| Rengøring.. What a drag.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tors 24 Jun 2010, 09:27 | |
| Rose mumlede noget irriteret og kunne jo ikke finde noget uden sine øjne "Hvordan vil du så have at jeg skulle finde forbinding uden at kunne se noget?!" snerrede hun og blev ved med at have sit ansigt væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tors 24 Jun 2010, 09:30 | |
| Trako sank en kort klump. Hun havde en pointe. "Hvordan kan jeg vide du overholder din del af aftalen?" Han så mistroisk på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tors 24 Jun 2010, 09:32 | |
| "Hvad fanden vil du have for at skulle tro på mig?!" spurgte hun irriteret og utålmodigt og ville ham ikke længere. Hun ville bare have ham ud NU!! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tors 24 Jun 2010, 19:52 | |
| Trako så tænksomt på hende. Han havde jo stadig overhånden. Medmindre hun havde noget tøj gemt et sted i cafeen ville hun stadig være nøgen når han tog væk. Og desuden virkede hun for svag til at skade ham mere end hun allerede havde gjort. Han så lidt irriteret på hende før han med begge hænder halede sin kniv frem så han stadig pressede på såret. "Stå stille, ellers rammer jeg dig bare" Hvislede han og skar båndet over. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Fre 25 Jun 2010, 03:43 | |
| Rose lod vægten gå over på den anden fod og brød sig ikke rigtig om den stilhed der var mellem dem, men kunne derefter ikke lade vær med at smile hånligt da hun kunne mærke en kniv gå op til bindet for hendes øjne. Hun gjorde som han sagde og stod helt stille og ville ikke have at hun blev skåret af den skarpe kniv og smilte endnu mer hånligt da hun mærkede at bindet gik helt væk fra hendes øjne. Hun blinkede hurtigt med øjnene og så ned i gulvet og prøvede at få sine øjne til at vænne sig til lyset og så derefter hurtigt tilbage på Trako "Du gav op, hva?" spurgte hun hånligt og vendte sig langsomt om og gik ud mod baglokalet af caféen for at finde noget forbinding til ham og var lidt sikker på at hun havde noget tøj gemt derude et eller andet sted. Hun var utrolig meget mer selvsikker uden bindet for øjnene og rebet omkring sine håndled. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 10:21 | |
| Han så stift på hende "Så hold dog kæft, du skulle have hørt dig selv under akten" Trako grinte for sig selv "Åhh vær nu søøødd, hjjjæææællp mig, tud tud tud" Trako så på hende med et hånligt blik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 10:23 | |
| Rose kneb sine øjne svagt sammen da han begyndte at håne hende og vendte sig hurtigt om mod ham og gik helt tæt til ham og skubbede hurtigt til ham og brugte sine telekinese evner til at faktisk skubbe ham hårdt "Hold kæft, jæger! Jeg kan hurtigt dræbe dig så du burde virkelig lære at holde din kæft!" snerrede hun vredt og kunne jo godt dræbe ham hvis hun brugte de rigtige kneb. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 22:43 | |
| Trako kæmpede med at holde balancen men faldt bagover og ind i en stol. Han tog sig til hovedet mens han så op på hende med lynende øjne "Så dræb mig dog... Få din vilje. DRÆB" Han spyttede ned på gulvet "Det er jo det du vil ik? Dræbe et menneske... Tage et liv!" Hans kæbe skælvede let |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 22:45 | |
| Rose så ned på ham og kunne ikke lade vær med at grine over det som han troede "Dræbe?" spurgte hun og rystede på hovedet "Det er kun svage personere som kan finde på at tage et liv. Og jeg er ikke en svag person. Og det er imod mig selv at dræbe en person.. osse selvom at jeg har chancen at dræbe et lille svagt og ynkeligt menneske som dig" sagde hun og lød helt rolig og rystede derefter på hovedet og syntes simpelthen at han var for meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 22:48 | |
| Han rystede langsomt på hovedet og klemte om skudsåret igen "Kommer du med noget bandage eller hvad?" mumlede han bare. Han var i sandhed en kriger.... en slagen kriger. Han så ned i jorden og ville faktisk ikke se mere på hende for nu-. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 22:49 | |
