|
| Ved havnen... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 00:11 | |
| Tid: 19.20 Sted: Havnen 0.o Dato: Irl Dag: Irl Omgivelser: Nomale havne omgivelser Årstid: Efterår Vejr: Regn
Nora fløj højt over byen. Hun mærkede den kolde regn falde på hendes ravnsorte vinger. Hun smilede svagt og landte på taget af en lagerbygning. Nogle få fjer landede nede på kajen uden at hun lagde mærke til det. Men det var nu ikke noget hun bekymrede sig om. Et hver menneske ville tro at det var fjer fra en ravn, selv om andre væsner ville kunne lugte hendes duft i fjerene. Hun sukkede svagt og satte sig på taget og så ud over vandet... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:01 | |
| Rachel kom roligt gående ned til havnen. Hun havde så meget i tankerne lige nu at det ikke var til at overkomme, hun så hverken glad, sur eller nervøs ud, hun så istedet helt død ud i ansigtet. Det specielle hved Rachel var at hun kunne have to personligheder og man viste aldrig hvornår de skiftede, men der var dog visse træk som adskildte dem fra hinanden, når hun var sulten og hendes øjne røde, så var hun kold, ond og ikke særlig venlig, men når hun havde spist blev hun straks gald og ville kunne grine af hvad som helst. Rachel stoppede nede ved kanten ud til vandet og havde fået færten af engel, heldigvis for den var Rachel ikke sulten og hun så neutralt ud over vandet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:04 | |
| Lugten af en vampyr nåede hende, og smilede roligt. Hun lænte sig frem til kanten af taget og fik øje på den ikke ret langt fra bygningen hun sad på. Hun smilede lidt og lod sit blik hvile på den.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:07 | |
| Rachel drejede lidt efter hovedet roligt Hun fulgte engle lugten med næsen og fandt hende Rachel gav sig til at se tænkende op på englen, Rachel ville så let som ingenting kunne komme op til englen hvis hun altså var sulten, men det var hun ikke, hvilket hun synes var ærgeligt når engle blod smagte så godt, men hun lod englen være i fred og så ud på vandet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:10 | |
| "Hej?" sagde hun da hun så vampyren så på hende. MAn kunne jo lige så godt snakke, selv om de fleste vampyrer ikke var blege for at slå en engel ihjel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:12 | |
| Rachel vendte blikket op på englen igen da hun snakkede til hende "Hej" sagde Rachel roligt, imens hendes blik studerede englen og et lumsk smil dukkede op hos hende lidt efter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:16 | |
| "Hvad hedder du?" spurgte hun venligt og svang benene ud over kanten af taget. Hun tog sig ikke af det lumske smil, og var tilsyneladende ikke den mindste smule bange for vampyren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:20 | |
| //Må lige logge et øjeblik, men kommer snart igen// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 02:21 | |
| Rachel så tænkende på englen og bevægede sig roligt over imod den bygning hun sad på Hun stoppede op lidt efter og så igen op på englen, " Rachel og du?" spurgte Rachel roligt og smilte lumsk igen
//Okay // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 07:13 | |
| "Nora" svarede hun og studerede vampyren med blikket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Man 23 Nov 2009, 08:18 | |
| Rachel nikkede og smilte svagt "Hvad laver du så her?" spurgte hun nysgerrigt og så kort rundt, men så derefter hurtigt på englen igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 01:50 | |
| "Jeg var bare ude på tur, og fik lyst til at se havnen... Hvad med dig?" svarede hun og trak let på skuldrene med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:29 | |
| Rachel trak også på skuldrende og så sig kort omkring " Ser mig lidt omkring, kan jo ikke sove så skal helle tiden finde på noget at lave" sagde hun og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:35 | |
| "Hvis I ikke kan sove hvad laver I så om dagen?" spurgte hun nysgerrigt og dinglede lidt med benene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:40 | |
| Rachel tænkte kort og smilte svagt "Vi kan skam godt være ude, men ikke for længe så bliver i svage, men ellers er jeg bare derhjemme" sagde hun og smilte svagt igen og så kort rundt igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:43 | |
| Hun nikkede lidt, og så tænksom ud men smilede stadig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:48 | |
| Rachel sukkede og tænkte kort "I engle er ikke særlig gode til at sætte en samtale igang, har i selv lagt mærke til det?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet på skrå og tænkte lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:50 | |
| "Jeg kan ikke snakke for andre engle, men ja jeg har godt lagt mærke til det... Det er bare meget nemmere at snakke ud fra et manuskript, der er skrevet for en..." svarede hun og smilede og kørte hånden gennem håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:53 | |
| Rachel nikkede og smilte svagt "Ja det er det nemlig, så kommer man heller ikke til at sige noget som kan fornærme den anden" sagde hun roligt og så tænkende op på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 02:57 | |
| "Præcis" sagde hun leende, og så smilende ned på vampyren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 03:00 | |
| Rachel smilte svagt og kørte en hånd gennem håret Hun forstod endelig ikke hvorfor englen ikke var bange for hende, de var jo fjender og vampyrer drak blod fra dem, Rachel havde jo selv haft gjort det for et par dage siden, hun fugtede sin underlæbe og så ud på vandet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 03:04 | |
| "Jeg har jo ikke noget at frygte..." svarede hun automatisk på tanken. Hendes hånd fløj op til munden da det gik op for hende, men det var forsent. Ordene var udtalt, og der var ikke andet at gøre end at vente på reaktionen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 03:08 | |
| Rachel så hurtigt tilbage på englen og så lidt overrasket på hende "Hvordan gjorde du det?" spurgte hun nysgerrigt Hun lagde hovedet lidt på skrå og fugtede sin underlæbe Rachel tænkte kort, men valgte så derefter at springe op på taget bag englen, men selvf holdte hun afstand fra den, hendes første rigtige samtale med en engel, ville hun ikke ødelægge med at sætte tænderne i hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 03:14 | |
| "Det er min evne... Jeg er tankelæser... Og jeg er ikke bange for dig eller dine tænder" svarede hun og vendte sig om så hun kunne se Rachel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved havnen... Tirs 24 Nov 2009, 03:19 | |
| Rachel bed sig kort i læben og nikkede "Ikke for at være en lyseslukker, men lad venligst være med at læse mine tanker, jeg kunne jo finde på at tænke noget som jeg måske ikke ville have du skulle vide" sagde hun roligt og satte sig på hug imod Nora og tænkte kort igen, " tro mig, det ville du ikke sige, hvis du havde set mig sammen med den anden engel" sagde Rachel lidt efter stille og bed sig i læben igen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ved havnen... | |
| |
| | | | Ved havnen... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|