| Marcus hjælp | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 09:59 | |
| Marcus holdte hende stadig blidt ind til sig og kyssede hende på håret igen "Hmm.. jeg kunne blive klippet, så ville jeg måske ikke være så dejlig mere" drillede han og smilte skævt til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:01 | |
| Hun himmlede med øjene og smilede "Jo" sagde hun med et smil "Jo du ville" hun lo kort og kyssede hans skulder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:06 | |
| Marcus grinte svagt og nussede hende på ryggen "Bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at blive klippet kort håret, noget af alt min charme ligger jo i mit hår" drillede han og grinte svagt igen og nød hendes kys |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:07 | |
| Hun rystede svagt på hovedet "Hvor du selv glad" drillede hun og kyssede hans skulder igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:09 | |
| Marcus trak på den skulder hun ikke kyssede og smilte skævt "Jeg ved det, men du faldt åbenbart for det" drillede han og grinte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:11 | |
| Hayley lo svagt og smilede "Ja det gjoder jeg vidst" hun kyssede hans skulder igen "Men jeg må heller lære dig noget" drille hun og lagde sig oven på ham og bed ham blidt i læben inden hun slap den "Du skal ikke drille" hun bed ham blidt i læben igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:13 | |
| Marcus grinte svagt, selvom hun havde fat i hans læbe så det lød lidt sjovt " Hey lad lige værer, hvis du ødelægger min læbe så kan jeg jo ikke kysse dig ligeså godt som jeg plejer" drillede han og grinte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:15 | |
| Hun smilde og slap hans læbe hun hvidskede ind i hans øre "Hvorfor..Nej det er ikke derfor du vil have mig til og stoppe med og bide dig i læben..Du bange for jeg vinder" drillede hun og bed ham blidt i øret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 10:18 | |
| Marcus mærkede et sug i maven da hun hviskede og bed ham i øret Han smilte svagt og tænkte lidt, " hmm.. det tror jeg nu ikke, men nu smager min læbe dejligt af dig" drillede han og slikkede sin læbe med tungespidsen og smilte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Tirs 03 Nov 2009, 21:44 | |
| Hun smilede og hvidskede så "Du driller stadig" hun slikkede ham med tunge spidsen rundt på kanten af øret inden hun kyssede det hun rykkede sig lidt længer ned og kyssede ham ned af maven ind til hun kom til hans dims hun tøvede i nogle sekunder inden hun begyndte og sutte på hans dims |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:00 | |
| Marcus blev ret overrasket overdet hun gjorde, men lå helt stille Der kom et kort støn fra ham og han bed sig i læben, han kunne dog ikke lade være med at nyde det og han trak vejert roligt, selvom det var svært |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:03 | |
| Hayley nød hans støn hun blev ved med og sutte hans dims Da hun ville gøre noget for ham hun var mest bange for at rive ham med hjørne tænderne men det gik nu meget godt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:06 | |
| Marcus nød det rigtig meget, så meget at hn bed sig i læben for ikke at stønne Hun var så dejlig og han elskede hende virkelig meget, han var dog bange for at komme til at komme inde i hendes mund, for han viste ikke hvordan hun så ville reagere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:09 | |
| Hun gjoder lidt lidt hurtiger og lagde sine hænder på hans lår og nussede ham på lårene imens hun gjoder det hurtiger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:11 | |
| Marcus stønnede kort igen og lænede hovedet lidt tilbage Han nød hende og hendes nussen, han kom til lidt efter at komme inde i hendes mund og han var lidt bange for hendes reaktion og bed sig i læben igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:14 | |
| Hayley tog det stille og roligt hun slugte det langsomt da hun selv var bange for hvad det smagte af..Hun slugte det og forsætte med og gøre det lidt hurtiger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:17 | |
| Marcus sukkede lettet over at hun tog det roligt med at han havde kommet Han nød det ligeså meget som før og holdte fast i dynen og bed tænderne sammn for ikke at stønne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:19 | |
| Hayley lukkede øjene og nød og prøve noget nyt hun gjoder det lidt langsommer nu men dog ikke for langsomt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:25 | |
| Marcus rejste sig lidt op og smilte svagt til hende Han tog sine hænder i hendes hår og nussede hende lidt, hvorefter han tog den ene hånd ned på hendes kind og nussede hende blidt, han nød det stadig rigtig meget selv efter at have kommet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:28 | |
| Hayley nød hans nussen hun stoppede efter noget tid og tørte sig om munden hun kyssede ham på maven og smilede bagefter til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:31 | |
| Marcus bukkede sig lidt ned til hende og smilte svagt "Jeg nyder dig så meget" sagde han og smilte skævt, han kyssede hende derefter ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:32 | |
| Hayley smilede inden hun kyssede ham ømt tilbage..Hun nussede ham stadig på lårne og nød også ham rigtig meget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:39 | |
| Marcus kyssede hende stadig og nød hende Han nussede hende stadig på kinden og hev hende længere op til sig med den anden arm og lagde sig ned igen, men han vendte sig så hun lå nederst og han kyssede hende stadig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:41 | |
| Hayley nussede ham på rygen og kyssede ham igen hun nød ham meget og var helt væk i ham hun lukkede øjene og slappede af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Ons 04 Nov 2009, 02:44 | |
| Marcus kørte sin hånd ned og nussede hende på maven Han kyssede hende stadig og kunne ikke stoppe Marcus kørte derefter sin hånd længere ned af hendes mave og kom til hendes underliv, han nussede hende først og begyndte så at give hende finger og han kyssede hende stadig |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marcus hjælp | |
| |
|
| |
| Marcus hjælp | |
|