| Rengøring.. What a drag.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 06:15 | |
| Trako gik ned på knæ og bandt båndet for hendes øjne igen. Han grinte koldt og henrivende "Yes!" Han dansede nærmest rundt "Jeg har vundet!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 07:14 | |
| Rose himlede med øjnene over ham bag stoffet og bevægede sig svagt for at ligge lidt bedre "Ja, flot! Vil du have en guldstjerne eller hva?" spurgte hun sarkastisk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 07:23 | |
| Trako så ned på hende og trådte så hen til hende. Han løftede sin fod og så koldt ned på hende "Godnat!" Hvæsede han før han hamrede sin fod ned i hendes hovede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 07:25 | |
| Rose begyndte at ryste svagt af frygt ved den stilhed som der var. Hun nåede næsten ikke at reagere til det som han sagde før hun mærkede noget hårdt gå ned mod hendes hoved, og alt blev for alvort sort. Hun lå helt stille og sagde ingen lyde overhovedet... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 07:28 | |
| Trako så ned på hende og lyttede efter den mindste tegn på bevidsthed. Han smilte triumferende. Endelig havde han sejret. Han så hen på hendes tøj. Han ville for en gangs skyld lade hende leve, men han ville såre hendes stolthed. Han gik hen til tøjet og begyndt at rive det i stykker |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 07:35 | |
| Rose begyndte efter lidt tid at komme til bevidsthed. Hun mumlede nogle ømmende lyde og vidste ikke hvad pokker der foregik og kunne høre stof som blev revet over ".. Hvad sker der?" spurgte hun og vidste derefter godt hvad der skete "Hvad laver du?! Jeg kan godt høre hvad du laver!! Du gør det ikke!!" snerrede hun og ignorerede den buldrende smerte i hendes hoved. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 07:40 | |
| Trako rev hendes trusser over med et tilfreds smil "Ups" Han grinte lavmældt og gik hen imod hende "Hvad med at jeg efterlader dig på gaden i stedet?" Han smilte drilsk ned til hende. Hvor han dog nød det her. Endelig var det hans tur til at håne hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 07:41 | |
| Rose var klar til at gå fuldstændig amok på ham med fornærmelser, men stoppede sig inden hun lukkede det ud og tænkte på hvad han så ville gøre ved hende. Hun rystede hurtigt på hovedet "Nej.. Lad vær.. Jeg skal nok være sød" sagde hun og ville hellere være ordentlig mod ham end at blive efterladt på gaden. Selvom at det var svært for ham, var det muligt for hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:19 | |
| "Sød?" Han fnøs "Hvorfor skulle jeg være interreseret i en lille sød engel?" Han tænkte sig kort om "Jeg kunne jo tage dig med til hovedkvateret. Jeg kunne bruge lidt penge" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:22 | |
| Rose bandede indvendigt over at han ikke tog imod det tilbud og man kunne se at hun rynkede på panden da han snakkede om hovedkvarteret. Hun havde været dér før og var heldig over at blive lukket ud i live. Hun åbnede munden for at sige noget, men lukkede den igen da hun ikke vidste hvad og hun ville helst ikke lukke noget sarkastisk eller fornærmende ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:27 | |
| Trako så lumsk på hende. "På den anden side vil jeg stadig gerne have lidt mere sjov ud af dig" Grinte han. Trako gik hen til hende og rev hende op at sidde. Han så på hende "HVor god er du til at give hand jobs?" Spurgte han så. En ting var voldtægt, men hvis han kunne få hende til at give ham et blowjob eller handjob ville hendes ære da være knust |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:30 | |
| Rose bevægede på sig da han sagde noget første gang og ville ikke være med til dette 'sjov'. Hun bed sig i underlæben da hun blev revet op at sidde og satte sig med det samme på sine knæ da det var det mest behageligste hun kunne komme til at sidde på lige på tidspunktet. Hun rystede svagt og rystede på hovedet "J-j-jeg gør det ikke" sagde hun usikkert og vidste godt at hun havde sagt at hun ville gøre hvad som helst. Men dette? Aldrig! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:32 | |
| Trako så vuderende på hende "Sikker?" Spurgte han og hævede et øjenbryn "Brug hænderne eller mist dem. valget er dit" Han grinte. Han følte en enorm magt lige nu |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:33 | |
| Rose vendte sit ansigt ned mod gulvet og snøftede lavmælt og så ikke tilbage på ham ".. Mine hænder er stadig bundet fast.." mumlede hun og kunne mærke sin stædighed slippe op. Hun hadede at han havde så meget magt over hende. Men hun vidste jo at han mente det han sagde at det ikke bare var tomme trusler. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:36 | |
| "Hvis du går med til det ryger rebet, hvis du ikke går ryger hele hånden bare" Han så mistænksomt på hende før han trak sin kniv "SÅ hvad er dit svar?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:38 | |
| Der var stilhed i noget tid og hun prøvede at trække tiden ud, men måtte jo til sidst svare. Hun nikkede svagt og knyttede sine hænder hårdt sammen ".. Jeg skal nok.." hviskede hun og rystede svagt af både kulde og frygt over hvad hun egentlig var i gang med. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:41 | |
| Trako nikkede "Tænkte jeg nok" Han lænede sig forover og skar rebet over til hendes hænder. Han satte kniven i sit bælte og knappede sin busker op og trak både bukser og boxers ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:42 | |
| Rose kunne høre at han knappede sine bukser op og at han hev dem ned med sine boxere, men gjorde intet. Hun sad bare på gulvet og tog fat omkring sine håndled og ømmede sig lidt og prøvede bare at trække tiden ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:45 | |
| Trako greb fat i hendes arme og førte hendes hænder op til ham. Han tænkte det måske var lidt svært for hende nu hun ikke kunne se "Begynd" sagde Trako roligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:48 | |
| Rose gispede da hun mærkede Trakos greb omkring hendes arme og kunne mærke tåre falde fra sine øjne og gøre stoffet omkring hendes øjne vådt. Hun mærkede ham mod sine fingre og tog en dyb indånding og begyndte at bevæge sin ene hånd frem og tilbage og havde begyndt at give ham handjob. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:52 | |
| Trako lukkede sine øjne og stønnede kort. Hans muskler begyndtes at spændtes "Hurtigere" Stønnede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:54 | |
| Rose holdt sine hulkende lyde tilbage og blev ved i et hurtigere tempo og lod langsomt sin frie hånd gå op mod hendes bind for øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:58 | |
| Trako bed sig i læben "Jeg sagde hurtigere!" Han stønnede igen og igen. Han krummede sine tæer og knyttede sine hænder. Han så op imod loftet med lukkede øjnene "Sut den!" Kommanderede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 08:59 | |
| Rose gjorde det nu så hurtigt hun overhovedet kunne og vendte sit hoved op mod hans stemme og ville ikke gøre det "Nej!" sagde hun bestemt og begyndte at fumle med bindet for hendes øjne og peb da hun kradsede sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 21 Jun 2010, 09:04 | |
| Sal slog ud efter hende "gør det!" Råbte han vredt. Hans øjne gik op men han så forsat i loftet "Du får tre sekunder... 3....2....1" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. | |
| |
|
| |
| Rengøring.. What a drag.. | |
|