Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:05

Hayley rysted epå hovedet og vendte sig om og rakte tunge til ham
"Ja ja.. du betaler" hun løb op af trappen og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:07

Marcus grinte igen og smilte skævt
"I dine drømme" sagde han drillende efter hende og gik rundt og så sig tænkende omkring i stuen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:09

Hayley grinede og rystede på hovedet
hun gik hen til den første dør og åbnede den og kom ind til et stort pænt sove værelse
"Wooow" sagde hun lavt og får sig selv.. inden hun lukkede døren og gik ned til Marcus
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:12

Marcus så på Hayley da hun kom ned og mødte hende med et skævt smil
"Finder du noget, du kan lide?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen, han så sig rundt igen og tænkte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:15

Hayley nikkede og smilede
"Ja" sagde hun smilene og kiggede lidt rundt igen
"Det er rigtig flot" sagde hun glad, men bed sig der efter lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:20

Marcus smilte skævt og så stadig rundt
"Var det så noget med at ville købe det?" spurgte han hende da han vendte sit blik på hende igen, men det ændrede sig lidt da han så at hun ikke smilte mere, " noget galt Hayley?" spurgte han stille og lagde en arm om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:22

Haylet trak på skulderne
"Næ jeg har det fint jeg tænker bare" løj hun
"Men jo jeg ville gerne bo her vis du vil" sagde hun og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:54

Marcus løftede det ene øjenbryn og så tænkende på hende
"Hmm.. okay" han troede ikke helt på hende, men han ville ikke tvinge hende til at sige noget hun ikke havde lyst til
"Det vil jeg gerne, men så kommer jeg tilbage om lidt, der er jo nolge papirer som skal ordnes og nogle penge som skal betales" sagde han med et svagt smil og gik lidt væk fra hende og forsvandt så
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 07:56

Hayley nikkede og gik over til en væg da han forsvandt hun stillte sig op af den
og lod ig glide ned "Fuck" sagde hun da hun sad ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 03:13

Marcus kom lidt efter tilbage og så tænkende på Hayley
Han gik over til hende og satte sig på hug ved hende, " Hayley, der er noget galt, hvad er det?" spurgte han og tænkte lidt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 03:16

Hayley trak på skulderne da han spugerte hende, "Ikke noget" sagde hun og sank en klumb
hun smilede til ham og rejste sig "Når er det så hvors" spugerte hun og kiggede rundt, hun havde ikke tænk sig og sige det til ham lige nu, hun ville vente til de havde fåret ders møbler ind..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 03:21

Marcus så lidt mistænkeligt på hende og sukkede svagt, han rejste sig og så først tænkende på hende inden han svarede.
" Ja det er det, vi kan flytte ind om et par dage" sagde han og smilte svagt, han så kort rundt og tænkte lidt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 04:17

Hayley smilede og sagde så "Kan vi hente møbler idag" spugerte hun,
hun kiggede rundt og kunne godt se de lige havde malet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 04:31

Marcus så tilbage på Hayley og trak på den ene skulder
"Det ved jeg ikke om vi kan, de har jo lige malet, men vi kan sikkert godt vælge hvad vi skal have herinde" sagde han med et svagt smil og tænkte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 04:48

Hayley nikkede og smilede "Okay, ja det kan jeg godt se" hun gik hen til ham
og lagde armene om ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 04:49

Marcus smilte svagt og kyssede hende blidt i håret inden han lagde armene om hende
"Hayley vil du ikke godt sige hvad der plager dig?" spurgte han stille og holdte hende blidt ind til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 05:03

Hayley sukkede og lukkede øjene hun lagde hovedet på hans bryst, og sank en lille klumb
"Når vi er flytted ind vil jeg gerne " hun bed sig lidt i læben og kyssede ham på brysted

//Kan vi ikke sige efter du har svaret , er der gåret en måned og så er de flytted ind <3 //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:09

Marcus sukkede tungt og tænkte lidt over det først
Han nikkede så svagt og tænkte lidt igen, " okay, bare du siger det" sagde han og nød hendes kys og kunne ikke lade være med at kysse hende på håret

//Jo kan vi godt Heh<3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:13

Hayley smilede og efter en måned var de flyttet ind. Hayley kom hjem, hun kiggede ned i jordern, hun havde jo lovet
Marcus og sige det hun ikke ville sige, hun gik meget stillet op mod huset, hun lagde hænderne i lommerne, og bed sig i læben *Fuck hvordan skal man sige det* tænkte hun, hun ville ikke larme vis marcus nu lå og sov, hun satte nøglen i døren og åbnede meget stillet døren, så det ikke larmede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:24

Marcus sad inde i stuen og læste, han havde virkelig ikke lyst til at se fjernsyn, han var bare bange for at falde i søvn.
Han kiggede sig over skulderen, da han syntes at han hørte døren gå op og han smilte svagt, " skat er det dig?" råbte han ud til hende og smilte svagt igen, hvorefter han bøjede sig frem og lagde bogen på bordet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:27

Haylet smilede og sagde "Ja det er mig" hun tog nøglen ud af døren, og gik ud i køkkenet og lagde nøglerne på
bordert "Skal du ikke sove, klokken er 1" hun kiggede ude af vinduet og så hvor mørkt det var hun smilede lidt for sig selv
og gik hen til oven og tændte den, hun havde noget blod hun ville varme lidt, da hun kun var ude for at han kunne få lov til og falde i søvn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:36

Marcus grinte svagt og vendte sig om i sofaen og fik lige skimmet hende inden hun gik ud i køkkenet, " Nej jeg er ikke træt og desuden hvad er det sjove ved at sove når man ikke har sin forlovede liggende ved siden af sig imens" drillende han smilende og rejste sig derefter roligt op af sofaen, med et svagt gab.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:41

Hun smilede "Nej du er slet ikke træt, Gab gab" hun lo kort, og satte så noget blod i ovnen
"Men skat, jeg skal lige drikke det her, så kan jeg godt med dig i seng" hun så smilene på ovnen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:50

Marcus grinte selv kort og vendte sig imod hende og betragtede hende imens hun sad og stirrede ind i ovnen
" Det behøver du ikke skat, du skal ikke tvinges til at høre på min snorken" drillede han med et smil og grinte kort igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 04:00

Hayley smilede og trak kort på skulderne "Hvad skulle jeg ellers lave" hun kiggede hen på ham
og smilede "Det kunne også være hyggeligt, man ved jo aldrig hvad der sker" det sidste drillede hun med, men det var jo rigtigt, hun gik hen til ovnen og tog blodet ud og drak det hurtigt af flasken, og satte den ned i vasken, og tørede sig om mundne inden hun vendte sig om mod ham, og så smilene på ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 13 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 13 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: