Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ned på havnen//Raquel//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:54

"Det er helt fint med mig." nikkede Raquel, og fulgte roligt med ham. Hun havde mange aftner før gjordt brug af begge de steder. Mest når hun jagede, og havde trængt til et skyd coffein eller lignende til at klare lidt op på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 12:26

Han kiggede på hende med et smil og kiggede lidt rundt med et smil "hvad mon de har at drikke"sagde han og gik vidre mod baren "hvad skal du have der inde"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil og gik vider *gad vide hvad hun tænker lige nu*tænkte han og gik bare stille vidre til de var kommet frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 12:44

Raquel så let mod ham, og trak på skulderen. " En kop kaffe, vil jeg tro." svarede hun, og smilede skævt. "Hvad med dig? Hvad har du lyst til?" spurgte hun så, og fik øje på det lille lysende neon skildt længere fremme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 12:49

"kafe"sagde han og kiggede på hende "okay skal bare ha noget der varmer lige nu fryser lidt"sagde han med et smil og gik ind på baren og kiggede sig omkring inde i baren "okay det sted ser jo fint ud"sagde han og kiggede på hende "har du været her før"spurgte han og kiggede på hende med et stille venligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 12:57

Raquel nikkede let. "Et par gange" svarede hun, og gik så ind. Hun var kommet der ofte nok til at bartenderen vidste hvordan hun ville have sin kaffe. Men hun havde nu foretrukket den seven-eleven de var gået forbi den aften. Hun havde holdt af annonymiteten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 13:00

Han kiggede på hende "hvad kan varme hmm sprut ja men ellers varme drikke men gider ikke kaffe"sagde han og kiggede lidt "har i whisky her i hytten"sagde han til ham der stod i baren. Ham der stod i baren nikkede "okay så skal jeg ha sådan en"sagde han med et smil der gik ikke længe før han fik sin whisky han drak lidt af det "hm hvad siger du til at fyre den af sammen med mig"sagde han til hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 13:08

Raquel fik sin kaffe, og nippede kort til den. "Fyre den af?... Hvordan fyre den af?" spurgte hun så, og så let på ham. Han virkede egentlig uendeligt meget yngre end hende... Hvor gammel var han?... Nitten?... Tyve?... Måske endda enogtyve? Egentlig var det vel fuldstændig lige meget hvor gammel han var. Pointen var hans opførsel... At han virkede yngre. Ikke at de generede hende, men det skabte vel en forskel i deres ideer om hvad 'at fyre den af' ville sige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 13:11

"feste drikke sig en skid på så man ikke kan gå"sagde han og kiggede på hende "du ved vel hvad jeg mener ikke"sagde han og kiggede på hende med et smil "feste sammen med mig og andre folk"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil. Han syns det kunne være sjovt at feste sammen med hende eller bare drikke sig fuld
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 13:18

Raquel smilede skævt, og så på ham. "Vil du feste må du gå ud og finde nogle andre at tilbringe natten med. - Det har aldrig rigtigt været min ting at gøre." svarede hun roligt, og tog en tår af sin kaffe. Raquel havde enkelte gange været fuld, da hun ikke var mere end en pige på 15 år. - Det havde været angt mere fordelagtigt at forbllive ædru, når man planlagde at slå ihjel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 13:21

"ej hvor er du kedelig"sagde han med et stille grin på sine læber og kiggede på hende "ej du mener bare ikke du ikke vil feste det kan da være sjovt"sagde han og kiggede stille rundt med et smil *hun er ældre end mig*tænkte han og kiggede på hende og ville vide hvor gammel hun var men turdte ikke spørge for man måtte ikke spørge om en kvindes alder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 13:33

Raquel grinede kort af ham, men nikkede. "Jeg er helt utroligt kedelig." svarede hun med et let glimt i øjet. Hun var ikke den festende type, og havde ikke tænkt sig at lave om på det. Hun var sådanset godt tilfreds. Hun lod let blikket glide rundt, på de få gæster der sad rundt omkring. Hun var begyndt at blive sulten... På tide at se efter et offer for natten...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 01:27

Han kiggede på hende og gav hende ret i det hun sagde "men hvad skal vi så lave"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og gik hen og satte sig ikke så langt væk fra hende med et stille smil og viste ikke lige hvad han skulle sige til hende lige nu men han kom nok på noget på et tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ned på havnen//Raquel// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ned på havnen//Raquel//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Ved havnen...
» Havnen WTF~Ned~
» Ved havnen
» Ved havnen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: