Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Emne til Cisse

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Emne til Cisse - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emne til Cisse   Emne til Cisse - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 01:13

Embry lod hende kravle over til sig, og sad roligt.
Han så lidt ned, mens han fortsat pillede ved lighteren "fordi jeg er bange for at skade ham.." mumlede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Emne til Cisse   Emne til Cisse - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 01:21

Hun vendte sig om og løftede øjenbrynet.
"Hvad mener du?" Hviskede hun og tog hans hånd igen, og gav dne et beroligende klem, et venskabligt klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Emne til Cisse   Emne til Cisse - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 01:30

Embry så lidt på lighteren som om den var verdens mest interessante ting, men kunne dog ikke overhøre Cisses spørgsmål.
"Jeg er.. psykisk ustabil, jeg lider af personlighedsspaltning og jeg slog min familie ihjel formodentlig i et raseri anfald... men jeg kan ikke huske noget af det, jeg vågnede op ude i skoven bagefter" hviskede han hæst, mens han fortsat pillede ved lighteren. Han kunne godt mærke det lille klem, men det beroligede ham ikke. Han fik det altid dårligt når han skulle snakke om det, og han fik altid rygetrang.
"Så jeg er bange for at gøre ham noget.. hvis det altså nogensinde skulle blive seriøst" sagde han stille.
Han så lidt på Cisses ansigt "jeg ved ikke engang om han kan lide mig, jeg.." han gjorde et opgivende træk på sine skuldre "jeg kan bare godt lide ham.." mumlede han stille.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Emne til Cisse   Emne til Cisse - Page 3 Icon_minitime

Emne til Cisse
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» //Privat : Cisse
» when it all started - Cisse