Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Havnet/Havnen

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 12:59

Dag:irl
Tid;22.32
Sted:Havnen
Dato:irl
Omgivelser: både.


Demetri havde stadig sit fantom of the opara på hen smilte imens han sad med fødderne hængende ned mod vandet, han smilte men kunne ikke se sig selv i havnet, hun den maske han bar kunne man se.
Han sukkede men sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 00:40

V der havde stået mellem bygningerne et godt stykke tid, betragede ham tavst. Hun havde genkendt ham med det samme... Men hun kendte jo ikke hans navn... Han vidste så meget om hende. Hvordan var det muligt? Hun havde jo ikke fortalt ham noget.... V havde stadig meget svært ved at acceptere hans forklaring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:03

Han sukkede imens han bøjede sig lidt frem mod vandet, "Vendekita" hviskede han og holdte pause, han var ligeglad med om hun hørte hans HViskend eller ej, "Tror du virkelig du kan gemme dig fra den der har gjordt dig til det du er, Den der kender dit blod allerbest" han sukkede og rettede sig så op igen som en soldat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:09

Hun rystede først på hovedet. "Det bilder jeg mig på ingen måde ind..." svarede hun stille uden at tage øjnene fra ham. "Lad vær med at sige Vendekita... Hun døde allerede før jeg mødte dig. Jeg er kun V!" tilføjede hun lidt efter. Hun hadede sit navn og havde lagt det bag sig dengang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:12

Han rystede på hoved af hende, "Vi kan forandre os men det ændre ikke på hvem vi er" sagde han tavst imens han lod noget mås det var på jorden falde ned i vandet med hans hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:16

"Navnet Vendekita er kun et ord... Som jeg ikke bruger mere. Den dag han smed mig ud, efterlod jeg det navn" svarede hun stille, stadig uden at tage øjnene fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:18

Han sukkede, og vendte sig nu mod hende, "Men hvorfor bruger du så stadig V`ét, du vil altid være Vendekita." sagde han og kiggede lige direkte på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:25

"V'et er så nemt, så neutralt... Det kan godt være at jeg altid vil være Vendekita, men jeg vil ikke bruge det navn igen." svarede hun og rystede på hovedet. "Hvordan kan du egentlig havde snakket med hende der... Min tip-tip-tip-eller-hvad-det-nu-var oldemor?" spurgte hun og så nysgerrigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:28

Han sukkede over hende, og lavede en bevægelse der betød. *kom*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:32

Hun kneb øjnene en smule sammen men gik alligevel over mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:42

Han rejste sig op"Ville du tro på mig hvis jeg sagde jeg var over 100år gammel" sagde han imens han kiggede på Vendekita.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:46

Hun lagde hovedet en smule på skrå og stod tavst og betragtede ham et stykke tid. Så svarede hun: "Jeg troede heller ikke på vampyrere før jeg mødte dig, så at du er over hundrede år gammel lyder ikke så usansynligt som det ellers ville have gjordt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:49

Han grinte, "hvad hvis jeg så fortælle dig jeg snart er ca 2000år elelr rettere 1989år" det gav et lille glimt i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:53

Hun rystede på hovedet, ikke fordi hun ikke troede ham men fordi hun ikke kunne se virkeligheden i det. "Det kan du godt bilde mig ind." svarede hun og så udover horisonten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 01:55

Han grinte lidt af hende, "Tror du det var et tilfælde at du skulle møde mig" han sukkede imens han kiggede på hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 03:53

"Det ved jeg virkelig ikke" svarede hun stille. Hun vendte sig mod ham og så på hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 05:03

Han smilte, "Nej du kendte ikke engang den her verden" sagde han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:02

Hun så på ham og rystede på hovedet. "Nej der gjorde jeg ikke..." svarede hun bare, og kom så til at smile svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:07

"Åbenbaring" sagde han og lavede en lille bevægelser som så ret sjov ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:09

Hun lo af hans bevægelse men forstod ikke hvad han mente med det han sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:11

Han rystede på hoved af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:18

Hun lagde hovedet på skrå og så på ham mens hun sagde: "Hvad hedder du egentlig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:20

"Er det vigtigt" sagde han og lagde også dit hoved på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:21

"Sikkert ikke... Men det ville nu være rart at vide eftersom du kender mit." svarede hun og betragtede ham roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:25

Han smilte, bare roligt, "Demetri"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havnet/Havnen Empty
IndlægEmne: Sv: Havnet/Havnen   Havnet/Havnen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havnet/Havnen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Ved havnen once again
» Ved havnen...
» Havnen WTF~Ned~
» Ved havnen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: