Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En fuldmånenat ved havnen-blindminde

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:08

Vejr: Skyfrit, fuldmåne
Dag: Irl
Dato: Irl.
Omgivelser: Mennesketomt.
Tid: 23.40
Sted: Ved havnen.

Nicholas sad på kanten af havnen, bare fordi han kunne, og selv bestemte om han måtte eller ej. Hvilket han havde gjort siden han var 13, efter han stak af fra børnehjemmet langt herfra. han havde boet i Wereclare i 5 år nu, i sin slidte og meget lille lejlighed. At komme ud til havet var en befrielse for ham, mærke vinden i sit hår, dufte havluften og betragte de mange fisk han kunne se gennem vandets overflade, med sit nye syn der havde hørt med til det at blive forvandlet til vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:14

Matt gik ned til havnen. det var som om den kaldte til ham. han gik i sine egne tanker da han så den lille dreng sidde ved havne kanten. han tænkte ikk vider over det men satte sig også selv ved kanten og så ud over vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:18

//LILLE!? HALLO DEER! JEG ER 1 ÅR ÆLDRE END DIG o_O!!!//


Nicholas så op, kiggede på drengen han havde hørt ham for lang tid siden.
Også duftet ham, noget der virkelig var svært at holde sig fra.. et menneske.
Han bed sig hårdt i læben, inden han så smilede til ham. "Jeg hedder Nicholas." Kom dte fra hans fløjsbløde (?) stemme han endnu ikke have vendt sig til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:26

Matt's natur gjorde at han ikke rigtigt hørte hvad drengen sagde til ham. han tog i stedet sin fløjte frem og gav sig til at spille sin stille sørgelige sang .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:38

Matt's finger ramte sidste tone og Matt lænede sig tilbage. "mit navn er Matt" sagde han, smilende til den fremmede.


Sidst rettet af Blindminde Ons 21 Jul 2010, 05:42, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:40

Da drengen ikke svarede kiggede Nicholas på havet igen. Hvis han ikke ville svarer ham, ville han heller ikke prøve at få ham til det.
Hans fløjte berørte ham ikke synderligt, da han aldrig havde brudt sig specielt om musik. Undtagen det screamo han hørte naturligvis.
Dog da han snakkede til ham kiggede han op. "Rart at møde dig Matt." Smilede han roligt.

//See nu, vent til jeg har svaret altså xD!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:45

"i lige måde" sagde Matt, og så på den anden dreng, "hvad laver du herned ved denne tid ?"


//sorry men du svarede ikk og jeg kede mig XD!! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:35

Han smilede muntert og vendte sig nu helt om, så han sad rettet mod ham.
"Jeg nyder den friske luft, og den dejlige frihed." Smilede han og grinte så muntert. "Hvad med dig?" Spurgte han og smilede mildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:45

"jeg ved ikke føler mig bare draget af havet her", Matt vendte sig nu også med front til drengen foran sig og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 07:07

Han grinte og nikkede. "Bare man havde råd til et hus her ved havet." Grinte han og smilede muntert til ham. "Det ville være fantastisk" grinte han og smilede ved tanken om et stort hus med massere af rum og hvide vægge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 11:51

"Hmm.. ja det vile det vel." sagde Matt, tanken om at ville finde et sted at bo trængte dig på igen. På dette sted, hvor han og Kimberley mødtes. Matt smilede ved tanken og så ud over vandet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En fuldmånenat ved havnen-blindminde Empty
IndlægEmne: Sv: En fuldmånenat ved havnen-blindminde   En fuldmånenat ved havnen-blindminde Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En fuldmånenat ved havnen-blindminde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En aften i havnen - Blindminde.
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Ved havnen...
» Ved havnen once again
» Ved havnen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: