| Marcus hjælp | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 03:23 | |
| Marcus grinte svagt og tog sin hånd op og roede hende i håret "Hey hvorfor er jeg det?" spurgte han nysgerrigt og smilte skævt, han tog hånden til sig igen og så smilende på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 03:25 | |
| Hayley grinte svagt og trak på skulderne "Det er du bare" sagde hun glad og prikkede ham 4 gange i sidden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 03:27 | |
| Marcus grinte og tog hendes hænder "Hey lad min side være, jeg må heller ikke kysse dine læber, så må du heller ikke prikke mig i siden" drillede han og smile skævt til hende, hvor han herefter grinte lidt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 03:34 | |
| Hun tænkte lidt og rystede så på hovedet og grinte lidt "Næ men jeg vider bare vent og se" hun hoppede ned og køkken bordet og gik op foran ham han havde stadig hendes hænder "Du ved jo jeg altid vinder og mine læber er bare trætte du har gjoret dem udmætted" drillede hun og kyssede ham hurtigt på munden "Av nu har de ondt" hun slikkede sig rundt om læberne og rystede let på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 04:22 | |
| Marcus grinte svagt og smilte til hende "Så må de bare gøre endnu mere ondt, for denne gang vinder du ikke" sagde han smilende og kyssede hende på munden igen og slap hendes hænder for at holde hende på kinderne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 04:28 | |
| Hayley slap kysset og grinte hun lagde sine hænder i hans sider og begyndte og prikke ham i sidden..Hun smilte og sagde så "Mine læber gør ondt" drillede hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 04:29 | |
| Marcus smilte skævt og rystede på hovedet "Så må de gøre ondt, jeg vil ikke lade dig vinde igen" sagde han smilende og kyssede hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 04:36 | |
| Hayley slap kysset og tog hænderne op foran munden "Du sagde jeg ikke måtte have mere ondt" hun havde stadig hænderne op foran munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 04:39 | |
| Marcus smile forsvandt og han slap hende med hænderne Han hoppede ned fra bordet og så på hende, " okay så stopper jeg, hvis du virkelig mener det" sagde han med et svagt smil og gik ind i stuen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 04:41 | |
| Hayley gik med ham og smilte stort "Yes jeg vandt" hun hoppede let og lod sine hænder falde ned fra munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 05:51 | |
| Marcus vendte sig hutigt og kyssede hende på munden Han smilte derefter til hende og rodede hende i håret, " nej du gjorde ikk" sagde han med et svagt grin og satte sig derefter ned i sofaen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 05:55 | |
| Hun sukkede og satte sig på hans skød med et ben på ver af hans side.. hun lagde hænderne på hans skulder og sagde så "Jo jeg gjorer" hun prikkede ham hurtigt to gange i sidden og løftede hurtig hænderne op foran munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 05:59 | |
| Marcus grinte svagt og tog hendes hænder men kyssede hende ikk "Nej for jeg har ikke opgivet at prøve at kysse dig skat" sagde han med et skævt smil og så tænkende på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:01 | |
| Hayley smilte skævt til ham "Jo du har du tør ikke" sagde hun glad og fugtede sin underlæbe "Jeg bider bare i din underlæbe" sagde hun glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:05 | |
| Marcus grinte svagt og så tænkende på hende "Det skal du nu ikke tro" sagde han og lænede sig op og kyssede hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:09 | |
| Hayley kyssede ham en gang tilbage ind hun tog og bidt i hans under læbe hun smilte og havde lukket øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:12 | |
| Marcus smilte svagt til hende Han nussede hende på låret med den ene hånd og holdte om hende med den anden arm, han grine svagt og da hun havde fat i hans læbe lød det lidt underligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:16 | |
| Hayley slap hans læbe hun tog tungespidsen og korte undt om hans læber inden hun smilte til ham "Og hvem var det der vandt i dag det er dem fra hayley af" sang hun glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:23 | |
| Marcus smilte skævt til hende og grinte svagt Han kyssede hende hurtigt på munden, " du har ikke vundet før jeg siger til" sagde han og smilte skævt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:25 | |
| Hun lo kort og sagde så "Jeg vider når jeg vil vinde"hun lo kort og prikkede ham på næse tippen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:26 | |
| Marcus grinte svagt og rystede på hovedet Han fik væltet Hayley ned i sofaen og lagde sig ovenpå hende og holdte hendes hænder fast, " nej du gør ikke skat" drillede han og kyssede hende på munden igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:30 | |
| Hayley drejet hovedet efter han havde kysset hende så han kyssede hendes kind "Jo jeg gør skat" sage hun glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:34 | |
| Marcus grinte svagt og rystede kort på hovedet "Hvorfor skal du drille så meget, det gør min lyst til dig endnu størrer jo" drillede han og slikkede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 06:37 | |
| Hayley grinte svagt "Fordi ellers vinder jeg ikke" hun prikkede ham i maven 5 gangen "Men vi har vist en vinder..Ja det har vi og hun hedder hayley" drillede hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 08 Nov 2009, 07:09 | |
| Marcus smilte svagt og satte sig op igen "Dagen er ikke omme, jeg kan stadig nå at vinde" advarede han smilende og grinte svagt igen |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marcus hjælp | |
| |
|
| |
| Marcus hjælp | |
|