Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I domkirken. - Trako

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I domkirken. - Trako - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I domkirken. - Trako   I domkirken. - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 10:25

Trako fnøs og rejste sig op igen. Han haltede langsomt hen imod hende "vi har alle vores grunde til at kæmpe... Hvis din er for penge, så fint. Hyg dig med dine blodpenge... Men vi er nogle der gør det af andre grunde. Ik kun for kristendommen, men for det værk gud har lavet... Mennesket" Han kneb sine øjne sammen og så hen på en af bænkene hvor han havde smit et gevær ved hans indgang. Han haltede hen og greb den. Han satte den ned til jorden og brugte den som en krykke tilbage til hende "Hvem ved, det kan også være du bare dræber for sjovt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I domkirken. - Trako   I domkirken. - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 20:50

Raquel stak ham en syngende lussing, og så skulende på ham. "Hold dine påstande for dig selv! Jobbet jeg udfører er smukt. At rense Herrens jord er ikke noget jeg vil skamme mig over." sagde huhn vredt, og vendte sig så med fronten mod alteret. "At du ikke kan klare konsekvenserne af dine handlinger har intet med mine standpunkter at gøre." sagde hun så, i et noget mere behersket tonefald, og vendte opmærksomheden mod den bibel der lå på alteret. Forsigtigt lod hun fingrene glide hen over omslaget. Godt ok var Raquel ikke kristen, men det betød ikke at hun ikke nærede stor respekt for den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I domkirken. - Trako   I domkirken. - Trako - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 22:57

Han smilte let for sig selv over hende. Ikke et hånligt smil på nogen måde, men heller ikke ligefrem et varmt smil. Bare et tomt smil. Hans hånd fandt vej til kinden hvor hun havde slået ham "Av" mumlede han langsomt og fulgte hende med øjnene. Han støttede sig til geværet og gik hen ved siden af hende. "Er det nu der kommer en lang og dramatisk scene hvor folk begynder at undskylde hinanden for alt man har gjordt eller skal vi tage gyseraspektet og så bliver vi angrebet om lidt?" Han grinte let for sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I domkirken. - Trako   I domkirken. - Trako - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 01:33

Raquel smilede svagt, men vendte sig ikke mod ham. "Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med hvad du gør." sagde hun roligt, og slog op på en vilkårlig side. Smilet forlod lidt efter hendes ansigt, og hun så på ham. "Men personligt ville jeg foretrække gyseraspektet." svarede hun så med et let, drillende glimt i øjet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I domkirken. - Trako   I domkirken. - Trako - Page 2 Icon_minitime

I domkirken. - Trako
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Domkirken
» Domkirken.
» Ensom og alene i domkirken.
» På vej til tilflugtsstedet (Trako)
» En bytur... - Trako

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum