Okt 2009, 02:41 | |
| Marcus fulgte hende ud i tungekysset og nussede hende videre Den anden hånd hvilede på hendes ryg og kørte roligt op og ned af den |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tors 29 Okt 2009, 02:44 | |
| Hayley nød ham rigtig meget hun kyssede ham igen hun lagde sig lidt længer ned på ham og kyssede ham stadig vider i tungekysset alt om mørkte om den smerte hun fik var væk.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 02 Nov 2009, 08:38 | |
| Marcus nød hende rigtig meget og nussede hende ned af ryggen Han fortsatte md at kysse hende i tungekysset og var helt væk i hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marcus hjælp | |
| |
|
| |
| Marcus hjælp | |
|