| Marcus hjælp | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 06:56 | |
| Marcus tænkte lidt og trak på skulderen "Det ved jeg ikke, hvad har du lyst til at lave?" spurgte han og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 06:58 | |
| Hun trak på den ene skulder "Skal vi ikke finde mine tinge savner mine piercinger" sagde hun med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:05 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt "Jo self, men lov mig at du ikke rører ved noget dernede, vi har ikke en almindelig kælder hvis man kan sige det" sagde han lidt alvorligt og tog hendes hånd, han gik ud og hen til en dør der første ned til kælderen og åbnede døren |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:15 | |
| Hayley nikkede og gik med ham .. Hun kiggede på ham da han åbnede døren og bed sig i læben.. hun lagde den anden hånd på hans hånd så beggede hendes hænder lå på hans hånd hun sukkede og bed sig lidt hårder i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:20 | |
| Marcus bevægede sig ned af trappen og tændte for noget lys, det man lige kunne se hvor nogle gamle reoler med bøger i, der var meget støv i kælderen og inde i midten var der en slags ritual cirkel som så meget støvet og gammel ud fordi den ikke havde været brugt længe, han holdte stadig hendes hånd imens de gik dernede og han gik over til en af reolerne og skubbede nogen af bøgerne væk, inde bagved stod et lille skrin og han slap hendes hånd for at tage det ud og han ragte det til hende og smilte svagt, " dine ting lægger heri, jeg passede skam godt på dem" sagde han og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:27 | |
| Hayley smilede hun tog imod skrinet og åbnede dem hun tog sin piercinger først og sætte skrinet på gulvet imens hun sætte dem i hun bukkede sig ned og tog tørklædet og bandt det rundt om livet "Tak skat"Sagde hun glad og bukkede sig frem og tog skrinet og rakte det ud til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:29 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt "Nej det er dit nu, det var jo dine ting der lå deri, så nu giver jeg det til dig, som en slags hjemkomst gave" sagde han med et svagt smil og tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:37 | |
| Hayley smilede og bed sig i læben og kiggede op på ham "Er du sikker skat" sagde hun med et sævt smil og gik lidt tætter på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:39 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt "Ja skat self, du fortjener det mere end jeg gør" sagde han og nussede hendes kind og kyssede hende ømt på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:42 | |
| Hayley nød hans kys og nussen og smilede "Tak igen så" sagde hun glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:46 | |
| Marcus nikkede og smilte svagt "Det var så lidt skat" sagde han og smilte svagt igen, "skal vi se at komme op igen, det giver mig lidt myrekryb at være hernede" sagde han og grinte kort og gøs lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:49 | |
| Hayley nikkede og begyndte og gå hen mød træppen hun smilede og var bare rigtig glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 07:52 | |
| Marcus smilte svagt til hende og fulgte med hende op af trappen Han så sig kort tilbage og sukkede kort, men han kom op og lukkede døren efter dem og så på Hayley igen og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 08:51 | |
| Hayley smilede tilbage "Hmm må jeg ikke godt låne din trøje igen føler mig ret bar" sagde hun med et smil og begyndte og pille ved navle piercingen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:16 | |
| Marcus så på hende og nikkede smilende "Ja self, nu skal jeg hente den til dig" sagde han og teleporterede sig væk og kom lidt efter tilbage med sin trøje i hånden, den som Hayley havde lånt inden hun var taget afsted, han ragte den til hende og smilte svagt, " værsgo jeg har vasket den, så den i det mindte dufter rent" sagde han og smilte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:24 | |
| Hayley smilede og tog imod den "Tak skat" Hun tog den på og sukkede af lettelse og smilede til ham.. Trøjen var en som en lår kort kjole for hende for hun var ikke særlig høj |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:27 | |
| Marcus nikkede og smilte skævt Han lagde en arm om hende og kyssede hende på siden af hovedet, " det var så lidt skat, den klær dig ret godt" drillede han og kyssede hende på siden af hovedet igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:34 | |
| Hayley lo kort og nød hendes kys "Jamen tak skat" sagde hun glad og lagde sine hænder på hans skulder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:47 | |
| Marcus smilte svagt og nikkede "Så lidt skat, men hvad vil du lave nu?" spurgte han nysgerrigt fordi han var selv helt blank og han viste ikke hvad de kunne lave, han gabte svagt og prøvede også at gøre det diskret, han havde ikke fået sovet ordenligt de sidste 2 dage fordi han havde tænkt på hvordan Hayley havde haft det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:51 | |
| Hayley kiggede på ham "Du skal sove.Hmm og hvis jeg ligger mig ned falder jeg så langt ind i mit hovede så det er som om jeg sover" hun smilede og kiggede på ham "Det kunne være vi skulle det..Min krop er ikke helt sig selv så det at slappe af vil være som når du sover" sagde hun med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:54 | |
| Marcus så på hende og løftede det ene øjenbryn "Skat jeg kan da ikke tillade mig at sove imens du er her, vi ved jo heller ikke hvor lang tid jeg vil sove, vi snakker om 2 dage skat" sagde han og rystede på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Søn 25 Okt 2009, 23:57 | |
| Hun løftede det ene øjenbryn "Jo skat..Jeg skal nok vække dig hvis jeg vågner" lovede hun men hun havde selv brug for at sove/falde ind i sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:03 | |
| Marcus smilte svagt og trak så på den ene skulder "Okay men du er selv ude om det, jeg kan godt tale i søvne hvis jeg sover dybt også er det svært at vække mig" sagde han og smilte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:06 | |
| Hayley smilede til ham "Bare rolig skat..vi skal nok finde ud af det" sagde hun med et skævt smil og kyssede hans kind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Man 26 Okt 2009, 00:08 | |
| Marcus himlede med øjnene og smilte skævt "Okay men nu er du advaret" sagde han med et svagt smil og lidt efter stod de i hans værelse og Marcus gik hen og lagde sig oven på dynen og klappede på pladsen ved siden af ham, han gabte svagt igen og stragte sig |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marcus hjælp | |
| |
|
| |
| Marcus hjælp | |
|