| Rose så på ham og nikkede svagt og gik ud i baglokalet og fik fundet noget bandage efter noget tid og gik derefter ud til ham igen og rakte ham det "Her.." mumlede hun og havde sit blik vendt væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:00 | |
| Trako så kun ganske kort på hende før han greb det og begyndte at binde hårdt rundt om hans hånd. Han skulede til hende da hans hånd var indbundet og hand bevægede langsomt fingrene "Du er virkelig en pacifist hva?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:01 | |
| Rose lod sit blik gå langsomt tilbage til Trako og løftede et øjenbryn og lagde sine arme over kors "Og hvad hvis jeg er? Det er der jo intet galt med" sagde hun og var egentlig ret irriteret over hans attitude overfor hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:05 | |
| Han bed sig i kort i læben over smerten fra hans hånd "Har jeg sagt der er noget galt i det?" Sagde han med sammenknebne tænder "Har du ik noget whisky til smerten?" Sagde han sammenbidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:06 | |
| Rose rystede svagt på hovedet og sukkede lavmælt over ham "Piveskid.." mumlede hun og gik over til den lille bar i caféen og fik hevet en flaske whisky frem og gik over og rakte ham den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:10 | |
| Trako fnøs og ignorrede så vidt mulidt hendes kommentarer. Han så kort efter hende "Ejer du stedet her eller hvad?" mumlede han så og greb flasken. Han hev proppen af og vendte den på¨hovedet mens han tog en stor slurk "Tak" Mumlede han og begravede igen sin stemme i whisky
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:12 | |
| Rose stod en halv meter væk fra ham og så betragtende ned på ham og nikkede "Ja, det gør jeg.." mumlede hun og huskede på hvad han havde sagt om at få råd til det og ville ikke begynde at diskutere om hvorvidt hun havde arbejdet på bordel for at få råd til det. For det havde hun altså ikke! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:21 | |
| Han nikkede kort "Og du styrer det alene? Eller har du også ansatte?" Han så på hende over flasken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:22 | |
| "Jeg har et par ansatte" sagde hun lavmælt og syntes selv at det var smartest at svare på hans spørgsmål og så på flasken og vidste ikke rigtig om hun var særlig glad for at have en beruset jæger ved sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:27 | |
| Han stilte langsomt flasken fra sig. Han foretrak at holde sit hovede klart i tilfælde af hun skulle finde på noget. Han nikkede kort. Han begyndte langsomt at grine "Er du klar over hvor svært det er at få en samtale op at køre med dig?" Sagde han så og så om på døren. Han kom igen op på benene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:30 | |
| Rose så på ham og fnøs over hans kommentar "Ved du hvor svært det er at lade vær med at give dig én på lampen?" spurgte hun flabet og havde egentlig lyst til at begynde at slå på ham for det som han havde gjort mod hende, men vidste at han let kunne stoppe hende og at hun var alt for svag. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:36 | |
| Han nikkede kort og rettede på sin jakke "Det kunne være jeg bare skulle gå?" sagde han så og vendte sig halvt om imod døren men så dig stadig på hende med et hævet øjenbryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:39 | |
| Rose så op på Trako og kunne næsten mærke ham da hun jo stod ret tæt på ham og trak på skuldrene. Hun vidste ikke rigtig om hun ville have det og kunne godt mærke at det ville være så pokkers underligt og akavet at være alene i caféen efter det der havde sket. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:46 | |
| Han så lidt underligt på hende "Du ved ikke om jeg skal gå? Personen som har gjort dig fortræd?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Lør 26 Jun 2010, 23:48 | |
| Rose så op på ham og mumlede et eller andet irritabelt og lod sit blik gå væk fra ham "Jeg tror bare at det vil blive lidt underligt at være alene.." mumlede hun og ville helst ikke være alene efter dette her. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. | |
| |
|
| |
| Rengøring.. What a drag.. | |
|