| Marcus hjælp | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:11 | |
| Hayley smilede og gik over og lagde sig ed siden af ham hun kiggede på ham og smilede svagt til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:14 | |
| Marcus smilte svagt til hende og lukkede derefter øjnene Han lagde den ene arm om hende og trak vejret dybt og slappede helt af i kroppen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:19 | |
| Hayley puttede sig ind til ham hun lukkede øjene og mærkede hun røg længer og længer ind i sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:23 | |
| Marcus sov tungt lidt efter, man kunne høre og mærke at han trak vejert tungt Han begyndte svagt at mumle og sukkede i søvne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:41 | |
| Hayley var langt inde i sig selv hun lagde sit hovede så hans bryst..Uden hun selv lagde mærke til det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:47 | |
| Marcus blev lidt mere urolig, og trak vejret lidt hurtigere Han vendte svagt på sig og knyttede hænderne, han havde mararidt og mumlede noget igen "Nej... løb væk" mumlede han og vendte lidt på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:50 | |
| Hayley kom til sig selv med et sæt hun satte sig op og kiggede på Marcus hun sukkede og vidste godt han havde mararidt hun bed sig i læben og kiggede bare på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:03 | |
| Marcus satte sig op met et sæt og trak vejert hurtigt Han rystede på hovedet og rystede kort i kroppen, han svedte lidt i ansigtet og kørte sit hår tilbage og så derefter på Hayley og smilte svagt, " undskyld jeg sagde jo at du ikke skulle se mig sove" sagde han stille og gøs lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:04 | |
| Hayley trak på den ene skulder "Nej det okay" sagde hun lavt og smilede svagt til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:08 | |
| Marcus smilte svagt og sukkede igen "Men jeg siger undskyld alligevel skat" sagde han og rømmede sig lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:09 | |
| Hayley bed sig i læben og sukkede hun slap læben og rystede let på hovedet "Nej det behøver du skam ikke og undskylde for" Hun satte sig helt hen til ham og kyssede hans kind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:11 | |
| Marcus smilte svagt Han vendte hovedet da hun kyssede ham på kinden, og kyssede hende på munden, han slap kysset og smilte svagt til hende igen, hun sukkede lydløst og tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:14 | |
| Hun nød hans kys og sukkede i trakt med hans lydløse suk hun kiggede på ham og fugtede hendes læber "Noget galt skat" sagde hun spøgernde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:17 | |
| Marcus sukkede igen og rystede kort på hovedet Han så på hende og smilte svagt, " jeg drømmer bare om fortiden, nogen gange er det bare ikke rart" sagde han og sukkede kort igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:20 | |
| Hayley smilede svagt "Det er okay..Håber ikke du har drømt om mig imens jeg var der nede" sagde hun lavt og kyssede ham ømt på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:23 | |
| Marcus rystede på hovedet og smilte svagt "Nej self ikke skat" sagde han og nussede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 01:25 | |
| Hayley smilede til ham og kyssede ham igen på halsen "Okay godt" sagde hun glad og smilede svagt til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:23 | |
| Marcus smilte svagt og tænkte lidt " Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skulle blive bange for dig i en drøm, du er jo så smuk selv i en drøm" sagde han stille og nussede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:27 | |
| Hayley bed sig i læben og rystede let på hovedet "Der er intet så smukt som dig skat..Og jeg er ikke smuk" hun kiggede ned på sine hænder og nød hans nussen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:37 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt "Jo du er skat, du må ikke sige sådan noget" sagde han stille og kyssede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:39 | |
| Hayley drjede hovedet så kysset blev på munden hun slap det igen "Jeg siger bare sandheden" sagde hun svagt og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:44 | |
| Marcus tænkte lidt og bed sig i læben "Så vil jeg modsige dig, og forhindre dig i at sige sandheden" sagde han og kyssede hende på kinden igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:46 | |
| Hayley nød hanskys hun trak på skuldernde og lagde sig ned "Hmm det bliver sværet" sagde hun med et skævt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:53 | |
| Marcus tænkte lidt og smilte så svagt Han lagde sig ned ved siden af hende og nussede hende på maven, " nej det gør ikke, det er nemt at sige sandheden isør når det er sandt at du er smuk" sagde han og kyssede hende på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 03:55 | |
| Hayley nød hans kys og nussen hun rystede let på hovedet " Nej jeg er ikke" sagde hun lavt "Men det er du" sagde hun med et smil og nussede hans overarm |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marcus hjælp | |
| |
|
| |
| Marcus hjælp | |
|