Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Rengøring.. What a drag..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 05:15

Trako sukkede sammenbidt og kastede kniven efter hendes ryg. 3 tilbage. Han skulle til at bruge dem med omhu. Han trak en op og sigtede igen. "Rose, jeg ønsker ikke at se dig dø" Hvislede han sammenbidt. Eller hvis hun ødelagde hans jakke så jo. Men ellers nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 05:17

Rose klynkede da hun mærkede hvordan kniven snittede hendes ryg og prøvede at finde en saks. Yes! Hun fandt den til sidst og klippede kort ind i stoffet ved kraven og så over på Trako for at se hans reaktion.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 05:19

Han så med store øjne på hende trak så den anden kniv. Slut med at kaste. Han greb hårdt fat om skæftet ved begge før han farede det lille stykke imellem dem med hævede knive "rør ikke den jakke!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 05:21

Rose så på Trako med store bange øjne og lod saksen køre længere ind i stoffet og holdt jakken op i håb om at det var et skjold så han måske ikke ville ramme den og ville opgive.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 05:28

Trako sænkede sin fart i frygt for at skade sin jakke, men da det slog ham at det ville blive ødelagt med hundrede procent hvis han intet gjorde fortsatte han dg igen g svang begge knive mod hende med en voldsom hastighed... For et menneske altså
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 05:32

Rose hvinede da han ikke stoppede og klippede hurtigt et ærme af jakken (lol xD) og ventede på at kunne mærke en kniv i sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 05:41

Trako spirrede øjnene op og hamrede den ene kniv ind i hendes højre arm "Det gjorde du bare ikke" Skreg han vredt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 06:31

Rose skreg af smerten som gik gennem hendes højre arm. Hun så hurtigt ned på sin arm som der allerede løb blod ned af og så op på Trakos ansigt og prøvede at smile hånligt, men kunne ikke rigtig få det ordentligt frem uden smerten i det "Det kan du lige tro at jeg gjorde" sagde hun og var tilfreds med sig selv og blev ved med at holde hans jakke og saksen i hænderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 06:55

Trako så vredt på hende og hævede den anden kniv "Du giver mig intet andet valg.... Tak for den dejlige tid min 'kære' " Hvislede han. Hans øjne borede sig ind i hendes før han hamrede kniven imod hende brystkasse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 06:58

Rose så ham dybt ind i øjnene og gispede da hun så hans anden kniv blive hævet. Hun så hurtigt på kniven og brugte sine allersidste kræfter af evnerne på at få hans kniv til at stoppe midt i hans bevægelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:09

Trako så irriteret på sin hånd som stoppede op i luften sammen med kniven. Han så en smule irriteret på hende "Hvorfor gør du det her?" Hvislede han "Nyder du at pine mig? Er du virkelig så ond inde bag den der facade?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:13

Rose så på Trako og trak vejret i hurtigere drag da smerten ikke rigtig ville forsvinde og fordi at det tog meget på hendes kræfter dette "Piner jeg dig?" spurgte hun mistroisk og grinte hånligt over ham "Jeg gør intet mod dig.." hviskede hun og prøvede at komme væk fra ham og fri fra kniven i hendes arm.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:24

"Du vanære mig! Hvad forlanger du af mig?!" Hvæsede han. Han hev vejret i små hidsige hiv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:27

"Jeg forlanger at se dig dø!" snerrede hun og så op på hans ansigt og stoppede med at bevæge sig da det gjorde ondt i hendes arm.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:46

Han sank en klump og tog sin kniv til sig igen. Han rakte hende kniven "Så gør det dog, få din vilje" Han spyttede ned på gulvet "Dræb mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:47

Rose så på Trako og rystede på hovedet "J-j-jeg kan ikke! Det er imod mig selv at dræbe en person med mine egne hænder.." hviskede hun og tog sig hurtigt til armen for at stoppe blodet og holdt stadig saksen og jakken i hænderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:53

Hans krop skælvede "Hvis du ikke dræber mig, dræber jeg dig og mange flere. Jeg stopper ikke, jeg hælmer ikke. Jeg finder nogle flere piger og så vil denne aften gentage sig!" Han smilte udfordrende til hende "Kom nu... Det er så let, så simpelt. Et enkelt snit er nok" Han spyttede igen ned på jorden før hans stemme sænkede sig til en hvisken "Gør det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 07:56

Rose så op på Trako og hadede at han udfordrede hende på den måde. Hun så tilbage på kniven som han rakte hende og rystede på hovedet og smed og saksen på køkkenbordet bag sig og skubbede hans hånd væk "Jeg kan ikke!" sagde hun hårdt og så væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 08:05

Trako nikkede langsomt "Du kan virkelig ikke dræbe mig... Alligevel efter alt hvad der er sket... hvofor?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 08:06

"Det er imod mig selv at dræbe folk!" snerrede hun og så hurtigt tilbage på ham, men følte hvordan tåre trængte på og så derfor hurtigt væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 08:17

"Du er i sandhed en engel" Fnøs han og smed kniven fra sig. "Hvor er du egentlig fra?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 08:18

Rose så på ham og lod sit blik gå langsomt ned på kniven "Hvorfor spørger du?" spurgte hun, men man kunne egentlig godt høre en lidt fransk accent over hendes stemme, så det burde han nok godt kunne gætte sig frem til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 08:23

"pga din slægt... Det kunne være det var nogle jeg kendte" Han så sig omkring i huset og begyndte så at lede i et skab "Har du noget at spise?" Spurgte han så og skulede hen imod sin jakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 08:25

Rose så på ham og rystede på hovedet "Jeg tror ikke at der er nogen fra min slægt du kender.. Jeg er den eneste tilbage og har været den eneste i over to hundrede år nu.." sagde hun lavmælt og holdt hans jakke mod hendes sår og skævede ondt til ham "Det har jeg, men jeg ved ikke rigtig om jeg vil give noget til dig!" sagde hun hårdt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 08:28

Trako sukkede og lukkede skabet igen "Fint fint, som du vil" Han så langsomt rundt i rummet. Det at hans jakke blev brugt som forbinding kunne han overleve. Han havde selv blødt i den mange gange.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 12 Icon_minitime

Rengøring.. What a drag..
Tilbage til toppen 
Side 12 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» vinter rengøring?
» Rengøring.... - Naik
» Rengøring skal jo oss gøres...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: